JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/220880-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zduńska Wola: Zagospodarowanie i zazielenienie terenu wokół boiska ORLIK 2012 - w Zduńskiej Woli przy II Liceum Ogólnokształcącym, ul. Komisji Edukacji Narodowej 6</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220880 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Zduńskowolski , ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232204, faks 043 8232204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatzdunskowolski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie i zazielenienie terenu wokół boiska ORLIK 2012 - w Zduńskiej Woli przy II Liceum Ogólnokształcącym, ul. Komisji Edukacji Narodowej 6.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pielęgnacji i wycinki drzew i zakrzaczenia oraz usług związanych z zagospodarowaniem terenów zieleni i utrzymania terenów sportowych. 
Zakres zamówienia obejmuje:
1.	Pielęgnacje drzew (prace w koronach drzew) - łączna ilość drzew objętych pracami 134 szt.
     W zakres tych prac wchodzą: 
-	cięcia sanitarne, jako zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew polegające na usuwaniu pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych oraz połamanych. Są to zabiegi poprzedzające wszystkie inne zabiegi pielęgnacyjne, warunkując podjęcie pozostałych prac w koronie drzewa. 
-	cięcia korygujące, prowadzące do niwelowania wad budowy korony, poprawiające statystykę drzewa lub zapobiegające rozłamaniom, wykonywane w połączeniu z cięciami sanitarnymi.
-	cięcia formujące, zmierzające do uzyskania określonej formy pokrojowej krzewu lub niektórych drzew (zabieg i termin w zasadzie dotyczy drzew młodych), w tym wyprowadzenie pożądanej formy pnia. 
-	zabezpieczenie ubytków powierzchniowych i wgłębnych, ubytki powierzchniowe powinny być wykonane i zabezpieczone w sposób, który umożliwi ich całkowite zagojenie i ochroni przed infekcją czynników chorobotwórczych.  
-	wzmocnienia mechaniczne, polegające na wykonaniu wiązań elastycznych pojedynczych i wiązań sztywnych.
2.	Ścinka drzew, polegająca na usuwaniu drzew odcinkami z koniecznością wykorzystania lin pomocniczych do opuszczania wszystkich konarów i gałęzi oraz przesterowania na określone miejsce tak, aby nie uszkodzić elementów znajdujących się bezpośrednio pod koroną np. ogrodzenia lub zdrowych drzew - łączna ilość drzew objętych pracami 122 szt.
3. Frezowanie pni drzew, polegające na usunięcie pnia pozostałego po drzewie poprzez jego niwelację ok. 15 cm poniżej poziomu gruntu, zasypanie otworu po pniu ziemią, wyrównanie i  zagęszczenie - łączna ilość pni objętych pracami 122 szt.;
3.Zakładanie trawników, polegające na przygotowaniu terenu pod trawnik, zebranie 5 cm warstwy gruntu, uzupełnienie humusem, ugrabienie, wysianie zakupionej mieszanki trawnikowej oraz uwałowanie terenu - łącznie na powierzchni 1.500 m2.
4.Wykonanie nasadzeń, zakup materiału sadzeniowego i nasadzenia, podlewanie - 
      łącznie 130 szt. nasadzeń.
5.Prace porządkowe i agrotechniczne, polegające przede wszystkim  na karczowaniu pozostałości po usunięciu drzew, wyrównaniu terenu, zrębkowaniu gałęzi uzyskanych podczas prac pielęgnacyjnych. W zakres  prac porządkowych wchodzić będzie również zebranie i wywóz odpadów powstałych na skutek prowadzenia prac.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  (SST), uproszczona koncepcja zagospodarowania i zazielenienia , przedmiar robót  oraz zapisy w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.32.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział osoby fizyczne, prawne, bądź jednostki nie posiadające osobowości prawnej, które:
1)	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2)	nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3)	spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji,
4)	spełnią poniższe warunki: 
a)	wykażą co najmniej trzy usługi w zakresie wycinek drzew rosnących na terenach miejskich, (wiejskich) lub terenach zieleni i w parkach (łącznie minimum 60 szt.  drzew), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z  załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np.   referencje),
b)	wykażą posiadanie (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) podnośnika PHM min. 12 m (nie dotyczy metod alpinistycznych), rębaka i frezarki; 
     W przypadku stosowania wyłącznie metod alpinistycznych Wykonawca składa
     oświadczenie o ich stosowaniu przy wycince drzew,
c)	posiadają i przedłożą aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie  transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (w tym zezwolenie na transport odpadów komunalnych) lub w zakresie odbierania odpadów  komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach. 
      W przypadku braku takiego zezwolenia należy złożyć oświadczenie o
      zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego ww. zezwolenie,
      którego należy wykazać w wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać
      zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a nadto należy
      złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie
      nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia
      publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz
      wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie
      działalności w zakresie  transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27
      kwietnia 2001 r. o odpadach (w tym  zezwolenie na transport odpadów
      komunalnych), lub w zakresie odbierania odpadów  komunalnych zgodnie 
      z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości 
      w gminach.
5)	mają dodatni wynik finansowy za 2008 r.,
6)	mają dodatni dochód za rok 2008 - w przypadku firm nie sporządzających bilansu,
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły - spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy 
i o przyjęciu warunków SIWZ.
2)	oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3)   oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami):

- aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego organu  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.

2.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
 
1)	wykaz co najmniej trzech usług w zakresie wycinek drzew rosnących na terenach miejskich (wiejskich) lub terenach zieleni i w parkach (łącznie minimum 60 szt. drzew), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz 
z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje),
2)	oświadczenie o posiadaniu (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) podnośnika PHM min. 12 m (nie dotyczy metod alpinistycznych), rębaka i frezarki, których wykaz zamieszczony zostanie 
w załączniku - Potencjał techniczny,
3)	oświadczenie Wykonawcy o stosowaniu wyłącznie metod alpinistycznych przy wycince drzew, w przypadku ich wyłącznego stosowania, 
4)	aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (w tym zezwolenie na transport odpadów komunalnych) lub w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach. W przypadku braku takiego zezwolenia należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego ww. zezwolenie, którego należy wykazać w wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia 
w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (w tym zezwolenie na transport odpadów komunalnych), lub w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach.
3.	W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej     zapewniającej wykonanie zamówienia:
1)	 Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za 2008 rok,
z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej bilansu   i rachunku zysków i strat. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres  2008 roku.
4.	W przypadku składania ofert przez wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1, ust. 1) i 2) wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż w terminach podanych odpowiednio wyżej. Jeżeli w kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem zawodowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatzdunskowolski.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com